NCAA eredménykövetés NCAA eredménykövetés - 1 aktív topik

Las Vegas Raiders

37 feliratkozó

több mint 1 éve
Surda Las Vegas Raiders 3 290
"Once A Raider, Always A Raider"
DC köszönöm a 9 évet!

"Raider Nation, it breaks my heart I didn’t get an opportunity to say goodbye in person. We certainly have been on a roller coaster in our 9 years together. From the bottom of my heart, I am so grateful and appreciative of the years of support you gave my family and me. We had our share of both heart-breaking moments and thrilling winning drives, and it always felt like you were there next to me.

It's especially hard to say “goodbye” because I can honestly say that I gave you everything I had, every single day, in season, and in the off season. It was not perfect, but I hope that I was able to leave you with more than a few great memories as Raiders fans.

Thank you to the city of Oakland for taking us in. Thank you to the city of Las Vegas for allowing us to proudly call you home. Thank you to the organization, my teammates, all my coaches, staff, and everyone that helped me these last 9 years in those 2 buildings. Thank you to all Raider Nation that supported, encouraged, pushed, and uplifted me at different times along this journey.

To ALL the members of DC4KIDS Touchdown Challenge, I was overwhelmed by the amount of support, notes, letters, and donations that were made on my behalf to Valley Children's Healthcare Foundation. Raider Nation you are truly special.

I once said that if I am not a Raider, I would rather be at home and I meant that, but I never envisioned it ending this way. That fire burning inside me to win a championship still rages inside me. A fire no man can extinguish, only God. So, I look forward to a new city and a new team who, no matter the circumstances, will get everything I have. Winning a championship is what I have always wanted and what I will continue to work towards.

God Bless you all and with love,
DC4 🖤🤍"

Szerkesztette: Surda
több mint 1 éve
Amadeus the Young Las Vegas Raiders West Virginia Mountaineers 32 634
Here are some excerpts from an article by Vic posted in The Athletic today.

Josh Jacobs:

Running back Josh Jacobs even said that McDaniels was better with the X’s and O’s than Mr. QB Camp himself, former coach Jon Gruden.

“Obviously Gruden is a great football mind, but these guys just take it to another level,” Jacobs said. “Just when it comes to the way they explain things and the way they utilize certain guys. Just learning their playbook and their terminology and then taking it and putting my own little spin on it, it’s definitely been fun.”
Maxx Crosby
Defensive end Maxx Crosby was one of the loudest advocates to retain interim coach Rich Bisaccia a year ago, but owner Mark Davis went a different direction and brought in the Patriots-trained regime of general manager Dave Ziegler and McDaniels.

And Crosby said Monday that he loves McDaniels.

“Josh has been awesome,” Crosby said. “Ever since he got here, he’s been straightforward with me. We have a great relationship, and he just has got a certain way he wants things done. … Hard work is the No. 1 thing. We needed everyone on that same page.

“They came in in February and they had to build a whole roster from scratch, and it’s not easy. And so I give them a ton of credit, just from a work-ethic standpoint. These guys are in the building literally 24/7, and they are doing everything to put us in a position to win. … We definitely have the right coaches.”
Nate Hobbs
McDaniels said he has appreciated how hard the players have worked all season, and defensive back Nate Hobbs said the players respect how hard McDaniels and his staff push them.

“He was very by the book,” Hobbs said. “You need coaches like that, who no matter what day it is and no matter who is hurt and who is not, they are going to be on it. Because there is power in consistency. There is power in routine. You stick to a routine, no matter if you want to do it or not that day, because it makes you better.

“The schedule that he keeps us on gives us a great chance to win.”
Maxx again (and I imagine he, and Hobbs, were explaining what we know as "The Patriot Way").
“I like the way he implements hard work,” Crosby said. “When it comes to training and working after practice, he is all about that. That’s something I truly respect and appreciate. I don’t just train to check a box. After everything I do, there is always something extra on top of it, and he’s like that. He wants a bunch of guys that have the same mindset — ‘Let’s go, let’s get better.’ And that’s the thing I love about him.

“And obviously he is a great coach. He knows the game of football very well, and I have ton of love and respect for him and I’m looking forward to continuing my career with him.”
Patience.

