Autó- és motorsportok

18 feliratkozó

több mint 10 éve
diverdoc San Francisco 49ers Notre Dame Fighting Irish 3 382 — Badminton is Goodminton
Ha jól számolom, tán az ötödik médium, ami ezzel áll elő, miközben a HIVATALOS forrás cáfol.Tony
Egész konkrétan ezt írták ki twittere pár perce:
Doctors reduce F1 legend Michael Schumacher's sedation to try and wake him from coma after ski accident
iktriad
Az egyetlen normális média megjelenés ebben az ügyben
"Amikor Michael Schumacherről, a balesetről, a kómáról szóló új hírt olvasok, majd pár óra múlva az előző hír cáfolatát, arra gondolok: nem kéne békén hagyni egy darabig?

A tényeket mindenki fújja Schumacher Forma 1-es pályafutásáról, a zseniális versenyző hétszer nyert világbajnokságot, számtalan futamon győzött, de a mostani a legnagyobb küzdelme: az élete a tét. Igen, én is el tudom sütni ezt a közhelyet.

Nyilvánvaló, egy ilyen, már pályafutása alatt legendává vált sportember mindig a reflektorfényben marad. Bármit is tesz, odafigyelnek rá, legyen az bármily apró dolog. Ám Schumacher balesete csak első látásra tűnt teljesen jelentéktelen síbalesetnek. Váratlanul szomorú fordulatot vettek a történések, és legközelebb már azt hallottuk, hogy az élete is veszélybe került.És ezek után jött a hírverseny. Itt pedig az egyszerű érdeklődő, sportrajongó csak kapkodta a fejét. Schumacher hibázott. Szó sincs róla, lassan ment és óvatosan. Őrült tempóban zúgott le. Dehogy, csak lassan csúszott hogy segítsen valakinek. Készült videó. Vagy nem. Megműtik. Nem műtik. Műtik, de nem azért. Lemondtak róla. Bíznak a felépülésében. Örökre kómában maradhat. Felébresztik, de nem lesz önmaga. Van remény. A túlélése is csoda, többet várni felesleges. Egy magyar orvos módszere segíthet. Semmi nem segíthet, csak az ima. Már ébresztik. Nem, szó sincs ébresztésről.

Tudom, a mi hibánk az, hogy zaklatják a menedzsmentet, a kórházat, az ott dolgozókat, a családtagokat, és ha jobb ötlet nincs, akkor megjelenik egy esetleg csak fabrikált szenzációs hír, aminek forrása az újságíró haverjának az unokaöccse, akinek a fodrásza egy utcában lakik az egyik kórházi segédápoló volt általános iskolai osztálytársával. A hírt aztán boldog-boldogtalan átveszi a világ minden sarkában, és persze a menetrendszerűen érkező cáfolatot is. A mi kíváncsiságunkról szól az egész. Végül mindenki örülhet, a rajongó híreket olvashat (egyet pro, egyet kontra) kedvencéről, az újság híreire sokan kattintanak, szóval minden a legnagyobb rendben.

Tényleg örülnünk kellene? Ezek valójában nem hírek. Inkább csak híresztelések, pletykák, amiknek minimális hírértéke van. Ám el lehet képzelni, a családnak milyen érzés lehet mindenféle ilyesmit látni az interneten. Mert ne felejtsük el, akármennyi versenyt nyert Schumacher, ő is ember. A családtagjai is emberek. Talán erre is lehetne tekintettel lenni. Persze ez hiú remény, és nem állítom, hogy én soha ne olvasnék el olyan hírt, ami úgy született, hogy beleavatkoztak egy ismert ember magánéletébe. De ez most valahogy... más. És sok. Túl sok.

Szóval én most hagyom is ezt az egészet, ez az ügy az orvosokra és a családra tartozik. No meg Schumira, ez az ő harca... Inkább felidézem a bajnok egyik emlézetes tévés szereplését, amit mindig szívesen nézek újra: Schumacher mint Stig a Top Gear műsorában.
"


"First down az, amikor átviszik a sárga vonalon a labdát" P.P
több mint 10 éve
peach Atlanta Falcons 14 232 — a new hope (again)
Azt ìrják h nem a renault motorral van a baj, hanem a redbull kókányolta össze a turbó meg az energia visszanyerő rendszer elhelyezkedését túl szűk helyre ìgy nem jó a hűtésük... 😀



...nem , nem tündérke. A kívánság az kívánság. Térdelj csak le szépen...
több mint 10 éve
dugo93 Indianapolis Colts 4 045
A tegnapi tesztről tetszett ez az NSO-s bejegyzés:

