xrace77 Denver Broncos 4 460
Lassan a célegyenesbe fordulunk végre. Kikkel játszunk augusztusban?csi77
Broncos 😊
Redskins
@Giants
@Browns
több mint 11 éve
csi77 Chicago Bears Illinois Fighting Illini 8 471 — Bears & Illinois fan
Lassan a célegyenesbe fordulunk végre. Kikkel játszunk augusztusban?

Hajrá Bad Bones!
A lányos apukáknak a legjobb!!
http://orig08.deviantart.net/fa61/f/2015/248/f/d/matt_forte_by_anyegin-d98fqaw.png
több mint 11 éve
Bear Chicago Bears 1 660 — MackóFelső; Jay Cutler fan
Közben persze megy az izgalmas csata, hogy kit szidjunk LT-ben: Hekket, vagy Bambát....
Jeffery is kezd belejönni a dologba, Kobold felemás, hol meggyőző, hol leveszik...Hardinról az öreg nyilatkozott, h csípi, ahogy ütközik....Marshall ász, de ezt eddig is tudtuk, Hester minden évben All-pro, legalábbis Drake szerint, nem pedig a pályán...Rachal harcolhat az egyik G-posztért...Carimi nagyon meggyőző...D-ben Jennings jól teljesít, eddig ő a másik kezdő CB...Wright inkonzisztens...

No.1. Bears
No.2. ARI, CIN, CLE, DET, HOU, NE, NO, OAK, PHI, PIT, TEN (nem fontossági sorrendben...)
több mint 11 éve
Zorddd Chicago Bears 476 — Menő
senki semmit nem tud a traning campről?Antman
Tessék egy hír:

Stephen Paea - DL - Bears

Stephen Paea appears to be the front-runner for the starting nose tackle job after pushing Matt Toeaina to the second team on Thursday.
The NFL Combine record-holder on the bench press came to camp noticeably stronger after working out like a maniac during the offseason. He's drawn early-camp praise from the coaching staff for his versatility, speed, strength and athleticism. "Toeanina's going to have his hands full," DC Rod Marinelli said Thursday. Delonso_
mondtam én, hogy mindenki all-pro, és robbantani készül 😀

Double the gun, double the fun.
Zoon Politikon
több mint 11 éve
Delonso_ Miami Hurricanes 7 187 — Justicar of Florida
Tessék egy hír:

Stephen Paea - DL - Bears

Stephen Paea appears to be the front-runner for the starting nose tackle job after pushing Matt Toeaina to the second team on Thursday.
The NFL Combine record-holder on the bench press came to camp noticeably stronger after working out like a maniac during the offseason. He's drawn early-camp praise from the coaching staff for his versatility, speed, strength and athleticism. "Toeanina's going to have his hands full," DC Rod Marinelli said Thursday.
több mint 11 éve
Antman Chicago Bears 397
csak a szokásos, mindenki all-pro, és épp ebben a szezonban akar nagyot robbantani.Zorddd
Hú köszi most megnyugodtam!!! 😀

több mint 11 éve
davemayer Chicago Bears 14 259 — "Grammar maci"
csak a szokásos, mindenki all-pro, és épp ebben a szezonban akar nagyot robbantani.Zorddd
ezért sem nagyon írunk be semmit, nincs semmi újdonság. De várom már hogy elkezdődjön, már nem kell sokat várni hála az égnek...

BEARS BABY!

Sir Alex immortal
több mint 11 éve
Zorddd Chicago Bears 476 — Menő
csak a szokásos, mindenki all-pro, és épp ebben a szezonban akar nagyot robbantani.

Double the gun, double the fun.
Zoon Politikon
több mint 11 éve
Antman Chicago Bears 397
senki semmit nem tud a traning campről?

több mint 11 éve
soma80 Chicago Bears 1 422 — Bears fan
ennyit megér, mivel elég szükősek vagyunk e téren emberkékből. Kondija szar állítólag, de remélem Marinelli gatyába rázza a srácot
több mint 11 éve
Habi New England Patriots USC Trojans 4 829 — Patriots GM
Chicago traded a late-round pick to the Buccaneers for DT Brian Price, per sources.

JT Daniels fan
több mint 11 éve
füligjimmy Chicago Bears 6 970 — I used to be with it, but they changed what it was.
Ne felejtsük ezt a klasszikust
 www.youtube.com/watch?v=jxvNxsJzyxI

De jön Peppers az első edzésen, és felteszi a negyvenmillió forintos kérdést: Na mi a kurva anyátokat csináltok itt!!!
 www.youtube.com/watch?v=qvwkmxrM7DM

I used to be with it, but then they changed what *it* was. Now what I'm with isn't *it*, and what's *it* seems weird and scary to me. It will happen to you.

- Abe Simpson
több mint 11 éve
Ma megkezdődik J'Marcus "Big Hekk" Webb, és Chris "Big Bamba" Williams párharca. Én epikus leszámolásra számítok.

Valami ilyesmire:

Vagy sokkal durvább, sokkal meghatóbb?
füligjimmy
 www.youtube.com/watch?v=8d8-GvW5OA0

Eric "dzsámárkusz" Cartman 😀

BEARS BABY!

Sir Alex immortal
több mint 11 éve
füligjimmy Chicago Bears 6 970 — I used to be with it, but they changed what it was.
Ma megkezdődik J'Marcus "Big Hekk" Webb, és Chris "Big Bamba" Williams párharca. Én epikus leszámolásra számítok.

