Detroit Lions

35 feliratkozó

6 hónapja
gbol Green Bay Packers 343
Majd valaki magyarázza el nekem, hogy a Napisten hogy a faszomban nem PB kezdő. Hogy.
MacPhisto
Nyilván neki is helye lett volna, de nehéz azt mondani hogy bármelyik beválasztott ne érdemelte volna meg
kapitnono
Ezzel azért bőven lehetne vitatkozni.
gbol
Aztán ugyan miért?
Lamb vezeti a ligát elkapasokban, 2. Yardokban
Brown 3. Yardokban, 100+ elkapassal
Puca szerintem nem is kérdés, újoncként 100+ elkapás, majd 1500 yard
Evans 1200 + yard 13 TD
Melyik nem érdemli meg szerinted?
kapitnono
Én globálisan értettem, az összes posztra
6 hónapja
kapitnono New Orleans Saints Ohio State Buckeyes 8 522 — WHO DAT!!!!
Majd valaki magyarázza el nekem, hogy a Napisten hogy a faszomban nem PB kezdő. Hogy.
MacPhisto
Nyilván neki is helye lett volna, de nehéz azt mondani hogy bármelyik beválasztott ne érdemelte volna meg
kapitnono
Ezzel azért bőven lehetne vitatkozni.
gbol
Aztán ugyan miért?
Lamb vezeti a ligát elkapasokban, 2. Yardokban
Brown 3. Yardokban, 100+ elkapassal
Puca szerintem nem is kérdés, újoncként 100+ elkapás, majd 1500 yard
Evans 1200 + yard 13 TD
Melyik nem érdemli meg szerinted?
kapitnono
Hát Evans helyett simán mehetett volna ő.
Sőt igazából Pucánál is mindenben jobb csak 1 meccsel kevesebbet játszott.
Toca
Azt én is írtam hogy szerintem megérdemelné, és igazságtalan hogy nincs ott, de aki bent van egyik sem érdemtelenül jutott be.


6 hónapja
Toca Minnesota Vikings 18 934 — Vikings fan
Majd valaki magyarázza el nekem, hogy a Napisten hogy a faszomban nem PB kezdő. Hogy.
MacPhisto
Nyilván neki is helye lett volna, de nehéz azt mondani hogy bármelyik beválasztott ne érdemelte volna meg
kapitnono
Ezzel azért bőven lehetne vitatkozni.
gbol
Aztán ugyan miért?
Lamb vezeti a ligát elkapasokban, 2. Yardokban
Brown 3. Yardokban, 100+ elkapassal
Puca szerintem nem is kérdés, újoncként 100+ elkapás, majd 1500 yard
Evans 1200 + yard 13 TD
Melyik nem érdemli meg szerinted?
kapitnono
Hát Evans helyett simán mehetett volna ő.
Sőt igazából Pucánál is mindenben jobb csak 1 meccsel kevesebbet játszott.

Szerkesztette: Toca
6 hónapja
kapitnono New Orleans Saints Ohio State Buckeyes 8 522 — WHO DAT!!!!
Majd valaki magyarázza el nekem, hogy a Napisten hogy a faszomban nem PB kezdő. Hogy.
MacPhisto
Nyilván neki is helye lett volna, de nehéz azt mondani hogy bármelyik beválasztott ne érdemelte volna meg
kapitnono
Ezzel azért bőven lehetne vitatkozni.
gbol
Aztán ugyan miért?
Lamb vezeti a ligát elkapasokban, 2. Yardokban
Brown 3. Yardokban, 100+ elkapassal
Puca szerintem nem is kérdés, újoncként 100+ elkapás, majd 1500 yard
Evans 1200 + yard 13 TD
Melyik nem érdemli meg szerinted?

Szerkesztette: kapitnono


6 hónapja
gbol Green Bay Packers 343
Majd valaki magyarázza el nekem, hogy a Napisten hogy a faszomban nem PB kezdő. Hogy.
MacPhisto
Nyilván neki is helye lett volna, de nehéz azt mondani hogy bármelyik beválasztott ne érdemelte volna meg
kapitnono
Ezzel azért bőven lehetne vitatkozni.
6 hónapja
csi77 Chicago Bears Illinois Fighting Illini 8 536 — Bears & Illinois fan
Ki az a Napisten?
steelwolf
Ámon Ré

Szerkesztette: csi77

Hajrá Bad Bones!
A lányos apukáknak a legjobb!!
http://orig08.deviantart.net/fa61/f/2015/248/f/d/matt_forte_by_anyegin-d98fqaw.png
6 hónapja
alatriste Green Bay Packers Florida State Seminoles 11 157 — Ha nincs más hátra jöhet az Anderson vezércsel.
Ki az a Napisten?
steelwolf


