Baseball

42 feliratkozó

több mint 5 éve
r.baggio New York Giants Army Black Knights 64 216 — no es importante
Kedvenc MLB csapat: Athletics (deyell), Blue Jays (ZoliMP), Brewers (gamerkr), Cardinals (Al), Cubs (Shawn84), Dodgers (KeyG, slowmotion, danyly), Diamondbacks (Kampman, Löfli), Giants (nagir, zavi27), Indians (labo7), Mariners (Dzsokijuing, Maka), Marlins (adamfaragoo), Orioles (Ray_bp_Lewis, robiroboter), Padres (lol, P@trik), Phillies (dande), Pirates (Fast Willie, Gergőke), Rays (Sobri, Wester), Red Sox (Bruschi85, zemanla), Reds (Jakehomer), Tigers (Johnnyblaze), Twins (Heisman), Yankees (csebi, Darksun3, kapitnono, Matthew99, shawnka, Tito05), White Sox (baggio, Mikey)

Szerkesztette: Löfli
több mint 1 éve
Löfli Tampa Bay Buccaneers Indiana Hoosiers 22 660 — ellenIktriad / #1 BVSC ultra
Sewald nélkül elég gyengusz ez a bullpen...


https://www.facebook.com/ArizonaCardinalsHungary/
"Az életről sok mindent gondolok én jómagam is."
"Én nem gondolok semmit, uram."
Don't blink!
több mint 1 éve
zavi27 Seattle Seahawks Oregon Ducks 5 443 — Amerikai sportok rajongója
Chapman is rohadtul össze szedhetné magát...😒
Gergőke
Nagy csodát én nem várnék tőle már. Évek óta nem az az elit aki régen volt.
több mint 1 éve
Gergőke Pittsburgh Steelers Michigan State Spartans 2 950 — Pittsburgh Pirates,Chicago Bulls, Aston Villa fan!
Chapman is rohadtul össze szedhetné magát...😒

több mint 1 éve
adamfaragoo Miami Dolphins 1 460
Jake Burger IL...
több mint 1 éve
Őszentsége Sobri Jóska Jacksonville Jaguars 35 066 — #NoStress
Megkérdeztem, hogy itt merre kellett volna kerülnie Sotonak? Ha letarolja teljes lendületből a védőt, mert nem figyel akkor meg jött volna a szemét játékos komment.
Matthew99
Semerre. Mennie, csúsznia kellett volna a basere kajakra, mint Ty Cobbnak fénykorában, talppal előre. Akkor majd többet nem állnak be elé.


több mint 1 éve
csebi New York Giants Notre Dame Fighting Irish 25 886 — Lucas Scott
Itt merre kellett volna kerülni?

Matthew99
We've emphasized that a critical element of judging Type 1 obstruction is the fielder's having (or not having) possession of the ball. This begs the question: precisely what constitutes possession? Is it ball-in-glove? Or is it "imminent," that is, the ball is just arriving at the glove?

Once a player has possession of the ball, he can place himself between the runner and the base to which the runner is advancing (in fact, that's what he should do). But here's the problem: the professional rules (OBR) recognize a defensive player's right to occupy a blocking position when he is in the act of receiving the ball, when possession is "imminent."

Plusz mivel tag play volt, így a jó call az out. Btw ha Soto csúszik vagy csak jobban a basere törekszik, ez nem out.
labo7
sztem nem jo a call.

