Kansas City Chiefs - Denver Broncos
16 napja
hát az első play nem tetszett
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
16 napja
Erre gondoltam kellett volna amikor leírtamTom Cruise, mennyivel jobb látni mint Swiftet😅én maradok a nőknél, de te ahogy érzed
KeyG
Negritis, a vajda
Real Madrid & Boston Celtics & Los Angeles Dodgers
16 napja
Tom Cruise, mennyivel jobb látni mint Swiftet😅én maradok a nőknél, de te ahogy érzed
KeyG
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
16 napja
Tom Cruise, mennyivel jobb látni mint Swiftet😅
Real Madrid & Boston Celtics & Los Angeles Dodgers
16 napja
go broncos
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
16 napja
@denver-broncos.bsky.socialWe've elevated LS Mitchell Fraboni and FB Adam Prentice for #DENvsKC.
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
16 napja
2:15, ARENA4

"Az életről sok mindent gondolok én jómagam is."
"Én nem gondolok semmit, uram."
Don't blink!