NFL eredménykövetés NFL eredménykövetés - 1 aktív topik

Las Vegas Raiders

37 feliratkozó

több mint 6 éve
Bruce Las Vegas Raiders UCLA Bruins 11 492 — Sic semper tyrannis!
Szárnyra kapott egy pletyka miszerint Carr recruitol a pro bowling és elég jóba lett Landry-vel
Cubehead
Ezt a mondatot nem értem.
több mint 6 éve
Cubehead Las Vegas Raiders USC Trojans 2 505
Szárnyra kapott egy pletyka miszerint Carr recruitol a pro bowling és elég jóba lett Landry-vel



több mint 6 éve
Amadeus the Young Las Vegas Raiders West Virginia Mountaineers 32 708
 youtu.be/sCCe8n4TTco

Hidegrázós. Csak remélni tudom, hogy bejön a dolog.

criminal lawyer or criminal lawyer?
több mint 6 éve
Amadeus the Young Las Vegas Raiders West Virginia Mountaineers 32 708
Feltrade Barkley-ert, ha mondjuk nem megy ki 4-5.-ig (es a penzfeldobas is nekunk kedvez no9)?
Pari
Vagy szerelmesek lesztek Bellbe és viszitik tőlünk az első körös pikketekért.
pfefe8
en nem kedvelem ot annyira, jo meg minden, de vannak olyan sztar alurjei, amikkel en nem tudok megbaratkozni
Pari
Az a kisebb gond.
A nagyobb a 14 milla/év fizu igénye. Na azzal tényleg nem sokan akarnak megbarátkozni, például mi sem. 😊
Jan
Gruden rendszerébe nem kell 14 millás futó. 1st rd sem futó lesz, ebben biztos vagyok.

criminal lawyer or criminal lawyer?
több mint 6 éve
Jan Pittsburgh Steelers 5 071 — Steelers fan
Feltrade Barkley-ert, ha mondjuk nem megy ki 4-5.-ig (es a penzfeldobas is nekunk kedvez no9)?
Pari
Vagy szerelmesek lesztek Bellbe és viszitik tőlünk az első körös pikketekért.
pfefe8
en nem kedvelem ot annyira, jo meg minden, de vannak olyan sztar alurjei, amikkel en nem tudok megbaratkozni
Pari
Az a kisebb gond.
A nagyobb a 14 milla/év fizu igénye. Na azzal tényleg nem sokan akarnak megbarátkozni, például mi sem. 😊
több mint 6 éve
Pari Las Vegas Raiders 3 634 — Rise My Nation!
Feltrade Barkley-ert, ha mondjuk nem megy ki 4-5.-ig (es a penzfeldobas is nekunk kedvez no9)?
Pari
Vagy szerelmesek lesztek Bellbe és viszitik tőlünk az első körös pikketekért.
pfefe8
en nem kedvelem ot annyira, jo meg minden, de vannak olyan sztar alurjei, amikkel en nem tudok megbaratkozni
több mint 6 éve
Pari Las Vegas Raiders 3 634 — Rise My Nation!
Feltrade Barkley-ert, ha mondjuk nem megy ki 4-5.-ig (es a penzfeldobas is nekunk kedvez no9)?
Pari
no thx
deyell
pedig de szép is lenne...fr qb, fr wr, fr rb es fr o fal😊
több mint 6 éve
pfefe8 Pittsburgh Steelers 1 203
Feltrade Barkley-ert, ha mondjuk nem megy ki 4-5.-ig (es a penzfeldobas is nekunk kedvez no9)?
Pari
Vagy szerelmesek lesztek Bellbe és viszitik tőlünk az első körös pikketekért.

