Autó- és motorsportok

18 feliratkozó

több mint 10 éve
apeszos Washington Commanders Florida State Seminoles 8 158 — Cserecsapat
Ausztrália:

Malajzia:
több mint 10 éve
Cowboykarcsi Dallas Cowboys 1 874 — Cowboys fan
„Azt mondják, hogy a jövő közlekedési eszköze az elektromos autó, csakhogy én erről nem vagyok meggyőződve. Ezek az autók új problémákat hoznak magukkal, így például azt, hogy mit kezdünk az akkumulátorokkal. Nem hinném, hogy a motoros járművek új üzemanyaga az elektromosság lenne... A Formula-1 pedig soha nem volt zöld, a teljesítményről szól, ezt szeretik a rajongók.” Hatalmas like Panisnak! Számból vette ki a szót!

The Dallas Cowboys over the past three years: We've put a lot of effort into training Jason Garrett
A JJ féle probléma megoldás hatásmechanizmusa: ha van két kockád, és nem tudod begyömöszölni őket a kerek lyukba, akkor hozz egy harmadik kockát. by betmen
több mint 10 éve
JéBé Green Bay Packers 6 627
nézegetem ezt a valenciai WTCC tesztet. a Citroen csak nekem hasonlít félelmetesen a Chevykre? I mean az előzetes concept artok, sőt még a promóban is máshogy nézett ki az autó, de úgy látom a derék Iván testreszabta. Nemhogy partiban lesznek a Hondával, de szerintem már most előttük járnak. A Hondák meg megint kulloghatnak a Chevykkel a 3-4. helyekért.shawnka
Mivel a Cruze és a C-Elysee is lépcsős hátú alsó közepes így igen, valóban hasonló. 😊 Amúgy pályára jobb is a hosszabb tengelytávú hosszabb túlnyúlású autó. Michelisz a blogjában már írta is, hogy kb. 1 mp-el gyorsabb volt Seb Loeb, mint Tarquini...úgyhogy ez szerintem sima Citroen 1-2-3 lesz. Nem beszélve arról, hogy mind a 3 versenyző jobb, mint bármelyik Hondás.BCS
Loeb versenyzett már Porsche szuperkupában, simán beleszürkült a középmezőnybe. Azért más ez mint a ralli, szvsz Lopez és Müller verni fogja.
több mint 10 éve
JéBé Green Bay Packers 6 627
A legnagyobb hasonlóság az az hogy miért vannak itt. A Chevy és a PSA csoport is tökéletesen felismerte hogy adott egy FIA világbajnoki sorozat amiben úgymond amatőrök mennek, rendes gyári csapatként relatíve kis pénzből uralni lehet az egészet és ez nagyon jót tesz a brandnek.
több mint 10 éve
BCS Indianapolis Colts 282
nézegetem ezt a valenciai WTCC tesztet. a Citroen csak nekem hasonlít félelmetesen a Chevykre? I mean az előzetes concept artok, sőt még a promóban is máshogy nézett ki az autó, de úgy látom a derék Iván testreszabta. Nemhogy partiban lesznek a Hondával, de szerintem már most előttük járnak. A Hondák meg megint kulloghatnak a Chevykkel a 3-4. helyekért.shawnka
Mivel a Cruze és a C-Elysee is lépcsős hátú alsó közepes így igen, valóban hasonló. 😊 Amúgy pályára jobb is a hosszabb tengelytávú hosszabb túlnyúlású autó. Michelisz a blogjában már írta is, hogy kb. 1 mp-el gyorsabb volt Seb Loeb, mint Tarquini...úgyhogy ez szerintem sima Citroen 1-2-3 lesz. Nem beszélve arról, hogy mind a 3 versenyző jobb, mint bármelyik Hondás.
több mint 10 éve
JéBé Green Bay Packers 6 627
Azt szögezzük le hogy a balhé a 100kg-os pillanatnyi átfolyásmérőről szól, nem a 100kg-os összfogyasztásról. A Red Bull az elsőt lépte túl alkalmanként, a másodikkal nem volt bajuk. A Ricciardonak spórolni kell üzenet a másodiknak szól.
