Autó- és motorsportok
19 feliratkozó
28 perce
Marc Marquez lelép a Hondától
NFL : Denver Broncos / NCAA : Oregon Ducks, BYU, Penn State, Iowa / Peyton Manning, Marcus Mariota
Soccer : Arsenal, Levante, Lazio, Millwall, Stuttgart
National Teams : HUN, ESP, Players : Håland, Vardy, Szoboszlai, Bardhi, Kroos, Ramsdale, Saka, Zaccagni
NBA : Mavericks [Doncic] / NHL : Ducks, Maple Leafs / MLB : Twins, Astros
F1 : Lewis Hamilton / MotoGP : Marc & Alex Marquez, Pedro Acosta (és igazából mindenki más) / NASCAR : #22 Joey Logano
Cycling : Pogacar, Meintjes, Valter, Quintana, Contador, Cras, Juan Ayuso
Darts : Nathan Aspinall, Chris Dobey, Ricky Evans, Gerwyn Price
UFC : Justin Gaethje, Cody Garbrandt, Nate Diaz, Brandon Moreno
Euroleague : Valencia Basket

23 órája
Crafton 25 ezer, Sanchez 5 ezer dolláros büntetést kapott a hétvégi pittyputty miatt.Hmmmm.
1 napja
Az ausztrál Sportscars bajnokság egyik legjobb csapata, az Erebus Motorsports jövőre néhány versenyen indulni tervez a Cup Seriesben, azzal a Brodie Kosteckivel, aki idén már debütált. Remélhetőleg ők tovább jutnak mint a német 3F Racing.
1 napja
Majdnem hivatalos hogy az Iowa Speedway jövőre Cup es Xfinity Series versenyt is rendez, holnap lesz hivatalos bejelentés. Szerdán pedig teljes menetrend bejelentés.Iowa lesz az egyetlen új pálya az NCS naptárban.
1 napja
Elvileg eldőlt, hogy Augusto Fernandez helyére jön a GASGAShoz Acosta, és spanyol ujoncot így tartalék/tesztpilota szerepkörbe Továbbra sem értem mit látnak Pol Espargaroban. Simán őt kellett volna tartalékba tenni Fernandez helyett.
The ring dang doo, now what is that?
Its soft and round like a pussy cat!
Got a hole in the middle, and it's split in two
and that's what you call the ring dang doo!
2 napja
Blaney ezt úgy húzta be, mint egy klasszis dörzsölt superspeedway menőHát a legjobb plate racer a mezőnyben, szóval ja. Pont úgy húzta be.
zacknorb
Harvickot viszont diszkvalifikálták utólag, nem volt megfelelően rögzítve a légbeömlőnyílás a szélvédő tetején.
Szerkesztette: Mikey
2 napja
Blaney ezt úgy húzta be, mint egy klasszis dörzsölt superspeedway menőMert az is!
zacknorb

2 napja
Íme kiknek kell nagyot villantani a Rovalon. Jöhet egy másféle Hail Melon Chastaintől pl. 2 napja
Blaney ezt úgy húzta be, mint egy klasszis dörzsölt superspeedway menőHarvick szurta el azzal, hogy felváltott
zacknorb

" Szeretem a jeget, hagyjál békén. "
2 napja
Blaney ezt úgy húzta be, mint egy klasszis dörzsölt superspeedway menő
2 napja
Cindric mi a faszt csinált itt a végén???
2 napja
“Boogity, boogity, boogity – let's go racing, boys!”Dega Baby

" Szeretem a jeget, hagyjál békén. "
2 napja
Negyed órán belül jön a nagyok wreckfestje Talladegából, kíváncsian várom hány autó ússza meg ütközés nélkül. Let's go no.5!Egyébként a tegnapi versenyen ütközésbe keveredett Greg Van Alst is kórházba került, ráadásul el is tört az egyik csigolyája. De már ma hazaengedték a kórházból.
