ARENA4
23 feliratkozó
13 napja
Na, a Digi megint szenved az Aréna4-el, ez volt múlt héten is a MotoGP vasárnapon.az, ki is írta az aréna fb oldala
Mivel mindenhol máshol jó, gondolom a Digi/One hibája.
zacknorb
13 napja
Na, a Digi megint szenved az Aréna4-el, ez volt múlt héten is a MotoGP vasárnapon.Mivel mindenhol máshol jó, gondolom a Digi/One hibája.
Poloska vagyok.
28 napja
köszi, erröl lemaradtam. Akkor marad az elöfizetés. 😊én elöfizettem az 50% akciónál aminek most vége. Szeptemberben maradnak az Net 4+ az NFL meccsek? Ha igen, akkor megtartom, ha nem akkor lemondanám.Persze, hogy maradnak, 2029-ig hosszabbítottak februárban
Kösz a segítséget
Toto21
net4.network4.hu/press/nagy-bejelentesek-a-network4-nel-nfl-2029-ig-meghosszabbitva-helyszini-kozvetitessel-erkezik-a-super-bowl/
r.baggio
28 napja
én elöfizettem az 50% akciónál aminek most vége. Szeptemberben maradnak az Net 4+ az NFL meccsek? Ha igen, akkor megtartom, ha nem akkor lemondanám.Persze, hogy maradnak, 2029-ig hosszabbítottak februárban
Kösz a segítséget
Toto21
net4.network4.hu/press/nagy-bejelentesek-a-network4-nel-nfl-2029-ig-meghosszabbitva-helyszini-kozvetitessel-erkezik-a-super-bowl/
Szerkesztette: r.baggio

---
"Nincs igazság és nincs emberiség. Csak igazságok vannak és emberek." - Szerb Antal
28 napja
én elöfizettem az 50% akciónál aminek most vége. Szeptemberben maradnak az Net 4+ az NFL meccsek? Ha igen, akkor megtartom, ha nem akkor lemondanám. Kösz a segítséget
1 hónapja
Előfizetés—Ez egy évek óta kipróbált dolog, ami az emberi gyarlóságra épít. Egy /sport/szezon nem tart 12 hónapig,
ritkán érdekel valakit egy évig, de azért van ilyen, bár ma még nem jellemző. Ők fizetnek ha kell, ha nem. Nem célcsoport.
A szolgáltató meg segít benne, hogy minden más is érdekeljen.
Pl Akció van ma egy évig, ezért most fizetsz vagy soha ilyen jó neked már nem lesz…
Stb-blabla
Magyarban igazából ezek csak gombok, kicsi piac, de a szorzót tedd oda a feledékenyeknél mi az a talált pénz havonta, ami csak megmarad, mert Vlk elfelejtett lemondani vlmt /így járt/
.ez csak egy 8-9 milliós ország, a nagyobb piacon jóval több pénz./
de azért kimutatható a téves előfizu. 2-5% évre lebontva, ez szezon végén 15-20% egy hónapban. Ez szemmel látható összeg.
A magyar szektor a neten full veszteséges,
/nem a kábelen, a neten/
de nem reménytelen az összevont számok alapján, mert hibahatáron belül meg ha lassan is, de növekszik, nem csökken.
Amúgy meg Ha nincs előfizu, akkor meg
nézni kell ingyé az interneten,
és nincs vele baj, csak már igazából lusta lett a user, inkább előfizet sokszor, /megöregedett /
Pont ezért már nem is kell annyira foglalkozni velük, mert annyira kevesen maradtak, hogy lassan már többe kerülne korlátozni őket, mint a kiesés, hogy nem fizetnek elő.
Nagyjából Ezért is hagyják igazából, mert a frissülő ingyenes playlistek tele vannak akár magyar —máshol fizetős — sport csatornákkal, Premier ligás fizetős tartalmakkal stb. Is
Mezei kltség/haszon elemzés
Ráadásul az új generáció nem is tudja mi az a Napster, a torrent meg a pirate feeling
Az Ncore előtti 109 hasonló,
ami már megint más.
Mindegy is, mert nekik az internet nem a szabadságot jelenti, hanem a jogdíjat a korlátokat a az ellenőrizhetőséget az IP címet jelenti,
Ezért inkább legálisan előfizet. | a papa pénzéből |
#szepujvilag
Szerkesztette: ozibozi
1 hónapja
Van éves amúgy a net4-nek és 2 hónapot engednek elKi mondta, hogy kötelező havinak lenni? Mitől kötelező egy hónapban gondolkodni???Mutass már egyetlen HATÁROZOTT IDEJŰ HAVI szerződést a szolgáltatóiparban, mert látni szeretném azt a jó és működő üzleti példát.Köss velük egy havi szerződést, kíváncsi vagyok, hogy minden hónap végén hívogatni fognak-e. Itt belekötni a net4-be megint kákán csomókeresés, kb nincs olyan havi előfizetéses szolgáltatás, ami nem lenne a számlázási időszak végén automatikusan megújuló.Jó és működő üzleti példára azt állítani, hogy kákán csomókeresés, ooookééé...
r.baggio
empty taxi
r.baggio
Korrektebb (és sztem lehet profitábilisabb) lenne, ha azt mondják fizess elő 1 évre és akkor 1 havi díjat elengedünk. Ha ilyet nem láttál, akkor én a magam részéről elengedem a dolgot.
empty taxi
Lesz ez még így se!
1 hónapja
Most én se értelek, -pedig szoktalak-, hogy mi a gond az egyhónapos, megújuló előfizetési formátummal. Szerintem ez a legoptimálisabb. Bármikor le lehet mondani, nincs rejtett költség, nem random választanak ki egy napot, amikor terhelik a számládat, stb.Ki mondta, hogy kötelező havinak lenni? Mitől kötelező egy hónapban gondolkodni???Mutass már egyetlen HATÁROZOTT IDEJŰ HAVI szerződést a szolgáltatóiparban, mert látni szeretném azt a jó és működő üzleti példát.Köss velük egy havi szerződést, kíváncsi vagyok, hogy minden hónap végén hívogatni fognak-e. Itt belekötni a net4-be megint kákán csomókeresés, kb nincs olyan havi előfizetéses szolgáltatás, ami nem lenne a számlázási időszak végén automatikusan megújuló.Jó és működő üzleti példára azt állítani, hogy kákán csomókeresés, ooookééé...
r.baggio
empty taxi
r.baggio
Korrektebb (és sztem lehet profitábilisabb) lenne, ha azt mondják fizess elő 1 évre és akkor 1 havi díjat elengedünk. Ha ilyet nem láttál, akkor én a magam részéről elengedem a dolgot.
empty taxi
Van egy barátom, aki sok sorozatot, filmet néz, mindenhova elő volt fizetve, de hónapok teltek el érdemi új tartalom nelkül egy adott platformon, így kb. egy éve azt találta ki, hogy elég neki egy előfizetés, egy hónap alatt megnézi az 5-6 hónap alatt bejött új cuccokat, aztán áll tovább a következőre. Nem csóró, de ez éves szinten uszkve 100 rugó spórolás, és nem is idegeli magát, hogy a Primera vagy a Disneyre hónapokig nem jön semmi, ami érdekelné. És mivel képes menedzselni ezt a rettenetesen nagy iq-t nem igénylő metodikát, így teljesen jól elvan ezzel.
Nem értem mi szól ez ellen, elárulod?

