NCAA eredménykövetés
- 1 aktív topik
CFB követő 2026
372
30
01:49 Georgia @ Alabama [NET4+]
RedZone week2
20 napja
Egbuka ezt szépen kapta el
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
20 napja
minjá belehallgatok Grossiba, mer sztem nincs jó kedve 😀
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
20 napja
tampa ennyire ergya?
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
20 napja
nah a Titans csak betolta 4.reBrowns pontokat szerzett
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
20 napja
az a hurts int visszahordás szép volt
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
20 napja
Reed sérülése nem néz ki jól
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
20 napja
Wentz adakozó kedvében
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
20 napja
nah akkor megint texans + redzone
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
20 napja
19:00

"Az életről sok mindent gondolok én jómagam is."
"Én nem gondolok semmit, uram."
Don't blink!