Jan

Pittsburgh Steelers

Jan
Lakhely
Bonyhád
Utoljára láttuk
1 napja
Regisztrált
több mint 9 éve
Fórum hozzászólások
2 289


Utolsó 10 fórum hozzászólás

2 napja
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
Hogy nem lesz saját autó, és majd közösségi autózás lesz preferálva, pusztán azért, mert utilitarista vagy logikus, saját tulajdonlás helyett, mondhatni kárára. Van amiben technikailag gyorsan fejlődik az emberiség és van amiben meg irreálisan lassan. A saját autó szabadságának feladása az utóbbihoz tartozik. Az a generáció, amelyik megtapasztalja nem is adja fel.

Az elektromos autók meg mindaddig megmaradnak "úri huncutságnak", amíg egy tankolás nem 5 perc, hanem 5+ óra.
Sobri Jóska
Az "autó kommunizmus" szerintem is még odébb van. Megjósolni nem merem, hogy mennyivel, az is lehet, hogy több, mint 50 év lesz. A saját autó szabadsága is egy faktor, bár szerintem csak vidéken, ahol ténylegesen kell is, és szabadságot is ad. Jelenleg még a nagyvárosok sűrűjében is ez van, mert a tömegközlekedés is olyan amilyen. De a kis távolságok + nagy ügyfélszám + szennyezés és zajterhelés miatt ez akár egyik pillanatról a másikra is változhat. Nézd meg, hogy mit csinált az autópiaccal a dízel botrány és a német hírek. Évtizedeken keresztül a dízel volt a tuti, a dízelek tartották az árukat, stb. És két év alatt lényegében megfordult minden, felére esett az érdeklődés, a dízel autók lettek az olcsó használt autók. Egy évtizedes berögződést alakított át két hír pillanatok alatt. Pedig igazából olyan következménye ami belátható időn belül a magyar autóst érinthetné, nincs is a dolognak, hiszen a dízelek jobbak, mint valaha, a kitiltás meg egyelőre ott tart, hogy talán néhány német városból, talán 1-2 napra, ha eléri a nitrogén-oxid szint a szmog szintet.

Ezek alapján én simán el tudom képzelni, hogy ha bejön az olcsóbban fenntartható elektromos autó, és mellé megoldódik az önvezetés jogi környezete, akkor jön valami hír (mondjuk hasonló, mint Londonban, hogy páros napokon páros rendszám, páratlanokon páratlan, stb.) és mellé jön egy-két Tesla aki lát fantáziát az önvezető taxizásban, és ez néhány év alatt sokszázezer nagyvárosit fog eltaszítani a kocsitól a taxi felé. És máris megindult a hólabda, és senki nem állítja meg, hogy ne legyen belőle lavina.
...
peterk2005
Kb ezek a tervek az EU-ban:

megtiltják fosszilis energiával működő járművek üzembehelyezését,
2025-től Norvégiában
2030-tól Dánia, Hollandia, Svédország, Szlovénia

Nem mehet be semmilyen diesel autó
2025-től Athén, Madrid, Párizs
2030-tól Amsterdam, Miláno, London, Brüsszel

Illetve Athén, Madrid, Párizs esetében 2030-tól a tiltást kiterjesztik minden belsőégésű járműre.

Nyilván ez nem teljeskörű felsorolás, de a cikkben ahol olvastam, csak ezeket a városokat emelték ki.
4 napja
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
Amúgyis előre beetetéssel horgászni, az kábé olyan, mint sörétes puskával vadászni. 😛
Sobri Jóska
Ajjaj, kezdünk veszélyes vizekre tévedni! 😊

Ha csak Montagh András: A sikeres sörétlövés c. alapművéből indulsz ki, akkor valóban úgy tűnhet hogy az egy egyszerű dolog- A valóságban viszont az a helyzet, hogy mivel a golyós és a sörétes lövés teljesen más mozgáskultúrát, célzási metódust, sőt más légzéstechnikát is kíván, nagyon kevés az olyan ember, aki golyóval és söréttel is egyformán jól lő. Természetesen mindkettő tanulható, de az olyan ember, aki ösztönösen jól csinálja mindkettőt, kb mint a fehér holló.