1 hónapja
Ja szóval már az is probléma, hogy van csak egy hónapra szóló opció, nem is értem, hogy az összes streaming szolgáltató miért nem jött arra rá, hogy ha kizárólag egész évre lehet aláírni, akkor sokkal jobban járnának.

---
"Nincs igazság és nincs emberiség. Csak igazságok vannak és emberek." - Szerb Antal
1 hónapja
Ki mondta, hogy kötelező havinak lenni? Mitől kötelező egy hónapban gondolkodni???Mutass már egyetlen HATÁROZOTT IDEJŰ HAVI szerződést a szolgáltatóiparban, mert látni szeretném azt a jó és működő üzleti példát.Köss velük egy havi szerződést, kíváncsi vagyok, hogy minden hónap végén hívogatni fognak-e. Itt belekötni a net4-be megint kákán csomókeresés, kb nincs olyan havi előfizetéses szolgáltatás, ami nem lenne a számlázási időszak végén automatikusan megújuló.Jó és működő üzleti példára azt állítani, hogy kákán csomókeresés, ooookééé...
r.baggio
empty taxi
r.baggio
Korrektebb (és sztem lehet profitábilisabb) lenne, ha azt mondják fizess elő 1 évre és akkor 1 havi díjat elengedünk. Ha ilyet nem láttál, akkor én a magam részéről elengedem a dolgot.

