OFF topik
Ebben is van pár érdekes részlet:Megerősítették, hogy a repülési adatrögzítőt a sérülése miatt az USA-ba viszik kiolvasni. Súlyosan megsérült. A fedélzeti hangrögzítő tartalmát ki tudják helyben menteni.ez ahhoz képest mindenképp furcsa, hogy 4-500 lábig (152m-es magasságig) lehet követni a radaron. Az ott már eléggé alacsony ahhoz, hogy egyrészt futók ki legyenek engedve, másrészt a leszállási konfigurációk egyértelműen be legyenek állítva. Ha hajtómű ment, márpedig a földközelben még magasságot is tartott, valaminek mennie kellett, akkor egy ilyen megközelítés után egy go around simán jöhetett volna. Itt lehetett valami olyan hiba, amiről még nem tudunk. De a futóművek miatt félek némi vezetői hibától. Csak ez így annyira triviális lenne, hogy egyelőre nem tudom igazán elképzelni.Itt egy videó a másik oldalról.Igen... Nyitott reverzzel jött le, mondjuk az jó kérdés hogy miért a pálya felénél tette le.Két független hidraulika rendszer van a repülőn. A hajtómű elszállt az ok, bár valahol azt olvastam, hogy két megközelítés is volt, ha ez igaz, akkor valami teljesítmény kellett azért. Fékszárny nincs, fordító nincs, ez teljesen esélytelen volt így. Pár nap és talán már tudni az okokat.Madárrajjal ütközött, kiment a hajtómű, gondolom elszállt a hidraulika. Így is második kísérletre tették le, mert nem tudtak futót nyitni. Fékszárny se nagyon volt ha jól láttam a videón, max 5 fok. Igen, nem sok esélye volt szerencsétleneknek, csoda hogy a két utaskísérő túlélte...telex.hu/kulfold/2024/12/28/hidraulikai-problema-miatt-kenyszerleszallast-hajtott-vegre-egy-boeing-norvegiabanÉrthetetlen, hogy miért nem volt nyitva a futómű és miért a futópálya 2/3-nál tette le a gépet, Ja és hogy miért volt még benne ennyi kerozin …kiváncsi vagyok a vizsgálatra, meg így esélyük se volt 😢
Koreában nem voltak ennyire szerencsések
韓国南西部、全羅南道の務安国際空港で飛行機着陸事故。乗客180人。原因は着陸装置(ランディングギア) が作動しなかった。死者など詳しい状況はまだ不明。😥 pic.twitter.com/GOSONsD9Xq
— 崔碩栄 (@Che_SYoung) December 29, 2024
Peszinter Ferenc
Hátul két légiutaskísérő maradt életben.
Klaci79
warr_b
Sajnos a FL adatait kiszedték valószínűleg, így nem lehet a leszállást követni, így csak újsághírekre tudok alapozni bármit, az meg elég kevés.
Klaci79
Elvileg ha mindkét hidraulikakör el is szállt, a fékszárnynak akkor is működnie kéne akkuról, meg alapból a futót is ki kéne tudni engedni. Szóval van bőven kérdés, de a fekete doboz elvileg megvan, szóval talán lesznek válaszok is.
warr_b
Nagyon gyorsan jött, abszolút nem leszálló konfigban volt...
x.com/vinfly4/status/1873285591900836307
warr_b
Klaci79
warr_b
- ez a repülőút viszonylag új volt, december 8-án indították
- a reptér hírhedt a madaras események nagy számáról, mivel fészkelő/táplálkozási helyek vannak a közelben
- átlagosan 4 ember foglalkozik a madarak távol tartásával, ezen a napon 1 volt szolgálatban
- a gép hajnal után 1 órával érkezett, amikor még viszonylag nagy a madár aktivitás
- az ILS azért került beton/föld platformra, hogy a megfelelő magasságon legyen - erre vannak egyébként magasított oszlopok, de ezek jóval drágábbak lettek volna, mint a föld/beton megoldás
- a pilóták valószínűleg ekkor voltak a legfáradtabbak
- van egy érdekes felhúzás/climb ereszkedés közben, még a bird strike előtt
www.youtube.com/watch?v=-0EgD7urF9Q
Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
Jahn Ferenc járóbeteg sebészetről valakinek van tapasztalta?Az SBO ilyen. Életet mentenek, triázs, azt műtik, aki életveszélyben van. Nekem anyám került be pár éve, szépen megcsinálták, túlélte.
Tegnap bementem egy félig-meddig akkut dologgal, de elküldtek, mondván az egyetlen sebész épp perforált vakbelet műt és 6-7 óra a várakozás, menjek vissza máskor.
Teljesen jó fej volt a doktor, mert simán felvehetett volna szilveszter este fél6kor és ültethetett volna hajnal kettőig mire bejutok, de inkább korrekt volt.