Amúgy pedig az azóta többször módosított 1996 évi LV törvény egészen pontosan meghatározza hogy Mo.-n milyen állatfajokra milyen eszközzel szabad vadászni, ez nem egyéni ízlés kérdése.
5 napja
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
Mohácson melyik étterembe érdemes menni?
Matthew99
Ha Mohács környéke is játszik, akkor Bóly 10-12 km, és ott a Kiskastély étterem nagyon jó.
6 napja
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
Ez csak akkor igaz, ha feltételezed, hogy mindenkinek belefér 40-50 perc várakozás az autóra.

Feleannyi autóval csak abban az esetben tudod megoldani, ha ritkábban kérnek új fuvart, mint amennyi az autóid menetideje. Ezt úgy számold, hogy ha például 30 perc a menetidő, akkor 40-50 percenként tudsz új fuvart indítani.Jan
Nem kell várni, mert a munkába járás napi rutin. Telón előre lekötöd, hogy hétfőtől péntekig minden reggel 7.30-ra kéred az autót és akkor 7.30-ra ott lesz, nem kell várnod rá. Most ugye az automatizált, önvezető időkről beszélünk, amikor az autók oda mennek ahova kéred, és akkora amikorra kéred.

Nagyvárosban persze Sobrinak igaza van, a tömegközlekedés a megoldás. Az más kérdés, hogy a tömegközlekedés sem feltétlenül 40-50 fős buszokat és/vagy hatalmas, fix útvonalas villamosokat jelent majd. A 4-5-6-8 fős kisbuszok rugalmasabbak, lényegesen kisebb az útterhelésük, fajlagos energiafogyasztásuk, nem kell olyan széles-fejlett útvonalhálózat mint a böhömöknek. És nem kellenek fix útvonalak sem, megállókkal, stb. Központi vezérléssel megoldható - már ma képes lenne erre az informatika -, hogy a városban mászkáló rengeteg kisbuszt úgy irányítsa, hogy ott vesz fel ahol vagy / ahova kéred (nincsenek megállók) és oda visz pontosan, ahova kéred. A többit pedig intézi a központi vezérlés. Megtervezi az utat, útközben esetleg felvesz 1-2 utast, téged pedig kirak a végállomáson, méterre pontosan ott, ahova menni akarsz.
peterk2005
Igen, csak ha telón lekötöd, hogy minden nap 7:30-ra kéred, és 30 perc a menetidő, az egyik szomszédod 7:40-re, a másik meg 7:50-re, akkor ez ugyanúgy 3 fő és 3 autó.

Konkrét példa: téli szezonban heti 4 vagon primer faterméket küldünk olaszba. Jó esetben 2 hét alatt ér vissza a vagon -ha a digóknál minden simán megy (ami nem törvényszerű)
Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a RailCargonak minimum 12 vagont kell fenntartani ahhoz, hogy a mi heti 4 vagonos igényünket ki tudják szolgálni.

Amúgy a második résszel egyetértek, ilyesmi lehet a jövő, gyakorlatilag egy kis helyijárat, ami címre jön, címre megy, és összeköti az azonos időben, azonos vonalon levő fuvarokat. De ez egyáltalán nem feleannyi járművet jelent.
6 napja
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
Ezzel ugye csak az a baj, hogy rengeteg ember a reggel 6-8 közötti időszakban megy dolgozni, ekkorra kéne a sok jármű, aztán egész nap pangás, és a munkanap végén ugyanez vissza. Akkor megint csak a sokmilliós cucc álldogál fél napot, (plusz egész éjjel) -> luxus. 😊Jan
Igazad van, de az is kisebb luxus lesz, mint a mai rendszer. Ma 1 emberrel 1 autó megy dolgozni, és az meg is várja a gazdát. Ha viszont nem saját autó lesz, akkor 6-8 közé is bele fog férni, hogy az autó forduljon legalább még egyet. Ha csak kettőt fordul, már az is fele annyi autót jelent.
peterk2005
Ez csak akkor igaz, ha feltételezed, hogy mindenkinek belefér 40-50 perc várakozás az autóra.