"9.11 Körbeért a locsolótraktor, leállt a pálya mellett, s elkezdett esni az eső Jerezben. "
😀

több mint 10 éve
iktriad Jacksonville Jaguars 76 779 — GoT Survivor, GM Game 2018, NBA Fantasy 2020 winner
Ok, akkor sorry, csak pont tegnap olvastam, hogy a L'epique is lehozta és azt cáfolták. Erre ma meg hivatalosan megerősíti, tiszta hülyék ezek. Bocsi még egyszer.Tony
Semmi baj. Én csak a messenger vagyok. 😀😀
több mint 10 éve
Tony New Orleans Saints Notre Dame Fighting Irish 885 — 'Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!" '
Ok, akkor sorry, csak pont tegnap olvastam, hogy a L'epique is lehozta és azt cáfolták. Erre ma meg hivatalosan megerősíti, tiszta hülyék ezek. Bocsi még egyszer.
több mint 10 éve
iktriad Jacksonville Jaguars 76 779 — GoT Survivor, GM Game 2018, NBA Fantasy 2020 winner
Ha jól számolom, tán az ötödik médium, ami ezzel áll elő, miközben a HIVATALOS forrás cáfol.Tony
Egész konkrétan ezt írták ki twittere pár perce:
Doctors reduce F1 legend Michael Schumacher's sedation to try and wake him from coma after ski accident
több mint 10 éve
Tony New Orleans Saints Notre Dame Fighting Irish 885 — 'Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!" '
Ha jól számolom, tán az ötödik médium, ami ezzel áll elő, miközben a HIVATALOS forrás cáfol.
több mint 10 éve
iktriad Jacksonville Jaguars 76 779 — GoT Survivor, GM Game 2018, NBA Fantasy 2020 winner
Schumit a CNN szerint ma megpróbálják felébreszteni a dokik a kómából.
több mint 10 éve
Eazzy Philadelphia Eagles 4 462 — No one likes us, cause no one like us
Na csak körbeértek a kólások így 4 órával a kezdés után 😀

Don't talk the walk, Walk the talk!
több mint 10 éve
Schleck New England Patriots Oregon Ducks 11 271 — ʞɔǝlɥɔS
Alonso 4 kört mert a leállásig, A Red Bull 4 kanyart majd elfüstölt 😀JayB
Meg Alo előtte már jó sokat, és mint kiderült megint a telemetria szart be, és elővigyázatosságból állították le a kocsit. Ehhez képest az RB eldurrant...állítólag egyes motorelemek máshogy vannak az RB-ben...Eazzy
Gondolom a szokásos Newey recept volt, hogy az aerodinamika oltárán feláldoztak minden mást. Remélem egyszer végre most ez nem jön be nekik.

több mint 10 éve
Eazzy Philadelphia Eagles 4 462 — No one likes us, cause no one like us
Alonso 4 kört mert a leállásig, A Red Bull 4 kanyart majd elfüstölt 😀JayB
Meg Alo előtte már jó sokat, és mint kiderült megint a telemetria szart be, és elővigyázatosságból állították le a kocsit. Ehhez képest az RB eldurrant...állítólag egyes motorelemek máshogy vannak az RB-ben...

Don't talk the walk, Walk the talk!
több mint 10 éve
JéBé Green Bay Packers 6 607
Alonso 4 kört mert a leállásig, A Red Bull 4 kanyart majd elfüstölt 😀
több mint 10 éve
Eazzy Philadelphia Eagles 4 462 — No one likes us, cause no one like us
Ahogyan várható volt, kezdődik a kreativitás elfojtása, az első (avagy a ferka turbó után a második) kiszemelt a McLaren, méghozzá ezért a megoldásért:


Az a négy darab elem amit kifogásolnak, elvileg ezzel próbálják az idén betiltott alsó hátsószárny elemet kiváltani, ami a diffúzornak segített kiszippantani a levegőt a kocsi alól. A gond, hogy szabály szerint 6 elemből állhat a felfüggesztés, ezzel pedig 8-ra nő.

Don't talk the walk, Walk the talk!
több mint 10 éve
JéBé Green Bay Packers 6 607
Az ennél jóval egyszerűbb, szabálykönyv nélküli Veyront a VW legzseniálisabb mérnökei 4 éven át készítették. Olyan radikális és technikailag csúcs gépek ezek hogy abszolút várható volt ez a mai produkció. Meg lett mondva hogy ez lesz, szerintem a paddockban senki nincs meglepve.JayB
Az, hogy elektronikai gondok miatt még egy installációs sem kört futott tegnap Button, az abszolút blama volt. Arra nyilván mindenki számított, hogy lesznek meghibásodások.