Holnap megpróbálom megint, bár tartok ettől a január másodikai rohamtól 😀
Kenny
Ha lábon tudsz jönni-menni, akkor random mikor jössz te. Lehet kivárod a fél napot szalagszakadással vagy epegörccsel, majd beesik valaki bélelzaródással vagy autóbalesetet követően leszakadt fél kézzel és nyilván eléd kerül, lehet kevés a beteg, és el tudnak látni egy egyszerű zúzódást is pikk-pakk.
Megerősítették, hogy a repülési adatrögzítőt a sérülése miatt az USA-ba viszik kiolvasni. Súlyosan megsérült. A fedélzeti hangrögzítő tartalmát ki tudják helyben menteni.ez ahhoz képest mindenképp furcsa, hogy 4-500 lábig (152m-es magasságig) lehet követni a radaron. Az ott már eléggé alacsony ahhoz, hogy egyrészt futók ki legyenek engedve, másrészt a leszállási konfigurációk egyértelműen be legyenek állítva. Ha hajtómű ment, márpedig a földközelben még magasságot is tartott, valaminek mennie kellett, akkor egy ilyen megközelítés után egy go around simán jöhetett volna. Itt lehetett valami olyan hiba, amiről még nem tudunk. De a futóművek miatt félek némi vezetői hibától. Csak ez így annyira triviális lenne, hogy egyelőre nem tudom igazán elképzelni.Itt egy videó a másik oldalról.Igen... Nyitott reverzzel jött le, mondjuk az jó kérdés hogy miért a pálya felénél tette le.Két független hidraulika rendszer van a repülőn. A hajtómű elszállt az ok, bár valahol azt olvastam, hogy két megközelítés is volt, ha ez igaz, akkor valami teljesítmény kellett azért. Fékszárny nincs, fordító nincs, ez teljesen esélytelen volt így. Pár nap és talán már tudni az okokat.Madárrajjal ütközött, kiment a hajtómű, gondolom elszállt a hidraulika. Így is második kísérletre tették le, mert nem tudtak futót nyitni. Fékszárny se nagyon volt ha jól láttam a videón, max 5 fok. Igen, nem sok esélye volt szerencsétleneknek, csoda hogy a két utaskísérő túlélte...telex.hu/kulfold/2024/12/28/hidraulikai-problema-miatt-kenyszerleszallast-hajtott-vegre-egy-boeing-norvegiabanÉrthetetlen, hogy miért nem volt nyitva a futómű és miért a futópálya 2/3-nál tette le a gépet, Ja és hogy miért volt még benne ennyi kerozin …kiváncsi vagyok a vizsgálatra, meg így esélyük se volt 😢
Koreában nem voltak ennyire szerencsések
韓国南西部、全羅南道の務安国際空港で飛行機着陸事故。乗客180人。原因は着陸装置(ランディングギア) が作動しなかった。死者など詳しい状況はまだ不明。😥 pic.twitter.com/GOSONsD9Xq
— 崔碩栄 (@Che_SYoung) December 29, 2024
Peszinter Ferenc
Hátul két légiutaskísérő maradt életben.
Klaci79
warr_b
Sajnos a FL adatait kiszedték valószínűleg, így nem lehet a leszállást követni, így csak újsághírekre tudok alapozni bármit, az meg elég kevés.
Klaci79
Elvileg ha mindkét hidraulikakör el is szállt, a fékszárnynak akkor is működnie kéne akkuról, meg alapból a futót is ki kéne tudni engedni. Szóval van bőven kérdés, de a fekete doboz elvileg megvan, szóval talán lesznek válaszok is.
warr_b
Nagyon gyorsan jött, abszolút nem leszálló konfigban volt...
x.com/vinfly4/status/1873285591900836307
warr_b
Klaci79
Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
Tegnap bementem egy félig-meddig akkut dologgal, de elküldtek, mondván az egyetlen sebész épp perforált vakbelet műt és 6-7 óra a várakozás, menjek vissza máskor.
Teljesen jó fej volt a doktor, mert simán felvehetett volna szilveszter este fél6kor és ültethetett volna hajnal kettőig mire bejutok, de inkább korrekt volt.
Holnap megpróbálom megint, bár tartok ettől a január másodikai rohamtól 😀
Először voltam Pesten, de 6tól teljes őrült durrogás, ezzel szemben anyám azt mondta hogy vidéken fele akkora, mint tavaly.Nálunk teljesen szolid volt, jóval enyhébb volt mint tavaly, az éjfél utáni fél óra is elég lagymatag volt. Pedig a tüzijáték árusító standos gyerek azt mondta, volt bőven forgalmuk.
zacknorb
Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
—sokkal többet— mint tavaly a kasszában, ezért van ez a sor.
-lehet jobban tudja mint a kommunikációs igazgató, aki szerint minden rendben
Szerkesztette: ozibozi
Valami megváltozott…Embereknek enni nincs pénzük, nemhogy tüzijátékozni.