2 napja
Nem 2019et írunk. A Ducatinak jelenleg sokkal kevésbé van szüksége Marquezre mint a spanyolnak a Ducatira. Ergo, ha lenne is csapatutasítás, a bolgonaiaknak akkor sem kellene amiatt aggódni, hogy MM mit lát meg mit nem, mert nincs olyan pozicióban, hogy Ő szabja a feltételeket.Oké, de ha azt látja, hogy bár elvileg mindenki egyenlő és neki is ezt ígérik, majd valójában kiderül, hogy a gyakorlatban mégse, akkor miért menne a Gresinibe? Nem beleszól, hanem amíg nem ír alá addig a Ducatinál még a látszatot is el kell kerülni.Nem mondtam, hogy elmenne második számú versenyzőnek, csak arra a nonszensz feltételezésre reagáltam, hogy egy Hondás versenyző, akármiben beleszólhatna a Ducati két idei VB címért harcoló motorosának a dolgába és feltételeket szabhatna ezzel kapcsolatban. Ráadásul úgy, hogy neki idén semmi köze a bajnoki cím kimeneteléhez.Meglátjuk, reméljük nem szólnak bele, de én megérteném azt is ha beleszólnának (persze Bagnaia már a szezon elején is jelezte, hogy visszább kéne fogni a szatellit motorokat, és azóta se lett ebből semmi), sose tudnánk meg vélhetően.Hajlandó vagyok akár mekkora összegben nagyobb összegben fogadni, hogy ha még Valenciáig megy a VB harc, - és közbe nem lesz egy-egy tulok nullázás a két motorostól, ahol kilökik egymást - akkor sem lesz csapatutasítás.Mondani lehet sok mindent, pláne mikor épp le akarják szerződtetni Márquezt a Gresinibe.Azért érdekes lesz, hogy a Ducati beleszól-e ebbe a csatába. Már egy arcvesztés így is benne van azzal, hogy valamelyik (leginkább a Pramac) szatellit csapatuk lesz a csapatbajnok (először a MotoGP-ben nem gyári csapatként), de az még magyarázható Bastianini miatt, viszont az, hogy mindkét címet elvigyék szerintem hatalmas kudarc lenne. Ha jól tudom szatellites versenyzőként utoljára Rossi nyert 2001-ben, de ő is csak elvileg volt szatellites, mert valójában a gyári motort kapta.Maga Gigi Dall’Igna mondta el már többször, legutóbb pont most a hétvégén, hogy nem lesz csapatutasítás. Amíg a motorosaik tudnak normálisan versenyezni egymás ellen, szabad a csók.
Jughead
Pont ebből is kifolyólag az, hogy az olaszok számára arc vesztés lenne ha Martin nyerne nem pedig Pecco a “gyári” géppel, hibás meglátás.
Ha megnézed, nem azért van 8 Ducati a rajtrácson, hogy a másik 7 bekísérje Bagnaiat a célba. Ha így lenne eleve nem kapna a Pramac meg a VR46 olyan technikai csomagot, amivel simán mennek a bajnoki címért.
A Ducatinak mindegy, hogy ki nyer, csak Ducatis nyerjen. Ha Diggia nyerne a Gresinivel annak is ugyan úgy örülnének, mintha most Pecco védené meg a bajnoki címét.
Nekem személy szerint pont ezért is szimpatikus a mostani Ducati, úgy amblokk, nem csak a “gyári” csapat. Maga a Ducati Corse, ha úgy tetszik. Nem a reklámért, nem a pénzért vannak itt, hanem mert nyerni akarnak. Mindegy melyik motorral. És ehhez tényleg meg is adják a kellő technikai hátteret a motorosaiknak.
Picsoghatnak a Japánok, csinálják jobban.
Cowboykarcsi90
Apropó Márquez, bár nem tudom milyen viszonyban van Martinnal, de pl. a csapatutasítás elkerülésében biztos tud segíteni a honfitarsának azzal, hogy amíg lóg a levegőben az aláírása addig tuti nem tesznek ilyet.
Jughead
Deal?
A Marquezes részt nem is értem. Dall’Ignaék azért nem adnák ki a csapatutasítást, mert MM besértődne hogy az olaszok báncsák’ Martint? Ugye ezt Te sem gondolod komolyan.