Madden hates me.
Trust, it f*cking hates me...
1 hónapja
Szolgáltatás és szolgáltatás között is van különbségA szolgáltatónak tudod jelezni a figyelmetlenségedet, és megpróbálhatod visszakérni a pénzt. Az esetek többségében 1-2 napon belüli őszinte jelzésnél sok cég rugalmasan kezeli és manuálisan megoldják a problémát.
NB2
Nem tudom az érintett szolgáltatónál ez hogy megy, de egy próbát megérhet, gyakorlatilag neked freeroll.
Amúgy meg vedd tanulópénznek, hogy ha valamit aláírsz/elfogadsz, akkor azért te vagy a felelős. Az okosteló mindig kéznél van, bár a legtöbb ember képtelen az egyszerű hétköznapi dolgaira használni, mint pl naptár/jegyzet a számára fontos elintéznivalók kapcsán.
Az meg, hogy ilyen miatt "hőzöngsz", ahol egyértelműen te vagy a hunyó, az elég mókás hozzáállás..
1 hónapja
Szolgáltatás és szolgáltatás között is van különbségNyilván, de ezek tök egzakt dolgok.
NB2
Amikor az ember szerződik, akkor minden le van pontosan írva mi hogyan mikor miként történik. Nyilván elolvasom és értelmezem mielőtt bármit is csinálok.
Ha meg elolvastam, akkor meg is jegyzem. Amit nem, azt meg leírom, akár bele a naptáramban melyik napon hova mit kell fizetni, honnan mit vonnak, stb., így sok váratlan meglepetés nem tud érni. (Ráadásul digitális korban körmölni se kell, telón pikk-pakk át lehet rakni a "Netflix levonja" vagy a "Voda utalni" bejegyzést a következő hónapra.)
Én azt furcsállom ha valaki nem eként kezeli a dolgait.

1 hónapja
Szolgáltatás és szolgáltatás között is van különbség
1 hónapja
Kristoffal értek egyet. Szerintem is a világ faszsága és az előfizető hülyének nézése, hogy a (vodaf)one évente hívogat, a szerődés miatt.én mondjuk agyfaszt kapnék, ha minden hónapban hívogatna az Apple, a Netflix, a Spotify, a Telekom meg a ki tudja még kicsoda, hogy akkor továbbra is használom-e a szolgáltatásukat.de gondolom ha fixen akarod őket, akkor éves előfizud van, pl Max
törölt kristof
NB2
Minden nyáron megtalálnak, hogy hosszabbítsak, de határozatlan idejű nem lehet, öt- vagy tízéves nem lehet, és hiába mondom el, hogy nem vagyok hülye, majd ha le akarom mondani, akkor úgyis szólok, csak ezt a metodikát erőltetik, mintha fogyatékos lennék, és nem tudnám hol, milyen vállalásaim, kötelezettségeim vannak.
Persze, abban is van logika, hogy nem automatikusan újul meg valami, egy ovisnak, gyereknek így az egyszerűbb, de a felnőttek világában majd ha nem kell valami vagy váltani akarok szólok, addig meg hagyjanak a faszra, ne szóljanak hozzám, mint valami gyámság alatt állóhoz.

1 hónapja
az lenne a full korrekt, ha az előfizunál lenne egy olyan pipa, hogy automatikusan kérem a megújítást és ha be x-eled, akkor automatikusan +1 hónapÉs mivel nincsen ilyen, ez azt jelenti, hogy külön az előfizetőnek le kell mondania.
NB2
Teljesen érthető, világos és egyértelmű feltétel.
Amennyiben az ügyfél elfelejti lemondani, kára nem származik belőle hiszen további egy hónapig élvezheti a szolgáltatást. utána pedig már értelemszerűen van ismerete arról, hogy külön le kell mondania, amit korlátlanul megtehet.
1 hónapja
az lenne a full korrekt, ha az előfizunál lenne egy olyan pipa, hogy automatikusan kérem a megújítást és ha be x-eled, akkor automatikusan +1 hónap
1 hónapja
én mondjuk agyfaszt kapnék, ha minden hónapban hívogatna az Apple, a Netflix, a Spotify, a Telekom meg a ki tudja még kicsoda, hogy akkor továbbra is használom-e a szolgáltatásukat.de gondolom ha fixen akarod őket, akkor éves előfizud van, pl Max
törölt kristof
1 hónapja
én mondjuk agyfaszt kapnék, ha minden hónapban hívogatna az Apple, a Netflix, a Spotify, a Telekom meg a ki tudja még kicsoda, hogy akkor továbbra is használom-e a szolgáltatásukat.
The risk I took was calculated, but man, am I bad at math.
1 hónapja
Konkrétan azon problémáznak itt, hogy ez így működik.Mondjuk én nem a net4-re haragszom, hanem magára az összesre ezért 😊És van a kettő közötti átmenet, ami szerintem tök korrekt és a szolgáltatónak is jó: ha nem teszel semmit, akkor meghosszabbodik, ha szeretnéd lemondani, akkor tedd meg.
Ha van egy előfizetési lehetőség havira és évesre, (főleg ha az a havi kedvezményes) akkor feltételezzék már, hogy azért fizetek havit, mert csak egy hónapra akarom. Magyarán igenis az legyen az alap, hogy NEM hosszabbítok és a lejárat előtt 1-2 nappal jöjjön az emailt, hogy figyi lejár, ha akarod tovább nézni akkor hosszabbíts. Ehelyett csak akkor ugrik be a dolog, mikor a telefonod jelez, hogy levontak x forintot.
NB2
jr79
Amúgy meg ez a szolgáltatónak nyilván jó, az ügyfél hanyagságából szereznek még plusz pénzt.
És még mindig ott az a lehetőség, hogy előfizetés után rögtön le is mondod, ígycsak arra az egy hónapra lesz. (Ha így működik a system, ezt meg sszintén el tudod olvasni mindenhol, meg ki is írja neked lemondásnál)
Poloska vagyok.
1 hónapja
Mutass már egyetlen HATÁROZOTT IDEJŰ HAVI szerződést a szolgáltatóiparban, mert látni szeretném azt a jó és működő üzleti példát.Köss velük egy havi szerződést, kíváncsi vagyok, hogy minden hónap végén hívogatni fognak-e. Itt belekötni a net4-be megint kákán csomókeresés, kb nincs olyan havi előfizetéses szolgáltatás, ami nem lenne a számlázási időszak végén automatikusan megújuló.Jó és működő üzleti példára azt állítani, hogy kákán csomókeresés, ooookééé...
r.baggio
empty taxi