Tavaly hajnal 2-ig nyomta a durrogtatást a fél falu, most meg síri csend.
Ez egészen hihetetlen.
De amúgy nálunk is, a családban, a gyerekek már alszanak, asszony is készül, én is offon..
Hmm Hmm.
BUEK gyerekek!
- JC6
Nézz egyenesen előre. Mi van ott?
Ha annak látod, ami,
Sohasem hibázol.
(Bassui Tokusho zen mester tanácsa a Line of Scrimmage-en)
Tavaly hajnal 2-ig nyomta a durrogtatást a fél falu, most meg síri csend.
Ez egészen hihetetlen.
De amúgy nálunk is, a családban, a gyerekek már alszanak, asszony is készül, én is offon..
Hmm Hmm.
BUEK gyerekek!
telex.hu/belfold/2024/12/31/speedzone-autos-portal-youtube-csatorna-keszitok-tavoznak-januar-1Igazoljuk le őket 🤪
nagir
ETO, A.C. Milan, Winnipeg Jets, Liverpool F.C., SF Giants, Chicago Bulls, Vale 46, MvG, Senna, Lance Armstrong, Stephen Hendry, Mike Tyson, Boris Becker, Tiger Woods FAN!!!
Necces...ha észreveszik azonnal szólnak. Volt olyan, amikor a visszajelző volt rossz és külön kérték is a pilcsik a vizsgálatot a toronyból. Annak tudatában, hogy ott a végén egy domb van, óriási probléma lehetett nagyon hirtelen, ha ennyire nem találtak megoldást.Toronyból nem kell rászólni a pilótára, ha nincs kint a futómű? Vagy egy polgári reptéren ezt annyira nem figyelik?ez ahhoz képest mindenképp furcsa, hogy 4-500 lábig (152m-es magasságig) lehet követni a radaron. Az ott már eléggé alacsony ahhoz, hogy egyrészt futók ki legyenek engedve, másrészt a leszállási konfigurációk egyértelműen be legyenek állítva. Ha hajtómű ment, márpedig a földközelben még magasságot is tartott, valaminek mennie kellett, akkor egy ilyen megközelítés után egy go around simán jöhetett volna. Itt lehetett valami olyan hiba, amiről még nem tudunk. De a futóművek miatt félek némi vezetői hibától. Csak ez így annyira triviális lenne, hogy egyelőre nem tudom igazán elképzelni.Itt egy videó a másik oldalról.Igen... Nyitott reverzzel jött le, mondjuk az jó kérdés hogy miért a pálya felénél tette le.Két független hidraulika rendszer van a repülőn. A hajtómű elszállt az ok, bár valahol azt olvastam, hogy két megközelítés is volt, ha ez igaz, akkor valami teljesítmény kellett azért. Fékszárny nincs, fordító nincs, ez teljesen esélytelen volt így. Pár nap és talán már tudni az okokat.Madárrajjal ütközött, kiment a hajtómű, gondolom elszállt a hidraulika. Így is második kísérletre tették le, mert nem tudtak futót nyitni. Fékszárny se nagyon volt ha jól láttam a videón, max 5 fok. Igen, nem sok esélye volt szerencsétleneknek, csoda hogy a két utaskísérő túlélte...telex.hu/kulfold/2024/12/28/hidraulikai-problema-miatt-kenyszerleszallast-hajtott-vegre-egy-boeing-norvegiabanÉrthetetlen, hogy miért nem volt nyitva a futómű és miért a futópálya 2/3-nál tette le a gépet, Ja és hogy miért volt még benne ennyi kerozin …kiváncsi vagyok a vizsgálatra, meg így esélyük se volt 😢
Koreában nem voltak ennyire szerencsések
韓国南西部、全羅南道の務安国際空港で飛行機着陸事故。乗客180人。原因は着陸装置(ランディングギア) が作動しなかった。死者など詳しい状況はまだ不明。😥 pic.twitter.com/GOSONsD9Xq
— 崔碩栄 (@Che_SYoung) December 29, 2024
Peszinter Ferenc
Hátul két légiutaskísérő maradt életben.
Klaci79
warr_b
Sajnos a FL adatait kiszedték valószínűleg, így nem lehet a leszállást követni, így csak újsághírekre tudok alapozni bármit, az meg elég kevés.
