NFL eredménykövetés
- 9 aktív topik
Green Bay Packers - Chicago Bears
74
13
19:00, ARENA4
Washington Commanders - New York Giants
65
9
19:00
Pittsburgh Steelers - Indianapolis Colts
60
11
19:00
New England Patriots - Las Vegas Raiders
47
11
19:00
Miami Dolphins - Cincinnati Bengals
42
8
19:00
RedZone week 5
16
5
19:00, NET4+
Tennessee Titans - Houston Texans
12
5
19:00
New Orleans Saints - Minnesota Vikings
9
6
19:00, NET4+
New York Jets - Cleveland Browns
6
4
19:00
RedZone week 5
1 feliratkozó
9 perce
Ó Jameis
11 perce
most meg int 😀
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
12 perce
Mi meccs van Miamiban xddFoci?
zacknorb

Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
"I don't break the horizon
I erase it when I'm born"
12 perce
Mi meccs van Miamiban xddbenyomtam fullra random
zacknorb
és vazz szórakoztató balfaszoskodás
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 perce
Mi meccs van Miamiban xdd
13 perce
vazelinos a labda a bengals-dolphinson?
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
18 perce
elvettékmegadták végül?ez milyen int volt a bengalstól?ez milyen fumble volt a Bengalstól xdd
lehulló falevél
Negritis, a vajda
zacknorb
mer necces volt hogy kilépett-e
Negritis, a vajda
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
19 perce
megadták végül?ez milyen int volt a bengalstól?ez milyen fumble volt a Bengalstól xdd
lehulló falevél
Negritis, a vajda
zacknorb
mer necces volt hogy kilépett-e
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
21 perce
ez milyen int volt a bengalstól?ez milyen fumble volt a Bengalstól xdd
lehulló falevél
Negritis, a vajda
27 perce
ez milyen int volt a bengalstól?lehulló falevél
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
51 perce
micsinál a packers?dominál
Negritis, a vajda
53 perce
micsinál a packers?
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
1 órája
Concepcion to concussion
1 órája
nah akkor had szóljonWarren szépen beköszööntött a coltsnak
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
1 órája
19:00, NET4+

"Az életről sok mindent gondolok én jómagam is."
"Én nem gondolok semmit, uram."
Don't blink!