Feleannyi autóval csak abban az esetben tudod megoldani, ha ritkábban kérnek új fuvart, mint amennyi az autóid menetideje. Ezt úgy számold, hogy ha például 30 perc a menetidő, akkor 40-50 percenként tudsz új fuvart indítani.

Én inkább abban látom a megfejtést, hogy ne 1 ember üljön 1 autóban.
Jan
Hanem mondjuk 30-40.
És hívjuk mondjuk... busznak!
Nagy éca.
Sobri Jóska
Tekintve hogy a busz nem akkor jön amikor én szeretném, nem ott vesz fel és tesz le ahol én szeretném... sajnos nem erre gondoltam. 😊
6 napja
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
Ezzel ugye csak az a baj, hogy rengeteg ember a reggel 6-8 közötti időszakban megy dolgozni, ekkorra kéne a sok jármű, aztán egész nap pangás, és a munkanap végén ugyanez vissza. Akkor megint csak a sokmilliós cucc álldogál fél napot, (plusz egész éjjel) -> luxus. 😊Jan
Igazad van, de az is kisebb luxus lesz, mint a mai rendszer. Ma 1 emberrel 1 autó megy dolgozni, és az meg is várja a gazdát. Ha viszont nem saját autó lesz, akkor 6-8 közé is bele fog férni, hogy az autó forduljon legalább még egyet. Ha csak kettőt fordul, már az is fele annyi autót jelent.
peterk2005
Ez csak akkor igaz, ha feltételezed, hogy mindenkinek belefér 40-50 perc várakozás az autóra.

Feleannyi autóval csak abban az esetben tudod megoldani, ha ritkábban kérnek új fuvart, mint amennyi az autóid menetideje. Ezt úgy számold, hogy ha például 30 perc a menetidő, akkor 40-50 percenként tudsz új fuvart indítani.

Én inkább abban látom a megfejtést, hogy ne 1 ember üljön 1 autóban.
7 napja
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
Az nem annyira bonyolult, mert estére kijönnek a halak partközelbe. Keresek egy helyet, ahol kicsit keményebb az alja, oda rendesen beetetek, de semmi extra csak áztatott kenyér, saját készítésű főtt / áztatott kukorica vagy magmix, meg valami kevés édes etetőanyag. Aztán mikor a strandolók eltűnnek, (este 10-11 körül) akkor kiülök és sima fenekezővel vagy feederrel meghorgászom. Pontyot így nem fogtam, de keszegféléket -dévért, vörösszárnyút, jászt- elég sokat. Balin is beesik néha csontira... elég aktív és élvezetes peca -ha jön a hal. Viszont a frontok, szélirány, egyéb természeti tényezők eléggé meg tudják keverni a dolgokat.