Klaci79
Elvileg ha mindkét hidraulikakör el is szállt, a fékszárnynak akkor is működnie kéne akkuról, meg alapból a futót is ki kéne tudni engedni. Szóval van bőven kérdés, de a fekete doboz elvileg megvan, szóval talán lesznek válaszok is.
warr_b
Nagyon gyorsan jött, abszolút nem leszálló konfigban volt...
x.com/vinfly4/status/1873285591900836307
warr_b
Klaci79
slowmotion
Toronyból nem kell rászólni a pilótára, ha nincs kint a futómű? Vagy egy polgári reptéren ezt annyira nem figyelik?ez ahhoz képest mindenképp furcsa, hogy 4-500 lábig (152m-es magasságig) lehet követni a radaron. Az ott már eléggé alacsony ahhoz, hogy egyrészt futók ki legyenek engedve, másrészt a leszállási konfigurációk egyértelműen be legyenek állítva. Ha hajtómű ment, márpedig a földközelben még magasságot is tartott, valaminek mennie kellett, akkor egy ilyen megközelítés után egy go around simán jöhetett volna. Itt lehetett valami olyan hiba, amiről még nem tudunk. De a futóművek miatt félek némi vezetői hibától. Csak ez így annyira triviális lenne, hogy egyelőre nem tudom igazán elképzelni.Itt egy videó a másik oldalról.Igen... Nyitott reverzzel jött le, mondjuk az jó kérdés hogy miért a pálya felénél tette le.Két független hidraulika rendszer van a repülőn. A hajtómű elszállt az ok, bár valahol azt olvastam, hogy két megközelítés is volt, ha ez igaz, akkor valami teljesítmény kellett azért. Fékszárny nincs, fordító nincs, ez teljesen esélytelen volt így. Pár nap és talán már tudni az okokat.Madárrajjal ütközött, kiment a hajtómű, gondolom elszállt a hidraulika. Így is második kísérletre tették le, mert nem tudtak futót nyitni. Fékszárny se nagyon volt ha jól láttam a videón, max 5 fok. Igen, nem sok esélye volt szerencsétleneknek, csoda hogy a két utaskísérő túlélte...telex.hu/kulfold/2024/12/28/hidraulikai-problema-miatt-kenyszerleszallast-hajtott-vegre-egy-boeing-norvegiabanÉrthetetlen, hogy miért nem volt nyitva a futómű és miért a futópálya 2/3-nál tette le a gépet, Ja és hogy miért volt még benne ennyi kerozin …kiváncsi vagyok a vizsgálatra, meg így esélyük se volt 😢
Koreában nem voltak ennyire szerencsések
韓国南西部、全羅南道の務安国際空港で飛行機着陸事故。乗客180人。原因は着陸装置(ランディングギア) が作動しなかった。死者など詳しい状況はまだ不明。😥 pic.twitter.com/GOSONsD9Xq
— 崔碩栄 (@Che_SYoung) December 29, 2024
Peszinter Ferenc
Hátul két légiutaskísérő maradt életben.
Klaci79
warr_b
Sajnos a FL adatait kiszedték valószínűleg, így nem lehet a leszállást követni, így csak újsághírekre tudok alapozni bármit, az meg elég kevés.
Klaci79
Elvileg ha mindkét hidraulikakör el is szállt, a fékszárnynak akkor is működnie kéne akkuról, meg alapból a futót is ki kéne tudni engedni. Szóval van bőven kérdés, de a fekete doboz elvileg megvan, szóval talán lesznek válaszok is.
warr_b
Nagyon gyorsan jött, abszolút nem leszálló konfigban volt...
x.com/vinfly4/status/1873285591900836307
warr_b
Klaci79
Igen, érdekes lesz mit hoznak ki a cvr-ből meg az fdr-ből.ez ahhoz képest mindenképp furcsa, hogy 4-500 lábig (152m-es magasságig) lehet követni a radaron. Az ott már eléggé alacsony ahhoz, hogy egyrészt futók ki legyenek engedve, másrészt a leszállási konfigurációk egyértelműen be legyenek állítva. Ha hajtómű ment, márpedig a földközelben még magasságot is tartott, valaminek mennie kellett, akkor egy ilyen megközelítés után egy go around simán jöhetett volna. Itt lehetett valami olyan hiba, amiről még nem tudunk. De a futóművek miatt félek némi vezetői hibától. Csak ez így annyira triviális lenne, hogy egyelőre nem tudom igazán elképzelni.Itt egy videó a másik oldalról.Igen... Nyitott reverzzel jött le, mondjuk az jó kérdés hogy miért a pálya felénél tette le.Két független hidraulika rendszer van a repülőn. A hajtómű elszállt az ok, bár valahol azt olvastam, hogy két megközelítés is volt, ha ez igaz, akkor valami teljesítmény kellett azért. Fékszárny nincs, fordító nincs, ez teljesen esélytelen volt így. Pár nap és talán már tudni az okokat.Madárrajjal ütközött, kiment a hajtómű, gondolom elszállt a hidraulika. Így is második kísérletre tették le, mert nem tudtak futót nyitni. Fékszárny se nagyon volt ha jól láttam a videón, max 5 fok. Igen, nem sok esélye volt szerencsétleneknek, csoda hogy a két utaskísérő túlélte...telex.hu/kulfold/2024/12/28/hidraulikai-problema-miatt-kenyszerleszallast-hajtott-vegre-egy-boeing-norvegiabanÉrthetetlen, hogy miért nem volt nyitva a futómű és miért a futópálya 2/3-nál tette le a gépet, Ja és hogy miért volt még benne ennyi kerozin …kiváncsi vagyok a vizsgálatra, meg így esélyük se volt 😢
Koreában nem voltak ennyire szerencsések
韓国南西部、全羅南道の務安国際空港で飛行機着陸事故。乗客180人。原因は着陸装置(ランディングギア) が作動しなかった。死者など詳しい状況はまだ不明。😥 pic.twitter.com/GOSONsD9Xq
— 崔碩栄 (@Che_SYoung) December 29, 2024
Peszinter Ferenc
Hátul két légiutaskísérő maradt életben.
