NCAA eredménykövetés - 1 aktív topik
CFB követő 2024
1 514
42
18:00 #9 Ole Miss @ Florida - NET4+
Oakland Raiders - Kansas City Chiefs
több mint 5 éve
Végre egy jó coverage aztán bünti
több mint 5 éve
Amadeus the Young
32 896
Joynert vissza kellene rakni FS-be, slotban nem működik.
criminal lawyer or criminal lawyer?
több mint 5 éve
MAhomes azért nem egy Brady
több mint 5 éve
Amadeus the Young
32 896
Persze, véleményes ez a PI, de nem ez a lényeg. Teljesen automatikusan dob. Mintha a target is scriptelve lenne, nem csak a gameplan. 2 INT-t dobott ebből. Meg sem nézi, csak átveszi a snapet és dob.Mondjuk itt azért máshogy is ítélhettek volna, de mindenesetre nem kellene ilyen gyorsan szabadulni a labdától minden esetben...Ezért Carr voltszava nem lehet, jól dolgozik a fal előtte. Nem azért nem olvas, mert nincs ideje.
Bruce
Amadeus
Bruce
több mint 5 éve
Mondjuk itt azért máshogy is ítélhettek volna, de mindenesetre nem kellene ilyen gyorsan szabadulni a labdától minden esetben...Ezért Carr voltszava nem lehet, jól dolgozik a fal előtte. Nem azért nem olvas, mert nincs ideje.
Bruce
Amadeus
több mint 5 éve
Amadeus the Young
32 896
Ezért Carr voltszava nem lehet, jól dolgozik a fal előtte. Nem azért nem olvas, mert nincs ideje.
Bruce
több mint 5 éve
Ezért Carr volt
több mint 5 éve
Amadeus the Young
32 896
szörnyű, megint no read.
több mint 5 éve
Amadeus the Young
32 896
100 yard felett Jackobsmagasan a legjobb pickünk.
Bruce
több mint 5 éve
100 yard felett Jackobs
több mint 5 éve
Amadeus the Young
32 896
Ez zavar. Emberezünk, egy olyan offense ellen, ahol mindenki gyors és jó route runner. Sima man blitz, man cover ezt nem veri meg. Tálcán adtunk át 28 pontot.Nem tudom, de az elején volt olyan hogy két emberes pass rush, aztán meg 6-an mentek be és ez megzavarta őket. De azóta nem kombinálunk, hanem emberezünk, amiben mindig megvernek egy vagy két embert isÉreztem, hogy egy 3&14 nem lesz akadályde nem értem, hogy miért nem hív mást Guenther? Man blitz faszom, cover 1, az NFL kibaszottul leggyorsabb védelme ellen. Miért nem drop8 vagy cover 9 bánom is én bármi mást?
Bruce
Amadeus
Bruce
több mint 5 éve
Nem tudom, de az elején volt olyan hogy két emberes pass rush, aztán meg 6-an mentek be és ez megzavarta őket. De azóta nem kombinálunk, hanem emberezünk, amiben mindig megvernek egy vagy két embert isÉreztem, hogy egy 3&14 nem lesz akadályde nem értem, hogy miért nem hív mást Guenther? Man blitz faszom, cover 1, az NFL kibaszottul leggyorsabb védelme ellen. Miért nem drop8 vagy cover 9 bánom is én bármi mást?
Bruce
Amadeus
több mint 5 éve
Amadeus the Young
32 896
Éreztem, hogy egy 3&14 nem lesz akadályde nem értem, hogy miért nem hív mást Guenther? Man blitz faszom, cover 1, az NFL kibaszottul leggyorsabb védelme ellen. Miért nem drop8 vagy cover 9 bánom is én bármi mást?
Bruce
több mint 5 éve
Két ordas holding
több mint 5 éve
Éreztem, hogy egy 3&14 nem lesz akadály
több mint 5 éve
Amadeus the Young
32 896
megint deep zone, cover 1. Nem megy a deep zone védekezés.
több mint 5 éve
Amadeus the Young
32 896
Ferrell elég gyengén játszikDT-nek erőltetik.
Bruce
több mint 5 éve
Amadeus the Young
32 896
az a baj, hogy ahhoz, hogy ezt az offense-t megfogd egy totál unortodox megoldás kellene. Valami olyasmi, mint amit a Chargers csinált tavaly a Ravens ellen. 3-2-6 dollar speed set, kergetni Mahomest. Sima nickel nem fog megoldani semmit.
több mint 5 éve
Ferrell elég gyengén játszik
több mint 5 éve
Amadeus the Young
32 896
Mondjuk én ezt nézettem volna meg, hogy volt e pass interferencea dobás is szar volt. Tavaly a Rams ellen dobott egy ilyet Carr. Zéró post snap read, csak átveszi és dobja. Meg sem nézte, hogy rajta van-e Williams.
Bruce
több mint 5 éve
Mondjuk én ezt nézettem volna meg, hogy volt e pass interference
több mint 5 éve
Tömni kellett volna tovább Jacobsot
Tepper takarodj!