több mint 10 éve
peach Atlanta Falcons 14 240 — a new hope (again)
( +1 apeszos )



...nem , nem tündérke. A kívánság az kívánság. Térdelj csak le szépen...
több mint 10 éve
apeszos Washington Commanders Florida State Seminoles 8 158 — Cserecsapat
Ki is mondta nemrég a kritizálóknak? Horner? "autót kellett volna építeni" Az, hogy minden autóban más és más, arról nem az FIA tehet. Mint a gumiknál. Adott egy gumikeverék, ami minden autón másképp viselkedik. Ettől még nem tehetek az autómra egy harmadik keveréket, mert az én kocsimon az működik jól...
apeszos
Viszont nem is az FIA mondja meg a gumiknál, hogy maximum milyen hőmérsékletre és milyen guminyomáson használhatják azt, hanem a csapat maga, és pláne nem használnak olyan műszert, ami eltérő adatokat szolgáltat. Az meg érdekes, hogyan építsék az autót egy olyan műszer köré, ami nem is állt rendelkezésre, amikor az autót tervezték/építették, ugyanis ez a tankba van beleépítve. Pláne, hogy ez bármikor és bárkivel megismétlődhet és megnézem majd akkor a véleményeket, ha mondjuk egyszer a Mercedes vagy a Ferrari, Force India vagy a Williams bukik egy versenyt, mert az FIA mindenhatói miatt buknak lóerőket.

Félre kell tenni a haterséget és megérteni, hogy ez nem csak a RedBull-t érintő probléma, hanem az egész sportágat érintő. Én nem azt várom kíméljék meg a Red Bull-t, hanem azt, hogy lássák be ez így szar és nem használható.Tony
Szerintem egy kicsit elbeszélünk egymás mellett. Szögezzük le: a szabály nem jó. Eleve baromság ez a spórolósdi. De megint csak arra kell hivatkozzak: gondolod, hogy a többi csapatnak egyformán jó volt, csak a RedBullal akartak kibaszni? Úgy vélem más csapatnak is voltak gondjai ezzel, hallhattuk a rádiózásban is, a mérnökök külön figyeltek erre. Ha jól tévedek, a McLarennél volt olyan szöveg, hogy "most már Ricciardonak is spórolnia kell". Hát nem kellett. Tehát mások is buktak lóerőket, de meg lett mondva: kizárás jár érte. Ezzel viszont csak a RedBull nem foglalkozott. A szabály szar, a megvalósítás is teljesen FIA-s lett, de ez a szabály. Akkor fogják csak igazán verni az asztalt a többiek, ha most változtatnak az előre lefektetett büntetésen. Pont a Ferrarinál voltak olyan hangok, hogy nincs elég erő a motorban, de muszáj volt bevállalniuk. Ha nem hagyják helyben a büntetést, a következő versenyen mindenkinél lesz kiskapu, és akkor lesz igazán nagy káosz. Ez nem hater kérdés, csak a szabályok betartása.
több mint 10 éve
Tony New Orleans Saints Notre Dame Fighting Irish 885 — 'Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!" '
Ki is mondta nemrég a kritizálóknak? Horner? "autót kellett volna építeni" Az, hogy minden autóban más és más, arról nem az FIA tehet. Mint a gumiknál. Adott egy gumikeverék, ami minden autón másképp viselkedik. Ettől még nem tehetek az autómra egy harmadik keveréket, mert az én kocsimon az működik jól...
apeszos
Viszont nem is az FIA mondja meg a gumiknál, hogy maximum milyen hőmérsékletre és milyen guminyomáson használhatják azt, hanem a csapat maga, és pláne nem használnak olyan műszert, ami eltérő adatokat szolgáltat. Az meg érdekes, hogyan építsék az autót egy olyan műszer köré, ami nem is állt rendelkezésre, amikor az autót tervezték/építették, ugyanis ez a tankba van beleépítve. Pláne, hogy ez bármikor és bárkivel megismétlődhet és megnézem majd akkor a véleményeket, ha mondjuk egyszer a Mercedes vagy a Ferrari, Force India vagy a Williams bukik egy versenyt, mert az FIA mindenhatói miatt buknak lóerőket.