So when DC was crying that he worked harder than everyone and he couldn't sleep, and.. and... and... I think McD was holding him accountable and that was not comfortable. By benching him, McD was certainly saying to everyone on the team, "it's a meritocracy, even for QB1." I think the team appreciated that it's not about favorites--it's about who performs on the job at or above the standard.

criminal lawyer or criminal lawyer?
több mint 1 éve
Törölt felhasználó
Sources: The #Raiders will begin the process of evaluating the trade market for QB Derek Carr, as they prepare for a decision on their QB for the future. This points to the possibility of Carr, who holds a no-trade clause and will be part of the process, leaving the organization.
több mint 1 éve
Rolni Las Vegas Raiders 9 644 — Raiders fan
FYI: Barring any assistant coaches leaving for promotions, no significant changes expected on @Raiders coaching staff. For the first time since end of 2019 season, Raiders defense on target to go into a second straight season with the same defensive coordinator

Szar volt a védelem az tuti, de azért baromi gyenge a keret is, szóval én nem vagyok mérges amiatt, hogy Graham visszatér. Tavaly nagyon örültem az Ő kinevezésének és szívesen megnézném egy erősebb kerettel mit tud csinálni!

Tulajdonképpen minden posztra kellene kezdő kaliber sajnos.

A védőfal közepébe kell az erősítés. Andrew Billings volt kb az egyetlen értékelhető IDL emberünk, őt visszahoznám NT-nek. Billings és az idén keveset mutatott Farrell megfelelő lenne az NT posztra szerintem.
Bilal Nichols-tól sokkal többet vártam. Ő a szerződése miatt várhatóan marad kereten, de remélhetőleg valaki meg tudja szorongatni a kezdő posztért. Ideális esetben Matthew Butler, akiből idén sokat nem láttunk sajnos.

3 DL-es base felállásokhoz kellene egy új LDT, ideális esetben olyan aki 4DL-es felállásokban is impact ember tud lenni belül. Ez a kezdő mögé depth is kellene, de úgy egész pofás lehetne a DL közepe. FA piacról Payne az álom, Tomlinson a drága realitás lehet esetleg (akinek amúgy van Grahammel history-ja) és draft közepe, vége meg adhatná a fiatal depth embert.

Edge poszton Maxx adott és Chandler Jones is velünk marad a szerződése miatt legfőképp. Ide én örülnék egy komoly rookie-nek akár, aki Jones-al rotációban tud tanulni, NFL-t szokni és Jones is hatékonyabb lehetne ebben a korban, ha nem every down játékoként használjuk.
Kell még depth akkor is, ha jön korán rookie, mert Malcolm Koonce nagyon súlytalan volt és Ferrell várhatóan nem tér vissza. Ha Ferrell marad valami baráti szerződéssel, akkor jók lehetünk egy pass rushban erős rookie-val.

LB poszton viszont teljes reset kell. Denzel Perryman az egyetlen értékelhető LB kereten, de Ő meg UFA. Neki a kora és az injury history miatt nem adnék komoly szerződést, de ha sikerül vmi csapatbarát deal-en megtartani akkor jó lehetne egyik kezdő posztra. Ha Őt nem hozzuk vissza, akkor kellene egy komolyabb veterén igazolás, aki tuti kezdő szint. A másik kezdő posztra jó lenne lőni egy fiatalt draftról, de mivel 4-3 base felállást is használunk néha még legalább egy értékelhető veterán kéne Perryman/UFA és a rookie mellé...meg depth is 😊

CB poszton Nate Hobbs, Amik Robertson és Tyler Hall tűnik biztos visszatérőnek számomra. A gond, hogy mindhárom srác legjobb helye a slot CB lenne talán. Hobbs ott remekelt rookie évében, de neki mérete megvan a szélső feladathoz is. Hall jól játszott idén és végig slot CB volt, gondolom marad belül. Amik bár több meccsen játszott szélen is értékelhető módon, de méretileg nagyon kevés a szélső poszthoz szerintem. Amik maradhat hasznos rotációs ember, de kell neki egy "pár", aki a nagy WR-ek ellen hatékonyan bevethető. Ideális persze az lenne, ha lenne egy fasza szélső CB-nk és Amik depth lenne csak. Annak remek lenne, mert kinn is és benn is bevethető. Kéne egy kezdő szintű szélső Hobbs mellé és 1-2 depth ember (Sam Webb lehet egyik depth emberke házon belülről). Lenne így egy vállalható 6-os a poszton. Rock Ya-Sin lehet esetleg erre a szélső posztra olcsó opció, de idális esetben jöhetne egy upgrade. Tampában van két UFA CB is pl., de James Bradberry is lehet UFA lesz újra...