De a Balaton azért jóval egyszerűbb történet mint a Duna.
Jan
Mi is teljesen hasonlóan toljuk...deli part,szabadstrand kis víz 0 akadó és éjjel..annyi hogy kisebb ponty szinte mindig van és a csali is közepesre főzött kukorica!
Annyi csalás van a dologban hogy a nagyobbat szeretnenk akkor kb 100 méterre beviszem 3 kukoricás horoggal a környékét még megszórom..igy jönnek a 3 kiló körüliek!de hat ez tenyleg eg es fold a Dunahoz képest 😀
yooker
Nem vagyok komoly balatoni pecás, csak a családi nyaralás alatt művelem, és mindig ugyanott, Szárszón. Egy darabig próbálkoztam -szerény eredménnyel- aztán egy helyi ember kivitt magával és megmutatta a dolgokat, azóta már nem csak horgászok, hanem fogok is. 😊
Nálunk alapvetően sültkeszeg fogyasztó a társaság, inkább arra szoktam rámenni. Viszont én is hallottam, hogy mióta korlátozták az ipari halászatot, azóta nagyon megy a ponty.
Jan
Meghoztátok a kedvemet. Akkor lehet ezt bejátszom Augusztus elején. Igaz Vonyarcon leszek, az nem Déli part, de hát na. 😊 Gondolom annyiban talán nem tér el.
kristóf17
Eszembe jutott még valami, ami fontos lehet a Balatonon, de nem említettük: ha hattyúkat látsz a közelben, akkor ne szórj be kukoricát, vagy darabosabb etetőanyagot, mert rögtön észreveszik, odagyűlnek és feleszik az egészet! Elzavarni őket képtelenség, és aznapra lenullázzák a helyet.
7 napja
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
"Kalifaszunak" (ez amugy mit jelent?) nem kell majd foglalkoznia a szervizzel, mert az auto, mint magantulajdon meg fog szunni. Hiszen az onvezeto auto miert allna 8-10 orat a munkahelyed elott?
Jelen allas szerint naponta maximum par orat hasznalsz egy sok millio forintot ero targyat, ez luxus. Majd a googletol vagy a facebooktol odarendeled reggel 8-ra a szallitojarmuvet (ez mar nem auto kinezetu lesz), beleulsz es amig elvisz a munkahelyedre, megreggelizel. Hazafele a munkad utolso emailezos, telefonalgatos fel orajat mar a jarmuben tudod le.
Ezzel a modellel megoldva a jogi felelosseg es a szervizelos kerdeskor is.
Szokol
Ezzel ugye csak az a baj, hogy rengeteg ember a reggel 6-8 közötti időszakban megy dolgozni, ekkorra kéne a sok jármű, aztán egész nap pangás, és a munkanap végén ugyanez vissza. Akkor megint csak a sokmilliós cucc álldogál fél napot, (plusz egész éjjel) -> luxus. 😊
7 napja
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
“Doktorrá fogadom”
Amadeus
Utólag látva h milyen volt, újra belevagnal? 😊 én nem.

Nagy Grat. Merre lesz az elhelyezkedés?
csebi
Ügyvédi Iroda kizárólag, az abszurdum az, hogy eddig a legjobban fizető ajánlatot minisztériumból kaptam, keresés nélkül.

Amúgy újra belefognék, szerintem megtaláltam azt a pályát, amihez van kedvem és talán valamennyi eszem is.
Amadeus
Gratula!

Azért azt a minisztériumi ajánlatot gondold csak át: belülről bomlaszthatod a rendszert és rendesen meg is fizetnek érte. win-win
9 napja
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
Nem vagyok otthon a kocsikban, azert kerdeztem, nalam a suv kb olyan h aki videken vagy pesten dimbes-dimbos helyen lakik annak praktikus de varosban nem latom ertelmet es gondolom dragabb mint egy normal opel peldaul.
A suv lett az elmult evek trendi kocsija , mosz ez a meno.

amugy amit nem ertett3m soha h ugyebar a vilagon mindenhol van sebesseg korlatozas, jo tudom nemetben nincd is de akkor is miert lehet kapni napi hasznalatra bohom es kurva gyors autokat?!Iugyanez motorra is ervenyes nalam.
ZoliMP
Motorral pontosan tudom hogy mi helyzet. Én (a hazai átlagmotoroshoz képest) elég sokat járok 2 személlyel, és hosszabb túrákra. Az én igényeimnek tökéletesen megfelelne egy középkategóriás, 600-1000 cm3 közötti motor, de valamiért ebben a kategóriában a gyártók nem készítenek olyat, amin 2 teljesértékű ülés van. Ilyet csak a kifejezetten nagy naked vagy túramotorokra tesznek.

Tehát ha az ember életének a része, hogy eljár 5-10 napos, 3-4000 km-es motoros túrákra, 2 személlyel + a 2 személy összes cuccával, akkor sajnos csak a nagy (1000 cm3 fölötti) kategóriából tud választani.