Félre kell tenni a haterséget és megérteni, hogy ez nem csak a RedBull-t érintő probléma, hanem az egész sportágat érintő. Én nem azt várom kíméljék meg a Red Bull-t, hanem azt, hogy lássák be ez így szar és nem használható.
több mint 10 éve
apeszos Washington Commanders Florida State Seminoles 8 158 — Cserecsapat
Igen az orvosi példa szándékosan túlzó, az alaphelyzet abszurditását nagyítottam fel vele. A RB helyzetét úgy közelítem meg, hogy az FIA hozott egy szabályt, viszont ennek a szabálynak a betarthatóságát nem biztosította kellőképpen. Azt ugye (mi magyarok) saját bőrünkön érezzük, hogy milyen dühítő és abszurd, ha egy (jog)szabály betartásához nem teremtik meg a lehetőséget.
Na szóval nekem ez a történet többről szól(na) mint az RB kizárásáról, ez felfogható egy (szabadság)harcnak, a túlzó beavatkozás ellen. Egyetértek azzal, hogy zárják ki őket, viszont amivel nem értek egyet, hogy egy olyan műszer alapján "szegtek szabályt", ami bizonyítottan pontatlan.
A többiek betartották és itt kezdődik a probléma, ugyanis az idén-nyitón az FIA döntötte el, hogy ki mennyire lehet versenyképes.
Marasztalják el a RedBull-t viszont azokat is, akik egy eredményt döntően befolyásoló szabályt egy hibás eszközre alapoztak és ez alapján isteni kézként nyúlkálnak bele a versenyekbe.
Ahogy olvastam egy cikkben a mérőműszer adatai függnek a hőmérséklettől (ugye az üzemanyag másképp áramlik tán más hőmérsékleteken), a rázkódástól/vibrációtól és a rá ható erőktől. Na most ez minden autóban más és más ergo simán lehet egyik csapat sem szeg szabályt, mégis némelyeket lekorlátoznak. Ez minden csak nem fair play.Tony
Ki is mondta nemrég a kritizálóknak? Horner? "autót kellett volna építeni" Az, hogy minden autóban más és más, arról nem az FIA tehet. Mint a gumiknál. Adott egy gumikeverék, ami minden autón másképp viselkedik. Ettől még nem tehetek az autómra egy harmadik keveréket, mert az én kocsimon az működik jól...
Nem előnyt szereztek a többiekhez képest, hanem a FIA hibájából szerzett hátrányt hozták vissza. Másnak is szarul mér de azokban az eltérést jól kalibrálta be az FIA. Legalábbis gondolom mert ha nem akkor csak szóltak volna. A Red Bullnak is jó volt, egészen a második szabadedzésig mentek a mérőjükkel ami aztán a harmadik szabadedzésre meghülyült. Az új megint rossz volt így visszarakták a régit, ami megint normálisan működött , úgy ahogy az első két szabadedzésen. De az FIA adott nekik egy új értéket hogy ne legyen baj, a Red Bull szerint ez az új érték rossz és -20-25 lóerőt elvesz tőlük, ezért döntöttek a saját mérés mellett. Ha ez a szar úgy mért volna ahogy a két szabadedzésen, bele kellett volna férniük a 100kg-ba. A szabálykönyv szerint az FIA-nak van igaza, de az erkölcsi győzelem a Red Bull-é. (sosem gondoltam volna hogy ilyet valaha leírok)JayB
A lényegi kérdés: Van az FIA szerint, és van a RedBull szerint. Válaszoltál is rá: "A szabálykönyv szerint az FIA-nak van igaza.." Igazából (szerintem) akkor lett volna erkölcsi győztes a RedBull, ha végigmegy a versenyen a szabályos műszerrel és utána reklamál. És hiába olyan FIA-s a szabály, mint amilyen szokott lenni (ergo szar), akkor is szabály aminek tudatában indultak a versenyen. A többiekkel együtt.
több mint 10 éve
Cowboykarcsi Dallas Cowboys 1 874 — Cowboys fan
Nonszensz az egész helyzet. Ezt a spórolósdit nagyon el kell felejteni.Eazzy
Ott a pont,ez lenne a legfontosabb.