S poszton is van baj sajnos, mert Moehrig a bíztató rookie szezon után eléggé el volt veszve idén. Reméljük csak a séma összetettsége okozott neki gondot és jövőre rendben lesz, de azért lehet Duron Harmon mellett egy másik S is érkezhetne. Lehetne draftról is valakit hozni, aki mondjuk Harmon mögött kezd és majd átveszi a helyét 2024-re. Egész erősnek tűnik jelenleg a S UFA class, szóval akár azt is lehet, hogy Harmon helyett hozunk egy big name S embert a piacról és Moehrig kap egy fiatal kihívót a draftról. Pola-Mao-ban én látok fantáziát SS back up posztra, Teamer szerintem felejtős, max mint ST ember lehet érdemes tartani.

FA lista egyenlőre a fentiekhez igazodva:
IDL: Daron Payne, Dalvin Tomlinson, Dre'Mont Jones, Zach Allen, Sheldon Rankins
LB: Germaine Pratt, Lavonte David, David Long, TJ Edwards, Bobby Okereke
CB: Jamel Dean, Sean Murphy-Bunting, James Bradberry
S: Jessie Bates III, Jordan Poyer, Chauncey Gardner-Johnson, Von Bell

WIN LOSE OR TIE...RAIDER FAN 'TIL I DIE!!
több mint 1 éve
undisputedly Seattle Seahawks 11 908 — SuperBowl Champions 2013/2014
Carlson?

i.redd.it/xuumm49edhba1.jpg
deyell
nem trendi.

Fred Warner? lol.
Amadeus von Dollárbaloldal
Miert, Donald mit keres ott? 😀 Karrier low meccsekben, sackben stb. 6 meccset hagyott ki. MEgis beszavaztak 😀
több mint 1 éve
Pár helyen valóban fura a lista. Keisean Nixon se tudom hogyan maradt le...

több mint 1 éve
dande2 Philadelphia Eagles Penn State Nittany Lions 40 850 — Így remélem megfelelek nektek.....
Carlson?

deyell
nem trendi.

Fred Warner? lol.
Ezt egyébként maguk az NFL játékosok szavazták meg ahogy olvasom 😊 Mondjuk akkor már Slay helett Bradberry vagy valóban Szósz
több mint 1 éve
Carlson?

deyell
nem trendi.

Fred Warner? lol.

több mint 1 éve
deyell Las Vegas Raiders 11 580
Carlson?

choose life
több mint 1 éve
Hopkinsért Waller meg Renfrow? Meg szotyi amit akarnak?
Brady + Adams + Hopkins! Adnám!
TST
no way. Értelmetlen lenne.

több mint 1 éve
TST Las Vegas Raiders 1 446 — "The fire that burns brightest in the Raiders organization."
Hopkinsért Waller meg Renfrow? Meg szotyi amit akarnak?
Brady + Adams + Hopkins! Adnám!
több mint 1 éve
Szerintem Brady nem hülye, nem fog eljönni egy olyan csoportba ahol minden héten háború van legjobb esetben 50-50 esélyekkel a Chiefs és a Chargers ellen. Én örülnék ha már tényleg visszavonulna, de ez így volt 13 éve is.
Én Mac-re szavazok, ismeri McDanielst és rendszerét és fordítva.
KeyG
Szerintem ez Bradyn fog mulni elso sorban, ha meg akar jatszani akkor jonni fog, mert rajtunk kivul tul sok keroje nem lesz. Emlegetik meg a
Bucs, Pats, 9ers-t, Giants-t...papiron mind erosebbek, de nekem nem tunnek valosnak plane, ha egy hosszabb tavu FA opciot is le tudnanak akasztani
Pari
Giants hideg és nem system fit, 9ers épp tavaly húzta ki a következő Mahomest, Patsbe nem fog visszamenni.