Persze az nagyon kényelmes, hogy egy ilyennel nem kell gondolkodni, hogy elbírja-e, meg hogy egy előzést el merjek kezdeni vagy ne - de sajnos ennek megvan a következménye költség oldalon is.

Szóval én nagyon szívesen eljárnák egy 750-essel, amire lehet pakolni, kényelmes hosszútávon az utasnak is, és olcsó fenntartani, de sajnos ilyet nem gyárt senki. Üzletpolitika.
Jan
Koszi a reszletes leirast...most mar csak a sebesseget nem ertem. Motorra is ugyanaz vonatkozik , mint az autokra es megis tudjak veretni az emberek 140-160 stb km-mel. Motorral es autoval is. En korlatoznam a jovoben ha mar jonnek az okosautok.
ZoliMP
A sebességben már létezik egyfajta önkorlátozás, több mint 10 éve megegyeztek a legnagyobb motorgyártók, hogy a közúti motorok sebességét maximalizálják 300 km/h-ban. És ez a mai napig létezik is - amellett hogy a kiskapuk száma kb végtelen.

Erre azért volt szükség, mert a műszaki-technológia fejlődés már a 2000-es évek közepére elért egy olyan szintet, hogy a 4 japán és a 3 nagy európai gyártó (Ducati, BMW, Triumph) különösebb erőfeszités nélkül tudtak volna olyan motort gyártani, ami utcai közlekedésre alkalmas, és 350-400 közötti végsebességre képes.

De ez egy hosszú történet, tekintve hogy a korlátozás mostanában már leginkább szoftveres, és bizonyos gyártók egy nagyobb felár befizetése után aktiválnak a gépen egy "race" vagy "sport" üzemmódot, amiben rengeteg paraméter testreszabható, és nyilván ott már semmiféle korlátozás vagy tiltás nem játszik.

Legkedveltebb fórum hozzászólások

több mint 1 éve
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
Mindig mondom, hogy nekem vannak a leghülyébb kolléganőim😊
...
A végén elzavartak, hogy hülye vagyok😊
NB2
Ha rendesen dugnád őket, ilyen nem fordulna elő.
4 hónapja
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
Na ,mi leszünk az új Browns. Elment Cooper helyette jött egy hisztis primadonna,sok zsetonért...
skat
Crabtree is egy hisztis primadonna volt, az egyetlen különbség hogy Brownnak a játéka is megvan hozzá...
Black_Adder
Mas kerdes, hogy az a pofa, ami neki van, az kozossegbomlaszto, egyenieskedo es lassan terjedo rak az oltozot tekintve. O nem csapatjatekos es ezt nagyon szepen meg is mutatta az elmult honapokban.

Es itt jon az, hogy amugy rohadt jo, ha ilyen klasszisod van, meg brutalis szamokat hozhat, nagy segitseg az iranyitonak, de amit o hozzaad egy csapathoz, annal szerintem a kis kozjatekokkal es balhekkal meg tobbet is vesz el.

Es hat Big Ben fejben egy eros pali volt, de meg o sem tudta kordaban tartani es kezelni Brownt, akkor en most elkepzelem, hogy ha a sokkal de sokkal tobbet hibazo Carrnak mennyire jon jol majd a nyomas, amit Brown helyez ra, foleg ugy, hogy Carr nem az a Big Ben-fele faszi, aki vaktaban feldobalgatja a labdakat, aztan AB oldja meg, mert Carr inkabb tartogatja a labdat vagy levagja a foldre. De o nem fogja felvagdosni Brownra azokat a labdakat, amik „nem tisztak”.

Ugyhogy lehet, hogy nyolc hetig tokre poen lesz ez a dolog, de amint egy picit is akadozik a gepezet 2-3 meccsen at, AB egybol a vonat ala fogja lokni Carrt, de ugy egyebkent mindenki mast is.