The Dallas Cowboys over the past three years: We've put a lot of effort into training Jason Garrett
A JJ féle probléma megoldás hatásmechanizmusa: ha van két kockád, és nem tudod begyömöszölni őket a kerek lyukba, akkor hozz egy harmadik kockát. by betmen
több mint 10 éve
Eazzy Philadelphia Eagles 4 462 — No one likes us, cause no one like us
Nonszensz az egész helyzet. Ezt a spórolósdit nagyon el kell felejteni.

Don't talk the walk, Walk the talk!
több mint 10 éve
JéBé Green Bay Packers 6 627
Nem arról van szó hogy hol így mér hol úgy mér, egy műszer egyféleképpen mér, 2-2%-os szórás műszerenként van. Erre találta ki az FIA hogy mindenkinek bekalibrálta a mérőt úgy hogy pontos legyen. Na már most ez a mérő Ricciardo autójában mégis változó adatokat adott ezért úgy döntöttek kicserélik. Az új egység megint nem volt pontos, sem az FIA sem a Red Bull szerint ezért visszarakták a régit, amihez az FIA a biztonság kedvéért ajánlott egy korrekciós értéket hogy a hozzájuk érkező adatok biztosan ne lépjék túl a megengedettet. A Red Bull szerint rossz korrekciós értéket adtak meg nekik amivel lóerőt veszítenek a többiekhez képest, ezért úgy döntöttek a saját, injektornál mért átfolyással dolgoznak.JayB
Akkor pontosítsunk, mert nem értem. Bocs, ha az én készülékemben van a hiba. Adott egy szabály, és egy műszer, amit az összes többi autó alkalmazott, kivéve a RedBull-t. Figyelmeztetve is lettek, a verseny előtt, és közben is, mégis szartak rá. Tehát ez úgy működik, hogy beteszek az autómba egy olyan műszert ami nekem jó, előnyt szerzek vele, majd jól megreklamálom ha megbüntetnek. Ráadásul tudom is, hogy bünti jön, azt is hogy milyen, mert előre szóltak. Most nem azért, tudjuk milyen az FIA, azt is milyen szabályokat képesek hozni, na de kérem: ha mindenki betartja, kivéve egyet, akkor miért az FIA a hibás? A Red Bull szerint mindenki hülye aki szembe jön?apeszos
Nem előnyt szereztek a többiekhez képest, hanem a FIA hibájából szerzett hátrányt hozták vissza. Másnak is szarul mér de azokban az eltérést jól kalibrálta be az FIA. Legalábbis gondolom mert ha nem akkor csak szóltak volna. A Red Bullnak is jó volt, egészen a második szabadedzésig mentek a mérőjükkel ami aztán a harmadik szabadedzésre meghülyült. Az új megint rossz volt így visszarakták a régit, ami megint normálisan működött , úgy ahogy az első két szabadedzésen. De az FIA adott nekik egy új értéket hogy ne legyen baj, a Red Bull szerint ez az új érték rossz és -20-25 lóerőt elvesz tőlük, ezért döntöttek a saját mérés mellett. Ha ez a szar úgy mért volna ahogy a két szabadedzésen, bele kellett volna férniük a 100kg-ba. A szabálykönyv szerint az FIA-nak van igaza, de az erkölcsi győzelem a Red Bull-é. (sosem gondoltam volna hogy ilyet valaha leírok)
több mint 10 éve
Tony New Orleans Saints Notre Dame Fighting Irish 885 — 'Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!" '
Az a baj, hogy rossz irányból közelíted. 1 az orvosos példa nyilván túlzó hisz nem egy szinten van a két dolog
2. Senki nem vitatja hogy a FIA hülye, nem így kéne ezt az egész benzines szitut kezelniük, de ők faszkodnak
3. Viszont a fair play illetve az egyenlőség miatt igenis ki kellett cseszni a RB-t. Ha a többi csapat tudott a szar mérőműszerrel menni ( nehogy azt hidd, hogy ez csak az RBnek volt lóerő veszteség...), akkor ha ők kicserélték egy olyanra ami átlépte az adott határt, ráadásul rájuk szóltak de leszarták akkor igenis zárják ki őket, mégha Riccardo végtelenül szimpatikus pilóta is.Toca
Igen az orvosi példa szándékosan túlzó, az alaphelyzet abszurditását nagyítottam fel vele. A RB helyzetét úgy közelítem meg, hogy az FIA hozott egy szabályt, viszont ennek a szabálynak a betarthatóságát nem biztosította kellőképpen. Azt ugye (mi magyarok) saját bőrünkön érezzük, hogy milyen dühítő és abszurd, ha egy (jog)szabály betartásához nem teremtik meg a lehetőséget.