Valami ilyesmire:

Vagy sokkal durvább, sokkal meghatóbb?

I used to be with it, but then they changed what *it* was. Now what I'm with isn't *it*, and what's *it* seems weird and scary to me. It will happen to you.

- Abe Simpson
több mint 11 éve
Lance Briggs egy Happy Endings című sorozatban szerepelt, ami közepesen vicces, viszont a szuperdögös Elisha Cutbert miatt nézem. Nem szégyellem bevallani. Hát nem mondom, hogy lerohadt tőle a képernyő, de ne hagyja ott az állását. Mondjuk ő tipikusan az a játékos, aki visszavonulása után egyből sporkommentátorrá avanzsál.
 www.youtube.com/watch?v=0Rd--3K7gY4

- Abe Simpson
több mint 11 éve
tüsi91 Chicago Bears 11 021
Hát ettől Puzsér lehet eltiltotta volna az anyját. 😀 😀

Amúgy csodálom, hogy senki sem írta be az év roster mozgását. Vmi Alexander ment, helyére jött Lorenzo Booker, volt Minny RB.
Nate Collins DT, meg kihagyja a szezonnyitót, ha egyeltalán megéri a rostert.
több mint 11 éve
Aztabüdös.....

www.thebiglead.com/index.php/2012/07/14/jay-cutlers-rendition-of-take-me-out-to-the-ballgame-was-fairly-horrible/füligjimmy
miért kell az ilyet erőltetni...

BEARS BABY!

Sir Alex immortal
több mint 11 éve
Aztabüdös.....

www.thebiglead.com/index.php/2012/07/14/jay-cutlers-rendition-of-take-me-out-to-the-ballgame-was-fairly-horrible/

- Abe Simpson
több mint 11 éve
Robilluma Pittsburgh Steelers 2 907 — Whatever it takes
Itt a megoldás:
Pozitív gondolatok fénybogarakba csomagolva
A szezont záró Vikings meccs után még volt laza 5 napja, hogy ideérjen 😊. Nem értem, hogy kerülhette el minden kilátogató figyelmét egy bazinagy feka, amint azt üvölti egy fénybogár több órás levadászása után, hogy "Bakker, jövőre dominálni fogom az egész ligát, jeee".

If you are looking for the identity of the Steelers franchise in 2013, just stop it.
- 2013 Pittsburgh Steelers running game: 86,4 yard/game, 27th in the league (3,5 y/c, 29th).
- 2013, Steelers@Patriots 31-55, 610 total yards by the Patriots. More points and more yards than any team ever had amassed against a Steelers franchise in business now for 81 NFL seasons.
- The Steelers' run defense allowed 115,6 yards per game (4,3 y/c) in 2013.
WAKE UP TOMLIN!
több mint 11 éve
Webb and Chris Williams split time at left tackle during the Bears mini-camp, but Webb insists he is not feeling any pressure to retain his starting job.

“One thing that I have emphasized during this off-season is: ‘I’ve got this,’” Webb said. “I feel that all the way through my soul. I don’t think of it as a competition. I think of it as a chance for me to learn and a time for me to take my place as an offensive tackle and dominate this league.”füligjimmy
átvette Hurd bizniszét, és a saját portékáját használja - ez az egyetlen magyarázata annak hogy ilyet nyilatkozik...

BEARS BABY!

Sir Alex immortal
több mint 11 éve
Webb and Chris Williams split time at left tackle during the Bears mini-camp, but Webb insists he is not feeling any pressure to retain his starting job.

“One thing that I have emphasized during this off-season is: ‘I’ve got this,’” Webb said. “I feel that all the way through my soul. I don’t think of it as a competition. I think of it as a chance for me to learn and a time for me to take my place as an offensive tackle and dominate this league.”

- Abe Simpson
több mint 11 éve
Full Forte contract: $4M sign bonus, $5M roster bonus in '12, $800k base sal. $4m roster bonus in '13; $1.7m base. $5.5M base '14, $6.65 '15.
Forte has $300k in workout bonuses and per game roster bonuses totalling $500k iin 13, $865K in 14, $1.05M in 15. Has $1M in incentives... tüsi91
Hááát igen, nem értek az új CBA-hoz annyira, de talán jobb lett volna az alapfizetés helyett roster bónuszt adni az utolsó évre. Mondjuk megállapodtak 17 millió garantáltban, 5 évről levitték 4 évre, nyilván adni is kellett valamit. 4 év/28-31 millió, 17 millió garantált, korrektnek mondható.

- Abe Simpson
több mint 11 éve
tüsi91 Chicago Bears 11 021
Full Forte contract: $4M sign bonus, $5M roster bonus in '12, $800k base sal. $4m roster bonus in '13; $1.7m base. $5.5M base '14, $6.65 '15.
Forte has $300k in workout bonuses and per game roster bonuses totalling $500k iin 13, $865K in 14, $1.05M in 15. Has $1M in incentives...
több mint 11 éve
ChesterPapa Chicago Bears 124 — Bears fan
Ez is megvan. Akkor nyugodtan lehet készülni a szezonra.
több mint 11 éve
soma80 Chicago Bears 1 422 — Bears fan
Hála az égnek!

Bears and Matt Forte agreed to a four-year deal. The deal will average about $8 million per year.