Liverpool Fc fan
6 hónapja
steelwolf Pittsburgh Steelers Oklahoma Sooners 9 140 — 2013 óta Pittsburgh Steelers fotelszurkoló!
Ki az a Napisten?
6 hónapja
kapitnono New Orleans Saints Ohio State Buckeyes 8 522 — WHO DAT!!!!
Majd valaki magyarázza el nekem, hogy a Napisten hogy a faszomban nem PB kezdő. Hogy.
MacPhisto
Nyilván neki is helye lett volna, de nehéz azt mondani hogy bármelyik beválasztott ne érdemelte volna meg


6 hónapja
csi77 Chicago Bears Illinois Fighting Illini 8 536 — Bears & Illinois fan
Majd valaki magyarázza el nekem, hogy a Napisten hogy a faszomban nem PB kezdő. Hogy.
MacPhisto
Úgy, hogy ez nézői szavazás. Csoda, hogy Messit nem választották be.....

Hajrá Bad Bones!
A lányos apukáknak a legjobb!!
http://orig08.deviantart.net/fa61/f/2015/248/f/d/matt_forte_by_anyegin-d98fqaw.png
6 hónapja
MacPhisto Detroit Lions Michigan Wolverines 2 769 — Detroit vs. everybody
Majd valaki magyarázza el nekem, hogy a Napisten hogy a faszomban nem PB kezdő. Hogy.

Only team in NFC not to play in the Super Bowl.
DET UM
6 hónapja
iktriad Jacksonville Jaguars 78 451 — GoT Survivor, GM Game 2018, NBA Fantasy 2020 winner
A Packers jelenleg 0, a Lions 5 Pro Bowlert ad idén. Milyen évet írunk???
Akiket beválasztottak:
Reeves-Maybin
Hutchinson
Ragnow
Sewell
LaPorta
6 hónapja
MacPhisto Detroit Lions Michigan Wolverines 2 769 — Detroit vs. everybody
 twitter.com/gmfb/status/1741821812806123916

Only team in NFC not to play in the Super Bowl.
DET UM
6 hónapja
gbol Green Bay Packers 343
Igen a bírók elbaszták, de azért Campbell sem volt a helyzet magaslatán.

A 70-es játékost nem küldöd a spori felé, ha előtte többször őt jelentették be jogosultként.
Deckeren kìvül is ment oda másik OL ember is (összességében 3), de minek zavarod ezzel a bírót, miért nem a 68-as megy csak oda egyedül? Gondolom kicsit a védőket akarták ezzel megtéveszteni. Nekem sem volt egyértelmű elsőre.

Amikor bemondják a 68-ast, akkor sztem be kellett volna rohannia a HC-nek a side judge-hoz, h technikai időt adjon a rossz bemondás miatt (saját TO ugye nem volt).

A bünti után még mindig rúgathatsz extrát és OT lesz, vagy egy jobb kivitelezést kérsz, ha már kaptál egy védőhiba miatt még egy esélyt a kétpontosra.

Ettől függetlenül a bírókat itt most el kellene küldeni pihenőre.
Willie Parker
Igy van, ennek a játékvezetői stábnak idén már nem szabadna vezetnie, a nyilvánvaló hazugságért pedig jelentős pénzbünti (nekem ne mondja senki, hogy nem jöttek rá, hogy elbaszták, de aztán nyilvánosan kötik az ebet a karóhoz...)...

Megint egy olyan meccs, ami végletekig izgalmas, kiélezett volt, és utána nem a játékosok kerülnek reflektorfénybe, hanem a bírók.
gabokocka
Honnan tudod h nem a liga köti az ebet a karohoz?
csebi
Nem tudom, de szanalmas, amikor nyilvanvalo kamerafelvetel van rola, hogy Decker odamegy a birohoz.
gabokocka
arról is van felvétel, hogy mit mond? 😊
bármiért odamehetett, mint a másik kettő OL is oda ment - akkor ők is azért mentek, hogy bejelentsék, hogy mindketten eligible elkapók?
vagy csak arra az egy játékosra érvényes az analógiád, amelyik a végén elkapta a labdát? 😉

odament 3 játékos, nyilvánvalóan azzal a tervvel, hogy megtévesszék a Cowboys játékosokat. ez alapjában véve egyébként remek terv.
a bíró bejelentette a 70-est, mint elkapó (hogy miért pont őt, arról a résztvevőknek eltérő nyilatkozatai lesznek, tanú nincs) majd mindenki felállt a play-re

1) ha én vagyok a play szerinti elkapó, akkor nem kellene szólnom, hogy nem engem nevezett meg a bíró eligible-nek?
2) ezt te is megemlítetted, Campbell szintén szólhatott volna, de ő sem csinált semmit
3) ez jó eséllyel csak azért lett TD mert a Cowboys védői leszarták azt az OL-t, aki a célterületre bement ineligible-ként. ha a bíró a 68-at jelenti be, akkor ez a play ebben a formában esélytelen lett volna.
rva
Bazmeg és még nekik áll feljebb.