Na szóval nekem ez a történet többről szól(na) mint az RB kizárásáról, ez felfogható egy (szabadság)harcnak, a túlzó beavatkozás ellen. Egyetértek azzal, hogy zárják ki őket, viszont amivel nem értek egyet, hogy egy olyan műszer alapján "szegtek szabályt", ami bizonyítottan pontatlan.
A többiek betartották és itt kezdődik a probléma, ugyanis az idén-nyitón az FIA döntötte el, hogy ki mennyire lehet versenyképes.
Marasztalják el a RedBull-t viszont azokat is, akik egy eredményt döntően befolyásoló szabályt egy hibás eszközre alapoztak és ez alapján isteni kézként nyúlkálnak bele a versenyekbe.
Ahogy olvastam egy cikkben a mérőműszer adatai függnek a hőmérséklettől (ugye az üzemanyag másképp áramlik tán más hőmérsékleteken), a rázkódástól/vibrációtól és a rá ható erőktől. Na most ez minden autóban más és más ergo simán lehet egyik csapat sem szeg szabályt, mégis némelyeket lekorlátoznak. Ez minden csak nem fair play.
több mint 10 éve
Toca Minnesota Vikings 18 634 — Vikings fan
Akkor pontosítsunk, mert nem értem. Bocs, ha az én készülékemben van a hiba. Adott egy szabály, és egy műszer, amit az összes többi autó alkalmazott, kivéve a RedBull-t. Figyelmeztetve is lettek, a verseny előtt, és közben is, mégis szartak rá. Tehát ez úgy működik, hogy beteszek az autómba egy olyan műszert ami nekem jó, előnyt szerzek vele, majd jól megreklamálom ha megbüntetnek. Ráadásul tudom is, hogy bünti jön, azt is hogy milyen, mert előre szóltak. Most nem azért, tudjuk milyen az FIA, azt is milyen szabályokat képesek hozni, na de kérem: ha mindenki betartja, kivéve egyet, akkor miért az FIA a hibás? A Red Bull szerint mindenki hülye aki szembe jön?apeszos
Ahhoz, hogy rájöjjenek hiba van a rendszerben, valakinek szembe kell menni. Nem védem a RedBull-t, nem a kedvenc istállóm, de abban meg nekik van igazuk, hogy naponta cserélnek egy alkatrészt, ami szar és a végén azt mondják nekik ez a műszer a mérvadó. Vagy szerinted az rendben van, hogy az FIA dönti el, hogy ki mekkora teljesítményt tud kihozni az autóból? Vagy az rendben van, hogy egy köztudottan hibás mérőműszer alapján döntik el milyen érték legyen beállítva? Te befeküdnél egy olyan lézeres sebészkés alá, ami köztudottan "félrehord" 2-2%-ot, mégis az lenne mérvadó és nem az orvos szeme?