megpedig azert, mert ha ez jo akkor innentol kezdve mi gatol meg bkit a 2nd vagy 3rd basenel is ha vki odafut, hogy odaalljon teljes szelesegeben es blokkolja a futot, mert majd jon a labda? na most ez rendkivul balesetveszelyes, es epp az a cel, hogy ilyen ne legyen.
raadasul azzal is vitatkoznek, hogy ez blocking position lenne. ez konkretan tag-out position csak annyira madar volt az 1B, hogy a bazishoz sem ert hozza. csupan arra volt jo, hogy Soto emiatt ne fusson teljes erobol, mert ha igen akkor nagyon balesetveszelyes lett volna.
csebi
Sikerült 2 különböző játékszituációt hozni, amikre más szabályokat alkalmaznak. Konkrétan a szöveget a megváltozott hivatalos szabálykönyvből hoztam.
Azért ítéltek először safet, mert nem látták az esés közben a taget. Btw már most nagyon unalmas a Yankees fanoktól ez a sok sírás a bírókra, pedig még csak a szezon 16. meccsénél tartunk.
labo7
akkor baszki, 1. bazisnal mostantol oda lehet allni teljes szelessegben mostantol, mert majd jon a labda vmikor?

unalmas, hogy egy teljesen valid kerdesre ez a valasz, hogy unalmas a siras.
csebi
Teljesen valid kérdésre ott a teljesen valid válasz a szabálykönyvből.
Szóval igen, ha a labda megjátszására törekszik a védő a tag play alatt, szabályos. Ahogy itt is szabályos volt. Az hogy a szabály dumb vagy sem, már más kérdés. Ha pedig bemásolja valaki a szabályleírást, ahol teljesen validan le van írva miért out, onnantól ez nemigen szerintem meg véleményem szerint-i kérdés.
labo7
De ez nem blocking position szóval innentol nem valid amit masoltal

Mi vagyunk a homok a gépezetben, a bot a küllők között, a tüske a köröm alatt. Mi vagyunk, akikbe beletörik a fog és a bicska, és beleszorul a fejsze is. Mi vagyunk az a Dávid, akit jobb, ha elkerül, a Góliát. A párttal, a néppel egy az utunk, a jelszavunk munka és béke.
több mint 1 éve
YoungZeeZee 9 383
ma meccs 17korul a sport tvn
több mint 1 éve
labo7 Los Angeles Rams Wisconsin Badgers 595
Itt merre kellett volna kerülni?

Matthew99
We've emphasized that a critical element of judging Type 1 obstruction is the fielder's having (or not having) possession of the ball. This begs the question: precisely what constitutes possession? Is it ball-in-glove? Or is it "imminent," that is, the ball is just arriving at the glove?

Once a player has possession of the ball, he can place himself between the runner and the base to which the runner is advancing (in fact, that's what he should do). But here's the problem: the professional rules (OBR) recognize a defensive player's right to occupy a blocking position when he is in the act of receiving the ball, when possession is "imminent."

Plusz mivel tag play volt, így a jó call az out. Btw ha Soto csúszik vagy csak jobban a basere törekszik, ez nem out.
labo7
sztem nem jo a call.

megpedig azert, mert ha ez jo akkor innentol kezdve mi gatol meg bkit a 2nd vagy 3rd basenel is ha vki odafut, hogy odaalljon teljes szelesegeben es blokkolja a futot, mert majd jon a labda? na most ez rendkivul balesetveszelyes, es epp az a cel, hogy ilyen ne legyen.
raadasul azzal is vitatkoznek, hogy ez blocking position lenne. ez konkretan tag-out position csak annyira madar volt az 1B, hogy a bazishoz sem ert hozza. csupan arra volt jo, hogy Soto emiatt ne fusson teljes erobol, mert ha igen akkor nagyon balesetveszelyes lett volna.
csebi
Sikerült 2 különböző játékszituációt hozni, amikre más szabályokat alkalmaznak. Konkrétan a szöveget a megváltozott hivatalos szabálykönyvből hoztam.
Azért ítéltek először safet, mert nem látták az esés közben a taget. Btw már most nagyon unalmas a Yankees fanoktól ez a sok sírás a bírókra, pedig még csak a szezon 16. meccsénél tartunk.
labo7
akkor baszki, 1. bazisnal mostantol oda lehet allni teljes szelessegben mostantol, mert majd jon a labda vmikor?