Klaci79
warr_b
Sajnos a FL adatait kiszedték valószínűleg, így nem lehet a leszállást követni, így csak újsághírekre tudok alapozni bármit, az meg elég kevés.
Klaci79
Elvileg ha mindkét hidraulikakör el is szállt, a fékszárnynak akkor is működnie kéne akkuról, meg alapból a futót is ki kéne tudni engedni. Szóval van bőven kérdés, de a fekete doboz elvileg megvan, szóval talán lesznek válaszok is.
warr_b
Nagyon gyorsan jött, abszolút nem leszálló konfigban volt...
x.com/vinfly4/status/1873285591900836307
warr_b
Klaci79
Lehet azt hitték, hogy a főfutók kint vannak, azért lebegtette ~10 mp-ig, mert várta hogy leérjen. De igen, ga-ra kellett volna menni megint, bár egy hajtóművel nem tudom mennyire ajánlatos... De olvastam olyan ötletet is, hogy a másodpilóta esetleg valami miatt eszméletlen volt, a captain meg az üléséből nem tudja manuálisan kiengedni a futókat, nem éri el a kart...
Vagy egyszerűen a birdstrike után annyira összezsúfolódtak a teendők, vagy annyira kellett gépészkedni egyáltalán az irányítással, hogy a futókat elfelejtették, vagy nem maradt rá idő.
Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
ez ahhoz képest mindenképp furcsa, hogy 4-500 lábig (152m-es magasságig) lehet követni a radaron. Az ott már eléggé alacsony ahhoz, hogy egyrészt futók ki legyenek engedve, másrészt a leszállási konfigurációk egyértelműen be legyenek állítva. Ha hajtómű ment, márpedig a földközelben még magasságot is tartott, valaminek mennie kellett, akkor egy ilyen megközelítés után egy go around simán jöhetett volna. Itt lehetett valami olyan hiba, amiről még nem tudunk. De a futóművek miatt félek némi vezetői hibától. Csak ez így annyira triviális lenne, hogy egyelőre nem tudom igazán elképzelni.Itt egy videó a másik oldalról.Igen... Nyitott reverzzel jött le, mondjuk az jó kérdés hogy miért a pálya felénél tette le.Két független hidraulika rendszer van a repülőn. A hajtómű elszállt az ok, bár valahol azt olvastam, hogy két megközelítés is volt, ha ez igaz, akkor valami teljesítmény kellett azért. Fékszárny nincs, fordító nincs, ez teljesen esélytelen volt így. Pár nap és talán már tudni az okokat.Madárrajjal ütközött, kiment a hajtómű, gondolom elszállt a hidraulika. Így is második kísérletre tették le, mert nem tudtak futót nyitni. Fékszárny se nagyon volt ha jól láttam a videón, max 5 fok. Igen, nem sok esélye volt szerencsétleneknek, csoda hogy a két utaskísérő túlélte...telex.hu/kulfold/2024/12/28/hidraulikai-problema-miatt-kenyszerleszallast-hajtott-vegre-egy-boeing-norvegiabanÉrthetetlen, hogy miért nem volt nyitva a futómű és miért a futópálya 2/3-nál tette le a gépet, Ja és hogy miért volt még benne ennyi kerozin …kiváncsi vagyok a vizsgálatra, meg így esélyük se volt 😢
Koreában nem voltak ennyire szerencsések
韓国南西部、全羅南道の務安国際空港で飛行機着陸事故。乗客180人。原因は着陸装置(ランディングギア) が作動しなかった。死者など詳しい状況はまだ不明。😥 pic.twitter.com/GOSONsD9Xq
— 崔碩栄 (@Che_SYoung) December 29, 2024
Peszinter Ferenc
Hátul két légiutaskísérő maradt életben.
Klaci79
warr_b
Sajnos a FL adatait kiszedték valószínűleg, így nem lehet a leszállást követni, így csak újsághírekre tudok alapozni bármit, az meg elég kevés.
