több mint 12 éve
Mikey Cincinnati Bengals 18 587
DeQuin Evans visszatért a Practice Squadba. 😉
több mint 12 éve
Hanem gyakran?Wyatt
Ezt nem is értem hogy sikerült.
több mint 12 éve
sutianap Pittsburgh Steelers Pittsburgh Panthers 13 298 — capitaine du château de Vienne 1487
Scott saját bevallása szerint nem fog játszani a Ravens ellen.megyerikrisz
inkább az az elkeserítő, hogy még egyáltalán befért az RB groupba :/...
Rush!
A tippverseny hogy áll, nem áll? 😊MarioAna
Ezoz várjuk a tippeldét!

Aki nem hiszi, annak utánajárnak
több mint 12 éve
MarioAna 1 997
inkább az az elkeserítő, hogy még egyáltalán befért az RB groupba :/...
Rush!
A tippverseny hogy áll, nem áll? 😊

Burrow > Luck valaha is
több mint 12 éve
Amadeus the Young Las Vegas Raiders West Virginia Mountaineers 32 728
sokról nem maradunk le.

criminal lawyer or criminal lawyer?
több mint 12 éve
megyerikrisz Cincinnati Bengals Cincinnati Bearcats 2 830 — Bengalista
Scott saját bevallása szerint nem fog játszani a Ravens ellen.

"I didn't think it was a necessary comment," Burrow said after the game.
több mint 12 éve
Wyatt New England Patriots 26 306
5 questions with Bengals linebacker Vontaze Burfict
Did you at all feel vindicated by making the roster after going undrafted?

Burfict: I will say not getting drafted just made me stronger. It made me work harder for everything, knowing that nothing was going to be just thrown at me, and I was going to have to go out there and get it. It made me the man who I am today; just pretty much a hard worker and just growing up. That process really helped me. I’m happy it happened then instead of now.

You had some contact with Bills linebacker Nick Barnett before the draft. How big of a help was he during this process?

Burfict: He just helped me with things to do on and off the field because he watched me in college and we have the same agent. He just called me one day and just told me that things that I did in college I can’t get away with in the NFL. I’ve just got to straighten up, pretty much. It helped me tremendously. I look up to him. He’s a great linebacker. He helped me on and off the field.
Ha valóban benőtt a feje lágya, akkor pár év múlva nagyon fogunk nevetni a másik 31 csapaton. Ilyen tehetséget nem ritkán szerzel UDFA-ként... :cool:Mikey
Hanem gyakran?

több mint 12 éve
nasheem Cincinnati Bengals 4 416 — Bengals fan
Készülnek a no-run offense-re. 😊Mikey
Az elég formabontó lesz a northban. Mondjuk ha söpörjük a csoportot, szarok rá ki a negyedik TE 😊

"A futball egyszerű játék, de nehéz egyszerűen játszani."
több mint 12 éve
Készülnek a no-run offense-re. 😊
több mint 12 éve
Richard Quinn? Muck meg mehet isten áldásával? Mire készülünk? 7 WR és 4 TE az 53-ban. Átmegyünk Patriotsba?

több mint 12 éve
5 questions with Bengals linebacker Vontaze Burfict
Did you at all feel vindicated by making the roster after going undrafted?

Burfict: I will say not getting drafted just made me stronger. It made me work harder for everything, knowing that nothing was going to be just thrown at me, and I was going to have to go out there and get it. It made me the man who I am today; just pretty much a hard worker and just growing up. That process really helped me. I’m happy it happened then instead of now.

You had some contact with Bills linebacker Nick Barnett before the draft. How big of a help was he during this process?

