NCAA eredménykövetés
- 1 aktív topik
CFB követő 2026
370
30
01:49 Georgia @ Alabama [NET4+]
RedZone week3
1 feliratkozó
13 napja
Simán jó meccsek voltak/vannak
13 napja
Browns meghúzta a ravaszt, de Young visszaadta
NFL : Denver Broncos / NCAA : Oregon Ducks, BYU, Penn State, Iowa / Peyton Manning, Marcus Mariota
Soccer : Arsenal, Levante, Lazio, Millwall, Stuttgart / National Teams : HUN, ESP
NBA : Mavericks [Doncic] / NHL : Ducks, Maple Leafs / MLB : Twins, Astros
F1 : Lewis Hamilton / MotoGP : Marc & Alex Marquez, Pedro Acosta (és igazából mindenki más) / NASCAR : #22 Joey Logano
Cycling : Pogacar, Meintjes, Valter, Quintana, Contador, Cras, Juan Ayuso
Darts : Nathan Aspinall, Chris Dobey, Gerwyn Price
UFC : Justin Gaethje, Cody Garbrandt, Nate Diaz, Brandon Moreno
Euroleague : Valencia Basket / Tennis : Federer, Alcaraz
13 napja
Frisco mi play ?!
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 napja
Hansonnak elcsuklik a hangja olyan ez a sáv
13 napja
Darnold pick6, commando 2score up
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 napja
Watson meg megfirkálja a pantherst is?
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 napja
epic shit befejezés

"Az életről sok mindent gondolok én jómagam is."
"Én nem gondolok semmit, uram."
Don't blink!
13 napja
mondjuk Ryans helyébe én beküldtem volna a rugót, sztem jobb esélye van
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 napja
fel se tűnt hogy a texans vezetközbe a colts FGvel vezet
Negritis, a vajda
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 napja
fel se tűnt hogy a texans vezet
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 napja
clark szépen összecsomagolta genot
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 napja
én sajnos megyek földhivatalba holnap, szal az hajnali felvételről lesz csakReggel lesz idő max, vagyok végig 😅Rengeteg az izgalmas meccs, azt se tudom hol legyekha legyek akkor vidd ki a szemetet
KeyG
Negritis, a vajda
KeyG
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 napja
Reggel lesz idő max, vagyok végig 😅Rengeteg az izgalmas meccs, azt se tudom hol legyekha legyek akkor vidd ki a szemetet
KeyG
Negritis, a vajda
Real Madrid & Boston Celtics & Los Angeles Dodgers
13 napja
Rengeteg az izgalmas meccs, azt se tudom hol legyekha legyek akkor vidd ki a szemetet
KeyG
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 napja
Rengeteg az izgalmas meccs, azt se tudom hol legyek
Real Madrid & Boston Celtics & Los Angeles Dodgers
13 napja
jets egalizált, mókás ott is
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 napja
wilson mi elkapás
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 napja
és vezet a bengalszhogy a faszba volt gesicki ennyire üresen? 😀
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 napja
redditnek magömlése lesz 😀maye, allen és hörbi is ótvarul játszik
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 napja
Sok pont nincs, de igy szorosak a meccsek
13 napja
másodjára pats flag
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 napja
trevor azt odaraktakár hogy illegal use of hands
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 napja
Rodgers kiüti magát ja kell 😄
13 napja
Lassan beindul a Lions is