Las Vegas Raiders

37 feliratkozó

több mint 2 éve
Törölt felhasználó
The #Raiders are signing Pro Bowl WR Hunter Renfrow to a two-year, $32 million extension including $21M guaranteed
több mint 2 éve
Rolni Las Vegas Raiders 9 644 — Raiders fan
During O-line vs. D-line drills, Kendal Vickers and Clelin Ferrell lined up as defensive tackles in between Chandler Jones and Maxx Crosby. Ferrell has also been observed working as an outside linebacker and defensive end, so it seems the staff plans to use him in multiple roles.

WIN LOSE OR TIE...RAIDER FAN 'TIL I DIE!!
több mint 2 éve
When everyone has been available, the starting O-line has consisted of Kolton Miller at left tackle, John Simpson at left guard, Andre James at center, Lester Cotton Sr. at right guard and Leatherwood at right tackle. I would expect Good to replace Cotton at right guard once he’s recovered from the torn ACL that he suffered in Week 1 last season. If the starting five winds up being Miller, Simpson, James, Good and Leatherwood, then it would be the same unit the Raiders used entering the 2021 campaign. Because Good got hurt in the first game, we didn’t really get much of a look at what the group was capable of.

The backup O-line has been made up of Jackson Barton at left tackle, Dylan Parham at left guard, Hroniss Grasu at center, Jermaine Eluemunor at right guard and Parker at right tackle. When the third-team OL comes in, Parham has shifted over to center and taken snaps.

több mint 2 éve
Beers&Beards Las Vegas Raiders 96
“ The Las Vegas Raiders have signed free agent TE Jesper Horsted, the club announced Tuesday.”
több mint 2 éve
Amadeus the Young Las Vegas Raiders West Virginia Mountaineers 32 634
"With a refreshed approach to coaching under his belt, McDaniels admitted to reporters on Thursday that he tried to emulate the “Patriot Way” during his stint with the Broncos. Now, he realizes that it is difficult to replicate, and he will focus more on establishing his own identity as a coach, as noted in a report from the team’s official website.

“I’m not Bill [Belichick], and I can’t be,” McDaniels said. “I’m just going to try to be myself and hopefully I can be a good leader for our team.”"

Bírom a csávót.

criminal lawyer or criminal lawyer?
több mint 2 éve
Maddenben 8.legerősebb csapatként kezdünk.

Wtf ez a pro-raiders propaganda. Szoknom kell.

több mint 2 éve
deyell Las Vegas Raiders 11 591
 i.redd.it/tp2h47qetm391.jpg

choose life
több mint 2 éve
Johnathan Abram is getting a lot of looks as a two-deep safety after spending last year largely as a box safety for the #Raiders. He's scheduled to talk to the media later today.
Amadeus
Huuuha
ulpianus
Reméljük csak megnézik, h mennyire nem megy neki és milyen mélyre tegyék majd a DC-n 😀
Rolni
nincs ezzel semmi gond, próbálgatják a keretet.

több mint 2 éve
Johnathan Abram is getting a lot of looks as a two-deep safety after spending last year largely as a box safety for the #Raiders. He's scheduled to talk to the media later today.
Amadeus
Huuuha
ulpianus
Reméljük csak megnézik, h mennyire nem megy neki és milyen mélyre tegyék majd a DC-n 😀

több mint 2 éve
ulpianus Kansas City Chiefs LSU Tigers 17 864 — Circus Maximus
Amadeus
Huuuha

Állat vagyok, ami enni kér...
több mint 2 éve
FYI: @Raiders offensive line today. No Andre James, so Hroniss Grasu got a majority of first-team OL snaps at center. Dylan Parham also played some center. Alex Leatherwood majority of RT snaps, alongside Lester Cotton at RG. John Simpson (LG) Kolton Miller (LT) rounded it out.

több mint 2 éve
Other notes: A clean, crisp practice for @Raiders. Run game-segment was physical. Feels like Raiders want to be intentional in the run game. Derek Carr (and Jarret Stidham) with some really nicely thrown balls in 11-on-11.

több mint 2 éve

több mint 2 éve
Én örülnék Suh érkezésének, egy Justin Tuck féle igazolást látok benne. Egykor elit, most pedig kidekorált veterán, aki tud újat mutatni a fiataloknak.
Amadeus
Igen, én is!
Egy csapásra az a kezdő IDL respektálható lenne és egy Matthew Butler tudna mit ellesni Suh-tól pl

több mint 2 éve
Én örülnék Suh érkezésének, egy Justin Tuck féle igazolást látok benne. Egykor elit, most pedig kidekorált veterán, aki tud újat mutatni a fiataloknak.

több mint 2 éve
Brad Stainbrook@StainbrookNFL
Source: #Bucs and #Raiders still in on DT Ndamukong Suh. Talks are ongoing with Las Vegas, while Tampa Bay will let all the options die down first. #Browns have backed off.