Klaci79
Elvileg ha mindkét hidraulikakör el is szállt, a fékszárnynak akkor is működnie kéne akkuról, meg alapból a futót is ki kéne tudni engedni. Szóval van bőven kérdés, de a fekete doboz elvileg megvan, szóval talán lesznek válaszok is.
warr_b
Nagyon gyorsan jött, abszolút nem leszálló konfigban volt...
x.com/vinfly4/status/1873285591900836307
warr_b
A blackbox elemzést majd betehetnétek, mert érdekel a történetIgen, túl gyorsan jött, az egyik hajtánynak mennie kellett.Hajtómű nélkülhöz képest elég gyorsan ment, második megközelítést abból meg nem lehet csinálni.Madárrajjal ütközött, kiment a hajtómű, gondolom elszállt a hidraulika. Így is második kísérletre tették le, mert nem tudtak futót nyitni. Fékszárny se nagyon volt ha jól láttam a videón, max 5 fok. Igen, nem sok esélye volt szerencsétleneknek, csoda hogy a két utaskísérő túlélte...telex.hu/kulfold/2024/12/28/hidraulikai-problema-miatt-kenyszerleszallast-hajtott-vegre-egy-boeing-norvegiabanÉrthetetlen, hogy miért nem volt nyitva a futómű és miért a futópálya 2/3-nál tette le a gépet, Ja és hogy miért volt még benne ennyi kerozin …kiváncsi vagyok a vizsgálatra, meg így esélyük se volt 😢
Koreában nem voltak ennyire szerencsések
韓国南西部、全羅南道の務安国際空港で飛行機着陸事故。乗客180人。原因は着陸装置(ランディングギア) が作動しなかった。死者など詳しい状況はまだ不明。😥 pic.twitter.com/GOSONsD9Xq
— 崔碩栄 (@Che_SYoung) December 29, 2024
Peszinter Ferenc
Hátul két légiutaskísérő maradt életben.
Klaci79
warr_b
Meg szerintem az utasszállító gépeken is van RAT, amire a hidraulika tartalékrendszere van kötve
slowmotion
warr_b
Igen, túl gyorsan jött, az egyik hajtánynak mennie kellett.Hajtómű nélkülhöz képest elég gyorsan ment, második megközelítést abból meg nem lehet csinálni.Madárrajjal ütközött, kiment a hajtómű, gondolom elszállt a hidraulika. Így is második kísérletre tették le, mert nem tudtak futót nyitni. Fékszárny se nagyon volt ha jól láttam a videón, max 5 fok. Igen, nem sok esélye volt szerencsétleneknek, csoda hogy a két utaskísérő túlélte...telex.hu/kulfold/2024/12/28/hidraulikai-problema-miatt-kenyszerleszallast-hajtott-vegre-egy-boeing-norvegiabanÉrthetetlen, hogy miért nem volt nyitva a futómű és miért a futópálya 2/3-nál tette le a gépet, Ja és hogy miért volt még benne ennyi kerozin …kiváncsi vagyok a vizsgálatra, meg így esélyük se volt 😢
Koreában nem voltak ennyire szerencsések
韓国南西部、全羅南道の務安国際空港で飛行機着陸事故。乗客180人。原因は着陸装置(ランディングギア) が作動しなかった。死者など詳しい状況はまだ不明。😥 pic.twitter.com/GOSONsD9Xq
— 崔碩栄 (@Che_SYoung) December 29, 2024
Peszinter Ferenc
Hátul két légiutaskísérő maradt életben.
Klaci79
warr_b
Meg szerintem az utasszállító gépeken is van RAT, amire a hidraulika tartalékrendszere van kötve
slowmotion
Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
Hajtómű nélkülhöz képest elég gyorsan ment, második megközelítést abból meg nem lehet csinálni.Madárrajjal ütközött, kiment a hajtómű, gondolom elszállt a hidraulika. Így is második kísérletre tették le, mert nem tudtak futót nyitni. Fékszárny se nagyon volt ha jól láttam a videón, max 5 fok. Igen, nem sok esélye volt szerencsétleneknek, csoda hogy a két utaskísérő túlélte...telex.hu/kulfold/2024/12/28/hidraulikai-problema-miatt-kenyszerleszallast-hajtott-vegre-egy-boeing-norvegiabanÉrthetetlen, hogy miért nem volt nyitva a futómű és miért a futópálya 2/3-nál tette le a gépet, Ja és hogy miért volt még benne ennyi kerozin …kiváncsi vagyok a vizsgálatra, meg így esélyük se volt 😢
Koreában nem voltak ennyire szerencsések
韓国南西部、全羅南道の務安国際空港で飛行機着陸事故。乗客180人。原因は着陸装置(ランディングギア) が作動しなかった。死者など詳しい状況はまだ不明。😥 pic.twitter.com/GOSONsD9Xq
— 崔碩栄 (@Che_SYoung) December 29, 2024
Peszinter Ferenc
Hátul két légiutaskísérő maradt életben.