Cowboykarcsi90
Márquezes kérdésedet nem értem, szerinted Márquez elmenne úgy a Gresinibe, hogy olyannyira nem egyenlők a feltételek, hogy ő maximum második számú? Én nem ilyen karakternek ismerem, a minimum, hogy mindenki egyenlő.
Jughead
Cowboykarcsi90
Jughead
Ha belegondolsz, már csak az is ezt mutatja, hogy egy gyári, csillió dolláros szerződést mondana fel csak hogy eljöjjön az egyik szatelit Ducatis csapathoz. Nem az olaszok vannak kényszerpályán…
The ring dang doo, now what is that?
Its soft and round like a pussy cat!
Got a hole in the middle, and it's split in two
and that's what you call the ring dang doo!
2 napja
Oké, de ha azt látja, hogy bár elvileg mindenki egyenlő és neki is ezt ígérik, majd valójában kiderül, hogy a gyakorlatban mégse, akkor miért menne a Gresinibe? Nem beleszól, hanem amíg nem ír alá addig a Ducatinál még a látszatot is el kell kerülni.Nem mondtam, hogy elmenne második számú versenyzőnek, csak arra a nonszensz feltételezésre reagáltam, hogy egy Hondás versenyző, akármiben beleszólhatna a Ducati két idei VB címért harcoló motorosának a dolgába és feltételeket szabhatna ezzel kapcsolatban. Ráadásul úgy, hogy neki idén semmi köze a bajnoki cím kimeneteléhez.Meglátjuk, reméljük nem szólnak bele, de én megérteném azt is ha beleszólnának (persze Bagnaia már a szezon elején is jelezte, hogy visszább kéne fogni a szatellit motorokat, és azóta se lett ebből semmi), sose tudnánk meg vélhetően.Hajlandó vagyok akár mekkora összegben nagyobb összegben fogadni, hogy ha még Valenciáig megy a VB harc, - és közbe nem lesz egy-egy tulok nullázás a két motorostól, ahol kilökik egymást - akkor sem lesz csapatutasítás.Mondani lehet sok mindent, pláne mikor épp le akarják szerződtetni Márquezt a Gresinibe.Azért érdekes lesz, hogy a Ducati beleszól-e ebbe a csatába. Már egy arcvesztés így is benne van azzal, hogy valamelyik (leginkább a Pramac) szatellit csapatuk lesz a csapatbajnok (először a MotoGP-ben nem gyári csapatként), de az még magyarázható Bastianini miatt, viszont az, hogy mindkét címet elvigyék szerintem hatalmas kudarc lenne. Ha jól tudom szatellites versenyzőként utoljára Rossi nyert 2001-ben, de ő is csak elvileg volt szatellites, mert valójában a gyári motort kapta.Maga Gigi Dall’Igna mondta el már többször, legutóbb pont most a hétvégén, hogy nem lesz csapatutasítás. Amíg a motorosaik tudnak normálisan versenyezni egymás ellen, szabad a csók.
Jughead
Pont ebből is kifolyólag az, hogy az olaszok számára arc vesztés lenne ha Martin nyerne nem pedig Pecco a “gyári” géppel, hibás meglátás.
Ha megnézed, nem azért van 8 Ducati a rajtrácson, hogy a másik 7 bekísérje Bagnaiat a célba. Ha így lenne eleve nem kapna a Pramac meg a VR46 olyan technikai csomagot, amivel simán mennek a bajnoki címért.
A Ducatinak mindegy, hogy ki nyer, csak Ducatis nyerjen. Ha Diggia nyerne a Gresinivel annak is ugyan úgy örülnének, mintha most Pecco védené meg a bajnoki címét.
Nekem személy szerint pont ezért is szimpatikus a mostani Ducati, úgy amblokk, nem csak a “gyári” csapat. Maga a Ducati Corse, ha úgy tetszik. Nem a reklámért, nem a pénzért vannak itt, hanem mert nyerni akarnak. Mindegy melyik motorral. És ehhez tényleg meg is adják a kellő technikai hátteret a motorosaiknak.
Picsoghatnak a Japánok, csinálják jobban.