Decker mi a pinámat mondott volna? Van pár perced Jézusra?

Miután bemondták már nem volt timeoutunk.
MacPhisto
Ami a felvételekről látszik, hogy a bíró nem néz Deckerre. Lehet nem is hallja mit mond. A határozottan felé futó 70-es játékost nézi, rámutat és biccent, hogy akkor ő a jogosult. Itt szerintem mindenki hibázott valamennyit, de be kellene vezetni, hogy ilyenkor csak a jogosult elkapó mehessen bejelenteni magát, ne 3 falember (akiből az egyik úgy rohan oda a kispadról, mintha dolga lenne ott). Azt nem tudom, hogy a hivatalos bejelentés után lett volna lehetőség meg szólni (időkérés, ha jól emlékszem már nem volt)
gbol
Kétpontosnál álló óra van.
Willie Parker
A játékidő áll, de a támadóóra megy
Igen a bírók elbaszták, de azért Campbell sem volt a helyzet magaslatán.

A 70-es játékost nem küldöd a spori felé, ha előtte többször őt jelentették be jogosultként.
Deckeren kìvül is ment oda másik OL ember is (összességében 3), de minek zavarod ezzel a bírót, miért nem a 68-as megy csak oda egyedül? Gondolom kicsit a védőket akarták ezzel megtéveszteni. Nekem sem volt egyértelmű elsőre.

Amikor bemondják a 68-ast, akkor sztem be kellett volna rohannia a HC-nek a side judge-hoz, h technikai időt adjon a rossz bemondás miatt (saját TO ugye nem volt).

A bünti után még mindig rúgathatsz extrát és OT lesz, vagy egy jobb kivitelezést kérsz, ha már kaptál egy védőhiba miatt még egy esélyt a kétpontosra.

Ettől függetlenül a bírókat itt most el kellene küldeni pihenőre.
Willie Parker
Igy van, ennek a játékvezetői stábnak idén már nem szabadna vezetnie, a nyilvánvaló hazugságért pedig jelentős pénzbünti (nekem ne mondja senki, hogy nem jöttek rá, hogy elbaszták, de aztán nyilvánosan kötik az ebet a karóhoz...)...

Megint egy olyan meccs, ami végletekig izgalmas, kiélezett volt, és utána nem a játékosok kerülnek reflektorfénybe, hanem a bírók.
gabokocka
Honnan tudod h nem a liga köti az ebet a karohoz?
csebi
Nem tudom, de szanalmas, amikor nyilvanvalo kamerafelvetel van rola, hogy Decker odamegy a birohoz.
gabokocka
arról is van felvétel, hogy mit mond? 😊
bármiért odamehetett, mint a másik kettő OL is oda ment - akkor ők is azért mentek, hogy bejelentsék, hogy mindketten eligible elkapók?
vagy csak arra az egy játékosra érvényes az analógiád, amelyik a végén elkapta a labdát? 😉

odament 3 játékos, nyilvánvalóan azzal a tervvel, hogy megtévesszék a Cowboys játékosokat. ez alapjában véve egyébként remek terv.
a bíró bejelentette a 70-est, mint elkapó (hogy miért pont őt, arról a résztvevőknek eltérő nyilatkozatai lesznek, tanú nincs) majd mindenki felállt a play-re

1) ha én vagyok a play szerinti elkapó, akkor nem kellene szólnom, hogy nem engem nevezett meg a bíró eligible-nek?
2) ezt te is megemlítetted, Campbell szintén szólhatott volna, de ő sem csinált semmit
3) ez jó eséllyel csak azért lett TD mert a Cowboys védői leszarták azt az OL-t, aki a célterületre bement ineligible-ként. ha a bíró a 68-at jelenti be, akkor ez a play ebben a formában esélytelen lett volna.
rva
Bazmeg és még nekik áll feljebb.

Decker mi a pinámat mondott volna? Van pár perced Jézusra?

Miután bemondták már nem volt timeoutunk.
MacPhisto
Ami a felvételekről látszik, hogy a bíró nem néz Deckerre. Lehet nem is hallja mit mond. A határozottan felé futó 70-es játékost nézi, rámutat és biccent, hogy akkor ő a jogosult. Itt szerintem mindenki hibázott valamennyit, de be kellene vezetni, hogy ilyenkor csak a jogosult elkapó mehessen bejelenteni magát, ne 3 falember (akiből az egyik úgy rohan oda a kispadról, mintha dolga lenne ott). Azt nem tudom, hogy a hivatalos bejelentés után lett volna lehetőség meg szólni (időkérés, ha jól emlékszem már nem volt)
gbol
Kétpontosnál álló óra van.
Willie Parker
A játékidő áll, de a támadóóra megy.
6 hónapja
Willie Parker Pittsburgh Steelers 14 934
Igen a bírók elbaszták, de azért Campbell sem volt a helyzet magaslatán.

