NCAA eredménykövetés
- 1 aktív topik
CFB követő 2026
370
30
01:49 Georgia @ Alabama [NET4+]
RedZone week4
6 napja
Akkor harom zaszlo meg hianyzott.24-233 lett, még 55 yard kellett volna 😀Mennyi lett ott a vegen? Megdolt a Packers-Jets idei csucs?A Miami-Minnesotan is iszonyat sok a flagBengals - Jaguarshoz képest semmi
zacknorb
Löfli
casaubon
Löfli
Iden nincs Packers-Browns, azon lehet, NFL rekord dolne
6 napja
Ez a nyertes taktika nekünk Cincyben. 😊24-233 lett, még 55 yard kellett volna 😀Mennyi lett ott a vegen? Megdolt a Packers-Jets idei csucs?A Miami-Minnesotan is iszonyat sok a flagBengals - Jaguarshoz képest semmi
zacknorb
Löfli
casaubon
Löfli
The Jaguars had 125 penalty yards today
— Gus Logue (@gus_logue) October 4, 2026
The last time they had more was in 2019... when they beat the Bengals 27-17 in Cincinnati
6 napja
24-233 lett, még 55 yard kellett volna 😀Mennyi lett ott a vegen? Megdolt a Packers-Jets idei csucs?A Miami-Minnesotan is iszonyat sok a flagBengals - Jaguarshoz képest semmi
zacknorb
Löfli
casaubon

"Az életről sok mindent gondolok én jómagam is."
"Én nem gondolok semmit, uram."
Don't blink!
6 napja
Mennyi lett ott a vegen? Megdolt a Packers-Jets idei csucs?A Miami-Minnesotan is iszonyat sok a flagBengals - Jaguarshoz képest semmi
zacknorb
Löfli
6 napja
A Miami-Minnesotan is iszonyat sok a flagBengals - Jaguarshoz képest semmi
zacknorb

"Az életről sok mindent gondolok én jómagam is."
"Én nem gondolok semmit, uram."
Don't blink!
6 napja
A Miami-Minnesotan is iszonyat sok a flag
6 napja
Chris Bell, Willis szépen csinálta
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
6 napja
vezet a raiders, hoppá
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
6 napja
darnold meg visszahol van lock?
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
6 napja
hörbi gyorsan eladta
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
6 napja
Byron Young brutál meccset tolt
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
6 napja
úgy néz kiRams vezetMcVay megveri végre Sirianit?
Negritis, a vajda
zacknorb
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
6 napja
és a Bengalsnak sincs meg
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
6 napja
Texans szépen elbaszta
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
6 napja
Giants secondary megint lehozta game winning INT-t, es Jövő héten Kommandó
6 napja
Rams vezetMcVay megveri végre Sirianit?
Negritis, a vajda
6 napja
Brisett pick6 Banks
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
6 napja
Rams vezet
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
6 napja
Ez a hét is hozza a múlt heti izgalmakat
6 napja
Stafford kocogott egyet
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
6 napja
Chism mekkora one handed
6 napja
Jones nem okos

"Az életről sok mindent gondolok én jómagam is."
"Én nem gondolok semmit, uram."
Don't blink!
6 napja
Nice lateral a TexanstólÉs kövire beviszi Marks
zacknorb
6 napja
Nice lateral a Texanstól
6 napja
Coleman is szép elkapás

"Az életről sok mindent gondolok én jómagam is."
"Én nem gondolok semmit, uram."
Don't blink!