Autó- és motorsportok

18 feliratkozó

több mint 10 éve
catattack 3 520
😀

több mint 10 éve
shawnka Buffalo Bills Washington Huskies 15 111 — Tyrone Creek
Mert az utolsó 3 futamon dupla pontot kapni, az nem lenne röhejes? 😀
Tony
nézd meg a tegnap bevezetett pontváltozásokat a NASCAR-ban. egyáltalán nem fair a pilótákkal szemben, de a profit a lényeg, azt meg kiélezett versenyekkel lehet hozni.

nekünk nézőknek sokkal élvezetesebb lesz nézni majd, meglássa az egész világ.
több mint 10 éve
JéBé Green Bay Packers 6 627
2010-ben ott sem voltak az első teszten, a végeredményt ismerjük. Persze van most baj, de meg fogják ők oldani.
több mint 10 éve
Amadeus von Dollárbaloldal Las Vegas Raiders 31 931
 www.f1-live.hu/f1-hirek/ecclestone-rohejesek-az-uj-f1-es-motorok-vicc-az-egesz/
Mondja ezt a nagyfőnök!laccoo74
még 1-2 ilyen és megoldódnak a Red Bull problémái.

criminal lawyer or criminal lawyer?
több mint 10 éve
Eazzy Philadelphia Eagles 4 462 — No one likes us, cause no one like us
Nah a nagy riadalom az első napok után azért csak visszaesik végre, bár eddig is ezt mondták a legtöbben, hogy nem kell kiakadni a megállásoktól meg a kevés körtől. Ma már Magnussen és Alonso is túl a 100 körön, Rosberg és Hamilton együtt szintén. Kobayasi is rengeteg kört ment Renault motorral.
Egyedül a RB az aki megint idejekorán pakolt össze, szumma 24 kör 4 nap alatt. Túlmelegedik a kocsi, Newey már rajzolgatja újra.

Don't talk the walk, Walk the talk!
több mint 10 éve
Tony New Orleans Saints Notre Dame Fighting Irish 885 — 'Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!" '
Mert az utolsó 3 futamon dupla pontot kapni, az nem lenne röhejes? 😀
A sok feljelentősdivel; a fejlesztések drasztikus lekorlátozásával; a kijelölt szakaszon, gombok nyomogatásával való előzéssel; a látványosabb (ezáltal kicsit rizikósabb) előzéseket bemutató pilóták büntetésével; a gumikkal való túlzott spórolással; a meghatározott számú irányváltással és a fél gőzzel (sem) hajtott autókkal már így is egy vicc lett az F1.
több mint 10 éve
laccoo74 Chicago Bears 2 986 — Kőkorszaki maci
 www.f1-live.hu/f1-hirek/ecclestone-rohejesek-az-uj-f1-es-motorok-vicc-az-egesz/
Mondja ezt a nagyfőnök!
több mint 10 éve
BCS Indianapolis Colts 282
Azt ìrják h nem a renault motorral van a baj, hanem a redbull kókányolta össze a turbó meg az energia visszanyerő rendszer elhelyezkedését túl szűk helyre ìgy nem jó a hűtésük... 😀peach
Igen tavaly is elég sok problémájuk volt a KERS-sel, gondolj csak Webber sorozatos problémáira. Newey mindent a megfelelő egyensúly érdekében feláldoz, emiatt olyan helyre tették a KERS elektronikát és a battery packot, ahol nem kap a rendszer megfelelő hűtést. Tavaly még ezt nagyobb vezéráldozatok nélkül megúszták, mert alig ért valamit a KERS (sőt ők állítólag nem is használták ki a potenciálját, emiatt kisebb és könyebb volt, mint a riválisoké), idén már nem lesz ilyen egyszerű dolguk. Az egész autó balanszát felborítják, ha most átpakolják máshová,...pedig kénytelenek lesznek, ha végig akarnak menni a versenyeken...de előbb legalább egy teszten..
több mint 10 éve
BCS Indianapolis Colts 282
A mai tesztek után asszem kijelenthető, hogy a Mercedes motoros autók elég jók. Számomra külön öröm, hogy a McLaren ismét ütőképes lesz. A Renault viszont elég nagy pácban van...
több mint 10 éve
BCS Indianapolis Colts 282
Az ennél jóval egyszerűbb, szabálykönyv nélküli Veyront a VW legzseniálisabb mérnökei 4 éven át készítették. Olyan radikális és technikailag csúcs gépek ezek hogy abszolút várható volt ez a mai produkció. Meg lett mondva hogy ez lesz, szerintem a paddockban senki nincs meglepve.JayB
Az, hogy elektronikai gondok miatt még egy installációs sem kört futott tegnap Button, az abszolút blama volt. Arra nyilván mindenki számított, hogy lesznek meghibásodások.