unalmas, hogy egy teljesen valid kerdesre ez a valasz, hogy unalmas a siras.
csebi
Teljesen valid kérdésre ott a teljesen valid válasz a szabálykönyvből.
Szóval igen, ha a labda megjátszására törekszik a védő a tag play alatt, szabályos. Ahogy itt is szabályos volt. Az hogy a szabály dumb vagy sem, már más kérdés. Ha pedig bemásolja valaki a szabályleírást, ahol teljesen validan le van írva miért out, onnantól ez nemigen szerintem meg véleményem szerint-i kérdés.
több mint 1 éve
Willie Parker Pittsburgh Steelers 16 930
Itt merre kellett volna kerülni?

Matthew99
We've emphasized that a critical element of judging Type 1 obstruction is the fielder's having (or not having) possession of the ball. This begs the question: precisely what constitutes possession? Is it ball-in-glove? Or is it "imminent," that is, the ball is just arriving at the glove?

Once a player has possession of the ball, he can place himself between the runner and the base to which the runner is advancing (in fact, that's what he should do). But here's the problem: the professional rules (OBR) recognize a defensive player's right to occupy a blocking position when he is in the act of receiving the ball, when possession is "imminent."

Plusz mivel tag play volt, így a jó call az out. Btw ha Soto csúszik vagy csak jobban a basere törekszik, ez nem out.
labo7
sztem nem jo a call.

megpedig azert, mert ha ez jo akkor innentol kezdve mi gatol meg bkit a 2nd vagy 3rd basenel is ha vki odafut, hogy odaalljon teljes szelesegeben es blokkolja a futot, mert majd jon a labda? na most ez rendkivul balesetveszelyes, es epp az a cel, hogy ilyen ne legyen.
raadasul azzal is vitatkoznek, hogy ez blocking position lenne. ez konkretan tag-out position csak annyira madar volt az 1B, hogy a bazishoz sem ert hozza. csupan arra volt jo, hogy Soto emiatt ne fusson teljes erobol, mert ha igen akkor nagyon balesetveszelyes lett volna.
csebi
Sikerült 2 különböző játékszituációt hozni, amikre más szabályokat alkalmaznak. Konkrétan a szöveget a megváltozott hivatalos szabálykönyvből hoztam.
Azért ítéltek először safet, mert nem látták az esés közben a taget. Btw már most nagyon unalmas a Yankees fanoktól ez a sok sírás a bírókra, pedig még csak a szezon 16. meccsénél tartunk.
labo7
akkor baszki, 1. bazisnal mostantol oda lehet allni teljes szelessegben mostantol, mert majd jon a labda vmikor?

unalmas, hogy egy teljesen valid kerdesre ez a valasz, hogy unalmas a siras.
csebi
Szerintem ez egyértelműn szabálytalan blokkolása a bázisnak, ha 25 mp-nél megállítod a videót, még az is látszik, hogy az 1B man nézi Sotot és szándékosan keresztbe nyújtja a lábát.
több mint 1 éve
csebi New York Giants Notre Dame Fighting Irish 25 886 — Lucas Scott
Itt merre kellett volna kerülni?

Matthew99
We've emphasized that a critical element of judging Type 1 obstruction is the fielder's having (or not having) possession of the ball. This begs the question: precisely what constitutes possession? Is it ball-in-glove? Or is it "imminent," that is, the ball is just arriving at the glove?

Once a player has possession of the ball, he can place himself between the runner and the base to which the runner is advancing (in fact, that's what he should do). But here's the problem: the professional rules (OBR) recognize a defensive player's right to occupy a blocking position when he is in the act of receiving the ball, when possession is "imminent."