Ha valami hibás, akkor nem alkalmas, hogy egy zéró toleranciás szabály bizonyítékául szolgáljon és ezt kellene belátniuk az FIA-nál.Tony
Az a baj, hogy rossz irányból közelíted. 1 az orvosos példa nyilván túlzó hisz nem egy szinten van a két dolog
2. Senki nem vitatja hogy a FIA hülye, nem így kéne ezt az egész benzines szitut kezelniük, de ők faszkodnak
3. Viszont a fair play illetve az egyenlőség miatt igenis ki kellett cseszni a RB-t. Ha a többi csapat tudott a szar mérőműszerrel menni ( nehogy azt hidd, hogy ez csak az RBnek volt lóerő veszteség...), akkor ha ők kicserélték egy olyanra ami átlépte az adott határt, ráadásul rájuk szóltak de leszarták akkor igenis zárják ki őket, mégha Riccardo végtelenül szimpatikus pilóta is.
több mint 10 éve
Tony New Orleans Saints Notre Dame Fighting Irish 885 — 'Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!" '
Akkor pontosítsunk, mert nem értem. Bocs, ha az én készülékemben van a hiba. Adott egy szabály, és egy műszer, amit az összes többi autó alkalmazott, kivéve a RedBull-t. Figyelmeztetve is lettek, a verseny előtt, és közben is, mégis szartak rá. Tehát ez úgy működik, hogy beteszek az autómba egy olyan műszert ami nekem jó, előnyt szerzek vele, majd jól megreklamálom ha megbüntetnek. Ráadásul tudom is, hogy bünti jön, azt is hogy milyen, mert előre szóltak. Most nem azért, tudjuk milyen az FIA, azt is milyen szabályokat képesek hozni, na de kérem: ha mindenki betartja, kivéve egyet, akkor miért az FIA a hibás? A Red Bull szerint mindenki hülye aki szembe jön?apeszos
Ahhoz, hogy rájöjjenek hiba van a rendszerben, valakinek szembe kell menni. Nem védem a RedBull-t, nem a kedvenc istállóm, de abban meg nekik van igazuk, hogy naponta cserélnek egy alkatrészt, ami szar és a végén azt mondják nekik ez a műszer a mérvadó. Vagy szerinted az rendben van, hogy az FIA dönti el, hogy ki mekkora teljesítményt tud kihozni az autóból? Vagy az rendben van, hogy egy köztudottan hibás mérőműszer alapján döntik el milyen érték legyen beállítva? Te befeküdnél egy olyan lézeres sebészkés alá, ami köztudottan "félrehord" 2-2%-ot, mégis az lenne mérvadó és nem az orvos szeme?
Ha valami hibás, akkor nem alkalmas, hogy egy zéró toleranciás szabály bizonyítékául szolgáljon és ezt kellene belátniuk az FIA-nál.
több mint 10 éve
apeszos Washington Commanders Florida State Seminoles 8 158 — Cserecsapat
Nem arról van szó hogy hol így mér hol úgy mér, egy műszer egyféleképpen mér, 2-2%-os szórás műszerenként van. Erre találta ki az FIA hogy mindenkinek bekalibrálta a mérőt úgy hogy pontos legyen. Na már most ez a mérő Ricciardo autójában mégis változó adatokat adott ezért úgy döntöttek kicserélik. Az új egység megint nem volt pontos, sem az FIA sem a Red Bull szerint ezért visszarakták a régit, amihez az FIA a biztonság kedvéért ajánlott egy korrekciós értéket hogy a hozzájuk érkező adatok biztosan ne lépjék túl a megengedettet. A Red Bull szerint rossz korrekciós értéket adtak meg nekik amivel lóerőt veszítenek a többiekhez képest, ezért úgy döntöttek a saját, injektornál mért átfolyással dolgoznak.JayB
Akkor pontosítsunk, mert nem értem. Bocs, ha az én készülékemben van a hiba. Adott egy szabály, és egy műszer, amit az összes többi autó alkalmazott, kivéve a RedBull-t. Figyelmeztetve is lettek, a verseny előtt, és közben is, mégis szartak rá. Tehát ez úgy működik, hogy beteszek az autómba egy olyan műszert ami nekem jó, előnyt szerzek vele, majd jól megreklamálom ha megbüntetnek. Ráadásul tudom is, hogy bünti jön, azt is hogy milyen, mert előre szóltak. Most nem azért, tudjuk milyen az FIA, azt is milyen szabályokat képesek hozni, na de kérem: ha mindenki betartja, kivéve egyet, akkor miért az FIA a hibás? A Red Bull szerint mindenki hülye aki szembe jön?
