RedZone week 1

17 napja
Lúdas Solymi New England Patriots 9 753
wow, saints-lions, komoly a vége.
17 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
60 milliós
ozibozi
?
Negritis, a vajda
Annyiért akar új szerződést 😁
warr_b
jaaa Stroud?
hát igen ez ilyen

detroit meg hosszabítás

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
17 napja
shagi0206 Arizona Cardinals LSU Tigers 14 601
akinek van dazn, annak is szarakszik, vagy csak nálam?
shagi0206
nekem jó
Negritis, a vajda
laptopon néztem, de most a tv-n nem merem kipróbálni hogy ott jó-e, amíg vége nincs a tvs meccsnek
shagi0206
nekem TV-n megy a red zone és böngészőben a bills-texans
Negritis, a vajda
tvn is ugyanazt írja ki...f@szom bele.
17 napja
warr_b Washington Commanders 31 454 — Ő álla halála vérmosta fokán, Diadallal várta be végét.
60 milliós
ozibozi
?
Negritis, a vajda
Annyiért akar új szerződést 😁


Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
"I don't break the horizon
I erase it when I'm born"
17 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
60 milliós
ozibozi
?

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
17 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
fasza meccs volt

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
17 napja
ozibozi New York Giants 22 327
60 milliós
17 napja
Pep71 Green Bay Packers 3 906
Aziigen , jó palyeket toltak a végén sorra..
17 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
Stroud meg tudja csináln?
Negritis, a vajda
nem

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
17 napja
Pep71 Green Bay Packers 3 906
Hova..
17 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
akinek van dazn, annak is szarakszik, vagy csak nálam?
shagi0206
nekem jó
Negritis, a vajda
laptopon néztem, de most a tv-n nem merem kipróbálni hogy ott jó-e, amíg vége nincs a tvs meccsnek
shagi0206
nekem TV-n megy a red zone és böngészőben a bills-texans

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
17 napja
shagi0206 Arizona Cardinals LSU Tigers 14 601
akinek van dazn, annak is szarakszik, vagy csak nálam?
shagi0206
nekem jó
Negritis, a vajda
laptopon néztem, de most a tv-n nem merem kipróbálni hogy ott jó-e, amíg vége nincs a tvs meccsnek
17 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
Stroud meg tudja csináln?

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
17 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
akinek van dazn, annak is szarakszik, vagy csak nálam?
shagi0206
nekem jó

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
17 napja
shagi0206 Arizona Cardinals LSU Tigers 14 601
akinek van dazn, annak is szarakszik, vagy csak nálam?
17 napja
Klasszterasz Green Bay Packers 13
valaki tud linket a greenbay vikings meccshez?
17 napja
ozibozi New York Giants 22 327
Szép munka
17 napja
dande2 Philadelphia Eagles Penn State Nittany Lions 49 275 — Így remélem megfelelek nektek.....
O-Love catch 😄
17 napja
dande2 Philadelphia Eagles Penn State Nittany Lions 49 275 — Így remélem megfelelek nektek.....
Na a Lions Dt lehet eljinxeltem?
17 napja
iktriad Jacksonville Jaguars 86 954 — GoT Survivor, GM Game 2018, NBA Fantasy 2020 winner
Ezért Josh Allen a QB1 jelenleg az NFL-ben.
17 napja
dande2 Philadelphia Eagles Penn State Nittany Lions 49 275 — Így remélem megfelelek nektek.....
és a WTF dobás után meg ott a zseni
Negritis, a vajda
Ahogy kell
17 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
és a WTF dobás után meg ott a zseni

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
17 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
Lassiter kezében ott volna a meccslabda

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
17 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 61 006 — The Mathematician
Lions ès a Steelers D is nagyot megy
dande2
mondjuk 3. számú QB ellen annyira nem nehéz

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
17 napja
dande2 Philadelphia Eagles Penn State Nittany Lions 49 275 — Így remélem megfelelek nektek.....
Lions ès a Steelers D is nagyot megy