Plusz mivel tag play volt, így a jó call az out. Btw ha Soto csúszik vagy csak jobban a basere törekszik, ez nem out.
labo7
sztem nem jo a call.

megpedig azert, mert ha ez jo akkor innentol kezdve mi gatol meg bkit a 2nd vagy 3rd basenel is ha vki odafut, hogy odaalljon teljes szelesegeben es blokkolja a futot, mert majd jon a labda? na most ez rendkivul balesetveszelyes, es epp az a cel, hogy ilyen ne legyen.
raadasul azzal is vitatkoznek, hogy ez blocking position lenne. ez konkretan tag-out position csak annyira madar volt az 1B, hogy a bazishoz sem ert hozza. csupan arra volt jo, hogy Soto emiatt ne fusson teljes erobol, mert ha igen akkor nagyon balesetveszelyes lett volna.
csebi
Sikerült 2 különböző játékszituációt hozni, amikre más szabályokat alkalmaznak. Konkrétan a szöveget a megváltozott hivatalos szabálykönyvből hoztam.
Azért ítéltek először safet, mert nem látták az esés közben a taget. Btw már most nagyon unalmas a Yankees fanoktól ez a sok sírás a bírókra, pedig még csak a szezon 16. meccsénél tartunk.
labo7
akkor baszki, 1. bazisnal mostantol oda lehet allni teljes szelessegben mostantol, mert majd jon a labda vmikor?

unalmas, hogy egy teljesen valid kerdesre ez a valasz, hogy unalmas a siras.

Mi vagyunk a homok a gépezetben, a bot a küllők között, a tüske a köröm alatt. Mi vagyunk, akikbe beletörik a fog és a bicska, és beleszorul a fejsze is. Mi vagyunk az a Dávid, akit jobb, ha elkerül, a Góliát. A párttal, a néppel egy az utunk, a jelszavunk munka és béke.
több mint 1 éve
Matthew99 New Orleans Saints 10 083 — Invisible man
Itt merre kellett volna kerülni?

Matthew99
We've emphasized that a critical element of judging Type 1 obstruction is the fielder's having (or not having) possession of the ball. This begs the question: precisely what constitutes possession? Is it ball-in-glove? Or is it "imminent," that is, the ball is just arriving at the glove?

Once a player has possession of the ball, he can place himself between the runner and the base to which the runner is advancing (in fact, that's what he should do). But here's the problem: the professional rules (OBR) recognize a defensive player's right to occupy a blocking position when he is in the act of receiving the ball, when possession is "imminent."

Plusz mivel tag play volt, így a jó call az out. Btw ha Soto csúszik vagy csak jobban a basere törekszik, ez nem out.
labo7
sztem nem jo a call.

megpedig azert, mert ha ez jo akkor innentol kezdve mi gatol meg bkit a 2nd vagy 3rd basenel is ha vki odafut, hogy odaalljon teljes szelesegeben es blokkolja a futot, mert majd jon a labda? na most ez rendkivul balesetveszelyes, es epp az a cel, hogy ilyen ne legyen.
raadasul azzal is vitatkoznek, hogy ez blocking position lenne. ez konkretan tag-out position csak annyira madar volt az 1B, hogy a bazishoz sem ert hozza. csupan arra volt jo, hogy Soto emiatt ne fusson teljes erobol, mert ha igen akkor nagyon balesetveszelyes lett volna.
csebi
Sikerült 2 különböző játékszituációt hozni, amikre más szabályokat alkalmaznak. Konkrétan a szöveget a megváltozott hivatalos szabálykönyvből hoztam.
Azért ítéltek először safet, mert nem látták az esés közben a taget. Btw már most nagyon unalmas a Yankees fanoktól ez a sok sírás a bírókra, pedig még csak a szezon 16. meccsénél tartunk.
labo7
Aztán ki sírt? Megkérdeztem, hogy itt merre kellett volna kerülnie Sotonak? Ha letarolja teljes lendületből a védőt, mert nem figyel akkor meg jött volna a szemét játékos komment.


A baseball 90% fejjáték. A másik fele fizikai. Nincs ez elbaszva, csak másra lesz jó. A legrosszabb, mikor a hülyeség szorgalommal párosul.
több mint 1 éve
labo7 Los Angeles Rams Wisconsin Badgers 595
Itt merre kellett volna kerülni?

