NFL eredménykövetés NFL eredménykövetés - 3 aktív topik

Los Angeles Chargers - Denver Broncos

17 másodperce
StormST Denver Broncos 13 348 — SB 50 Champion @ Grund
hát mákunk van
bár én aszittem félidőnként 1 challenge van, ez meg már a 2. bukott volt az első félidőben
Negritis, a vajda
Nincs ilyen szabály 😊

THIS ONE'S FOR PAT!!!!!!!!
A gyász első fázisaRuff Bálint
1 perce
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 303 — The Mathematician
hát mákunk van
bár én aszittem félidőnként 1 challenge van, ez meg már a 2. bukott volt az első félidőben

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
2 perce
Zalán Denver Broncos 5 030 — I'am a Broncos Fan and I believe in Mile High Magic...
Hat bazdmeg ha tényleg payton hívja ezeket a játékokat akkor kurva nagy a baj
JC6 (Mr. Miele)
Kiégett. Webb is. Bo is…

"I love this sport. I hate this sport."
3 perce
Heisman nádor Denver Broncos Oregon Ducks 28 675 — "Montoya por favor!"
Beleért a faszi ezért nem lesz DPI

NFL : Denver Broncos / NCAA : Oregon Ducks, BYU, Penn State, Iowa / Peyton Manning, Marcus Mariota
Soccer : Arsenal, Levante, Lazio, Millwall, Stuttgart / National Teams : HUN, ESP
NBA : Mavericks [Doncic] / NHL : Ducks, Maple Leafs / MLB : Twins, Astros
F1 : Lewis Hamilton / MotoGP : Marc & Alex Marquez, Pedro Acosta (és igazából mindenki más) / NASCAR : #22 Joey Logano
Cycling : Pogacar, Meintjes, Valter, Quintana, Contador, Cras, Juan Ayuso
Darts : Nathan Aspinall, Chris Dobey, Gerwyn Price
UFC : Justin Gaethje, Cody Garbrandt, Nate Diaz, Brandon Moreno
Euroleague : Valencia Basket / Tennis : Federer, Alcaraz
4 perce
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 303 — The Mathematician
a chargers nem bukott már egy challenget?

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
4 perce
JC6 (Mr. Miele) Denver Broncos 9 457
Hat bazdmeg ha tényleg payton hívja ezeket a játékokat akkor kurva nagy a baj
4 perce
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 303 — The Mathematician
jó hát ez is BS zászló

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
10 perce
Heisman nádor Denver Broncos Oregon Ducks 28 675 — "Montoya por favor!"
édes istenem ezt is elbasztuk. hátha stands

NFL : Denver Broncos / NCAA : Oregon Ducks, BYU, Penn State, Iowa / Peyton Manning, Marcus Mariota
Soccer : Arsenal, Levante, Lazio, Millwall, Stuttgart / National Teams : HUN, ESP
NBA : Mavericks [Doncic] / NHL : Ducks, Maple Leafs / MLB : Twins, Astros
F1 : Lewis Hamilton / MotoGP : Marc & Alex Marquez, Pedro Acosta (és igazából mindenki más) / NASCAR : #22 Joey Logano
Cycling : Pogacar, Meintjes, Valter, Quintana, Contador, Cras, Juan Ayuso
Darts : Nathan Aspinall, Chris Dobey, Gerwyn Price
UFC : Justin Gaethje, Cody Garbrandt, Nate Diaz, Brandon Moreno
Euroleague : Valencia Basket / Tennis : Federer, Alcaraz
11 perce
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 303 — The Mathematician
ez nekem stands, mind1 mi

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
12 perce
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 303 — The Mathematician
faszom ezekbe a középső futásokba
miért nem QB sneak?

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
14 perce
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 303 — The Mathematician
kösz a laundry

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
16 perce
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 303 — The Mathematician
Kell most egy scoring drive az biztos
Heisman nádor
És az miből fog összejonni?
Zalán
középső futás x 2
majd behind los sreen
muffed punt, return td

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
18 perce
Zalán Denver Broncos 5 030 — I'am a Broncos Fan and I believe in Mile High Magic...
Kell most egy scoring drive az biztos
Heisman nádor
És az miből fog összejonni?

"I love this sport. I hate this sport."
19 perce
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 303 — The Mathematician
Mekkora holding volt ott a bíró előtt te jó ég 😀
Heisman nádor
nem fogják bedobni, ránk se dobtak már

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
19 perce
Heisman nádor Denver Broncos Oregon Ducks 28 675 — "Montoya por favor!"
Kell most egy scoring drive az biztos