Cowboykarcsi90
Apropó Márquez, bár nem tudom milyen viszonyban van Martinnal, de pl. a csapatutasítás elkerülésében biztos tud segíteni a honfitarsának azzal, hogy amíg lóg a levegőben az aláírása addig tuti nem tesznek ilyet.
Jughead
Deal?
A Marquezes részt nem is értem. Dall’Ignaék azért nem adnák ki a csapatutasítást, mert MM besértődne hogy az olaszok báncsák’ Martint? Ugye ezt Te sem gondolod komolyan.
Cowboykarcsi90
Márquezes kérdésedet nem értem, szerinted Márquez elmenne úgy a Gresinibe, hogy olyannyira nem egyenlők a feltételek, hogy ő maximum második számú? Én nem ilyen karakternek ismerem, a minimum, hogy mindenki egyenlő.
Jughead
Cowboykarcsi90
2 napja
A Bagnaiajás nyilatkozat nagy port kavart anno emlékszem. De egyrészt az eleve inkább a versenyek biztonságával kapcsolatban lett ez felhozva, meg utána kiderült az is hogy erősen ki is lett ragadva a kontextusból, csak hogy nagyobbat szóljon. Amúgy sem az a karakter az olasz, akinek az egója engedje, hogy neki “segítsenek” a szatelit márka társak.Meglátjuk, reméljük nem szólnak bele, de én megérteném azt is ha beleszólnának (persze Bagnaia már a szezon elején is jelezte, hogy visszább kéne fogni a szatellit motorokat, és azóta se lett ebből semmi), sose tudnánk meg vélhetően.Hajlandó vagyok akár mekkora összegben nagyobb összegben fogadni, hogy ha még Valenciáig megy a VB harc, - és közbe nem lesz egy-egy tulok nullázás a két motorostól, ahol kilökik egymást - akkor sem lesz csapatutasítás.Mondani lehet sok mindent, pláne mikor épp le akarják szerződtetni Márquezt a Gresinibe.Azért érdekes lesz, hogy a Ducati beleszól-e ebbe a csatába. Már egy arcvesztés így is benne van azzal, hogy valamelyik (leginkább a Pramac) szatellit csapatuk lesz a csapatbajnok (először a MotoGP-ben nem gyári csapatként), de az még magyarázható Bastianini miatt, viszont az, hogy mindkét címet elvigyék szerintem hatalmas kudarc lenne. Ha jól tudom szatellites versenyzőként utoljára Rossi nyert 2001-ben, de ő is csak elvileg volt szatellites, mert valójában a gyári motort kapta.Maga Gigi Dall’Igna mondta el már többször, legutóbb pont most a hétvégén, hogy nem lesz csapatutasítás. Amíg a motorosaik tudnak normálisan versenyezni egymás ellen, szabad a csók.
Jughead
Pont ebből is kifolyólag az, hogy az olaszok számára arc vesztés lenne ha Martin nyerne nem pedig Pecco a “gyári” géppel, hibás meglátás.
Ha megnézed, nem azért van 8 Ducati a rajtrácson, hogy a másik 7 bekísérje Bagnaiat a célba. Ha így lenne eleve nem kapna a Pramac meg a VR46 olyan technikai csomagot, amivel simán mennek a bajnoki címért.
A Ducatinak mindegy, hogy ki nyer, csak Ducatis nyerjen. Ha Diggia nyerne a Gresinivel annak is ugyan úgy örülnének, mintha most Pecco védené meg a bajnoki címét.
Nekem személy szerint pont ezért is szimpatikus a mostani Ducati, úgy amblokk, nem csak a “gyári” csapat. Maga a Ducati Corse, ha úgy tetszik. Nem a reklámért, nem a pénzért vannak itt, hanem mert nyerni akarnak. Mindegy melyik motorral. És ehhez tényleg meg is adják a kellő technikai hátteret a motorosaiknak.
Picsoghatnak a Japánok, csinálják jobban.
Cowboykarcsi90
Apropó Márquez, bár nem tudom milyen viszonyban van Martinnal, de pl. a csapatutasítás elkerülésében biztos tud segíteni a honfitarsának azzal, hogy amíg lóg a levegőben az aláírása addig tuti nem tesznek ilyet.