Matthew99
We've emphasized that a critical element of judging Type 1 obstruction is the fielder's having (or not having) possession of the ball. This begs the question: precisely what constitutes possession? Is it ball-in-glove? Or is it "imminent," that is, the ball is just arriving at the glove?

Once a player has possession of the ball, he can place himself between the runner and the base to which the runner is advancing (in fact, that's what he should do). But here's the problem: the professional rules (OBR) recognize a defensive player's right to occupy a blocking position when he is in the act of receiving the ball, when possession is "imminent."

Plusz mivel tag play volt, így a jó call az out. Btw ha Soto csúszik vagy csak jobban a basere törekszik, ez nem out.
labo7
sztem nem jo a call.

megpedig azert, mert ha ez jo akkor innentol kezdve mi gatol meg bkit a 2nd vagy 3rd basenel is ha vki odafut, hogy odaalljon teljes szelesegeben es blokkolja a futot, mert majd jon a labda? na most ez rendkivul balesetveszelyes, es epp az a cel, hogy ilyen ne legyen.
raadasul azzal is vitatkoznek, hogy ez blocking position lenne. ez konkretan tag-out position csak annyira madar volt az 1B, hogy a bazishoz sem ert hozza. csupan arra volt jo, hogy Soto emiatt ne fusson teljes erobol, mert ha igen akkor nagyon balesetveszelyes lett volna.
csebi
Sikerült 2 különböző játékszituációt hozni, amikre más szabályokat alkalmaznak. Konkrétan a szöveget a megváltozott hivatalos szabálykönyvből hoztam.
Azért ítéltek először safet, mert nem látták az esés közben a taget. Btw már most nagyon unalmas a Yankees fanoktól ez a sok sírás a bírókra, pedig még csak a szezon 16. meccsénél tartunk.
több mint 1 éve
csebi New York Giants Notre Dame Fighting Irish 25 886 — Lucas Scott
Itt merre kellett volna kerülni?

Matthew99
We've emphasized that a critical element of judging Type 1 obstruction is the fielder's having (or not having) possession of the ball. This begs the question: precisely what constitutes possession? Is it ball-in-glove? Or is it "imminent," that is, the ball is just arriving at the glove?

Once a player has possession of the ball, he can place himself between the runner and the base to which the runner is advancing (in fact, that's what he should do). But here's the problem: the professional rules (OBR) recognize a defensive player's right to occupy a blocking position when he is in the act of receiving the ball, when possession is "imminent."

Plusz mivel tag play volt, így a jó call az out. Btw ha Soto csúszik vagy csak jobban a basere törekszik, ez nem out.
labo7
sztem nem jo a call.

megpedig azert, mert ha ez jo akkor innentol kezdve mi gatol meg bkit a 2nd vagy 3rd basenel is ha vki odafut, hogy odaalljon teljes szelesegeben es blokkolja a futot, mert majd jon a labda? na most ez rendkivul balesetveszelyes, es epp az a cel, hogy ilyen ne legyen.
raadasul azzal is vitatkoznek, hogy ez blocking position lenne. ez konkretan tag-out position csak annyira madar volt az 1B, hogy a bazishoz sem ert hozza. csupan arra volt jo, hogy Soto emiatt ne fusson teljes erobol, mert ha igen akkor nagyon balesetveszelyes lett volna.
csebi
Pontosan ez volt a bajom nekem is, csak elfelejtettem válaszolni. A védő miért nem olyan pozícióban van, hogy ne blokkolja a bázist, hanem csak hozzáér a home felőli sarkához? Látszik, hogy keresztben van a lába a bázis előtt ott ahonnan Soto jön. Természetes reakció, hogy nem csúszik át rajta hanem belassít miközben fut vissza, tehát akadályozza a futót. És első reakcióra a bíró is safe-et ítél.
Matthew99
nyilvan yankees drukkerkent mi ezt teljesen objektivan iteljuk meg 😊. amugy a lenyeg inkabb az nekem, hogy Soto nem serult le ebbe. a tavalyi yankeesnel ez egy season ending serules lett volna ilyen szitu.