Steelers fan
több mint 6 éve
deyell Las Vegas Raiders 11 647
Feltrade Barkley-ert, ha mondjuk nem megy ki 4-5.-ig (es a penzfeldobas is nekunk kedvez no9)?
Pari
no thx

choose life
több mint 6 éve
Pari Las Vegas Raiders 3 634 — Rise My Nation!
Feltrade Barkley-ert, ha mondjuk nem megy ki 4-5.-ig (es a penzfeldobas is nekunk kedvez no9)?
több mint 6 éve
Amadeus the Young Las Vegas Raiders West Virginia Mountaineers 32 708
Kintről másolva:
"No key dates for roster bonuses or guarantees for the following players, so there is no rush to let any of them go - I've included the player's estimated cap hit in 2018 for reference as well:

Michael Crabtree - cap hit $7.7 million
Sean Smith - $8.5
Bruce Irvin - $8.25
Jared Cook - $5.3
Seth Roberts - $ 4.45 million, $2 million of which is already guaranteed
Cordarrelle Patterson $3.25
Jamize Olawale - $1.83
Marshall Newhouse - $1.75

The following players have some key dates where roster bonuses are paid or money is guaranteed - basically to trigger the decision whether to keep them for 2018 or part ways, or potentially trade their rights.

David Amerson - full $5.5 million salary guarantees if he's on the roster Feb 7. However, if he can't pass a physical by Feb. 7 then I'm pretty sure we can't release him until the new league year starts in March and it will guarantee regardless. Total cap hit if retained - $6 million.

Donald Penn - $3 million of his $6 million salary is already guaranteed and if he's on the roster March 16 then he's paid a $1.75 million roster bonus. Total cap hit if retained - $8.6 million.

Marshawn Lynch - $1 million roster bonus is paid if he's on the roster March 18. Total cap hit if retained - $6 million."
Amadeus
Crabtree sztem kuka. Carr se nyilatkozott túl bíztatóan vagy védelmezően vele kapcsolatban Vic Tafurnak a héten...

Smith sztem kuka. Nem ér ennyit, ráadásul a jogi ügye amúgy is jó eséllyel ellehetetleníti...

Irvin kivágása kicsit meglepne, de elfogadnám, ha azt mondja PG, h nem passzol a rendszerbe kezdőként, mert ennyi pénzért ne legyen rotációs játékos. Én innen a kanapéról látom a helyét kezdőként 😊

Cook kivágása nagyon meglepne.

Roberts kivágása nem lepne meg, de a 2M gari miatt lehet nyer 1 évet...

CP sztem marad, mint returner és off.weapon.

Olawale sztem tuti marad, remek fit Gruden rendszerébe sztem

Newhouse repülhet könnyedén...

Amerson helyzete érdekes, simán maradhat is vagy kuka is lehet...

Penn sztem marad, míg Lynch sztem megy...
Rolni
Amúgy pont felszabadulna ezzel elegendő cap space egy Mack hosszabbításra és mondjuk egy Hyde/Hill igazolàsra.

criminal lawyer or criminal lawyer?
több mint 6 éve
Pari Las Vegas Raiders 3 634 — Rise My Nation!
Biztos vagyok benne, hogy fake. Senkinek nem kell CK a ligában. Egy balhés, középszerű faszi.
Amadeus
Az basznabe, ha ide jonne, Lynch utan meg egy faszagyerek, akik alaassa Carr tekintelyet, meg uldegelne a kurva himnusz alatt. Remek hangulat lenne az oltozobe.
több mint 6 éve
Rolni Las Vegas Raiders 9 648 — Raiders fan
Kintről másolva:
"No key dates for roster bonuses or guarantees for the following players, so there is no rush to let any of them go - I've included the player's estimated cap hit in 2018 for reference as well:

Michael Crabtree - cap hit $7.7 million
Sean Smith - $8.5
Bruce Irvin - $8.25
Jared Cook - $5.3
Seth Roberts - $ 4.45 million, $2 million of which is already guaranteed
Cordarrelle Patterson $3.25
Jamize Olawale - $1.83
Marshall Newhouse - $1.75

The following players have some key dates where roster bonuses are paid or money is guaranteed - basically to trigger the decision whether to keep them for 2018 or part ways, or potentially trade their rights.

David Amerson - full $5.5 million salary guarantees if he's on the roster Feb 7. However, if he can't pass a physical by Feb. 7 then I'm pretty sure we can't release him until the new league year starts in March and it will guarantee regardless. Total cap hit if retained - $6 million.

Donald Penn - $3 million of his $6 million salary is already guaranteed and if he's on the roster March 16 then he's paid a $1.75 million roster bonus. Total cap hit if retained - $8.6 million.

Marshawn Lynch - $1 million roster bonus is paid if he's on the roster March 18. Total cap hit if retained - $6 million."
Amadeus
Crabtree sztem kuka. Carr se nyilatkozott túl bíztatóan vagy védelmezően vele kapcsolatban Vic Tafurnak a héten...