Hát arról azért vitatkoznék, hogy a "Veyron jóval egyszerűbb-e"...teljesen mások a peremfeltételek a személyautó tervezésében, sokkal több a korlát. A Veyront amúgy nem a VW mérnökei tervezték nagyrészt, hanem a Ricardo és Schrick mérnökei Hanula Barna vezetésével...
Még azt sem mondanám, hogy mai F1-es gépek az autósport csúcsa...a Le Mans-i LMP1-es versenyautók hajtáslánca ugyanis jóval komplexebb. Az aero, az igazán az, amiben az F1 ma a csúcs.BCS
Nem is írtam hogy az autósport csúcsa, az LMP1-esek tényleg elképesztőek. Hanula-ról nem tudtam, elég gáz hogy mint egyetemi docens és egykori magyar autocross bajnok konferelták fel az F1 fizikában, kit is érdekelne hogy benne volt a veyron projektben.. Ettől függetlenül akkor ő a VW-nek dolgozott 😛
több mint 10 éve
Eazzy Philadelphia Eagles 4 462 — No one likes us, cause no one like us
Ahhoz képest, hogy a rönó már nagyon régen dolgozik a motorján, úgy tűnik nagy a gond. Azt mondják el sem készültek rendesen Jerezre, de ami rosszabb, hogy gyártási hibát feltételeznek, nem lesz könnyű kijavítani sem a hírek szerint. Az RB már össze is pakolt mára, de minden Renault motoros csapat küszködik.

Kigurult ma már a McLaren is, úgy tűnik a merci motorokkal rendben vannak a dolgok, akárcsak a Ferrari egységekkelEazzy
 totalcar.hu/magazin/hirek/2014/01/29/f1_a_turbokorszak_elso_balheja/
Azért a Ferrarival még várjunk...😊BCS
Jah, olvastam ma én is. A szabályt magát nem olvastam, így nem tudom mennyire fogalmaz egyértelműen.

Don't talk the walk, Walk the talk!
több mint 10 éve
BCS Indianapolis Colts 282
Ahhoz képest, hogy a rönó már nagyon régen dolgozik a motorján, úgy tűnik nagy a gond. Azt mondják el sem készültek rendesen Jerezre, de ami rosszabb, hogy gyártási hibát feltételeznek, nem lesz könnyű kijavítani sem a hírek szerint. Az RB már össze is pakolt mára, de minden Renault motoros csapat küszködik.

Kigurult ma már a McLaren is, úgy tűnik a merci motorokkal rendben vannak a dolgok, akárcsak a Ferrari egységekkelEazzy
 totalcar.hu/magazin/hirek/2014/01/29/f1_a_turbokorszak_elso_balheja/
Azért a Ferrarival még várjunk...😊
több mint 10 éve
BCS Indianapolis Colts 282
Az ennél jóval egyszerűbb, szabálykönyv nélküli Veyront a VW legzseniálisabb mérnökei 4 éven át készítették. Olyan radikális és technikailag csúcs gépek ezek hogy abszolút várható volt ez a mai produkció. Meg lett mondva hogy ez lesz, szerintem a paddockban senki nincs meglepve.JayB
Az, hogy elektronikai gondok miatt még egy installációs sem kört futott tegnap Button, az abszolút blama volt. Arra nyilván mindenki számított, hogy lesznek meghibásodások.

Hát arról azért vitatkoznék, hogy a "Veyron jóval egyszerűbb-e"...teljesen mások a peremfeltételek a személyautó tervezésében, sokkal több a korlát. A Veyront amúgy nem a VW mérnökei tervezték nagyrészt, hanem a Ricardo és Schrick mérnökei Hanula Barna vezetésével...
Még azt sem mondanám, hogy mai F1-es gépek az autósport csúcsa...a Le Mans-i LMP1-es versenyautók hajtáslánca ugyanis jóval komplexebb. Az aero, az igazán az, amiben az F1 ma a csúcs.
több mint 10 éve
Őszentsége Sobri Jóska Jacksonville Jaguars 31 235 — #NoStress
De vártam már, hogy végre legyen teszt és a kocsik teljesítménye legyen a téma, nem pedig az idióta szépségverseny.Schleck
Azért, valamennyire számít az is, hogy milyenek az autók megjelenésre.
Szerinted nem?
Mert, ugye, Magdi anyus is nő, meg a Szabó Erika is /azt hiszem Tilda 2.0 volt ő BK-ben😊 /laccoo74
Ha az a feladat, hogy főzzön egy vacsorát akkor tök irreleváns.
Szépségversenyen persze nem mindegy.Sobri Jóska
Hogy kicsit közelebb kerüljünk az igazsághoz, ha meg az a feladat, hogy szórakoztasson, akkor lehet ám Magdi anyus akármilyen vicces, valahogy szívesebben venném Tilda műsorát.Eazzy
Hofi nem volt szép, de szórakoztatott...

több mint 10 éve
dugo93 Indianapolis Colts 4 045
minden Renault motoros csapat küszködik.