Nem tudom mennyire legit a source...
Rolni
Hicks után ez egyesélyesnek tűnik innentől
Wyatt
Sanszos!
Akkor lehet csak arra várunk, h a post June 1 cut-ok kapcsán felszabaduljon a hely a sapiban...

A pénzre kíváncsi leszek. Elmúlt 3 évben rendre 10M alatt játszott, teljesen garantált szerződésekkel. Persze SB window-ban TB-vel...
Most Hicks kapott 10M-t a Tampától és szerintem Suh a jobb, biztosabb játékos kettejük közül...
Gyerekként Raiders fan volt Suh és végülis a D.Adams trade, C.Jones igazolás kapcsán mi is SB window-ba vagyunk, de azért meglepő lenne, ha kevesebbért jönne ide, mint Hicks oda...

több mint 2 éve
Wyatt New England Patriots 26 306
Source: #Bucs and #Raiders still in on DT Ndamukong Suh. Talks are ongoing with Las Vegas, while Tampa Bay will let all the options die down first. #Browns have backed off.

Rolni
Hicks után ez egyesélyesnek tűnik innentől

több mint 2 éve
empty taxi Atlanta Falcons Georgia Bulldogs 36 273 — Lájkold a zsűrit!

Rolni
Dov Kleinmannál ma ugyanezt láttam, persze lehet ugyanaz a source.

Madden hates me.
Trust, it f*cking hates me...
több mint 2 éve

több mint 2 éve
OTA

-Kanyen Drake, Johnathan Hankins, Vernon Butler, Trayvon Mullen és Tyree Gillespie nme voltak a pályán

-Denzelle Good nem vett részt a foci részén az edzésnek, de a pálya mellett az edzőkkel dolgozott végig. Még nincs bevethető állapotban, de jól mozgott, ami bíztató.

-Josh Jacobs mezben, de sisak nélkül vagyis limitáltan dolgozott, mint általában az OTA-kon

-Tyler Lancaster ott volt aláírás után egy nappal

-“Coach Graham is a great coach,” defensive end Maxx Crosby said Thursday. “He’s very straightforward with what he wants. He’s got a lot of confidence and I feel like it passes down to the players. Just having him out there and learning from him, it’s been awesome. The guys have responded really well. We’re just trying to improve and learn every single day.”

-Alex Leatherwood RT-ként dolgozott, de JMD elmondta, hogy mozgatták eddig és várhatóan még mozog is, amíg meg nem lesz a helye...
“Each one of the guys up front, we’ve got some guys center and guard, we’ve got some guys playing on the right side and the left side, we’ve got some guys playing tackle and guard,” McDaniels said. “(Playing tackle) was a little bit of a focus of that today for (Leatherwood), but ultimately, we’re going to try to figure out who the best five are that can give us the best chance of success every play. He’s certainly working his butt off right now to try to give us the right stuff wherever we put him.

-“Coach Carmen’s been great,” left tackle Kolton Miller said Thursday. “There’s a lot of new stuff to install. He’s been doing a great job explaining it and getting us all on the right page. The young guys are trying to absorb as much as they can. Our job as old guys is we’re trying to show them the ropes. Schedule-wise, everything is a lot different now so they’re getting adjusted and they’re doing great.”
Kell is az új stuff Cable után...

-Parham G-ként van a rosteren, de mozog C poszton is. Miller elégedett vele 😊
“He’s a young, smart kid,” Miller said of Parham. “You can tell he’s absorbing. He’s asking questions. He’s competitive in individual and team periods. He’s doing a great job as a rookie, for sure.”

Hobbs valóban S megjelölést kapott a rosteren, de ettől függetlenül meglepődnék, ha nem slot CB lenne leginkább. Lehet 2CB felállásoknál kap S feladatot is, de szerintem Ő lesz a nickel a 3CB-s felállásokban.
*szerk.
elvileg nyomtatási, szerkesztési hiba miatt került S a neve mellé...

Szerkesztette: Rolni

több mint 2 éve
OTA nuggets:

Leatherwood RT
Hobbs Safety

több mint 2 éve
SGBP 255
Adam Schefter@AdamSchefter
Raiders have signed former Packers’ free agent DL Tyler Lancaster.

