PC és Konzol

21 feliratkozó

11 hónapja
JSanyo Indianapolis Colts 2 643 — 1/1
kérhetnénk egy kitűzött post-ot, amibe szépen beírom mindenki twitch-ét?

saját: twitch.tv/jsanyo (rendkívül szellemes), általában CS:GO, abszolút családbarát egész addig, amíg az ellenfél be nem kapcsolja

Negritis: www.twitch.tv/negritis (szintén copy-paste-tel regisztrált, imádom)

Szerkesztette: JSanyo
4 órája
Gyurma Pappa New Orleans Saints Tulane Green Wave 8 123 — Proud Father of Three Boys
 twitter.com/Slasher/status/1278732395756355586?s=20

Nem tudom elmondani, hogy mikor voltam egy "idegen" halála miatt ennyire kiborulva. Reckful az egyik legnagyobb hatással volt a gamer létemre, miatta arénáztam a WoW-ban, a twitch kezdetén őt néztem a legtöbbet, amikor pihenőn voltam, ő adta az ötletet, hogy online tetrisezzek.

Reckful hatása a gamer communityben felmérhetetlen.

RIP Byron

szerk: ha lenne kétség a legacy kérdésben... elég nehéz az NPC őrök miatt bejutni, de főleg időigényes...



Szerkesztette: Gyurma Pappa

4 órája
Borbinho Indianapolis Colts Ole Miss Rebels 8 633 — Megrögzött Colts Fan
 twitter.com/AmazonStudios/status/1278733996357111808?s=19

<3



"Valakik tudtak asszimilálódni..." / NB2, 2020.06.25
5 órája
briareos Miami Dolphins Miami Hurricanes 8 027 — StuG Life
OW Zolcsi everybody

 twitter.com/OW_Zoly/status/1278022604050350080
shawnka
Nekem a tweet nem elérhető 😕
Tejesember
 twitter.com/OW_Zoly/status/1278447147088777217
Negritis
kiafaszez

7 órája
JSanyo Indianapolis Colts 2 643 — 1/1
Ilyen retard névvel hogy OW nem is várok mást. A rossz PC játékok sorozatot kéne feltamasztani azt hadd szóljon 😊
FLZOLI
Édes isten, a legjobb dolog volt az interneten sokáig.
Mai napig szállóige a társaságban az ÁJ ÁR VINNER MADDERFAKKER.???
Hanni
VÉRZIK A BUSZ

7 órája
Negritis Denver Broncos 13 868 — The Mathematician
OW Zolcsi everybody

 twitter.com/OW_Zoly/status/1278022604050350080
shawnka
Nekem a tweet nem elérhető 😕
Tejesember
 twitter.com/OW_Zoly/status/1278447147088777217

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
7 órája
Tejesember 250
OW Zolcsi everybody

 twitter.com/OW_Zoly/status/1278022604050350080
shawnka
Nekem a tweet nem elérhető 😕
12 órája
Negritis Denver Broncos 13 868 — The Mathematician
Ilyen retard névvel hogy OW nem is várok mást. A rossz PC játékok sorozatot kéne feltamasztani azt hadd szóljon 😊
FLZOLI
Édes isten, a legjobb dolog volt az interneten sokáig.
Mai napig szállóige a társaságban az ÁJ ÁR VINNER MADDERFAKKER.???
Hanni
ó a kurva szátokat, hangosan felnevettem most az idézeten 😀 nekem is beugrott a rengeteg emlék 😀 na majd délután meló után nézek pár részt
Borbinho
én a mai napig hallgatom Freddy-t a filmbarátok podcastba 😀

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
15 órája
Borbinho Indianapolis Colts Ole Miss Rebels 8 633 — Megrögzött Colts Fan
Ilyen retard névvel hogy OW nem is várok mást. A rossz PC játékok sorozatot kéne feltamasztani azt hadd szóljon 😊
FLZOLI
Édes isten, a legjobb dolog volt az interneten sokáig.
Mai napig szállóige a társaságban az ÁJ ÁR VINNER MADDERFAKKER.???
Hanni
ó a kurva szátokat, hangosan felnevettem most az idézeten 😀 nekem is beugrott a rengeteg emlék 😀 na majd délután meló után nézek pár részt

Szerkesztette: Borbinho



"Valakik tudtak asszimilálódni..." / NB2, 2020.06.25
1 napja
Hanni Seattle Seahawks Army West Point Black Knights 5 161 — RIP us.
Ilyen retard névvel hogy OW nem is várok mást. A rossz PC játékok sorozatot kéne feltamasztani azt hadd szóljon 😊
FLZOLI
Édes isten, a legjobb dolog volt az interneten sokáig.
Mai napig szállóige a társaságban az ÁJ ÁR VINNER MADDERFAKKER.???
1 napja
FLZOLI Denver Broncos 5 771 — farkas.l.zoltan@gmail.com
Teljesen összeszedetlen, ja.
Jókat mond, rosszul.
Hallgathatatlan.