Hát arról azért vitatkoznék, hogy a "Veyron jóval egyszerűbb-e"...teljesen mások a peremfeltételek a személyautó tervezésében, sokkal több a korlát. A Veyront amúgy nem a VW mérnökei tervezték nagyrészt, hanem a Ricardo és Schrick mérnökei Hanula Barna vezetésével...
Még azt sem mondanám, hogy mai F1-es gépek az autósport csúcsa...a Le Mans-i LMP1-es versenyautók hajtáslánca ugyanis jóval komplexebb. Az aero, az igazán az, amiben az F1 ma a csúcs.BCS
Nem is írtam hogy az autósport csúcsa, az LMP1-esek tényleg elképesztőek. Hanula-ról nem tudtam, elég gáz hogy mint egyetemi docens és egykori magyar autocross bajnok konferelták fel az F1 fizikában, kit is érdekelne hogy benne volt a veyron projektben.. Ettől függetlenül akkor ő a VW-nek dolgozott 😛JayB


Hanula BME-n tartott előadását érdemes meghallgatni, sok mindent más nézőpontban helyez. Manapság már valóban a győri egyetemen van, a Schricket otthagyta,
több mint 10 éve
Duff Seattle Seahawks 3 026
Na lehet mégiscsak lesz vmi haszna ennek a módosításnak. Sokkal jobban szerettem, amikor 5-6 kocsi rendre műszaki hiba esett ki, elfüstölt.
több mint 10 éve
JéBé Green Bay Packers 6 627
Azt ìrják h nem a renault motorral van a baj, hanem a redbull kókányolta össze a turbó meg az energia visszanyerő rendszer elhelyezkedését túl szűk helyre ìgy nem jó a hűtésük... 😀peach
Ez miatt és a renault motor miatt állnak a lehető legszarabbul 😀
több mint 10 éve
diverdoc San Francisco 49ers Notre Dame Fighting Irish 3 382 — Badminton is Goodminton
Ha jól számolom, tán az ötödik médium, ami ezzel áll elő, miközben a HIVATALOS forrás cáfol.Tony
Egész konkrétan ezt írták ki twittere pár perce:
Doctors reduce F1 legend Michael Schumacher's sedation to try and wake him from coma after ski accident
iktriad
Az egyetlen normális média megjelenés ebben az ügyben
"Amikor Michael Schumacherről, a balesetről, a kómáról szóló új hírt olvasok, majd pár óra múlva az előző hír cáfolatát, arra gondolok: nem kéne békén hagyni egy darabig?

A tényeket mindenki fújja Schumacher Forma 1-es pályafutásáról, a zseniális versenyző hétszer nyert világbajnokságot, számtalan futamon győzött, de a mostani a legnagyobb küzdelme: az élete a tét. Igen, én is el tudom sütni ezt a közhelyet.

Nyilvánvaló, egy ilyen, már pályafutása alatt legendává vált sportember mindig a reflektorfényben marad. Bármit is tesz, odafigyelnek rá, legyen az bármily apró dolog. Ám Schumacher balesete csak első látásra tűnt teljesen jelentéktelen síbalesetnek. Váratlanul szomorú fordulatot vettek a történések, és legközelebb már azt hallottuk, hogy az élete is veszélybe került.És ezek után jött a hírverseny. Itt pedig az egyszerű érdeklődő, sportrajongó csak kapkodta a fejét. Schumacher hibázott. Szó sincs róla, lassan ment és óvatosan. Őrült tempóban zúgott le. Dehogy, csak lassan csúszott hogy segítsen valakinek. Készült videó. Vagy nem. Megműtik. Nem műtik. Műtik, de nem azért. Lemondtak róla. Bíznak a felépülésében. Örökre kómában maradhat. Felébresztik, de nem lesz önmaga. Van remény. A túlélése is csoda, többet várni felesleges. Egy magyar orvos módszere segíthet. Semmi nem segíthet, csak az ima. Már ébresztik. Nem, szó sincs ébresztésről.

Tudom, a mi hibánk az, hogy zaklatják a menedzsmentet, a kórházat, az ott dolgozókat, a családtagokat, és ha jobb ötlet nincs, akkor megjelenik egy esetleg csak fabrikált szenzációs hír, aminek forrása az újságíró haverjának az unokaöccse, akinek a fodrásza egy utcában lakik az egyik kórházi segédápoló volt általános iskolai osztálytársával. A hírt aztán boldog-boldogtalan átveszi a világ minden sarkában, és persze a menetrendszerűen érkező cáfolatot is. A mi kíváncsiságunkról szól az egész. Végül mindenki örülhet, a rajongó híreket olvashat (egyet pro, egyet kontra) kedvencéről, az újság híreire sokan kattintanak, szóval minden a legnagyobb rendben.

Tényleg örülnünk kellene? Ezek valójában nem hírek. Inkább csak híresztelések, pletykák, amiknek minimális hírértéke van. Ám el lehet képzelni, a családnak milyen érzés lehet mindenféle ilyesmit látni az interneten. Mert ne felejtsük el, akármennyi versenyt nyert Schumacher, ő is ember. A családtagjai is emberek. Talán erre is lehetne tekintettel lenni. Persze ez hiú remény, és nem állítom, hogy én soha ne olvasnék el olyan hírt, ami úgy született, hogy beleavatkoztak egy ismert ember magánéletébe. De ez most valahogy... más. És sok. Túl sok.