NFL : Denver Broncos / NCAA : Oregon Ducks, BYU, Penn State, Iowa / Peyton Manning, Marcus Mariota
Soccer : Arsenal, Levante, Lazio, Millwall, Stuttgart / National Teams : HUN, ESP
NBA : Mavericks [Doncic] / NHL : Ducks, Maple Leafs / MLB : Twins, Astros
F1 : Lewis Hamilton / MotoGP : Marc & Alex Marquez, Pedro Acosta (és igazából mindenki más) / NASCAR : #22 Joey Logano
Cycling : Pogacar, Meintjes, Valter, Quintana, Contador, Cras, Juan Ayuso
Darts : Nathan Aspinall, Chris Dobey, Gerwyn Price
UFC : Justin Gaethje, Cody Garbrandt, Nate Diaz, Brandon Moreno
Euroleague : Valencia Basket / Tennis : Federer, Alcaraz
21 perce
Heisman nádor Denver Broncos Oregon Ducks 28 675 — "Montoya por favor!"
Mekkora holding volt ott a bíró előtt te jó ég 😀

NFL : Denver Broncos / NCAA : Oregon Ducks, BYU, Penn State, Iowa / Peyton Manning, Marcus Mariota
Soccer : Arsenal, Levante, Lazio, Millwall, Stuttgart / National Teams : HUN, ESP
NBA : Mavericks [Doncic] / NHL : Ducks, Maple Leafs / MLB : Twins, Astros
F1 : Lewis Hamilton / MotoGP : Marc & Alex Marquez, Pedro Acosta (és igazából mindenki más) / NASCAR : #22 Joey Logano
Cycling : Pogacar, Meintjes, Valter, Quintana, Contador, Cras, Juan Ayuso
Darts : Nathan Aspinall, Chris Dobey, Gerwyn Price
UFC : Justin Gaethje, Cody Garbrandt, Nate Diaz, Brandon Moreno
Euroleague : Valencia Basket / Tennis : Federer, Alcaraz
28 perce
Zalán Denver Broncos 5 030 — I'am a Broncos Fan and I believe in Mile High Magic...
Egyébként Bo megtanulta a playbookot vagy úgy van vele, hogy a tavalyi után karizmából megoldja?

"I love this sport. I hate this sport."
28 perce
Heisman nádor Denver Broncos Oregon Ducks 28 675 — "Montoya por favor!"
TD drive óta jó semmi megint a támadósor

NFL : Denver Broncos / NCAA : Oregon Ducks, BYU, Penn State, Iowa / Peyton Manning, Marcus Mariota
Soccer : Arsenal, Levante, Lazio, Millwall, Stuttgart / National Teams : HUN, ESP
NBA : Mavericks [Doncic] / NHL : Ducks, Maple Leafs / MLB : Twins, Astros
F1 : Lewis Hamilton / MotoGP : Marc & Alex Marquez, Pedro Acosta (és igazából mindenki más) / NASCAR : #22 Joey Logano
Cycling : Pogacar, Meintjes, Valter, Quintana, Contador, Cras, Juan Ayuso
Darts : Nathan Aspinall, Chris Dobey, Gerwyn Price
UFC : Justin Gaethje, Cody Garbrandt, Nate Diaz, Brandon Moreno
Euroleague : Valencia Basket / Tennis : Federer, Alcaraz
28 perce
StormST Denver Broncos 13 348 — SB 50 Champion @ Grund
3&9-re középre futunk?

THIS ONE'S FOR PAT!!!!!!!!
A gyász első fázisaRuff Bálint
35 perce
StormST Denver Broncos 13 348 — SB 50 Champion @ Grund
Bonitto!!!!!

THIS ONE'S FOR PAT!!!!!!!!
A gyász első fázisaRuff Bálint
35 perce
Heisman nádor Denver Broncos Oregon Ducks 28 675 — "Montoya por favor!"
Jogo Bonitto!

NFL : Denver Broncos / NCAA : Oregon Ducks, BYU, Penn State, Iowa / Peyton Manning, Marcus Mariota
Soccer : Arsenal, Levante, Lazio, Millwall, Stuttgart / National Teams : HUN, ESP
NBA : Mavericks [Doncic] / NHL : Ducks, Maple Leafs / MLB : Twins, Astros
F1 : Lewis Hamilton / MotoGP : Marc & Alex Marquez, Pedro Acosta (és igazából mindenki más) / NASCAR : #22 Joey Logano
Cycling : Pogacar, Meintjes, Valter, Quintana, Contador, Cras, Juan Ayuso
Darts : Nathan Aspinall, Chris Dobey, Gerwyn Price
UFC : Justin Gaethje, Cody Garbrandt, Nate Diaz, Brandon Moreno
Euroleague : Valencia Basket / Tennis : Federer, Alcaraz
35 perce
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 303 — The Mathematician
BONITtO!!

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
40 perce
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 303 — The Mathematician
faszom, legalább arm puntoljunk akkor ...

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
42 perce
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 303 — The Mathematician
Hát, kb ilyenre kaptunk mi már DPI-t, szóval ezt most megúsztuk...
StormST
Mossra bedobták volna

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
44 perce
StormST Denver Broncos 13 348 — SB 50 Champion @ Grund
350 Ft a DANZ egy hétig
Végre nezhetrk
Jó minőségben Broncos meccset
JC6 (Mr. Miele)
Mondjuk az utóbbi 5 percben eléggé elkezdett akadni
Vonster
Mert JC is használja 😀

THIS ONE'S FOR PAT!!!!!!!!
A gyász első fázisaRuff Bálint