több mint 10 éve
JéBé Green Bay Packers 6 627
Most nem azért, de tök jogos amit a Red Bull mond. Adott ez a szar ami nem működik rendesen, hatalmas szórással mér (és egy zéró toleranciás szabály betartására lett kitalálva 😒) A Red Bull jogosan mondja hogy márpedig ők nem szegtek a szabályok ellen és 100kg-n belül maradtak. Az FIA pedig ahhoz ragaszkodik hogy a bekalibrált szar mérőjüknek kell 100kg-on belül maradni, a valós adatok nem érdeklik őket. Minden csapat szív ezzel tehát valakinek a talpára kellett állni. Azon meg ne lepődjünk meg hogy ez a Red Bull volt 😀 A dolog másik része meg az hogy a Red Bull-nak sem kell játszania az értetlent mert az FIA megmondta sőt be is mérte a műszerek szórását és figyelmeztetett hogy ha szar ha nem ahhoz kell igazodni.JayB
Ez azért problematikus kérdés. A műszer pontatlan, ez mindenki tudja, de ez az etalon. Na már most, mondjuk a következő futamon a Mercinél pozitívan csal, míg mondjuk a Ferrarinál negatívan. Akkor a Mercinél mehet a fogyasztás 102-103 kg/ó-val (vagy még többel), míg a Ferrarit le kell "butítani" 96 kg/ó-ra. Így papíron mindkét csapat belefér a 100 kg/ó szabályba, tehát egyenlőek a feltételek, míg a valóságban a Merci több lóerőt hasznosíthat. Ez minden csak nem egyenlő feltétel és ebben 100%-ig igazuk is van és valóban ki más tehetné meg, hogy "bojkottál" ha nem ők. Én nem értem az FIA-t, legyen egy 100 kg-s benzinlimit és kész, az már legyen a csapatok dolga, hogyan osztja be és hagyják ezt az átfolyásos marhaságot akkorra, amikor lesz pontos műszer. Mert így kb az FIA mondja meg, hogy ki nyerhet és ki nem.

Szóval ha már 0 tolerancia van, akkor a műszer is legyen pontos. Gondolom itt sem örülne senki, ha kapnák a csekkeket gyorshajtásért, csak mert a mérőműszer pontatlansága 10-20 km/h, de azt kell figyelembe venni, nem az autó sebességmérőjét.Tony
Nem arról van szó hogy hol így mér hol úgy mér, egy műszer egyféleképpen mér, 2-2%-os szórás műszerenként van. Erre találta ki az FIA hogy mindenkinek bekalibrálta a mérőt úgy hogy pontos legyen. Na már most ez a mérő Ricciardo autójában mégis változó adatokat adott ezért úgy döntöttek kicserélik. Az új egység megint nem volt pontos, sem az FIA sem a Red Bull szerint ezért visszarakták a régit, amihez az FIA a biztonság kedvéért ajánlott egy korrekciós értéket hogy a hozzájuk érkező adatok biztosan ne lépjék túl a megengedettet. A Red Bull szerint rossz korrekciós értéket adtak meg nekik amivel lóerőt veszítenek a többiekhez képest, ezért úgy döntöttek a saját, injektornál mért átfolyással dolgoznak.