Mi vagyunk a homok a gépezetben, a bot a küllők között, a tüske a köröm alatt. Mi vagyunk, akikbe beletörik a fog és a bicska, és beleszorul a fejsze is. Mi vagyunk az a Dávid, akit jobb, ha elkerül, a Góliát. A párttal, a néppel egy az utunk, a jelszavunk munka és béke.
több mint 1 éve
Matthew99 New Orleans Saints 10 083 — Invisible man
Itt merre kellett volna kerülni?

Matthew99
We've emphasized that a critical element of judging Type 1 obstruction is the fielder's having (or not having) possession of the ball. This begs the question: precisely what constitutes possession? Is it ball-in-glove? Or is it "imminent," that is, the ball is just arriving at the glove?

Once a player has possession of the ball, he can place himself between the runner and the base to which the runner is advancing (in fact, that's what he should do). But here's the problem: the professional rules (OBR) recognize a defensive player's right to occupy a blocking position when he is in the act of receiving the ball, when possession is "imminent."

Plusz mivel tag play volt, így a jó call az out. Btw ha Soto csúszik vagy csak jobban a basere törekszik, ez nem out.
labo7
sztem nem jo a call.

megpedig azert, mert ha ez jo akkor innentol kezdve mi gatol meg bkit a 2nd vagy 3rd basenel is ha vki odafut, hogy odaalljon teljes szelesegeben es blokkolja a futot, mert majd jon a labda? na most ez rendkivul balesetveszelyes, es epp az a cel, hogy ilyen ne legyen.
raadasul azzal is vitatkoznek, hogy ez blocking position lenne. ez konkretan tag-out position csak annyira madar volt az 1B, hogy a bazishoz sem ert hozza. csupan arra volt jo, hogy Soto emiatt ne fusson teljes erobol, mert ha igen akkor nagyon balesetveszelyes lett volna.
csebi
Pontosan ez volt a bajom nekem is, csak elfelejtettem válaszolni. A védő miért nem olyan pozícióban van, hogy ne blokkolja a bázist, hanem csak hozzáér a home felőli sarkához? Látszik, hogy keresztben van a lába a bázis előtt ott ahonnan Soto jön. Természetes reakció, hogy nem csúszik át rajta hanem belassít miközben fut vissza, tehát akadályozza a futót. És első reakcióra a bíró is safe-et ítél.


A baseball 90% fejjáték. A másik fele fizikai. Nincs ez elbaszva, csak másra lesz jó. A legrosszabb, mikor a hülyeség szorgalommal párosul.
több mint 1 éve
csebi New York Giants Notre Dame Fighting Irish 25 886 — Lucas Scott
Itt merre kellett volna kerülni?

Matthew99
We've emphasized that a critical element of judging Type 1 obstruction is the fielder's having (or not having) possession of the ball. This begs the question: precisely what constitutes possession? Is it ball-in-glove? Or is it "imminent," that is, the ball is just arriving at the glove?

Once a player has possession of the ball, he can place himself between the runner and the base to which the runner is advancing (in fact, that's what he should do). But here's the problem: the professional rules (OBR) recognize a defensive player's right to occupy a blocking position when he is in the act of receiving the ball, when possession is "imminent."