Kigurult ma már a McLaren is, úgy tűnik a merci motorokkal rendben vannak a dolgok, akárcsak a Ferrari egységekkelEazzy
Ez is érdekes dolog. Amikor bejöttek a szabályváltoztatások, elég sokan mondták, hogy ez a Renaultnak fog kedvezni, mert nekik van a legnagyobb tapasztalatuk a kisebb motorok terén. Egyenlőre megdőlni látszik.

több mint 10 éve
Eazzy Philadelphia Eagles 4 462 — No one likes us, cause no one like us
Ahhoz képest, hogy a rönó már nagyon régen dolgozik a motorján, úgy tűnik nagy a gond. Azt mondják el sem készültek rendesen Jerezre, de ami rosszabb, hogy gyártási hibát feltételeznek, nem lesz könnyű kijavítani sem a hírek szerint. Az RB már össze is pakolt mára, de minden Renault motoros csapat küszködik.

Kigurult ma már a McLaren is, úgy tűnik a merci motorokkal rendben vannak a dolgok, akárcsak a Ferrari egységekkel

Don't talk the walk, Walk the talk!
több mint 10 éve
Eazzy Philadelphia Eagles 4 462 — No one likes us, cause no one like us
De vártam már, hogy végre legyen teszt és a kocsik teljesítménye legyen a téma, nem pedig az idióta szépségverseny.Schleck
Azért, valamennyire számít az is, hogy milyenek az autók megjelenésre.
Szerinted nem?
Mert, ugye, Magdi anyus is nő, meg a Szabó Erika is /azt hiszem Tilda 2.0 volt ő BK-ben😊 /laccoo74
Ha az a feladat, hogy főzzön egy vacsorát akkor tök irreleváns.
Szépségversenyen persze nem mindegy.Sobri Jóska
Hogy kicsit közelebb kerüljünk az igazsághoz, ha meg az a feladat, hogy szórakoztasson, akkor lehet ám Magdi anyus akármilyen vicces, valahogy szívesebben venném Tilda műsorát.

Don't talk the walk, Walk the talk!
több mint 10 éve
Őszentsége Sobri Jóska Jacksonville Jaguars 31 235 — #NoStress
De vártam már, hogy végre legyen teszt és a kocsik teljesítménye legyen a téma, nem pedig az idióta szépségverseny.Schleck
Azért, valamennyire számít az is, hogy milyenek az autók megjelenésre.
Szerinted nem?
Mert, ugye, Magdi anyus is nő, meg a Szabó Erika is /azt hiszem Tilda 2.0 volt ő BK-ben😊 /laccoo74
Ha az a feladat, hogy főzzön egy vacsorát akkor tök irreleváns.
Szépségversenyen persze nem mindegy.

több mint 10 éve
laccoo74 Chicago Bears 2 986 — Kőkorszaki maci
De vártam már, hogy végre legyen teszt és a kocsik teljesítménye legyen a téma, nem pedig az idióta szépségverseny.Schleck
Azért, valamennyire számít az is, hogy milyenek az autók megjelenésre.
Szerinted nem?
Mert, ugye, Magdi anyus is nő, meg a Szabó Erika is /azt hiszem Tilda 2.0 volt ő BK-ben😊 /
több mint 10 éve
JéBé Green Bay Packers 6 607
Az ennél jóval egyszerűbb, szabálykönyv nélküli Veyront a VW legzseniálisabb mérnökei 4 éven át készítették. Olyan radikális és technikailag csúcs gépek ezek hogy abszolút várható volt ez a mai produkció. Meg lett mondva hogy ez lesz, szerintem a paddockban senki nincs meglepve.
több mint 10 éve
BCS Indianapolis Colts 282
 www.autosport.com/news/report.php/id/112324

Hát a McLarentől többet vártam ma...a tavalyi éved közepétől 2014-re készülnek és erre elektronikai hiba miatt ki sem tudnak jönni...szánalmas.


Ez is "bíztató":  www.autosport.com/news/report.php/id/112137