több mint 1 éve
Pari Las Vegas Raiders 3 632 — Rise My Nation!
Szerintem Brady nem hülye, nem fog eljönni egy olyan csoportba ahol minden héten háború van legjobb esetben 50-50 esélyekkel a Chiefs és a Chargers ellen. Én örülnék ha már tényleg visszavonulna, de ez így volt 13 éve is.
KeyG
Szerintem ez Bradyn fog mulni elso sorban, ha meg akar jatszani akkor jonni fog, mert rajtunk kivul tul sok keroje nem lesz. Emlegetik meg a
Bucs, Pats, 9ers-t, Giants-t...papiron mind erosebbek, de nekem nem tunnek valosnak plane, ha egy hosszabb tavu FA opciot is le tudnanak akasztani
több mint 1 éve
KeyG Baltimore Ravens 8 927

Real Madrid & Boston Celtics & Los Angeles Dodgers
több mint 1 éve
 www.si.com/nfl/raiders/the-black-hole-plus/las-vegas-raiders-josh-mcdaniels-dave-zielger-mark-davis-tom-brady-mac-jones

Here is how I have them ranked as of today:

80% Tom Brady
10% Mac Jones
9% Jimmy Garoppolo
1% Aaron Rodgers

"Mark now wants to make a statement. Right or wrong, his dad wanted to make statements and wasn't against big name guys at the end of their career. Some worked out, and some didn't, bit there is a reason Brady is called the GOAT."

One thing that nearly every person I spoke with in and outside the Raiders keeps referencing is this. "It is no secret the Raiders want Tom. But, does Tom want the Raiders? I think that is the bigger questions. Josh and Dave know how Brady thinks, so when they finally talk to him, they will lay out a plan."
I will say this. If Tom Brady wants to be a Raider, the odds are 100%.
Tom Brady selected Tampa Bay for many reasons, but two big ones; the two biggest non-football reasons were climate and a grass field. Both of those the Raiders have, and not the New Orleans Saints.

One NFL executive told me, "Josh love Mac, and Mac love Josh. Call it a father son type relationship, I call it more of brothers, but there is no secret they are fond of each other. Both had a shi**y 2022 season apart from one another, and both had super 2021s. Don't see the Raiders overpaying, but perhaps a high pick in another NFL Draft, or something later this year, but I could see that."

Raiders' Josh McDaniels Delivers End-of-Year Assessment
The Latest on the State of the Las Vegas Raiders
With the electricity that this offseason is sure to have around the Las Vegas Raiders, we bring you the latest information on what is happening.
HONDO S. CARPENTER, SR.6 HOURS AGO
In this story:

Las Vegas Raiders
LAS VEGAS RAIDERS
HENDERSON, Nev.-The Las Vegas Raiders are a team in transition, and I have the latest on your beloved Silver and Black for you.

· I previously reported my second set of odds at who will be the starting QB for the Las Vegas Raiders as follows:

55% Tom Brady
30% Jimmy Garoppolo
10% Aaron Rodgers
5% Mac Jones
· Here is how I have them ranked as of today:

80% Tom Brady
10% Mac Jones
9% Jimmy Garoppolo
1% Aaron Rodgers
On the subject of Tom Brady, one NFL executive told me, "Mark (Davis) isn't his dad, but don't think he doesn't have some of his father's attributes. Al loved to make a splash, to win the news conference, to get the conversation, Mark wants that."
According to that executive, "Mark was on love with Tom Brady before, but Gruden wanted Derek Carr. Mark was always had great respect for Derek Carr the man, but was not a big fan of his play. So when Josh McDaniels and Dave Ziegler saw Carr as a positive reason to come to the Raiders he was fine with it."
He added, "Mark now wants to make a statement. Right or wrong, his dad wanted to make statements and wasn't against big name guys at the end of their career. Some worked out, and some didn't, bit there is a reason Brady is called the GOAT."
For this article, one NFC GM told me, "I know that Dave Ziegler and Josh McDaniels like and respect Tom Brady. But the addition of Tom Brady buys them something no other QB option does. They have to win in 2023 to be back in 2024, and they can look at Mark Davis if Brady fails and tell him that he was the QB he wanted."
He added, "A Tom Brady signing almost assuredly tells you they are back in 2024."
One thing that nearly every person I spoke with in and outside the Raiders keeps referencing is this. "It is no secret the Raiders want Tom. But, does Tom want the Raiders? I think that is the bigger questions. Josh and Dave know how Brady thinks, so when they finally talk to him, they will lay out a plan."
I will say this. If Tom Brady wants to be a Raider, the odds are 100%.
Tom Brady selected Tampa Bay for many reasons, but two big ones; the two biggest non-football reasons were climate and a grass field. Both of those the Raiders have, and not the New Orleans Saints.
The odds for Jimmy Garoppolo have plummeted. I have now heard from three people that Jimmy G. will proceed to the Jets. One NFL Scout told me, "Jimmy has the relationships with the people at the Jets, and his style fits their MO of don't make mistakes, run the ball, and play great defense. That might be the most expected thing in the NFL.”
Multiple NFL people have expressed nearly the same observation as me regarding Derek Carr and Jimmy Garoppolo. One assistant GM said, "They are close to being the same guy. Derek fell off in a big way this year, but no one takes into account the offense. I know if Derek Carr couldn't run the Raiders offense the way Josh wanted, neither will a constantly injured Jimmy."
Mac Jones remains a viable option, but would the New England Patriots trade him away?
The Raiders hope to get something for Derek Carr (I'll address that later), but even if they don't, they have plenty of cap and a Tom Brady signing comes with no loss of NFL Draft resources.
One NFL executive told me, "Josh love Mac, and Mac love Josh. Call it a father son type relationship, I call it more of brothers, but there is no secret they are fond of each other. Both had a shi**y 2022 season apart from one another, and both had super 2021s. Don't see the Raiders overpaying, but perhaps a high pick in another NFL Draft, or something later this year, but I could see that."
They added, "Bill Belichick competes at everything. Not sure he would want to help Josh with a good deal for Mac, but you never know, it is for sure real."
One name that is out there but is dwindling the more I talk with people in the know is Aaron Rodgers.
One organization member told me, "Aaron would come at a huge cost, both in salary ($50 million) and trade resources, and the price you pay for organizational culture."

több mint 1 éve
Colts és a Jets is vinné Carrt.

több mint 1 éve
Mac Jonesnak lapát van a Patsnél.
Source?

több mint 1 éve
Mac Jonesnak lapát van a Patsnél.

több mint 1 éve
Jacobs: “Gruden was a great offensive mind, but these guys take it to another level.” #Raiders

több mint 1 éve
Josh Jacobs on staying w/ #Raiders 'Obviously for me it has to make sense.This is where I want to be. Coming in I remember sitting down w/ Maxx & all these guys & talking about the organization &wanting to be a part of the change. I still feel that way so hopefully I'll be back.'

több mint 1 éve
a lengyel ágyú után újabb legenda kicker poszton:

#Raiders Daniel Calrson set NFL record with 11 field goals of 50+ yards this season, breaking the previous mark of 10 held by Brandon McManus (2020), Justin Tucker (2016) and Blair Walsh (2012)

több mint 1 éve
Amúgy ki mit csinálna Josh Jacobs-al?

Fr.tag és trade?
Fr.tag és még egy év agyonhasználat?
Hosszabbítás?
Piacra engedés?

Több szempontból lehetne azt mondani, hogy könnyű a válasz, de közben mégis elég nehéz szerintem.

JJ vitte a hátán az O-t, Ő lett a liga futó bajnoka, hozzáállása, mentalitása pont az, amilyen kultúrát ki szeretne alakítani a JMD-Ziegler páros.
Hosszabbítás ugye? De legalább egy fr.tag+2023 szezon nem?

Az RB poszt értéke nagyon megkopott az utóbbi években, JJ minden szezonban sérülésekkel küzdött mióta draftoltuk és idén contract évben hozta a legjobb számait. A 2022-es drafton ráadásul draftoltunk már egy hasonló felépítésű futót a helyére.
Fr.tag&trade vagy trade market hiánya esetén release nem?

Szerintem nagyban függ a sorsa a következő QB-tól is!

Egy Stidham-rookie megoldás mellé nagyon kellene Jacobs, mint workhorse és mint culture figura is.
Egy Brady érkezéssel kvázi megveszed a culture figurát kivülről és nem marad pénzed JJ-re szerintem.