---
"Nincs igazság és nincs emberiség. Csak igazságok vannak és emberek." - Szerb Antal
1 hónapja
Mondjuk én nem a net4-re haragszom, hanem magára az összesre ezért 😊És van a kettő közötti átmenet, ami szerintem tök korrekt és a szolgáltatónak is jó: ha nem teszel semmit, akkor meghosszabbodik, ha szeretnéd lemondani, akkor tedd meg.
Ha van egy előfizetési lehetőség havira és évesre, (főleg ha az a havi kedvezményes) akkor feltételezzék már, hogy azért fizetek havit, mert csak egy hónapra akarom. Magyarán igenis az legyen az alap, hogy NEM hosszabbítok és a lejárat előtt 1-2 nappal jöjjön az emailt, hogy figyi lejár, ha akarod tovább nézni akkor hosszabbíts. Ehelyett csak akkor ugrik be a dolog, mikor a telefonod jelez, hogy levontak x forintot.
NB2
1 hónapja
Mondjuk én nem a net4-re haragszom, hanem magára az összesre ezért 😊Ha van egy előfizetési lehetőség havira és évesre, (főleg ha az a havi kedvezményes) akkor feltételezzék már, hogy azért fizetek havit, mert csak egy hónapra akarom. Magyarán igenis az legyen az alap, hogy NEM hosszabbítok és a lejárat előtt 1-2 nappal jöjjön az emailt, hogy figyi lejár, ha akarod tovább nézni akkor hosszabbíts. Ehelyett csak akkor ugrik be a dolog, mikor a telefonod jelez, hogy levontak x forintot.
1 hónapja
Köss velük egy havi szerződést, kíváncsi vagyok, hogy minden hónap végén hívogatni fognak-e. Itt belekötni a net4-be megint kákán csomókeresés, kb nincs olyan havi előfizetéses szolgáltatás, ami nem lenne a számlázási időszak végén automatikusan megújuló.Jó és működő üzleti példára azt állítani, hogy kákán csomókeresés, ooookééé...
r.baggio

Madden hates me.
Trust, it f*cking hates me...
1 hónapja
Köss velük egy havi szerződést, kíváncsi vagyok, hogy minden hónap végén hívogatni fognak-e. Itt belekötni a net4-be megint kákán csomókeresés, kb nincs olyan havi előfizetéses szolgáltatás, ami nem lenne a számlázási időszak végén automatikusan megújuló.Plusz ez mindenhol le van írva, hogy automatikusan megújul, amíg le nem mondod
r.baggio
Poloska vagyok.
1 hónapja
Köss velük egy havi szerződést, kíváncsi vagyok, hogy minden hónap végén hívogatni fognak-e. Itt belekötni a net4-be megint kákán csomókeresés, kb nincs olyan havi előfizetéses szolgáltatás, ami nem lenne a számlázási időszak végén automatikusan megújuló.
Szerkesztette: r.baggio

---
"Nincs igazság és nincs emberiség. Csak igazságok vannak és emberek." - Szerb Antal