PFF szerint rookie éve volt a legerősebb, de mind a 4 évében 260+ snap-et összehozott és így madártávlatból hasznos depth emberkének tűnik. Reméljük majd befut egy Sajtfejű drukkoló és felhomályosít minket.

Mérete 6'3 313 volt a draft idején és egyetemen NT-t játszott, egész jól.
Packers-nél
2018-ban 7 meccsen NT (3* kezdő), 1 meccsen LDT, 3 meccsen RDT volt.
2019-ben 6 meccsen LDT (4* kezdő), 10 meccsen RDT (6* kezdő) volt.
2020-ban 2 meccsen NT (mindkétszer kezdő), 3 meccsen LDT, 10 meccsen RDT (1* kezdő) volt.
2021-ben 2 meccsen NT, 2 meccsen LDT, meccsen RDT (3* kezdő) volt.

Minden évben a futás ellen volt jobb, 2018-ban és 2020-ban kimondottan jó volt (PFF-nél).

A mérete és a sokoldalúsága teljesen rendszer fit. Rotációs, mélységi szerepnél persze többet nem kell, szabad várni ettől az igazolástól, de simán lehet, hogy rostert fog, ha a Billings, Peko, Vickers, V.Butler brigád egy részén átverekszi magát...
Darabra nagyon megvan az IDL poszt is már, de azért a minőség még kérdéses. Minőségnél is "csak" a kezdő sor a kérdéses szerintem, mert ezekből az emberekből fasza mélységet lehet összerakni, de nagyon kellene Hankins és Bilal mellé egy ember, aki előlép és jó kezdő szintet hoz.

De várom már az első nyílvános edzéseket, hogy lássuk ki hol dolgozik a DL-ben (és méginkább az OL-ben).
Rolni
Semmi extra, túl sokat ne várjatok tőle. Futás ellen volt hasznos. Mélységnek jó.
több mint 2 éve
Adam Schefter@AdamSchefter
Raiders have signed former Packers’ free agent DL Tyler Lancaster.

PFF szerint rookie éve volt a legerősebb, de mind a 4 évében 260+ snap-et összehozott és így madártávlatból hasznos depth emberkének tűnik. Reméljük majd befut egy Sajtfejű drukkoló és felhomályosít minket.

Mérete 6'3 313 volt a draft idején és egyetemen NT-t játszott, egész jól.
Packers-nél
2018-ban 7 meccsen NT (3* kezdő), 1 meccsen LDT, 3 meccsen RDT volt.
2019-ben 6 meccsen LDT (4* kezdő), 10 meccsen RDT (6* kezdő) volt.
2020-ban 2 meccsen NT (mindkétszer kezdő), 3 meccsen LDT, 10 meccsen RDT (1* kezdő) volt.
2021-ben 2 meccsen NT, 2 meccsen LDT, meccsen RDT (3* kezdő) volt.

Minden évben a futás ellen volt jobb, 2018-ban és 2020-ban kimondottan jó volt (PFF-nél).

A mérete és a sokoldalúsága teljesen rendszer fit. Rotációs, mélységi szerepnél persze többet nem kell, szabad várni ettől az igazolástól, de simán lehet, hogy rostert fog, ha a Billings, Peko, Vickers, V.Butler brigád egy részén átverekszi magát...
Darabra nagyon megvan az IDL poszt is már, de azért a minőség még kérdéses. Minőségnél is "csak" a kezdő sor a kérdéses szerintem, mert ezekből az emberekből fasza mélységet lehet összerakni, de nagyon kellene Hankins és Bilal mellé egy ember, aki előlép és jó kezdő szintet hoz.

De várom már az első nyílvános edzéseket, hogy lássuk ki hol dolgozik a DL-ben (és méginkább az OL-ben).

több mint 2 éve
Colin Kaepernick, who last played football in 2016, the same year he started kneeling during the national anthem to protest racial injustice, is scheduled to work out this week for the Las Vegas Raiders, league sources told ESPN.

More on NFL Live now. pic.twitter.com/zAuWybhILx

— Adam Schefter (@AdamSchefter) May 25, 2022

több mint 2 éve
steelwolf Pittsburgh Steelers Oklahoma Sooners 9 290 — 2013 óta Pittsburgh Steelers fotelszurkoló!
Kaepernick nézi meg a várost.

www.thescore.com/nfl/news/2364344/report-kaepernick-working-out-for-raiders

Szerkesztette: steelwolf