Szóval én most hagyom is ezt az egészet, ez az ügy az orvosokra és a családra tartozik. No meg Schumira, ez az ő harca... Inkább felidézem a bajnok egyik emlézetes tévés szereplését, amit mindig szívesen nézek újra: Schumacher mint Stig a Top Gear műsorában.
"


"First down az, amikor átviszik a sárga vonalon a labdát" P.P
több mint 10 éve
peach Atlanta Falcons 14 240 — a new hope (again)
Azt ìrják h nem a renault motorral van a baj, hanem a redbull kókányolta össze a turbó meg az energia visszanyerő rendszer elhelyezkedését túl szűk helyre ìgy nem jó a hűtésük... 😀



...nem , nem tündérke. A kívánság az kívánság. Térdelj csak le szépen...
több mint 10 éve
dugo93 Indianapolis Colts 4 067
A tegnapi tesztről tetszett ez az NSO-s bejegyzés:

"9.11 Körbeért a locsolótraktor, leállt a pálya mellett, s elkezdett esni az eső Jerezben. "
😀

több mint 10 éve
iktriad Jacksonville Jaguars 76 819 — GoT Survivor, GM Game 2018, NBA Fantasy 2020 winner
Ok, akkor sorry, csak pont tegnap olvastam, hogy a L'epique is lehozta és azt cáfolták. Erre ma meg hivatalosan megerősíti, tiszta hülyék ezek. Bocsi még egyszer.Tony
Semmi baj. Én csak a messenger vagyok. 😀😀
több mint 10 éve
Tony New Orleans Saints Notre Dame Fighting Irish 885 — 'Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!" '
Ok, akkor sorry, csak pont tegnap olvastam, hogy a L'epique is lehozta és azt cáfolták. Erre ma meg hivatalosan megerősíti, tiszta hülyék ezek. Bocsi még egyszer.
több mint 10 éve
iktriad Jacksonville Jaguars 76 819 — GoT Survivor, GM Game 2018, NBA Fantasy 2020 winner
Ha jól számolom, tán az ötödik médium, ami ezzel áll elő, miközben a HIVATALOS forrás cáfol.Tony
Egész konkrétan ezt írták ki twittere pár perce:
Doctors reduce F1 legend Michael Schumacher's sedation to try and wake him from coma after ski accident
több mint 10 éve
Tony New Orleans Saints Notre Dame Fighting Irish 885 — 'Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!" '
Ha jól számolom, tán az ötödik médium, ami ezzel áll elő, miközben a HIVATALOS forrás cáfol.
több mint 10 éve
iktriad Jacksonville Jaguars 76 819 — GoT Survivor, GM Game 2018, NBA Fantasy 2020 winner
Schumit a CNN szerint ma megpróbálják felébreszteni a dokik a kómából.
több mint 10 éve
Eazzy Philadelphia Eagles 4 462 — No one likes us, cause no one like us
Na csak körbeértek a kólások így 4 órával a kezdés után 😀

Don't talk the walk, Walk the talk!
több mint 10 éve
Schleck New England Patriots Oregon Ducks 11 271 — ʞɔǝlɥɔS
Alonso 4 kört mert a leállásig, A Red Bull 4 kanyart majd elfüstölt 😀JayB
Meg Alo előtte már jó sokat, és mint kiderült megint a telemetria szart be, és elővigyázatosságból állították le a kocsit. Ehhez képest az RB eldurrant...állítólag egyes motorelemek máshogy vannak az RB-ben...Eazzy
Gondolom a szokásos Newey recept volt, hogy az aerodinamika oltárán feláldoztak minden mást. Remélem egyszer végre most ez nem jön be nekik.

több mint 10 éve
Eazzy Philadelphia Eagles 4 462 — No one likes us, cause no one like us
Alonso 4 kört mert a leállásig, A Red Bull 4 kanyart majd elfüstölt 😀JayB
Meg Alo előtte már jó sokat, és mint kiderült megint a telemetria szart be, és elővigyázatosságból állították le a kocsit. Ehhez képest az RB eldurrant...állítólag egyes motorelemek máshogy vannak az RB-ben...

Don't talk the walk, Walk the talk!
több mint 10 éve
JéBé Green Bay Packers 6 627
Alonso 4 kört mert a leállásig, A Red Bull 4 kanyart majd elfüstölt 😀
több mint 10 éve
Eazzy Philadelphia Eagles 4 462 — No one likes us, cause no one like us
Ahogyan várható volt, kezdődik a kreativitás elfojtása, az első (avagy a ferka turbó után a második) kiszemelt a McLaren, méghozzá ezért a megoldásért:


Az a négy darab elem amit kifogásolnak, elvileg ezzel próbálják az idén betiltott alsó hátsószárny elemet kiváltani, ami a diffúzornak segített kiszippantani a levegőt a kocsi alól. A gond, hogy szabály szerint 6 elemből állhat a felfüggesztés, ezzel pedig 8-ra nő.

Don't talk the walk, Walk the talk!