Szerintem Gruden mar megint elhiszi, hogy o majd mehneveli AB-t, de kicsit naiv azert, ha igy gondolja.
Stez
Ez mostanában egy nagyon népszerű elmélet, csak nem igaz.
Brown 9 szezont volt nálunk, ebből az utolsó szezon kb feléig a világon semmi gond nem volt vele.
6. körösként jött, kb egyszerre Wallace-al és Sanders-el, felküzdötte magát, és amikor választani kellett hogy Wallace vagy ö kapja a nagy dellát, a FO őt választotta, mert úgy gondolták hogy nagyobb potenciál van benne, és mert jobb csapatember mint Wallace. (vissza lehet keresni, ez is indok volt)

Ezután évekig elit teljesítményt hozott, komolyabb hullámvölgyek nélkül, sok meccsdöntő momentummal. Az utóbbi években leállították a punt visszahordásról, mert egyébként azt is csinálta volna végig. 8 szezonon át nem volt vele sem öltözői, sem magánéleti gond.

A tavalyi szezonban elb.szódott a helyzet Ben és AB között, és ez vezetett oda, hogy a végén direkt csinálta a tüzet, hogy biztosan eltradeljük. Ennyi. Hogy ezután mi lesz, az a jövő zenéje, de az hogy 2010-2018 között bármi probléma lett volna vele, meg hogy alapból balhés lenne, az tényszerűen nem igaz.
több mint 3 éve
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
Kellemesen csalódtam a bonyhádi okmányiroda ügyintézőiben, elhagytam a motoromról a rendszámot, és teljesen korrekten jártak el. Először is, mikor bejelentettem, mondták hogy csinálhatnak rögtön egy újat, (13000 Ft) de szerintük inkább várjak 1-2 hetet hátha valaki megtalálja és leadja. Oké.

10 nap elteltével (tegnap) megint bementem, a hölgy megnézte a rendszerben hogy valóban megtalálták és leadták a múlt héten, csak azt nem tudta megmondani hogy pontosan melyik irodára. Erre megkérdezte hogy merre jártam amikor elveszett (Pécs-Komló-Bonyhád-Szekszárd-Baja) és sorban felhívta az okmányirodákat, végül kiderítették hogy Baján van. Az ottani ügyintézővel megbeszélt mindent előre, így mikor elmentem érte pikk-pakk lezajlott a dolog, nem voltam bent 5 percnél többet. Hát ennyi. Riszpekt a hölgyeknek, érdekes hogy így is lehet ügyeket intézni...
2 hónapja
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
CR vett egy szolid 19 millió dolláros Bugattit...
Hendrix
és mi van benne a 19 millió dollárban? örökélet, ingyensör?
slowmotion
1db van az egész világon és kézzel gyártott minden eleme a kocsinak.
Amadeus
Nagyapám lovaskocsija is ilyen volt.
4 hónapja
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
A gyapotszedő patkányt itt kellene tartani labdaszedőnek, akár a maradék fizujáért is. Aztán ha anullálja az edzéseket, no fizu. Nem tudom a szerződés miket tesz lehetővé, de szívesen előírnám neki, hogy a 2. és 3. qb - által kerítésen kívülre dobott labdákat hozza vissza, valamint ő cipelje ki a pályafelszerelést és az üdítőket. Ekkora hálátlan férget még életemben nem láttam.
no flacco
Azért hiába egy magyar fórum, hiába valószínűleg mindenki europid itt, a gyapotszedő szót mellőzzük, ha kérhetem.
fcancellara
Csak ha esetleg déli mezőgazdasági munkás lenne...de ebben az esetben nem így van 😉 😀
Amúgy a patkány maradhat 😊
Klaci79
Egy kicsit túltoljátok, szerintem.

Év elején, mikor Bell volt 1G, akkor még AB volt a példakép ,aki munkamorál, teljesítmény, steelers-arc megatöbbi.
Egy olyan játékost patkányoztok, aki éveken át abszolút elit teljesítményt nyújtott sárga-feketében, sokat tett ezért a csapatért, és nem egyszer volt ő az, aki megmentette a seggünket azzal, hogy elkapott 1-1 olyan passzt, amit az NFL WR-ek 99%-a nem tudott volna elkapni...