A 70-es játékost nem küldöd a spori felé, ha előtte többször őt jelentették be jogosultként.
Deckeren kìvül is ment oda másik OL ember is (összességében 3), de minek zavarod ezzel a bírót, miért nem a 68-as megy csak oda egyedül? Gondolom kicsit a védőket akarták ezzel megtéveszteni. Nekem sem volt egyértelmű elsőre.

Amikor bemondják a 68-ast, akkor sztem be kellett volna rohannia a HC-nek a side judge-hoz, h technikai időt adjon a rossz bemondás miatt (saját TO ugye nem volt).

A bünti után még mindig rúgathatsz extrát és OT lesz, vagy egy jobb kivitelezést kérsz, ha már kaptál egy védőhiba miatt még egy esélyt a kétpontosra.

Ettől függetlenül a bírókat itt most el kellene küldeni pihenőre.
Willie Parker
Igy van, ennek a játékvezetői stábnak idén már nem szabadna vezetnie, a nyilvánvaló hazugságért pedig jelentős pénzbünti (nekem ne mondja senki, hogy nem jöttek rá, hogy elbaszták, de aztán nyilvánosan kötik az ebet a karóhoz...)...

Megint egy olyan meccs, ami végletekig izgalmas, kiélezett volt, és utána nem a játékosok kerülnek reflektorfénybe, hanem a bírók.
gabokocka
Honnan tudod h nem a liga köti az ebet a karohoz?
csebi
Nem tudom, de szanalmas, amikor nyilvanvalo kamerafelvetel van rola, hogy Decker odamegy a birohoz.
gabokocka
arról is van felvétel, hogy mit mond? 😊
bármiért odamehetett, mint a másik kettő OL is oda ment - akkor ők is azért mentek, hogy bejelentsék, hogy mindketten eligible elkapók?
vagy csak arra az egy játékosra érvényes az analógiád, amelyik a végén elkapta a labdát? 😉

odament 3 játékos, nyilvánvalóan azzal a tervvel, hogy megtévesszék a Cowboys játékosokat. ez alapjában véve egyébként remek terv.
a bíró bejelentette a 70-est, mint elkapó (hogy miért pont őt, arról a résztvevőknek eltérő nyilatkozatai lesznek, tanú nincs) majd mindenki felállt a play-re

1) ha én vagyok a play szerinti elkapó, akkor nem kellene szólnom, hogy nem engem nevezett meg a bíró eligible-nek?
2) ezt te is megemlítetted, Campbell szintén szólhatott volna, de ő sem csinált semmit
3) ez jó eséllyel csak azért lett TD mert a Cowboys védői leszarták azt az OL-t, aki a célterületre bement ineligible-ként. ha a bíró a 68-at jelenti be, akkor ez a play ebben a formában esélytelen lett volna.
rva
Bazmeg és még nekik áll feljebb.

Decker mi a pinámat mondott volna? Van pár perced Jézusra?

Miután bemondták már nem volt timeoutunk.
MacPhisto
Ami a felvételekről látszik, hogy a bíró nem néz Deckerre. Lehet nem is hallja mit mond. A határozottan felé futó 70-es játékost nézi, rámutat és biccent, hogy akkor ő a jogosult. Itt szerintem mindenki hibázott valamennyit, de be kellene vezetni, hogy ilyenkor csak a jogosult elkapó mehessen bejelenteni magát, ne 3 falember (akiből az egyik úgy rohan oda a kispadról, mintha dolga lenne ott). Azt nem tudom, hogy a hivatalos bejelentés után lett volna lehetőség meg szólni (időkérés, ha jól emlékszem már nem volt)
gbol
Kétpontosnál álló óra van.
6 hónapja
gbol Green Bay Packers 343
Igen a bírók elbaszták, de azért Campbell sem volt a helyzet magaslatán.

A 70-es játékost nem küldöd a spori felé, ha előtte többször őt jelentették be jogosultként.
Deckeren kìvül is ment oda másik OL ember is (összességében 3), de minek zavarod ezzel a bírót, miért nem a 68-as megy csak oda egyedül? Gondolom kicsit a védőket akarták ezzel megtéveszteni. Nekem sem volt egyértelmű elsőre.