Klaci79
warr_b
Meg szerintem az utasszállító gépeken is van RAT, amire a hidraulika tartalékrendszere van kötve
Itt egy videó a másik oldalról.Igen... Nyitott reverzzel jött le, mondjuk az jó kérdés hogy miért a pálya felénél tette le.Két független hidraulika rendszer van a repülőn. A hajtómű elszállt az ok, bár valahol azt olvastam, hogy két megközelítés is volt, ha ez igaz, akkor valami teljesítmény kellett azért. Fékszárny nincs, fordító nincs, ez teljesen esélytelen volt így. Pár nap és talán már tudni az okokat.Madárrajjal ütközött, kiment a hajtómű, gondolom elszállt a hidraulika. Így is második kísérletre tették le, mert nem tudtak futót nyitni. Fékszárny se nagyon volt ha jól láttam a videón, max 5 fok. Igen, nem sok esélye volt szerencsétleneknek, csoda hogy a két utaskísérő túlélte...telex.hu/kulfold/2024/12/28/hidraulikai-problema-miatt-kenyszerleszallast-hajtott-vegre-egy-boeing-norvegiabanÉrthetetlen, hogy miért nem volt nyitva a futómű és miért a futópálya 2/3-nál tette le a gépet, Ja és hogy miért volt még benne ennyi kerozin …kiváncsi vagyok a vizsgálatra, meg így esélyük se volt 😢
Koreában nem voltak ennyire szerencsések
韓国南西部、全羅南道の務安国際空港で飛行機着陸事故。乗客180人。原因は着陸装置(ランディングギア) が作動しなかった。死者など詳しい状況はまだ不明。😥 pic.twitter.com/GOSONsD9Xq
— 崔碩栄 (@Che_SYoung) December 29, 2024
Peszinter Ferenc
Hátul két légiutaskísérő maradt életben.
Klaci79
warr_b
Sajnos a FL adatait kiszedték valószínűleg, így nem lehet a leszállást követni, így csak újsághírekre tudok alapozni bármit, az meg elég kevés.
Klaci79
Elvileg ha mindkét hidraulikakör el is szállt, a fékszárnynak akkor is működnie kéne akkuról, meg alapból a futót is ki kéne tudni engedni. Szóval van bőven kérdés, de a fekete doboz elvileg megvan, szóval talán lesznek válaszok is.
warr_b
Nagyon gyorsan jött, abszolút nem leszálló konfigban volt...
x.com/vinfly4/status/1873285591900836307
Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
Te figyi gaben, azt ugye vágod, hogy rólad is szép profilt lehetne alkotni azokból az infókból amit itt a bowl.hu-n elszórtál? És akkor még nem is arról beszélünk, hogy meghackelik a rendszert, csak összegyűjtik a kommentjeidet és kielemzik.Ok-okozati összefüggéseket is blokkolja az alusapkád nem csak az 5G hullámokat?Kecskére bízod a káposztát aztán hibáztatod?Újabb kis adalék a jövőbeni kilátásokról. És nem Nem a cégek a hibásak, hanem a marhák akik megveszik a manapság kapható vackokat.Már hogyne a cégek lennének hibásak az ilyen esetben?
totalcar.hu/magazin/hirek/2024/12/28/hatalmasat-bakizott-s-volkswagen-800-ezer-tulajdonos-adatai-szivarogtak-ki/
🤘 gaben 🤘
Vagy szerinted ha a cégedtől kikerülnének az adataid az kinek a hibája lenne?
Lúdas Solymi
🤘 gaben 🤘
Toca
🤘 gaben 🤘
Ha meg úgy gondolod, hogy a nem digitális autó a legbiztosabb, hidd el, hogy hamarosan nem lesznek...
Igen... Nyitott reverzzel jött le, mondjuk az jó kérdés hogy miért a pálya felénél tette le.Két független hidraulika rendszer van a repülőn. A hajtómű elszállt az ok, bár valahol azt olvastam, hogy két megközelítés is volt, ha ez igaz, akkor valami teljesítmény kellett azért. Fékszárny nincs, fordító nincs, ez teljesen esélytelen volt így. Pár nap és talán már tudni az okokat.Madárrajjal ütközött, kiment a hajtómű, gondolom elszállt a hidraulika. Így is második kísérletre tették le, mert nem tudtak futót nyitni. Fékszárny se nagyon volt ha jól láttam a videón, max 5 fok. Igen, nem sok esélye volt szerencsétleneknek, csoda hogy a két utaskísérő túlélte...telex.hu/kulfold/2024/12/28/hidraulikai-problema-miatt-kenyszerleszallast-hajtott-vegre-egy-boeing-norvegiabanÉrthetetlen, hogy miért nem volt nyitva a futómű és miért a futópálya 2/3-nál tette le a gépet, Ja és hogy miért volt még benne ennyi kerozin …kiváncsi vagyok a vizsgálatra, meg így esélyük se volt 😢
Koreában nem voltak ennyire szerencsések
韓国南西部、全羅南道の務安国際空港で飛行機着陸事故。乗客180人。原因は着陸装置(ランディングギア) が作動しなかった。死者など詳しい状況はまだ不明。😥 pic.twitter.com/GOSONsD9Xq
— 崔碩栄 (@Che_SYoung) December 29, 2024
Peszinter Ferenc
Hátul két légiutaskísérő maradt életben.