Most valamiért elsz.ródtak a dolgok, és tök egyszerű azt mondani, hogy mindenért ő a hibás. Csak az a nagy helyzet, hogy se én, se ti nem tudjátok hogy mi történik/történt valójában a háttérben, és mi vezetett idáig.

| Ne legyen igazam, de szvsz ez csak az előzetes, az igazi műsor akkor jön majd, ha találunk valakit Ben helyére, de ő még nem akar visszavonulni. Na akkor lesz az igazi hacacáré. Akkor majd ő is patkány lesz, vagy mi az elképzelés? |

Én a gyalázkodás helyett inkább azon gondolkodnék, hogy miért nem sikerült a két legjobb skill playerünkkel rendezni a dolgokat? Hogy fajulhatott odáig a helyzet, hogy Bell és AB is kb a karrierje csúcsán azt mondja hogy inkább nem játszik, mint hogy nálunk lépjen pályára?
több mint 1 éve
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
Végigolvastam ezt a házasság/gyerek témát, rendkívül érdekes. Kicsit hitetlenkedve olvastam a markáns véleményeket, hogy mitől működhet egy házasság sokáig eredményesen, illetve hogy milyenek a nők úgy általában egy kapcsolatban, leginkább azért mert nekem fogalmam sincs.

Májusban lesz 15 éve hogy együtt vagyok a feleségemmel, ebből 13 év házasságban, de ha meg kellene határoznom, hogy mitől működik (jól) a projekt, nem tudnék kiemelni 1-2 dolgot. Illetve fel tudnék sorolni párat, amitől sikeres ez a kapcsolat, de ezek biztosan nem általános érvényű szabályok, mert az előző élettársammal is hasonló szisztémát futtattam, és vele csak pár évig működött. Más nő, más helyzet, más eredmény.

Azt hiszem az lehet az egésznek az alfája, hogy -ha már focis fórum- meg kell találni azt, aki jó matchup. Ez egyértelműnek tűnik, de valójában sokan már itt elqurják - vagy azért mert nem ismerik eléggé a partnert, vagy azért mert azt gondolják hogy a másik majd megváltozik, méghozzá kedvező irányba. (amire egyébként van példa, csak elenyészően kis %-ban 😊 ) De ez még nem a megfejtés, csak egy jó alap. Innen még simán el lehet barmolni az egészet, nekem is sikerült többször, teljesen változatos módokon. De próbáltam tanulni a hibákból.

Szóval szvsz nincs általános recept, módszerek vannak, amik egyik kapcsolatban működnek, másikban nem, (nekem is megvannak a saját módszereim) de szerintem alapból akkor tud egy házasság sokáig jól működni, ha a résztvevőknek van hozzá elég esze. Nem általános műveltségre gondolok, hanem hogy a felek megértik hogy mik azok amik erősítik az adott kapcsolatot, mik gyengítik, és lehetőség szerint az elsőt nyomatják, az utóbbiakat meg kerülik.

| Azta, mekkora közhelygyűjtemény lett... 😀 |
6 hónapja
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
Srácok, azt azért nem árt tisztán látni, hogy ha elment a PO, az nem ma ment el. Ezt a meccset általában véve L-nek vettük amúgy is.
A Denver, Oakland meccseket nem kellett volna elszórakozni, és akkor mai kb tét nélküli lett volna.

Én nem azt látom komoly edzői hibának, hogy behívja 4-re a trükkös playt, hanem hogy a gyengébb ellenfelek ellen nem sikerül normálisan felkészíteni a csapatot, évek óta vannak ilyen meccseink, és ezen nem tudunk túllépni. Ez a nagy edzői hiba.
12 hónapja
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
...