Február 21 és március 7 között kerülnek kiosztásra a fr.tag-ek, akkor lehet okosabbak leszünk majd.

több mint 1 éve
1. Chicago Bears
2. Houston Texans
3. Arizona Cardinals
4. Indianapolis Colts
5. Seattle Seahawks (from Denver)
6. Detroit Lions (from LA Rams)
7. Las Vegas Raiders

Na lehet 1/1-re ugrani és vinni azt a QB-t, aki megmenti a csapatot. 1/7 mellé mehet fr.tag-en Jacobs, Andre James OC-nak, meg ami még kell 😊
Rolni
Amúgy mire lehet elég ez a 1\7?
Sajnos a QB pick nem tuti még így szerintem, akár 3 QB is kimehet előttünk, ha nem megyünk felfelé...

Bears-nek ott van Fields, de több helyen olvastam, hogy lehet 1\1-re visznek QB-t és elcserélik inkább Fields-et. Emiatt is képben lehetnek, illetve leginkább amiatt, hogy minden igazán QB needes csapat velük akar majd első körben cserélni, hogy a Texans elé kerüljön, ugyanis a Texans minden várakozás szerint QB-t visz majd. Így elég jü eséllyel az első két pick QB lesz szerintem.

A Colts szintén szinte biztosan QB-t visz majd, így hiába vagyunk a 7. helyen simán kimegy a 3 legjobb QB előttünk.

Emiatt én simán el tudom fogadni, ha felmegyünk akár mi az 1\1-re vagy amúgy az se lenne szerintem ördögtől való, ha Fields-ért cserélnénk.

Mivel a Bears igen sok cap space-el rendelkezik és minden segítségre szükségük van el tudom képzelni, hogy érdekli őket esetleg egy JJ trade franchise tag után (persze tudom ott van Montgomery, de azért nem egy kategória a kettő). Andre James kevés csapat számára lehet trade value, de abba a falba, még lehet elfér Ő is. Amúgy Darren Waller elcserélésétől sem zárkóznék el teljesen az FO helyében. 3,7M lenne csak a spórolás, ami és még több is rögtön menne Moreau-nak így, de ha valakinek például a Bears-nek egy ilyen csere során Ő érdekes lenne, akkor érdemes lenne végig gondolni ezt is.

Fields-et nem néztem eleget ahhoz, hogy komoly véleményem legyen róla, de ha az idei class 4. legjobb QB-jával kell összehasonlítani és nem kell érte túl sokat adni lehet benne fantázia még akkor is, ha a jó kis rookie szerződésből elment 2 év és az a csapat, aki a legtöbbet tudja róla hajlandó egy ismeretlen rookie-ra lecserélni...

Majd biztos lehet valahol egy idő után valami jó okfejtést olvasni arról milyen QB is kellene igazán JMD-nek. Mi a legfontosabb trait nála...lehet röhögve maradunk 1\7-en és visszük Tanner McKee-t vagy Anthony Richardson-t. Persze lehet ugye nem QB is a pick, van lyuk a kereten bőven, sőt hátra trade is lehet opció, ha kimegy a 3 QB és nem akarunk ilyen elől mást húzni, illetve van kérő az 1\7-re...
Második kör elején is húzhatunk QB-t, ha marad, de ugye ez már elég rizikós lenne. Ezt akkor tudom elképzelni, ha érkezik Brady mondjuk, 1\7 ment mondjuk a védelembe és 2. kör elején ott figyel Hooker vagy Nix és látja benne a JMD-Ziegler páros a jövőt Brady után...

Izgalmas hónapok jönnek az tuti.
Első kérdés, hogy Carr trade vagy cut. Erre legkésőbb február 15-ig kell várnunk, mert aznap garantáltá válna a teljes 2023-as fizuja és még 7,5M 2024-ről is. Ha nincs trade, akkor Valentin napra szeretettel kap majd egy utilaput a csapattól 😊

több mint 1 éve
1. Chicago Bears
2. Houston Texans
3. Arizona Cardinals
4. Indianapolis Colts
5. Seattle Seahawks (from Denver)
6. Detroit Lions (from LA Rams)
7. Las Vegas Raiders

Na lehet 1/1-re ugrani és vinni azt a QB-t, aki megmenti a csapatot. 1/7 mellé mehet fr.tag-en Jacobs, Andre James OC-nak, meg ami még kell 😊

több mint 1 éve
Vaktába sörétessel 😀