Klaci79
warr_b
Sajnos a FL adatait kiszedték valószínűleg, így nem lehet a leszállást követni, így csak újsághírekre tudok alapozni bármit, az meg elég kevés.
Klaci79
Elvileg ha mindkét hidraulikakör el is szállt, a fékszárnynak akkor is működnie kéne akkuról, meg alapból a futót is ki kéne tudni engedni. Szóval van bőven kérdés, de a fekete doboz elvileg megvan, szóval talán lesznek válaszok is.
Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
Ok-okozati összefüggéseket is blokkolja az alusapkád nem csak az 5G hullámokat?Kecskére bízod a káposztát aztán hibáztatod?Újabb kis adalék a jövőbeni kilátásokról. És nem Nem a cégek a hibásak, hanem a marhák akik megveszik a manapság kapható vackokat.Már hogyne a cégek lennének hibásak az ilyen esetben?
totalcar.hu/magazin/hirek/2024/12/28/hatalmasat-bakizott-s-volkswagen-800-ezer-tulajdonos-adatai-szivarogtak-ki/
🤘 gaben 🤘
Vagy szerinted ha a cégedtől kikerülnének az adataid az kinek a hibája lenne?
Lúdas Solymi
🤘 gaben 🤘
Toca
" Szeretem a jeget, hagyjál békén. "
Két független hidraulika rendszer van a repülőn. A hajtómű elszállt az ok, bár valahol azt olvastam, hogy két megközelítés is volt, ha ez igaz, akkor valami teljesítmény kellett azért. Fékszárny nincs, fordító nincs, ez teljesen esélytelen volt így. Pár nap és talán már tudni az okokat.Madárrajjal ütközött, kiment a hajtómű, gondolom elszállt a hidraulika. Így is második kísérletre tették le, mert nem tudtak futót nyitni. Fékszárny se nagyon volt ha jól láttam a videón, max 5 fok. Igen, nem sok esélye volt szerencsétleneknek, csoda hogy a két utaskísérő túlélte...telex.hu/kulfold/2024/12/28/hidraulikai-problema-miatt-kenyszerleszallast-hajtott-vegre-egy-boeing-norvegiabanÉrthetetlen, hogy miért nem volt nyitva a futómű és miért a futópálya 2/3-nál tette le a gépet, Ja és hogy miért volt még benne ennyi kerozin …kiváncsi vagyok a vizsgálatra, meg így esélyük se volt 😢
Koreában nem voltak ennyire szerencsések
韓国南西部、全羅南道の務安国際空港で飛行機着陸事故。乗客180人。原因は着陸装置(ランディングギア) が作動しなかった。死者など詳しい状況はまだ不明。😥 pic.twitter.com/GOSONsD9Xq
— 崔碩栄 (@Che_SYoung) December 29, 2024
Peszinter Ferenc
Hátul két légiutaskísérő maradt életben.
Klaci79
warr_b
Sajnos a FL adatait kiszedték valószínűleg, így nem lehet a leszállást követni, így csak újsághírekre tudok alapozni bármit, az meg elég kevés.
Szerkesztette: Klaci79
Madárrajjal ütközött, kiment a hajtómű, gondolom elszállt a hidraulika. Így is második kísérletre tették le, mert nem tudtak futót nyitni. Fékszárny se nagyon volt ha jól láttam a videón, max 5 fok. Igen, nem sok esélye volt szerencsétleneknek, csoda hogy a két utaskísérő túlélte...telex.hu/kulfold/2024/12/28/hidraulikai-problema-miatt-kenyszerleszallast-hajtott-vegre-egy-boeing-norvegiabanÉrthetetlen, hogy miért nem volt nyitva a futómű és miért a futópálya 2/3-nál tette le a gépet, Ja és hogy miért volt még benne ennyi kerozin …kiváncsi vagyok a vizsgálatra, meg így esélyük se volt 😢
Koreában nem voltak ennyire szerencsések
韓国南西部、全羅南道の務安国際空港で飛行機着陸事故。乗客180人。原因は着陸装置(ランディングギア) が作動しなかった。死者など詳しい状況はまだ不明。😥 pic.twitter.com/GOSONsD9Xq
— 崔碩栄 (@Che_SYoung) December 29, 2024
Peszinter Ferenc
Hátul két légiutaskísérő maradt életben.
Klaci79
Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta