Greengo
- Link
- philly.blog.hu/
- Utoljára láttuk
- 5 órája
- Regisztrált
- több mint 16 éve
- Fórum hozzászólások
- 8 592
E-A-G-L-E-S EAGLES !
Legaktívabb fórum topikok
Utolsó 10 fórum hozzászólás
14 órája
A Momentum tényleg azon gondolkodik, hogy Vitézyre vált? A gond arrafelé se kicsi.Ez honnan jön? 😀 Linket pls. vagy akármit..nap vicce lenne.
csipkelli
E-A-G-L-E-S EAGLES !
3 napja
Nem is tudom....mármint azt, hogy mennyire szoktak beválni az első körös DB húzások?
E-A-G-L-E-S EAGLES !
19 napja
hvg.hu/itthon/20240406_magyar-peter-tuntetes-letszam?utm_medium=Social&utm_source=Facebook#Echobox=1712436707
E-A-G-L-E-S EAGLES !
20 napja
vannak páran kintAkadnak.
petey
Lehet ez még a holdról is látszik? 😎
E-A-G-L-E-S EAGLES !
28 napja
Számomra katasztrófa offseason....................
E-A-G-L-E-S EAGLES !
1 hónapja
444.hu/2024/03/22/az-iszlam-allam-magara-vallalta-a-moszkvai-terrortamadast
E-A-G-L-E-S EAGLES !
1 hónapja
Amúgy utaztam már Air Asia-val..és bizony fapad és fapad között is van különbség. 😊Hát de az AirAsia az fapafos légitársaság, mibe akarják pakolni a rengeteg árut? A321-be?ezt úgy hívják, hogy belly cargo...a gépek fent utasokat visznek, lent meg a "pocijukban" árut és persze a bőröndöket.na de most cargo gép jön, vagy utasszállító?Az áru a lényeg…több pénzt hoz, mint az utas. És kevesebb a gond vele.és ki is lesz használva? merthogy ott van a VIE-BKK AUA25 (B777), minden nap éjfél körül lehet hallani, nem tudom, hogy amellé van-e értelmezhető utasforgalom Bangkok feléAz AirAsiának viszont akkor lett, mert több évnyi tervezés után jöhet a Budapest-BangkokSzerintem az is eléggé árulkodó, hogy míg ezen a nyáron se lesz egyetlen transzatlanti járat Budapestről, Üzbegisztán után megpróbálkoznak Mongóliával isEgyébként szerintem lenne már, de nincs gépük az amcsiknak. Rohadt lassan kapják meg az új gépeket, a covid alatt meg leselejteztek egy csomót. A Bp-i desztináció meg nem annyira fizet jól, hogy levegyenek miatta egy NY-LA-t vagy hasonlót.
r.baggio
Klaci79
r.baggio
slowmotion
Klaci79
slowmotion
Nem tudom pontosan, mert más területen dolgozom már lassan 20 éve, de talán 16-20 paletta is elfér egy ilyen gép csomagterében és ha van 100 utasnak mondjuk 100 poggyásza, az olyan 4 palettán elfér. A maradék pedig tele van sok tonna áruval.
Egy részlet az airportal nevű szakmai oldal egy cikkéből:
"Az ágazat jelen lévő képviselői arra hívták fel a figyelmet, hogy világszerte és így a régiónkban is nehéz évet zárnak, a háború, valamint annak makrogazdasági hatásai, a magas infláció és a fogyasztás csökkenése, továbbá az ellátási láncok zavarai miatt. A légiáru mennyisége csökkent, ugyanakkor az utasszállító járatok belly-cargo kapacitása visszatért a piacra, ezért a fuvardíjak drasztikusan visszaestek – hangzott el."
Egyébként az utasforgalom is fellendült Kína felé, de pl a Szöulba járó LOT gép tele van vendégmunkásokkal, azonban így éri meg igazán, hogy a gépek főleg árut szállítanak.
Ez Már anno a Malév gépeken is így volt, akkor még rakodtam is őket.
A fapadosoknak pont azért fontos, hogy 80-90%-os kihasználtsággal üzemeljenek, mert náluk nincs áru. Nyilván annak a kipakolása nem fér bele az üzleti modelljükbe.
Klaci79
Merthogy ha ők is 777-est repülnémek, azt érteném, abba fér cucc. De egy A321-be?
De igazából mindegy, majd úgyis elmondják, mikor és mivel jönnek majd.
slowmotion
De ezek A330-as gépek lennének. Nagyon adnám. 😊
E-A-G-L-E-S EAGLES !
1 hónapja
Ma megtudtam egy ismerősömtől, hogy az összes magyar stadionban, ami az Orbán-rezsim alatt épült, a VIP-páholyban minden mosdó tripla hangszigetelést kapott, mert a főnök hangosan hugyozik és szégyelli.
Hát ezen beszartam😂
- JC6
E-A-G-L-E-S EAGLES !
Legkedveltebb fórum hozzászólások
több mint 6 éve
Ezek után megnézném, hogy ebédre mit ajánlanak . 😀E-A-G-L-E-S EAGLES !