Plusz mivel tag play volt, így a jó call az out. Btw ha Soto csúszik vagy csak jobban a basere törekszik, ez nem out.
labo7
sztem nem jo a call.

megpedig azert, mert ha ez jo akkor innentol kezdve mi gatol meg bkit a 2nd vagy 3rd basenel is ha vki odafut, hogy odaalljon teljes szelesegeben es blokkolja a futot, mert majd jon a labda? na most ez rendkivul balesetveszelyes, es epp az a cel, hogy ilyen ne legyen.
raadasul azzal is vitatkoznek, hogy ez blocking position lenne. ez konkretan tag-out position csak annyira madar volt az 1B, hogy a bazishoz sem ert hozza. csupan arra volt jo, hogy Soto emiatt ne fusson teljes erobol, mert ha igen akkor nagyon balesetveszelyes lett volna.

Mi vagyunk a homok a gépezetben, a bot a küllők között, a tüske a köröm alatt. Mi vagyunk, akikbe beletörik a fog és a bicska, és beleszorul a fejsze is. Mi vagyunk az a Dávid, akit jobb, ha elkerül, a Góliát. A párttal, a néppel egy az utunk, a jelszavunk munka és béke.
több mint 1 éve
slowmotion Dallas Cowboys 26 859 — Cowboys fan
tizennégy walk, bazmeg. tizennégy.
több mint 1 éve
Gergőke Pittsburgh Steelers Michigan State Spartans 2 950 — Pittsburgh Pirates,Chicago Bulls, Aston Villa fan!
Basszus, megint a végén megy el...majd ma javítunk.🙂
Gergőke
Hű milyen meccsben vagyunk!!!
Klaci79
Ami a legfontosabb a W után, az Cutch 300. HR!!!😎😎 Jack Grand slam.😎😎😎

több mint 1 éve
Klaci79 Pittsburgh Steelers Indiana Hoosiers 23 648
Basszus, megint a végén megy el...majd ma javítunk.🙂
Gergőke
Hű milyen meccsben vagyunk!!!
több mint 1 éve
dande2 Philadelphia Eagles Penn State Nittany Lions 46 062 — Így remélem megfelelek nektek.....
Basszus, megint a végén megy el...majd ma javítunk.🙂
Gergőke
Sikerült mint szódás a lovát 😏
több mint 1 éve
Gergőke Pittsburgh Steelers Michigan State Spartans 2 950 — Pittsburgh Pirates,Chicago Bulls, Aston Villa fan!
Skenes triple A-ben legutóbb 3 inning ,3 hit, 0 run, 8K.😎😎 Remélem nem sokára a nagyok között nézem.😎

Szerkesztette: Gergőke

több mint 1 éve
Gergőke Pittsburgh Steelers Michigan State Spartans 2 950 — Pittsburgh Pirates,Chicago Bulls, Aston Villa fan!
Basszus, megint a végén megy el...majd ma javítunk.🙂

több mint 1 éve
adamfaragoo Miami Dolphins 1 460
Na, megvan a 3. győzelem. Szárnyalunk 😀
több mint 1 éve
labo7 Los Angeles Rams Wisconsin Badgers 595
Itt merre kellett volna kerülni?

Matthew99
We've emphasized that a critical element of judging Type 1 obstruction is the fielder's having (or not having) possession of the ball. This begs the question: precisely what constitutes possession? Is it ball-in-glove? Or is it "imminent," that is, the ball is just arriving at the glove?

Once a player has possession of the ball, he can place himself between the runner and the base to which the runner is advancing (in fact, that's what he should do). But here's the problem: the professional rules (OBR) recognize a defensive player's right to occupy a blocking position when he is in the act of receiving the ball, when possession is "imminent."

Plusz mivel tag play volt, így a jó call az out. Btw ha Soto csúszik vagy csak jobban a basere törekszik, ez nem out.
több mint 1 éve
Matthew99 New Orleans Saints 10 083 — Invisible man
Itt merre kellett volna kerülni?


A baseball 90% fejjáték. A másik fele fizikai. Nincs ez elbaszva, csak másra lesz jó. A legrosszabb, mikor a hülyeség szorgalommal párosul.
több mint 1 éve
adamfaragoo Miami Dolphins 1 460
Óriásit mentünk ma is 😀