Az oké, hogy a fejlesztőknek nem jó, de egy Naughty Dognál -akár cruncholva- fejleszteni pár évet, az nem biztosít melót, nimbuszt egy egész életre?
Sobri Jóska
1) OW Zoly egy ostoba sértődős hülyegyerek, ne is fecsérelj rá több szót
2) Sajnos nem, legalábbis általában nem, sok stúdió projektről projektre dolgozik, nem a legjobb munkahelyi kultúra a fejlesztők felé. A core /business csapatnak természetesen jó, de inkább költségminimalizálás megy
3) A krancsolással (simán átvehetjük jövevényszóként szvsz) az is probléma a kiégés mellett, hogy a végén a QA-t is lespórolva ordas nagy bughalmaz lesz játék helyett, de azt úgyis megmagyarázzák/0daypatchelik oszt jóvan
JSanyo
OW Zolcsi everybody

 twitter.com/OW_Zoly/status/1278022604050350080
shawnka
Ilyen retard névvel hogy OW nem is várok mást. A rossz PC játékok sorozatot kéne feltamasztani azt hadd szóljon 😊

1 napja
shawnka Atlanta Falcons Auburn Tigers 13 291 — Hivatásos fürkész (portyázó)
Teljesen összeszedetlen, ja.
Jókat mond, rosszul.
Hallgathatatlan.

Az oké, hogy a fejlesztőknek nem jó, de egy Naughty Dognál -akár cruncholva- fejleszteni pár évet, az nem biztosít melót, nimbuszt egy egész életre?
Sobri Jóska
1) OW Zoly egy ostoba sértődős hülyegyerek, ne is fecsérelj rá több szót
2) Sajnos nem, legalábbis általában nem, sok stúdió projektről projektre dolgozik, nem a legjobb munkahelyi kultúra a fejlesztők felé. A core /business csapatnak természetesen jó, de inkább költségminimalizálás megy
3) A krancsolással (simán átvehetjük jövevényszóként szvsz) az is probléma a kiégés mellett, hogy a végén a QA-t is lespórolva ordas nagy bughalmaz lesz játék helyett, de azt úgyis megmagyarázzák/0daypatchelik oszt jóvan
JSanyo
OW Zolcsi everybody

 twitter.com/OW_Zoly/status/1278022604050350080

1 napja
shawnka Atlanta Falcons Auburn Tigers 13 291 — Hivatásos fürkész (portyázó)
Summer Sale van megint a Steam-en ha valakit érdekel 😊
FLZOLI
3 dollárért ajándék volt az uno

1 napja
Negritis Denver Broncos 13 868 — The Mathematician
Summer Sale van megint a Steam-en ha valakit érdekel 😊
FLZOLI
Köszi.
Armellonak megvettem a DLC-jét, és rájöttem, hogy kiöregedtem! 😊
Helmut Zimmer
mi most Broforce + sört tolunk
kurvajó 😀

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
1 napja
Helmut Zimmer Seattle Seahawks Oregon Ducks 3 983 — bohócok nélkül nincsen cirkusz
Summer Sale van megint a Steam-en ha valakit érdekel 😊
FLZOLI
Köszi.
Armellonak megvettem a DLC-jét, és rájöttem, hogy kiöregedtem! 😊

Let us build dystopia
1 napja
FLZOLI Denver Broncos 5 771 — farkas.l.zoltan@gmail.com
Summer Sale van megint a Steam-en ha valakit érdekel 😊

1 napja
Tejesember 250
- Aaron-t kirakják a Salamanderből, mert a többiek szerint nem elég jó játékos
- Flashék ezután fogják és inkább elmennek másik csapatba
- A Salamander indít női csapatot, aminek Aaron lesz az edzője

Tényleg az élet írja a legjobb forgatókönyveket. 😀
2 napja
JSanyo Indianapolis Colts 2 643 — 1/1
Teljesen összeszedetlen, ja.
Jókat mond, rosszul.
Hallgathatatlan.

Az oké, hogy a fejlesztőknek nem jó, de egy Naughty Dognál -akár cruncholva- fejleszteni pár évet, az nem biztosít melót, nimbuszt egy egész életre?
Sobri Jóska
1) OW Zoly egy ostoba sértődős hülyegyerek, ne is fecsérelj rá több szót
2) Sajnos nem, legalábbis általában nem, sok stúdió projektről projektre dolgozik, nem a legjobb munkahelyi kultúra a fejlesztők felé. A core /business csapatnak természetesen jó, de inkább költségminimalizálás megy
3) A krancsolással (simán átvehetjük jövevényszóként szvsz) az is probléma a kiégés mellett, hogy a végén a QA-t is lespórolva ordas nagy bughalmaz lesz játék helyett, de azt úgyis megmagyarázzák/0daypatchelik oszt jóvan

2 napja
Borbinho Indianapolis Colts Ole Miss Rebels 8 633 — Megrögzött Colts Fan
Kajak a végén új platformot indít Dr Disrespect, Ninja, meg Shroud 😀 Semmi hír a Doc bannjáról, és Ninja meg Shroud is lapítanak egyelőre, h hova mennek (bár Ninja sztem YouTube-bal járna a legjobban).



"Valakik tudtak asszimilálódni..." / NB2, 2020.06.25
3 napja
Negritis Denver Broncos 13 868 — The Mathematician
Az oké, hogy a fejlesztőknek nem jó, de egy Naughty Dognál -akár cruncholva- fejleszteni pár évet, az nem biztosít melót, nimbuszt egy egész életre?
Sobri Jóska
szerintem nem, nem véletlen hogy az esetek többségében miután kivállnak a nagy cégekből saját projectért szinte mind bebukik, nem mind de az a jellemző

szóval vagy az van hogy kizsigerelik őkert, ami kurvára nem jó szerintem sehol
vagy pedig bebuknak saját projectel és mennek más pályára
Negritis
Akkor ennyiben nem hasonlítanak egyik általam hozott példához se.
És mi a crunchragerek megoldási javallata?
Hisz valójában ők, vagyis a gamerek indukálják a crunchot azzal, hogy minél előbb, minél több, jobb új játék legyen elérhető.
Sobri Jóska
betartott munkaidő, rendes fizetés ...
csak ugye ez az usa sokszor ahol meg nincsenek meg a védő törvények, ellentétben európával
japánból pl nem sok ilyen hír jön ki de ott a mentalitás is más


valamint a gamerek jelentős része inkább vár a minőségre most már, annyi AAA csalódás volt hogy persze jön a hype de inkább várjuk a minőséget, lásd Cyberpunk 2077
Negritis
Elméletben ezek szép célok.
De a gyakorlatban mit tudnak javasolni, ami egy profitorientált, játekfejlesztő óriáscég számára is életszerű?
Illetve ha nincs crunch, akkor egy Last of Us 2 szintű játek nem 7 hanem 10 vagy 12 év alatt készülne el, nem?
Sobri Jóska
itt jön elő az amit az egyik Sony fejes mondott, hogy nem kell 100 órás AAA játék hanem elég a 15-20 és legyen mondjuk 3 db belőle a 10 év alatt

valamint a másik probléma hogy 60$ fölé nem meri senki se vinni az árat mert azon is menne a rage

és nagyon sokan azon is ragelnek hogy mennyire szar az hogy ilyen profit orientált lett az ipar, ugye az indiek felemelkedésének ez volt a mozgató rugója
Negritis
Igen, ezek az okok. (Amúgy a Last of Us 2 is “csak” 20-30 órás, és bőven elég is annyi.)
De mik a gamerek javaslatai? Vagy megelégszenek azzal, hogy stuffolják magukat?
Illetve minden indie, sőt minden cég piacvezető, meg nagy cég akar lenni, az meg nem megy crunch nélkül, amíg a crunch létezik. Pusztán logikailag gondolom, nem ismerve a közeget, de ismerve alap közgazdasági törvényszerűségeket.
Sobri Jóska
nem tudom mik a javaslatok, nem is érdekel annyira

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Sobri Jóska Jacksonville Jaguars 18 868 — #NoStress
Az oké, hogy a fejlesztőknek nem jó, de egy Naughty Dognál -akár cruncholva- fejleszteni pár évet, az nem biztosít melót, nimbuszt egy egész életre?
Sobri Jóska
szerintem nem, nem véletlen hogy az esetek többségében miután kivállnak a nagy cégekből saját projectért szinte mind bebukik, nem mind de az a jellemző

szóval vagy az van hogy kizsigerelik őkert, ami kurvára nem jó szerintem sehol
vagy pedig bebuknak saját projectel és mennek más pályára
Negritis
Akkor ennyiben nem hasonlítanak egyik általam hozott példához se.
És mi a crunchragerek megoldási javallata?
Hisz valójában ők, vagyis a gamerek indukálják a crunchot azzal, hogy minél előbb, minél több, jobb új játék legyen elérhető.
Sobri Jóska
betartott munkaidő, rendes fizetés ...
csak ugye ez az usa sokszor ahol meg nincsenek meg a védő törvények, ellentétben európával
japánból pl nem sok ilyen hír jön ki de ott a mentalitás is más


valamint a gamerek jelentős része inkább vár a minőségre most már, annyi AAA csalódás volt hogy persze jön a hype de inkább várjuk a minőséget, lásd Cyberpunk 2077
Negritis
Elméletben ezek szép célok.
De a gyakorlatban mit tudnak javasolni, ami egy profitorientált, játekfejlesztő óriáscég számára is életszerű?
Illetve ha nincs crunch, akkor egy Last of Us 2 szintű játek nem 7 hanem 10 vagy 12 év alatt készülne el, nem?
Sobri Jóska
itt jön elő az amit az egyik Sony fejes mondott, hogy nem kell 100 órás AAA játék hanem elég a 15-20 és legyen mondjuk 3 db belőle a 10 év alatt

valamint a másik probléma hogy 60$ fölé nem meri senki se vinni az árat mert azon is menne a rage

és nagyon sokan azon is ragelnek hogy mennyire szar az hogy ilyen profit orientált lett az ipar, ugye az indiek felemelkedésének ez volt a mozgató rugója
Negritis
Igen, ezek az okok. (Amúgy a Last of Us 2 is “csak” 20-30 órás, és bőven elég is annyi.)
De mik a gamerek javaslatai? Vagy megelégszenek azzal, hogy stuffolják magukat?
Illetve minden indie, sőt minden cég piacvezető, meg nagy cég akar lenni, az meg nem megy crunch nélkül, amíg a crunch létezik. Pusztán logikailag gondolom, nem ismerve a közeget, de ismerve alap közgazdasági törvényszerűségeket.

3 napja
Negritis Denver Broncos 13 868 — The Mathematician
egyébként az ár/érték mérleg másik tálcájában ott van a Hollow Knight ami kb minden metroidvania játékkal kitolt, mivel 15$-ért ilyen minőséget és "mennyiséget" nem lehet kapni

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Negritis Denver Broncos 13 868 — The Mathematician
Az oké, hogy a fejlesztőknek nem jó, de egy Naughty Dognál -akár cruncholva- fejleszteni pár évet, az nem biztosít melót, nimbuszt egy egész életre?
Sobri Jóska
szerintem nem, nem véletlen hogy az esetek többségében miután kivállnak a nagy cégekből saját projectért szinte mind bebukik, nem mind de az a jellemző

szóval vagy az van hogy kizsigerelik őkert, ami kurvára nem jó szerintem sehol
vagy pedig bebuknak saját projectel és mennek más pályára
Negritis
Akkor ennyiben nem hasonlítanak egyik általam hozott példához se.
És mi a crunchragerek megoldási javallata?
Hisz valójában ők, vagyis a gamerek indukálják a crunchot azzal, hogy minél előbb, minél több, jobb új játék legyen elérhető.
Sobri Jóska
betartott munkaidő, rendes fizetés ...
csak ugye ez az usa sokszor ahol meg nincsenek meg a védő törvények, ellentétben európával
japánból pl nem sok ilyen hír jön ki de ott a mentalitás is más


valamint a gamerek jelentős része inkább vár a minőségre most már, annyi AAA csalódás volt hogy persze jön a hype de inkább várjuk a minőséget, lásd Cyberpunk 2077
Negritis
Elméletben ezek szép célok.
De a gyakorlatban mit tudnak javasolni, ami egy profitorientált, játekfejlesztő óriáscég számára is életszerű?
Illetve ha nincs crunch, akkor egy Last of Us 2 szintű játek nem 7 hanem 10 vagy 12 év alatt készülne el, nem?
Sobri Jóska
itt jön elő az amit az egyik Sony fejes mondott, hogy nem kell 100 órás AAA játék hanem elég a 15-20 és legyen mondjuk 3 db belőle a 10 év alatt

valamint a másik probléma hogy 60$ fölé nem meri senki se vinni az árat mert azon is menne a rage