Smith sztem kuka. Nem ér ennyit, ráadásul a jogi ügye amúgy is jó eséllyel ellehetetleníti...

Irvin kivágása kicsit meglepne, de elfogadnám, ha azt mondja PG, h nem passzol a rendszerbe kezdőként, mert ennyi pénzért ne legyen rotációs játékos. Én innen a kanapéról látom a helyét kezdőként 😊

Cook kivágása nagyon meglepne.

Roberts kivágása nem lepne meg, de a 2M gari miatt lehet nyer 1 évet...

CP sztem marad, mint returner és off.weapon.

Olawale sztem tuti marad, remek fit Gruden rendszerébe sztem

Newhouse repülhet könnyedén...

Amerson helyzete érdekes, simán maradhat is vagy kuka is lehet...

Penn sztem marad, míg Lynch sztem megy...

WIN LOSE OR TIE...RAIDER FAN 'TIL I DIE!!
több mint 6 éve
Helmut Zimmer Buffalo Bills Oregon Ducks 6 216 — én ezt meguntam
Biztos vagyok benne, hogy fake. Senkinek nem kell CK a ligában. Egy balhés, középszerű faszi.
Amadeus
Nem fake, szerintem rátok is fér egy SB rutinnal rendelkező veterán, polgárjogi aktivista, aki kiáll a jó ügyért, aki megtanítja, hogy tiszteljétek az esélyegyenlőséget, és a kvótát.
Gabi Garcia szerintem tökéletes fizikummal bír, hogy LB legyen...a játékot ugyan nem érti, labdaérzéke fene tudja, hogy van-e....

 cdn.vox-cdn.com/thumbor/QvUponw7R9WT6enVw3gL2z1E1GA=/0x0:707x471/1200x800/filters:focal(0x0:707x471)/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/42985204/Gabi-Garcia.0_standard_709.0.0.0.jpg

Amúgy komoly vonzerő lehet Michael Bennettnek, és Doug Baldwinnak....
több mint 6 éve
Amadeus the Young Las Vegas Raiders West Virginia Mountaineers 32 708
Biztos vagyok benne, hogy fake. Senkinek nem kell CK a ligában. Egy balhés, középszerű faszi.

criminal lawyer or criminal lawyer?
több mint 6 éve
🤘 gaben 🤘 Chicago Bears Texas Longhorns 8 112 — Deion Sanders for president!
 www.msn.com/en-us/sports/nfl/report-nfl-wants-raiders-to-sign-kaepernick-after-rooney-ruling/ar-AAv4PIC?li=BBmkt5R&ocid=spartanntp
Helmut Zimmer
Meg a faszom!

" Szeretem a jeget, hagyjál békén. "
több mint 6 éve
Helmut Zimmer Buffalo Bills Oregon Ducks 6 216 — én ezt meguntam
 www.msn.com/en-us/sports/nfl/report-nfl-wants-raiders-to-sign-kaepernick-after-rooney-ruling/ar-AAv4PIC?li=BBmkt5R&ocid=spartanntp
több mint 6 éve
Amadeus the Young Las Vegas Raiders West Virginia Mountaineers 32 708
Kintről másolva:
"No key dates for roster bonuses or guarantees for the following players, so there is no rush to let any of them go - I've included the player's estimated cap hit in 2018 for reference as well:

Michael Crabtree - cap hit $7.7 million
Sean Smith - $8.5
Bruce Irvin - $8.25
Jared Cook - $5.3
Seth Roberts - $ 4.45 million, $2 million of which is already guaranteed
Cordarrelle Patterson $3.25
Jamize Olawale - $1.83
Marshall Newhouse - $1.75

The following players have some key dates where roster bonuses are paid or money is guaranteed - basically to trigger the decision whether to keep them for 2018 or part ways, or potentially trade their rights.

David Amerson - full $5.5 million salary guarantees if he's on the roster Feb 7. However, if he can't pass a physical by Feb. 7 then I'm pretty sure we can't release him until the new league year starts in March and it will guarantee regardless. Total cap hit if retained - $6 million.

Donald Penn - $3 million of his $6 million salary is already guaranteed and if he's on the roster March 16 then he's paid a $1.75 million roster bonus. Total cap hit if retained - $8.6 million.