Burfict: He just helped me with things to do on and off the field because he watched me in college and we have the same agent. He just called me one day and just told me that things that I did in college I can’t get away with in the NFL. I’ve just got to straighten up, pretty much. It helped me tremendously. I look up to him. He’s a great linebacker. He helped me on and off the field.
Ha valóban benőtt a feje lágya, akkor pár év múlva nagyon fogunk nevetni a másik 31 csapaton. Ilyen tehetséget nem gyakran szerzel UDFA-ként... :cool:
több mint 12 éve
Elkezdődött a másik szopkodása a MNF előtt:

Harbaugh Whitworth-ról...
“Every time we play them, I tell him, I go up after the game and say, ‘You’re a heck of a player,’ every single time, because it’s the truth. He has just been one of the more dominant left tackles, and he is really underrated. Maybe he is starting to get his due now a little bit. He is a long, big, physical guy. He plays with a real nasty streak. He is tough to get around. He has perfect technique in everything he does. He is just a really good football player.”
...majd Atkinsről:
"He is really tremendously athletic. He’s really got quick feet. He is an explosive, quick, powerful guy," Harbaugh said. "He is a tough guy to reach. He gets on that outside edge of the guard and gets upfield. Sometimes when you move, and you kind of shift their defense a little bit, he’ll play over the center and play as a nose guard and do a great job. He’s a pass rusher. He had seven-and-a-half sacks last year. As an inside rusher, you don’t see that very often. I think he led the league with that. "(He is a) really athletic guy.”
Jaj de lehetne már hétfő.
több mint 12 éve
kiafaszom ?gabtsi
Betű szerint ezt a kérdést tettem fel én is mikor olvastam Twitteren. Még most is vakarom a fejem. Mert vártam én, csak nem ezt.

off

A tegnapi Reds meccsen Dalton dobta a "ceremonial first pitch"-et és Green volt a catcher.

on
több mint 12 éve
kiafaszom ?gabtsi
biztos valami látens FutureHoF

több mint 12 éve
gabtsi Cincinnati Bengals 6 698 — one & done
kiafaszom ?

ami nem hajlik, az törik!
több mint 12 éve
Cook IR-Recall-on, ahogy várni lehetett. A 9. héten térhet legkorábban vissza.nasheem
...és TE Richard Quinn érkezett a helyére. Elsősorban/kizárólag blokkoló TE - 4 év alatt 1 rec, 9 yds. Érdekes...
több mint 12 éve
Nezem a power rankingokat, nagyon a radar alatt vagyunk, bar priscoe-et meg nem lattam😊

nagyon jol van ez igy!gabtsi
Prisco hozza a szokásosat 😊
Szerinte nyerjük a csoportot:
 www.cbssports.com/nfl/powerrankings

több mint 12 éve
Cook IR-Recall-on, ahogy várni lehetett. A 9. héten térhet legkorábban vissza.

több mint 12 éve
Nezem a power rankingokat, nagyon a radar alatt vagyunk, bar priscoe-et meg nem lattam😊

nagyon jol van ez igy!

több mint 12 éve
Wyatt New England Patriots 26 306
Pollarddal vigyázzatok, szezononként egy outra ellenünk mindig jó volt sajna (Brady, Welker, Gronko) 😛

több mint 12 éve
Pollard azért is vicces, mert AJék Maysen edződnek a tréningeken, nem ilyen lófaszjóskákon 😊nasheem
főleg h pollard kb annyira jó coverben, mint Mays.

több mint 12 éve
Pollard azért is vicces, mert AJék Maysen edződnek a tréningeken, nem ilyen lófaszjóskákon 😊nasheem

több mint 12 éve
Ja, Dre-vel szívunk rendesen. Egyelőre úgyis csak szituációs CB lett volna, de a sérüléssel lelassul a beépítése. Mondjuk most legalább Allen és Jones visszatérőben.

több mint 12 éve
empty taxi Atlanta Falcons Georgia Bulldogs 36 309 — Lájkold a zsűrit!
Lewis says Dre Kirkpatrick (knee) will be rehabbing two more weeks or so before he practices again.

Madden hates me.
Trust, it f*cking hates me...
több mint 12 éve
Pollard azért is vicces, mert AJék Maysen edződnek a tréningeken, nem ilyen lófaszjóskákon 😊