és nagyon sokan azon is ragelnek hogy mennyire szar az hogy ilyen profit orientált lett az ipar, ugye az indiek felemelkedésének ez volt a mozgató rugója

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Sobri Jóska Jacksonville Jaguars 18 868 — #NoStress
Az oké, hogy a fejlesztőknek nem jó, de egy Naughty Dognál -akár cruncholva- fejleszteni pár évet, az nem biztosít melót, nimbuszt egy egész életre?
Sobri Jóska
szerintem nem, nem véletlen hogy az esetek többségében miután kivállnak a nagy cégekből saját projectért szinte mind bebukik, nem mind de az a jellemző

szóval vagy az van hogy kizsigerelik őkert, ami kurvára nem jó szerintem sehol
vagy pedig bebuknak saját projectel és mennek más pályára
Negritis
Akkor ennyiben nem hasonlítanak egyik általam hozott példához se.
És mi a crunchragerek megoldási javallata?
Hisz valójában ők, vagyis a gamerek indukálják a crunchot azzal, hogy minél előbb, minél több, jobb új játék legyen elérhető.
Sobri Jóska
betartott munkaidő, rendes fizetés ...
csak ugye ez az usa sokszor ahol meg nincsenek meg a védő törvények, ellentétben európával
japánból pl nem sok ilyen hír jön ki de ott a mentalitás is más


valamint a gamerek jelentős része inkább vár a minőségre most már, annyi AAA csalódás volt hogy persze jön a hype de inkább várjuk a minőséget, lásd Cyberpunk 2077
Negritis
Elméletben ezek szép célok.
De a gyakorlatban mit tudnak javasolni, ami egy profitorientált, játekfejlesztő óriáscég számára is életszerű?
Illetve ha nincs crunch, akkor egy Last of Us 2 szintű játek nem 7 hanem 10 vagy 12 év alatt készülne el, nem?

3 napja
Negritis Denver Broncos 13 868 — The Mathematician
Az oké, hogy a fejlesztőknek nem jó, de egy Naughty Dognál -akár cruncholva- fejleszteni pár évet, az nem biztosít melót, nimbuszt egy egész életre?
Sobri Jóska
szerintem nem, nem véletlen hogy az esetek többségében miután kivállnak a nagy cégekből saját projectért szinte mind bebukik, nem mind de az a jellemző

szóval vagy az van hogy kizsigerelik őkert, ami kurvára nem jó szerintem sehol
vagy pedig bebuknak saját projectel és mennek más pályára
Negritis
Akkor ennyiben nem hasonlítanak egyik általam hozott példához se.
És mi a crunchragerek megoldási javallata?
Hisz valójában ők, vagyis a gamerek indukálják a crunchot azzal, hogy minél előbb, minél több, jobb új játék legyen elérhető.
Sobri Jóska
betartott munkaidő, rendes fizetés ...
csak ugye ez az usa sokszor ahol meg nincsenek meg a védő törvények, ellentétben európával
japánból pl nem sok ilyen hír jön ki de ott a mentalitás is más


valamint a gamerek jelentős része inkább vár a minőségre most már, annyi AAA csalódás volt hogy persze jön a hype de inkább várjuk a minőséget, lásd Cyberpunk 2077

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Sobri Jóska Jacksonville Jaguars 18 868 — #NoStress
Az oké, hogy a fejlesztőknek nem jó, de egy Naughty Dognál -akár cruncholva- fejleszteni pár évet, az nem biztosít melót, nimbuszt egy egész életre?
Sobri Jóska
szerintem nem, nem véletlen hogy az esetek többségében miután kivállnak a nagy cégekből saját projectért szinte mind bebukik, nem mind de az a jellemző

szóval vagy az van hogy kizsigerelik őkert, ami kurvára nem jó szerintem sehol
vagy pedig bebuknak saját projectel és mennek más pályára
Negritis
Akkor ennyiben nem hasonlítanak egyik általam hozott példához se.
És mi a crunchragerek megoldási javallata?
Hisz valójában ők, vagyis a gamerek indukálják a crunchot azzal, hogy minél előbb, minél több, jobb új játék legyen elérhető.