Amikor bemondják a 68-ast, akkor sztem be kellett volna rohannia a HC-nek a side judge-hoz, h technikai időt adjon a rossz bemondás miatt (saját TO ugye nem volt).

A bünti után még mindig rúgathatsz extrát és OT lesz, vagy egy jobb kivitelezést kérsz, ha már kaptál egy védőhiba miatt még egy esélyt a kétpontosra.

Ettől függetlenül a bírókat itt most el kellene küldeni pihenőre.
Willie Parker
Igy van, ennek a játékvezetői stábnak idén már nem szabadna vezetnie, a nyilvánvaló hazugságért pedig jelentős pénzbünti (nekem ne mondja senki, hogy nem jöttek rá, hogy elbaszták, de aztán nyilvánosan kötik az ebet a karóhoz...)...

Megint egy olyan meccs, ami végletekig izgalmas, kiélezett volt, és utána nem a játékosok kerülnek reflektorfénybe, hanem a bírók.
gabokocka
Honnan tudod h nem a liga köti az ebet a karohoz?
csebi
Nem tudom, de szanalmas, amikor nyilvanvalo kamerafelvetel van rola, hogy Decker odamegy a birohoz.
gabokocka
arról is van felvétel, hogy mit mond? 😊
bármiért odamehetett, mint a másik kettő OL is oda ment - akkor ők is azért mentek, hogy bejelentsék, hogy mindketten eligible elkapók?
vagy csak arra az egy játékosra érvényes az analógiád, amelyik a végén elkapta a labdát? 😉

odament 3 játékos, nyilvánvalóan azzal a tervvel, hogy megtévesszék a Cowboys játékosokat. ez alapjában véve egyébként remek terv.
a bíró bejelentette a 70-est, mint elkapó (hogy miért pont őt, arról a résztvevőknek eltérő nyilatkozatai lesznek, tanú nincs) majd mindenki felállt a play-re

1) ha én vagyok a play szerinti elkapó, akkor nem kellene szólnom, hogy nem engem nevezett meg a bíró eligible-nek?
2) ezt te is megemlítetted, Campbell szintén szólhatott volna, de ő sem csinált semmit
3) ez jó eséllyel csak azért lett TD mert a Cowboys védői leszarták azt az OL-t, aki a célterületre bement ineligible-ként. ha a bíró a 68-at jelenti be, akkor ez a play ebben a formában esélytelen lett volna.
rva
Bazmeg és még nekik áll feljebb.

Decker mi a pinámat mondott volna? Van pár perced Jézusra?

Miután bemondták már nem volt timeoutunk.
MacPhisto
Ami a felvételekről látszik, hogy a bíró nem néz Deckerre. Lehet nem is hallja mit mond. A határozottan felé futó 70-es játékost nézi, rámutat és biccent, hogy akkor ő a jogosult. Itt szerintem mindenki hibázott valamennyit, de be kellene vezetni, hogy ilyenkor csak a jogosult elkapó mehessen bejelenteni magát, ne 3 falember (akiből az egyik úgy rohan oda a kispadról, mintha dolga lenne ott). Azt nem tudom, hogy a hivatalos bejelentés után lett volna lehetőség meg szólni (időkérés, ha jól emlékszem már nem volt)
6 hónapja
csebi New York Giants Notre Dame Fighting Irish 21 940 — Lucas Scott
Igen a bírók elbaszták, de azért Campbell sem volt a helyzet magaslatán.

A 70-es játékost nem küldöd a spori felé, ha előtte többször őt jelentették be jogosultként.
Deckeren kìvül is ment oda másik OL ember is (összességében 3), de minek zavarod ezzel a bírót, miért nem a 68-as megy csak oda egyedül? Gondolom kicsit a védőket akarták ezzel megtéveszteni. Nekem sem volt egyértelmű elsőre.

Amikor bemondják a 68-ast, akkor sztem be kellett volna rohannia a HC-nek a side judge-hoz, h technikai időt adjon a rossz bemondás miatt (saját TO ugye nem volt).

A bünti után még mindig rúgathatsz extrát és OT lesz, vagy egy jobb kivitelezést kérsz, ha már kaptál egy védőhiba miatt még egy esélyt a kétpontosra.

Ettől függetlenül a bírókat itt most el kellene küldeni pihenőre.
Willie Parker
Igy van, ennek a játékvezetői stábnak idén már nem szabadna vezetnie, a nyilvánvaló hazugságért pedig jelentős pénzbünti (nekem ne mondja senki, hogy nem jöttek rá, hogy elbaszták, de aztán nyilvánosan kötik az ebet a karóhoz...)...