Jughead
Deal?
A Marquezes részt nem is értem. Dall’Ignaék azért nem adnák ki a csapatutasítást, mert MM besértődne hogy az olaszok báncsák’ Martint? Ugye ezt Te sem gondolod komolyan.
Cowboykarcsi90
Márquezes kérdésedet nem értem, szerinted Márquez elmenne úgy a Gresinibe, hogy olyannyira nem egyenlők a feltételek, hogy ő maximum második számú? Én nem ilyen karakternek ismerem, a minimum, hogy mindenki egyenlő.
Jughead
Nem mondtam, hogy elmenne második számú versenyzőnek, csak arra a nonszensz feltételezésre reagáltam, hogy egy Hondás versenyző, akármiben beleszólhatna a Ducati két idei VB címért harcoló motorosának a dolgába és feltételeket szabhatna ezzel kapcsolatban. Ráadásul úgy, hogy neki idén semmi köze a bajnoki cím kimeneteléhez.
The ring dang doo, now what is that?
Its soft and round like a pussy cat!
Got a hole in the middle, and it's split in two
and that's what you call the ring dang doo!
2 napja
Jaj dehogy vettem magamra. 🙂Forma 1 mára a világ vicce az oké.Cicaharc a javából.Ők idióták mert ilyenek.
Idióta amerikaiak.
🤘 gaben 🤘
A Forma 1-esek robotok mert semmi érzelmet nem mutatnak.
Mi lenne akkor a jó egy autóversenyzőtől?
Mikey
Viszont így hisztizni egy tét nélküli truck versenyen, mutatja milyen sok gondja lehet az életben.
Ha meg el akarok verni valakit azt teszem, nem szineszkedek.
Ne vegyél mindent magadra. 😆
🤘 gaben 🤘
2 napja
Meglátjuk, reméljük nem szólnak bele, de én megérteném azt is ha beleszólnának (persze Bagnaia már a szezon elején is jelezte, hogy visszább kéne fogni a szatellit motorokat, és azóta se lett ebből semmi), sose tudnánk meg vélhetően.Hajlandó vagyok akár mekkora összegben nagyobb összegben fogadni, hogy ha még Valenciáig megy a VB harc, - és közbe nem lesz egy-egy tulok nullázás a két motorostól, ahol kilökik egymást - akkor sem lesz csapatutasítás.Mondani lehet sok mindent, pláne mikor épp le akarják szerződtetni Márquezt a Gresinibe.Azért érdekes lesz, hogy a Ducati beleszól-e ebbe a csatába. Már egy arcvesztés így is benne van azzal, hogy valamelyik (leginkább a Pramac) szatellit csapatuk lesz a csapatbajnok (először a MotoGP-ben nem gyári csapatként), de az még magyarázható Bastianini miatt, viszont az, hogy mindkét címet elvigyék szerintem hatalmas kudarc lenne. Ha jól tudom szatellites versenyzőként utoljára Rossi nyert 2001-ben, de ő is csak elvileg volt szatellites, mert valójában a gyári motort kapta.Maga Gigi Dall’Igna mondta el már többször, legutóbb pont most a hétvégén, hogy nem lesz csapatutasítás. Amíg a motorosaik tudnak normálisan versenyezni egymás ellen, szabad a csók.
Jughead
Pont ebből is kifolyólag az, hogy az olaszok számára arc vesztés lenne ha Martin nyerne nem pedig Pecco a “gyári” géppel, hibás meglátás.
Ha megnézed, nem azért van 8 Ducati a rajtrácson, hogy a másik 7 bekísérje Bagnaiat a célba. Ha így lenne eleve nem kapna a Pramac meg a VR46 olyan technikai csomagot, amivel simán mennek a bajnoki címért.
A Ducatinak mindegy, hogy ki nyer, csak Ducatis nyerjen. Ha Diggia nyerne a Gresinivel annak is ugyan úgy örülnének, mintha most Pecco védené meg a bajnoki címét.