több mint 10 éve
Tony New Orleans Saints Notre Dame Fighting Irish 885 — 'Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm, Uram, hogy legalább nem hullámzik!" '
Most nem azért, de tök jogos amit a Red Bull mond. Adott ez a szar ami nem működik rendesen, hatalmas szórással mér (és egy zéró toleranciás szabály betartására lett kitalálva 😒) A Red Bull jogosan mondja hogy márpedig ők nem szegtek a szabályok ellen és 100kg-n belül maradtak. Az FIA pedig ahhoz ragaszkodik hogy a bekalibrált szar mérőjüknek kell 100kg-on belül maradni, a valós adatok nem érdeklik őket. Minden csapat szív ezzel tehát valakinek a talpára kellett állni. Azon meg ne lepődjünk meg hogy ez a Red Bull volt 😀 A dolog másik része meg az hogy a Red Bull-nak sem kell játszania az értetlent mert az FIA megmondta sőt be is mérte a műszerek szórását és figyelmeztetett hogy ha szar ha nem ahhoz kell igazodni.JayB
Ez azért problematikus kérdés. A műszer pontatlan, ez mindenki tudja, de ez az etalon. Na már most, mondjuk a következő futamon a Mercinél pozitívan csal, míg mondjuk a Ferrarinál negatívan. Akkor a Mercinél mehet a fogyasztás 102-103 kg/ó-val (vagy még többel), míg a Ferrarit le kell "butítani" 96 kg/ó-ra. Így papíron mindkét csapat belefér a 100 kg/ó szabályba, tehát egyenlőek a feltételek, míg a valóságban a Merci több lóerőt hasznosíthat. Ez minden csak nem egyenlő feltétel és ebben 100%-ig igazuk is van és valóban ki más tehetné meg, hogy "bojkottál" ha nem ők. Én nem értem az FIA-t, legyen egy 100 kg-s benzinlimit és kész, az már legyen a csapatok dolga, hogyan osztja be és hagyják ezt az átfolyásos marhaságot akkorra, amikor lesz pontos műszer. Mert így kb az FIA mondja meg, hogy ki nyerhet és ki nem.

Szóval ha már 0 tolerancia van, akkor a műszer is legyen pontos. Gondolom itt sem örülne senki, ha kapnák a csekkeket gyorshajtásért, csak mert a mérőműszer pontatlansága 10-20 km/h, de azt kell figyelembe venni, nem az autó sebességmérőjét.
több mint 10 éve
laccoo74 Chicago Bears 2 986 — Kőkorszaki maci
Adót se szeretünk fizetni, még is kell.
több mint 10 éve
JéBé Green Bay Packers 6 627
Most nem azért, de tök jogos amit a Red Bull mond. Adott ez a szar ami nem működik rendesen, hatalmas szórással mér (és egy zéró toleranciás szabály betartására lett kitalálva 😒) A Red Bull jogosan mondja hogy márpedig ők nem szegtek a szabályok ellen és 100kg-n belül maradtak. Az FIA pedig ahhoz ragaszkodik hogy a bekalibrált szar mérőjüknek kell 100kg-on belül maradni, a valós adatok nem érdeklik őket. Minden csapat szív ezzel tehát valakinek a talpára kellett állni. Azon meg ne lepődjünk meg hogy ez a Red Bull volt 😀 A dolog másik része meg az hogy a Red Bull-nak sem kell játszania az értetlent mert az FIA megmondta sőt be is mérte a műszerek szórását és figyelmeztetett hogy ha szar ha nem ahhoz kell igazodni.
több mint 10 éve
laccoo74 Chicago Bears 2 986 — Kőkorszaki maci
Szerintem vissza is fogják kapni.(N)
több mint 10 éve
Matthew99 New Orleans Saints 9 322 — Invisible man
Akkor tehát kezdjükismegafenyegetőzésthogyvisszakapjukapontokat első felvonás:

 www.nemzetisport.hu/f1/f1-a-red-bull-kilepesevel-fenyeget-a-kiakadt-tulajdonos-2324289


A baseball 90% fejjáték. A másik fele fizikai. !!!ÚJ HELYEN AZ ALÁÍRÁSOK!!! A legrosszabb, mikor a hülyeség szorgalommal párosul.
több mint 10 éve
Eazzy Philadelphia Eagles 4 462 — No one likes us, cause no one like us
MotoGP-nek taps. Én hülye ezt nem néztem élőben, a szaros F1-et meg igen...

Don't talk the walk, Walk the talk!
több mint 10 éve
shawnka Buffalo Bills Washington Huskies 15 111 — Tyrone Creek
nab+, Gordonnak már szerencséje sincs, két kört kellett volna csorognia az élen, erre sárga zászló, s boxutcában meg veszít egy tucat helyet...slowmotion
Bowyer megint elintézte 😀