Megint egy olyan meccs, ami végletekig izgalmas, kiélezett volt, és utána nem a játékosok kerülnek reflektorfénybe, hanem a bírók.
gabokocka
Honnan tudod h nem a liga köti az ebet a karohoz?
csebi
Nem tudom, de szanalmas, amikor nyilvanvalo kamerafelvetel van rola, hogy Decker odamegy a birohoz.
gabokocka
arról is van felvétel, hogy mit mond? 😊
bármiért odamehetett, mint a másik kettő OL is oda ment - akkor ők is azért mentek, hogy bejelentsék, hogy mindketten eligible elkapók?
vagy csak arra az egy játékosra érvényes az analógiád, amelyik a végén elkapta a labdát? 😉

odament 3 játékos, nyilvánvalóan azzal a tervvel, hogy megtévesszék a Cowboys játékosokat. ez alapjában véve egyébként remek terv.
a bíró bejelentette a 70-est, mint elkapó (hogy miért pont őt, arról a résztvevőknek eltérő nyilatkozatai lesznek, tanú nincs) majd mindenki felállt a play-re

1) ha én vagyok a play szerinti elkapó, akkor nem kellene szólnom, hogy nem engem nevezett meg a bíró eligible-nek?
2) ezt te is megemlítetted, Campbell szintén szólhatott volna, de ő sem csinált semmit
3) ez jó eséllyel csak azért lett TD mert a Cowboys védői leszarták azt az OL-t, aki a célterületre bement ineligible-ként. ha a bíró a 68-at jelenti be, akkor ez a play ebben a formában esélytelen lett volna.
rva
Bazmeg és még nekik áll feljebb.

Decker mi a pinámat mondott volna? Van pár perced Jézusra?

Miután bemondták már nem volt timeoutunk.
MacPhisto
De az edző oda mehet az oldalsó bíróhoz h rosszul mondtak be. Erre ő megállítja és tanácskoznak. Eagles meccsunkon volt olyan h már felállt az eagles off a playhez de a bírok bele fújtak a snap előtt és nem engedtek a játékot.
Ez a része a lions sara, nem nehéz ezt belátni. de mint írtam lentebb ettől még nem mentem fel a bírót, elképesztő hibát vetett

Mi vagyunk a homok a gépezetben, a bot a küllők között, a tüske a köröm alatt. Mi vagyunk, akikbe beletörik a fog és a bicska, és beleszorul a fejsze is. Mi vagyunk az a Dávid, akit jobb, ha elkerül, a Góliát. A párttal, a néppel egy az utunk, a jelszavunk munka és béke.
6 hónapja
MacPhisto Detroit Lions Michigan Wolverines 2 769 — Detroit vs. everybody
Igen a bírók elbaszták, de azért Campbell sem volt a helyzet magaslatán.

A 70-es játékost nem küldöd a spori felé, ha előtte többször őt jelentették be jogosultként.
Deckeren kìvül is ment oda másik OL ember is (összességében 3), de minek zavarod ezzel a bírót, miért nem a 68-as megy csak oda egyedül? Gondolom kicsit a védőket akarták ezzel megtéveszteni. Nekem sem volt egyértelmű elsőre.

Amikor bemondják a 68-ast, akkor sztem be kellett volna rohannia a HC-nek a side judge-hoz, h technikai időt adjon a rossz bemondás miatt (saját TO ugye nem volt).

A bünti után még mindig rúgathatsz extrát és OT lesz, vagy egy jobb kivitelezést kérsz, ha már kaptál egy védőhiba miatt még egy esélyt a kétpontosra.

Ettől függetlenül a bírókat itt most el kellene küldeni pihenőre.
Willie Parker
Igy van, ennek a játékvezetői stábnak idén már nem szabadna vezetnie, a nyilvánvaló hazugságért pedig jelentős pénzbünti (nekem ne mondja senki, hogy nem jöttek rá, hogy elbaszták, de aztán nyilvánosan kötik az ebet a karóhoz...)...

Megint egy olyan meccs, ami végletekig izgalmas, kiélezett volt, és utána nem a játékosok kerülnek reflektorfénybe, hanem a bírók.
gabokocka
Honnan tudod h nem a liga köti az ebet a karohoz?
csebi
Nem tudom, de szanalmas, amikor nyilvanvalo kamerafelvetel van rola, hogy Decker odamegy a birohoz.
gabokocka
arról is van felvétel, hogy mit mond? 😊
bármiért odamehetett, mint a másik kettő OL is oda ment - akkor ők is azért mentek, hogy bejelentsék, hogy mindketten eligible elkapók?
vagy csak arra az egy játékosra érvényes az analógiád, amelyik a végén elkapta a labdát? 😉

odament 3 játékos, nyilvánvalóan azzal a tervvel, hogy megtévesszék a Cowboys játékosokat. ez alapjában véve egyébként remek terv.
a bíró bejelentette a 70-est, mint elkapó (hogy miért pont őt, arról a résztvevőknek eltérő nyilatkozatai lesznek, tanú nincs) majd mindenki felállt a play-re

1) ha én vagyok a play szerinti elkapó, akkor nem kellene szólnom, hogy nem engem nevezett meg a bíró eligible-nek?
2) ezt te is megemlítetted, Campbell szintén szólhatott volna, de ő sem csinált semmit
3) ez jó eséllyel csak azért lett TD mert a Cowboys védői leszarták azt az OL-t, aki a célterületre bement ineligible-ként. ha a bíró a 68-at jelenti be, akkor ez a play ebben a formában esélytelen lett volna.
rva
Bazmeg és még nekik áll feljebb.

