RedZone week3

1 feliratkozó

3 napja
ozibozi New York Giants 22 327
Simán jó meccsek voltak/vannak
3 napja
Heisman nádor Denver Broncos Oregon Ducks 28 585 — "Montoya por favor!"
Browns meghúzta a ravaszt, de Young visszaadta

NFL : Denver Broncos / NCAA : Oregon Ducks, BYU, Penn State, Iowa / Peyton Manning, Marcus Mariota
Soccer : Arsenal, Levante, Lazio, Millwall, Stuttgart / National Teams : HUN, ESP
NBA : Mavericks [Doncic] / NHL : Ducks, Maple Leafs / MLB : Twins, Astros
F1 : Lewis Hamilton / MotoGP : Marc & Alex Marquez, Pedro Acosta (és igazából mindenki más) / NASCAR : #22 Joey Logano
Cycling : Pogacar, Meintjes, Valter, Quintana, Contador, Cras, Juan Ayuso
Darts : Nathan Aspinall, Chris Dobey, Gerwyn Price
UFC : Justin Gaethje, Cody Garbrandt, Nate Diaz, Brandon Moreno
Euroleague : Valencia Basket / Tennis : Federer, Alcaraz
3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
Frisco mi play ?!

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
zacknorb Green Bay Packers Cincinnati Bearcats 25 651 — Egy ember vagyok tesó meg egy bankkártya
Hansonnak elcsuklik a hangja olyan ez a sáv
3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
Darnold pick6, commando 2score up

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
Watson meg megfirkálja a pantherst is?

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Löfli Arizona Cardinals Marshall Thundering Herd 24 607 — ellenIktriad / 2026 Arena4 March Madness winner
epic shit befejezés


"Az életről sok mindent gondolok én jómagam is."
"Én nem gondolok semmit, uram."
Don't blink!
3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
mondjuk Ryans helyébe én beküldtem volna a rugót, sztem jobb esélye van

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
fel se tűnt hogy a texans vezet
Negritis, a vajda
közbe a colts FGvel vezet

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
fel se tűnt hogy a texans vezet

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
clark szépen összecsomagolta genot

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
Rengeteg az izgalmas meccs, azt se tudom hol legyek
KeyG
ha legyek akkor vidd ki a szemetet
Negritis, a vajda
Reggel lesz idő max, vagyok végig 😅
KeyG
én sajnos megyek földhivatalba holnap, szal az hajnali felvételről lesz csak

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
KeyG Baltimore Ravens 15 813
Rengeteg az izgalmas meccs, azt se tudom hol legyek
KeyG
ha legyek akkor vidd ki a szemetet
Negritis, a vajda
Reggel lesz idő max, vagyok végig 😅

Real Madrid & Boston Celtics & Los Angeles Dodgers
3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
Rengeteg az izgalmas meccs, azt se tudom hol legyek
KeyG
ha legyek akkor vidd ki a szemetet

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
KeyG Baltimore Ravens 15 813
Rengeteg az izgalmas meccs, azt se tudom hol legyek

Real Madrid & Boston Celtics & Los Angeles Dodgers
3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
jets egalizált, mókás ott is

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
wilson mi elkapás

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
és vezet a bengalsz
hogy a faszba volt gesicki ennyire üresen? 😀

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
redditnek magömlése lesz 😀
maye, allen és hörbi is ótvarul játszik

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Wester New York Jets Middle Tennessee Blue Raiders 10 295 — Jó ötletnek tűnt!
Drake "The Schedule" Maye

Lesz ez még így se!
3 napja
zacknorb Green Bay Packers Cincinnati Bearcats 25 651 — Egy ember vagyok tesó meg egy bankkártya
Sok pont nincs, de igy szorosak a meccsek
3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
másodjára pats flag

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
trevor azt odarakta
kár hogy illegal use of hands

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
dande2 Philadelphia Eagles Penn State Nittany Lions 49 275 — Így remélem megfelelek nektek.....
Rodgers kiüti magát ja kell 😄
3 napja
dande2 Philadelphia Eagles Penn State Nittany Lions 49 275 — Így remélem megfelelek nektek.....
Lassan beindul a Lions is