Nekem személy szerint pont ezért is szimpatikus a mostani Ducati, úgy amblokk, nem csak a “gyári” csapat. Maga a Ducati Corse, ha úgy tetszik. Nem a reklámért, nem a pénzért vannak itt, hanem mert nyerni akarnak. Mindegy melyik motorral. És ehhez tényleg meg is adják a kellő technikai hátteret a motorosaiknak.
Picsoghatnak a Japánok, csinálják jobban.
Cowboykarcsi90
Apropó Márquez, bár nem tudom milyen viszonyban van Martinnal, de pl. a csapatutasítás elkerülésében biztos tud segíteni a honfitarsának azzal, hogy amíg lóg a levegőben az aláírása addig tuti nem tesznek ilyet.
Jughead
Deal?
A Marquezes részt nem is értem. Dall’Ignaék azért nem adnák ki a csapatutasítást, mert MM besértődne hogy az olaszok báncsák’ Martint? Ugye ezt Te sem gondolod komolyan.
Cowboykarcsi90
Márquezes kérdésedet nem értem, szerinted Márquez elmenne úgy a Gresinibe, hogy olyannyira nem egyenlők a feltételek, hogy ő maximum második számú? Én nem ilyen karakternek ismerem, a minimum, hogy mindenki egyenlő.
2 napja
Hajlandó vagyok akár mekkora összegben nagyobb összegben fogadni, hogy ha még Valenciáig megy a VB harc, - és közbe nem lesz egy-egy tulok nullázás a két motorostól, ahol kilökik egymást - akkor sem lesz csapatutasítás.Mondani lehet sok mindent, pláne mikor épp le akarják szerződtetni Márquezt a Gresinibe.Azért érdekes lesz, hogy a Ducati beleszól-e ebbe a csatába. Már egy arcvesztés így is benne van azzal, hogy valamelyik (leginkább a Pramac) szatellit csapatuk lesz a csapatbajnok (először a MotoGP-ben nem gyári csapatként), de az még magyarázható Bastianini miatt, viszont az, hogy mindkét címet elvigyék szerintem hatalmas kudarc lenne. Ha jól tudom szatellites versenyzőként utoljára Rossi nyert 2001-ben, de ő is csak elvileg volt szatellites, mert valójában a gyári motort kapta.Maga Gigi Dall’Igna mondta el már többször, legutóbb pont most a hétvégén, hogy nem lesz csapatutasítás. Amíg a motorosaik tudnak normálisan versenyezni egymás ellen, szabad a csók.
Jughead
Pont ebből is kifolyólag az, hogy az olaszok számára arc vesztés lenne ha Martin nyerne nem pedig Pecco a “gyári” géppel, hibás meglátás.
Ha megnézed, nem azért van 8 Ducati a rajtrácson, hogy a másik 7 bekísérje Bagnaiat a célba. Ha így lenne eleve nem kapna a Pramac meg a VR46 olyan technikai csomagot, amivel simán mennek a bajnoki címért.
A Ducatinak mindegy, hogy ki nyer, csak Ducatis nyerjen. Ha Diggia nyerne a Gresinivel annak is ugyan úgy örülnének, mintha most Pecco védené meg a bajnoki címét.
Nekem személy szerint pont ezért is szimpatikus a mostani Ducati, úgy amblokk, nem csak a “gyári” csapat. Maga a Ducati Corse, ha úgy tetszik. Nem a reklámért, nem a pénzért vannak itt, hanem mert nyerni akarnak. Mindegy melyik motorral. És ehhez tényleg meg is adják a kellő technikai hátteret a motorosaiknak.
Picsoghatnak a Japánok, csinálják jobban.
Cowboykarcsi90
Apropó Márquez, bár nem tudom milyen viszonyban van Martinnal, de pl. a csapatutasítás elkerülésében biztos tud segíteni a honfitarsának azzal, hogy amíg lóg a levegőben az aláírása addig tuti nem tesznek ilyet.
Jughead
Deal?
A Marquezes részt nem is értem. Dall’Ignaék azért nem adnák ki a csapatutasítást, mert MM besértődne hogy az olaszok báncsák’ Martint? Ugye ezt Te sem gondolod komolyan.
The ring dang doo, now what is that?