Decker mi a pinámat mondott volna? Van pár perced Jézusra?

Miután bemondták már nem volt timeoutunk.

Only team in NFC not to play in the Super Bowl.
DET UM
6 hónapja
rva 4 036 — Me for President!
Igen a bírók elbaszták, de azért Campbell sem volt a helyzet magaslatán.

A 70-es játékost nem küldöd a spori felé, ha előtte többször őt jelentették be jogosultként.
Deckeren kìvül is ment oda másik OL ember is (összességében 3), de minek zavarod ezzel a bírót, miért nem a 68-as megy csak oda egyedül? Gondolom kicsit a védőket akarták ezzel megtéveszteni. Nekem sem volt egyértelmű elsőre.

Amikor bemondják a 68-ast, akkor sztem be kellett volna rohannia a HC-nek a side judge-hoz, h technikai időt adjon a rossz bemondás miatt (saját TO ugye nem volt).

A bünti után még mindig rúgathatsz extrát és OT lesz, vagy egy jobb kivitelezést kérsz, ha már kaptál egy védőhiba miatt még egy esélyt a kétpontosra.

Ettől függetlenül a bírókat itt most el kellene küldeni pihenőre.
Willie Parker
Igy van, ennek a játékvezetői stábnak idén már nem szabadna vezetnie, a nyilvánvaló hazugságért pedig jelentős pénzbünti (nekem ne mondja senki, hogy nem jöttek rá, hogy elbaszták, de aztán nyilvánosan kötik az ebet a karóhoz...)...

Megint egy olyan meccs, ami végletekig izgalmas, kiélezett volt, és utána nem a játékosok kerülnek reflektorfénybe, hanem a bírók.
gabokocka
Honnan tudod h nem a liga köti az ebet a karohoz?
csebi
Nem tudom, de szanalmas, amikor nyilvanvalo kamerafelvetel van rola, hogy Decker odamegy a birohoz.
gabokocka
arról is van felvétel, hogy mit mond? 😊
bármiért odamehetett, mint a másik kettő OL is oda ment - akkor ők is azért mentek, hogy bejelentsék, hogy mindketten eligible elkapók?
vagy csak arra az egy játékosra érvényes az analógiád, amelyik a végén elkapta a labdát? 😉

odament 3 játékos, nyilvánvalóan azzal a tervvel, hogy megtévesszék a Cowboys játékosokat. ez alapjában véve egyébként remek terv.
a bíró bejelentette a 70-est, mint elkapó (hogy miért pont őt, arról a résztvevőknek eltérő nyilatkozatai lesznek, tanú nincs) majd mindenki felállt a play-re

1) ha én vagyok a play szerinti elkapó, akkor nem kellene szólnom, hogy nem engem nevezett meg a bíró eligible-nek?
2) ezt te is megemlítetted, Campbell szintén szólhatott volna, de ő sem csinált semmit
3) ez jó eséllyel csak azért lett TD mert a Cowboys védői leszarták azt az OL-t, aki a célterületre bement ineligible-ként. ha a bíró a 68-at jelenti be, akkor ez a play ebben a formában esélytelen lett volna.
6 hónapja
ThundersNFL a Paraszt New England Patriots 14 524 — !SuPeR6BoWL!
Ennek csak döntésnek csak Phillyben örülnek....
ThundersNFL a Jobbágy
A SF topicban te kérted számon valakin (jogosan) , hogy milyen szánalmas hsz-e volt. Ez most mi?

Amúgy is szereted ezeket az egybites beböfögéseket mindenhová.....
csi77
Így jobb lett volna hsz 😉

Draft


2001-2003-2004-2014-2016-2018
6 hónapja
csi77 Chicago Bears Illinois Fighting Illini 8 536 — Bears & Illinois fan
Ennek csak döntésnek csak Phillyben örülnek....nagyon akarják nekik 1st seedet
ThundersNFL a Jobbágy
A SF topicban te kérted számon valakin (jogosan) , hogy milyen szánalmas hsz-e volt. Ez most mi?