Marshawn Lynch - $1 million roster bonus is paid if he's on the roster March 18. Total cap hit if retained - $6 million."

criminal lawyer or criminal lawyer?
több mint 6 éve
Amadeus the Young Las Vegas Raiders West Virginia Mountaineers 32 708
DC4 megy támbrédi helyett pro bowlra.
Amadeus
Én a helyében az idei szezon után inkább lemondanám.
bmg
Nem érdemli meg, de ki tudja lesz-e még lehetősége.
gaben
Fő az optimizmus gyerekek! Jó, hogy nem lincselitek meg. 😀
TST
szar éve volt.
Amadeus
Elfogadta a meghívást/felkérést. Attól hogy szar éve volt, nem tehet róla, hogy mégis őt kérték fel. Később ezt senki nem fogja nézni, hanem csak azt, hogy pro bowler volt.
Bruce
Nincs ezzel gond, csak nem kéne magáról elhinnie, hogy ez a teljesítmény pro bowl szint volt.

criminal lawyer or criminal lawyer?
több mint 6 éve
empty taxi Atlanta Falcons Georgia Bulldogs 36 308 — Lájkold a zsűrit!
DC4 megy támbrédi helyett pro bowlra.
Amadeus
Én a helyében az idei szezon után inkább lemondanám.
bmg
Nem érdemli meg, de ki tudja lesz-e még lehetősége.
gaben
Fő az optimizmus gyerekek! Jó, hogy nem lincselitek meg. 😀
TST
szar éve volt.
Amadeus
Elfogadta a meghívást/felkérést. Attól hogy szar éve volt, nem tehet róla, hogy mégis őt kérték fel. Később ezt senki nem fogja nézni, hanem csak azt, hogy pro bowler volt.
Bruce
Illetve nem tom milyen a szerződése, de lehet h vmi teljesítménybónuszt csak így tud lehívni...


Madden hates me.
Trust, it f*cking hates me...
több mint 6 éve
Bruce Las Vegas Raiders UCLA Bruins 11 492 — Sic semper tyrannis!
DC4 megy támbrédi helyett pro bowlra.
Amadeus
Én a helyében az idei szezon után inkább lemondanám.
bmg
Nem érdemli meg, de ki tudja lesz-e még lehetősége.
gaben
Fő az optimizmus gyerekek! Jó, hogy nem lincselitek meg. 😀
TST
szar éve volt.
Amadeus
Elfogadta a meghívást/felkérést. Attól hogy szar éve volt, nem tehet róla, hogy mégis őt kérték fel. Később ezt senki nem fogja nézni, hanem csak azt, hogy pro bowler volt.
több mint 6 éve
Amadeus the Young Las Vegas Raiders West Virginia Mountaineers 32 708
DC4 megy támbrédi helyett pro bowlra.
Amadeus
Én a helyében az idei szezon után inkább lemondanám.
bmg
Nem érdemli meg, de ki tudja lesz-e még lehetősége.
gaben
Fő az optimizmus gyerekek! Jó, hogy nem lincselitek meg. 😀
TST
szar éve volt.

criminal lawyer or criminal lawyer?
több mint 6 éve
TST Las Vegas Raiders 1 449 — "The fire that burns brightest in the Raiders organization."
DC4 megy támbrédi helyett pro bowlra.
Amadeus
Én a helyében az idei szezon után inkább lemondanám.
bmg
Nem érdemli meg, de ki tudja lesz-e még lehetősége.
gaben
Fő az optimizmus gyerekek! Jó, hogy nem lincselitek meg. 😀
több mint 6 éve
🤘 gaben 🤘 Chicago Bears Texas Longhorns 8 112 — Deion Sanders for president!
DC4 megy támbrédi helyett pro bowlra.
Amadeus
Én a helyében az idei szezon után inkább lemondanám.
bmg
Nem érdemli meg, de ki tudja lesz-e még lehetősége.

" Szeretem a jeget, hagyjál békén. "
több mint 6 éve
skat Las Vegas Raiders 285
DC4 megy támbrédi helyett pro bowlra.
Amadeus
Én a helyében az idei szezon után inkább lemondanám.
bmg
Nem fogja sajnos, még promózza is... :/

Szerkesztette: skat