Its soft and round like a pussy cat!
Got a hole in the middle, and it's split in two
and that's what you call the ring dang doo!
2 napja
Mondani lehet sok mindent, pláne mikor épp le akarják szerződtetni Márquezt a Gresinibe.Azért érdekes lesz, hogy a Ducati beleszól-e ebbe a csatába. Már egy arcvesztés így is benne van azzal, hogy valamelyik (leginkább a Pramac) szatellit csapatuk lesz a csapatbajnok (először a MotoGP-ben nem gyári csapatként), de az még magyarázható Bastianini miatt, viszont az, hogy mindkét címet elvigyék szerintem hatalmas kudarc lenne. Ha jól tudom szatellites versenyzőként utoljára Rossi nyert 2001-ben, de ő is csak elvileg volt szatellites, mert valójában a gyári motort kapta.Maga Gigi Dall’Igna mondta el már többször, legutóbb pont most a hétvégén, hogy nem lesz csapatutasítás. Amíg a motorosaik tudnak normálisan versenyezni egymás ellen, szabad a csók.
Jughead
Pont ebből is kifolyólag az, hogy az olaszok számára arc vesztés lenne ha Martin nyerne nem pedig Pecco a “gyári” géppel, hibás meglátás.
Ha megnézed, nem azért van 8 Ducati a rajtrácson, hogy a másik 7 bekísérje Bagnaiat a célba. Ha így lenne eleve nem kapna a Pramac meg a VR46 olyan technikai csomagot, amivel simán mennek a bajnoki címért.
A Ducatinak mindegy, hogy ki nyer, csak Ducatis nyerjen. Ha Diggia nyerne a Gresinivel annak is ugyan úgy örülnének, mintha most Pecco védené meg a bajnoki címét.
Nekem személy szerint pont ezért is szimpatikus a mostani Ducati, úgy amblokk, nem csak a “gyári” csapat. Maga a Ducati Corse, ha úgy tetszik. Nem a reklámért, nem a pénzért vannak itt, hanem mert nyerni akarnak. Mindegy melyik motorral. És ehhez tényleg meg is adják a kellő technikai hátteret a motorosaiknak.
Picsoghatnak a Japánok, csinálják jobban.
Cowboykarcsi90
Apropó Márquez, bár nem tudom milyen viszonyban van Martinnal, de pl. a csapatutasítás elkerülésében biztos tud segíteni a honfitarsának azzal, hogy amíg lóg a levegőben az aláírása addig tuti nem tesznek ilyet.
3 napja
Azért érdekes lesz, hogy a Ducati beleszól-e ebbe a csatába. Már egy arcvesztés így is benne van azzal, hogy valamelyik (leginkább a Pramac) szatellit csapatuk lesz a csapatbajnok (először a MotoGP-ben nem gyári csapatként), de az még magyarázható Bastianini miatt, viszont az, hogy mindkét címet elvigyék szerintem hatalmas kudarc lenne. Ha jól tudom szatellites versenyzőként utoljára Rossi nyert 2001-ben, de ő is csak elvileg volt szatellites, mert valójában a gyári motort kapta.Maga Gigi Dall’Igna mondta el már többször, legutóbb pont most a hétvégén, hogy nem lesz csapatutasítás. Amíg a motorosaik tudnak normálisan versenyezni egymás ellen, szabad a csók.
Jughead
Pont ebből is kifolyólag az, hogy az olaszok számára arc vesztés lenne ha Martin nyerne nem pedig Pecco a “gyári” géppel, hibás meglátás.
Ha megnézed, nem azért van 8 Ducati a rajtrácson, hogy a másik 7 bekísérje Bagnaiat a célba. Ha így lenne eleve nem kapna a Pramac meg a VR46 olyan technikai csomagot, amivel simán mennek a bajnoki címért.
A Ducatinak mindegy, hogy ki nyer, csak Ducatis nyerjen. Ha Diggia nyerne a Gresinivel annak is ugyan úgy örülnének, mintha most Pecco védené meg a bajnoki címét.