Amúgy is szereted ezeket az egybites beböfögéseket mindenhová.....

Hajrá Bad Bones!
A lányos apukáknak a legjobb!!
http://orig08.deviantart.net/fa61/f/2015/248/f/d/matt_forte_by_anyegin-d98fqaw.png
6 hónapja
Willie Parker Pittsburgh Steelers 14 934


Decker állítása szerint azt mondta a sporinak, h "I report", az helyes?
6 hónapja
Needa Dallas Cowboys 234
Én a condensed verziót néztem, abban nem volt kivesézve hogy mit csináltak a bírók a meccs végén (megint), viszont ettől függetlenül nem értem hogy miért nem volt elég az extra pont, meg a hosszabbítás? Rájátszásban is egy két pontos kísérleten megy majd el a szezon? Azért azt nehéz lenne megemészteni. Szóval eleve nekimegy a két pontosnak, nagyon rizikós, de sikerül, csak megvan a meccs. Erre jön egy zászló,. szabálytalanság és hátrébbról kell próbálkozni. Na ott minek ment neki még egyszer? Kifejezetten rossz döntés. Kisegíti az offside Parsonson, van lehetősége az extra pontra, de csak azért is megpróbálja és megint nem sikerül. Jobban kéne éreznie Campbellnek hogy mikor érdemes agresszívnak lenni és mikor nem. Például az elsé félidő végén nem elégedett meg a 3 ponttal , inkább nekiment a negyediknek pedig ott nagyon megállt a Lions, és persze 0 pont lett a vége. Az a 3 pont pedig pont a meccs végén hiányzott, azzal nem lett volna szükség még extra pontra sem. Néha az edzők szerintem alulértékelik a mezőnygólok jelentőségét, pedig egy szoros meccsen az is számít. és az elvesztegett 3 pont később rákényszerítheti a csapatot pl egy on side kickre, vagy hogy a meccs legvégén nem elég a mezőnygól, hanem touchdown kell. Jó lenne ha Campbell ezen elgondolkodna, mert az nem vezet nagy sikerekhez ha valaki görcsösen ragaszkodik a koncepciójához, néha rugalmasnak kell lenni és alkalmazkodni az adott szituációhoz.
Baba Yaga
Ja persze ezekkel a bírókkal OT-re menni. Faszt.

Campbell behívta a 2 pontot és jó döntés volt mert megcsináltuk, megnyertük a meccset. Most lehet asteriskezni a faszfejeknek.

A tehénfos pedig szopjon le bő nyállal. 2014-ben ez tönkrebaszta a csapatunkat évekre, most nem fogja. Ne találkozzunk a playoffban mert szétbasszuk a csaló pofátokat vagy 30 ponttal.
MacPhisto
Nyugi. . Csalokert a zold division tarsatokhoz kell menni.
6 hónapja
nagir New York Giants Michigan Wolverines 7 710 — Bla, bla, bla
Nekem az egészben a fehérsapkás Bohóc test beszéde a legfelháborítóbb!
Meg se áll, le se lassít meghallgatni, igazából felé sem akar fordulni, kb. "NE beszélj hozzám te paraszt!!! Nem vagyok rád kíváncsi!"



ETO, A.C. Milan, Winnipeg Jets, Liverpool F.C., SF Giants, Chicago Bulls, Vale 46, MvG, Senna, Lance Armstrong, Stephen Hendry, Mike Tyson, Boris Becker, Tiger Woods FAN!!!
6 hónapja
alatriste Green Bay Packers Florida State Seminoles 11 157 — Ha nincs más hátra jöhet az Anderson vezércsel.


Ugyanaz a brigád vezette ezt a meccset, mint amelyik itt nem látott DPI-t...
gabokocka
OFF
Ezen a meccsen pár play-jel korábban Maho a pályán belül kapott egy ütést mielőtt kilépett volna, mégis repült az unnecessary roughness. Majd párral később a Chiefs WR visszafelé futva lép ki a pályáról, az órának pörögnie kellett volna mégis állt, szabálytalanul.

Ettől még a DPI az volt és az IS hiba volt, hogy nem dobták be, de ez inkább a kar inkompetenciáját mutatja, mintsem, hogy megtolták volna a GB-t. 3 szar ítélet születt kb 3 perc alatt, ebből 1 (a legsúlyosabb) a GB javára volt, de 2 ugyancsak fontos a KC javára. Csak érdekes módon ilyenkor mindig az az 1 kerül elő amit a vesztes csapat kapott meg. Ha bedobják a DPI-t akkor a Chiefst tolta volna a bírói kar a "közvélekedés szerint". Így a GB-t. 😊 Mindig csak nézőpont kérdése.

ON

Szerkesztette: alatriste


Liverpool Fc fan