Nekem személy szerint pont ezért is szimpatikus a mostani Ducati, úgy amblokk, nem csak a “gyári” csapat. Maga a Ducati Corse, ha úgy tetszik. Nem a reklámért, nem a pénzért vannak itt, hanem mert nyerni akarnak. Mindegy melyik motorral. És ehhez tényleg meg is adják a kellő technikai hátteret a motorosaiknak.
Picsoghatnak a Japánok, csinálják jobban.
The ring dang doo, now what is that?
Its soft and round like a pussy cat!
Got a hole in the middle, and it's split in two
and that's what you call the ring dang doo!
3 napja
Azért érdekes lesz, hogy a Ducati beleszól-e ebbe a csatába. Már egy arcvesztés így is benne van azzal, hogy valamelyik (leginkább a Pramac) szatellit csapatuk lesz a csapatbajnok (először a MotoGP-ben nem gyári csapatként), de az még magyarázható Bastianini miatt, viszont az, hogy mindkét címet elvigyék szerintem hatalmas kudarc lenne. Ha jól tudom szatellites versenyzőként utoljára Rossi nyert 2001-ben, de ő is csak elvileg volt szatellites, mert valójában a gyári motort kapta.
3 napja
Nem a leállításával volt bajom, sőt. Semmi értelme nem lett vna kockáztatni. Csak ez a leállítjuk (teljesen jogosan), majd negyed óra múlva rosszabb körülmények között megpróbáljuk újraindítani, aztán lefujjuk kicsit viccesre sikerült. Attól függetlenül is, hogy helyes döntés született.Hat ez kicsit f1-esre sikerült.Amikor Marc Marquez az első aki jelzi, hogy állítsák le a futamot, ott le kell állítani a futamot. Nem is pont csak az eső miatt amúgy, a pályán álló víz, meg a japán éghajlat miatt gyakorlatilag nulla volt a látótávolság. Jó döntés volt ez most a versenybírák részéről.
Mondjuk én ezért nem adtam vna teljes pontokat. Remelem nem ezen fog múlni a VB.
rob3r7o
3 pont. Igazából ujra indul a bajnokság nulláról, van hat futam meg hat sprint eldönteni ki legyen a bajnok. Szerintem epic lesz.
Cowboykarcsi90
Viszont ez egy hülye szabály, hogy éppen csak 50%os teljesítés esetén full pontokat adnak. Sokkal korrektebb lett vna most fel pontokat adni, meg ha a szabály szerint jól jártak is el.
#DenverBroncos #RealMadrid #BayernMünchen #GenoaCFC #ColoradoBuffaloes #ColoradoAvalanche #DenverNuggets #DanielRicciardo #RafaelNadal #BradBinder
#DT88 #DangerussWilson #BigBenz #PS2 #BB33
3 napja
Hat ez kicsit f1-esre sikerült.Amikor Marc Marquez az első aki jelzi, hogy állítsák le a futamot, ott le kell állítani a futamot. Nem is pont csak az eső miatt amúgy, a pályán álló víz, meg a japán éghajlat miatt gyakorlatilag nulla volt a látótávolság. Jó döntés volt ez most a versenybírák részéről.
Mondjuk én ezért nem adtam vna teljes pontokat. Remelem nem ezen fog múlni a VB.
rob3r7o
3 pont. Igazából ujra indul a bajnokság nulláról, van hat futam meg hat sprint eldönteni ki legyen a bajnok. Szerintem epic lesz.
The ring dang doo, now what is that?
Its soft and round like a pussy cat!
Got a hole in the middle, and it's split in two
and that's what you call the ring dang doo!
3 napja
Forma 1 mára a világ vicce az oké.Cicaharc a javából.Ők idióták mert ilyenek.
Idióta amerikaiak.
🤘 gaben 🤘
A Forma 1-esek robotok mert semmi érzelmet nem mutatnak.
Mi lenne akkor a jó egy autóversenyzőtől?
Mikey
Viszont így hisztizni egy tét nélküli truck versenyen, mutatja milyen sok gondja lehet az életben.
Ha meg el akarok verni valakit azt teszem, nem szineszkedek.
Ne vegyél mindent magadra. 😆

" Szeretem a jeget, hagyjál békén. "