3. Hogy a NER dobta ki ezt magàból, na bummm, jól csinàljàk.
Jah és nem csak a fociban jelenik meg, hanem màr ha jól tudom a vivàsban is.
Észre kell venni azt, hogy jelenleg a mostani vezetésnek több nyertese van mint vesztese /vàlasztàs/! És ez màr politika, így itt nem ragozom tovàbb , az màr a politika topikba tartozik.
Fattyu
Ez pont úgy néz ki, hogy ennek a három csapatnak eddig is volt beszállítója, (nem tudom pont melyik gyártók, nem is érdekes) akik valszeg piaci versenyben jutottak el odáig, hogy beszállítói lettek x csapatoknak. Ezeket most kipöckölték, méghozzá egy olyan gyártó, akinek semmi referenciája, semmi piaci háttere -a hírek szerint még honlapja sem volt- amikor megnyerték ezeket a szerződéseket.

Erre lehet mondani, hogy "bizonytalan piaci környezet", és ez egy olyan dolog, ami nagyon jó néhány embernek, de rossz az országnak.

Nem tudom hogy mivel foglalkozol, de nyilván azt gondolod, hogy te nem kerülhetsz ilyen helyzetbe, hogy minden előzmény nélkül szerződést bontanak veled az ügyfeleid, vagy a munkáltatód hirtelen munka nélkül marad. Valszeg ezek a sportszergyártók is azt gondolták. De tévedtek. Ha olyasvalamivel foglalkozol, amiben látnak fantáziát, akkor nagyon könnyen megeshet, hogy valamelyik NER-huszár majd átveszi a bulit, te meg dolgozhatsz neki, vagy mehetsz Angliába. És akkor majd neked mondják, hogy a NER ezt dobta, na bummm...
Jan
1. A DVTK-nàl Nike volt, nem hiszem, hogy fàjt nekik.
A Puskàs Adidas, szintén.
A Haladàsnàl is Adidas. Az Adidas 2014-ben PÖCKÖLTE ki a Legea nevű sportszergyàrtó céget. Valószínű az Adidast sem érdekelte hogy érinti ez a Legea-t.
A sportban ahol csak úgy röpködnek a minden fajta szerződések, fel vannak készűlve ezekre a vàltozàsokra, vagyis fel kellene lenniük.
Ezen a területen van àm versenyhelyzet, kellett ide is egy erős magyar cég.
2.
Mert figyelek és làtok, Én így mondanàm, Nagyon jó kevés embernek, jó sok embernek, és van sajnos, de ezek vannak kevesebben akik még nem jutott el a hatàsa /ebben a rendszer is hibàs lehet/, illetve a rendszerutàlók..

3.
Személyesre vetted a figuràt, de legyen.
Én egyetértek a rendszer működésével. Egy erős nemzeti gazdasàgot akarnak amit csak protektizmussal lehet elérni.
Amivel viszont nem értek egyet az a démonoziàlàs: Diktatúra, NER kizsàkmànyolàs, stb, stb...
Én nyugodtan alszok, ha valaki kopogtat hogy elszeretne venni tőlem valamit, próbàlkozhat, sok sikert neki. 😁
És végűl miért hagynàm el az orszàgot bàrmi miatt. Nem akarom.
Gy. Fleco is megmondta 2006 tàján hogy akinek nem tetszik az MSZP vezetés az elmehet. Nekem nagyon NEM TETSZETT, mégis maradtam.
Ha nem tetszik a rendszer, akkor ellenzem, ha tetszik akkor tàmogatom, természetesen tiszteletben tartva màsok vélemênyét.
Miért mennék el? Ez a Hazàm!
Fattyu
1. a Nike, Adidas valszeg úgy szerezte ezeket a szerződéseket, hogy olyan feltételeket ajánlott, ami valamiben kedvezőbb volt mint a versenytársaké, ezért adott csapat őt választotta - ahogy ez normál piacgazdaságben természetes. Azt gondolom te is sejted, hogy a 2rule szerződések nem pont ilyen ügymenet után születtek.

"kellett ide is egy erős magyar cég."

Akik a külföldi alapanyagból, külföldi munkások által, külföldön előállított terméket értékesítik Magyarországon. 😊

2. Gyere le Baranyába, pl az Ormánságba, és olyat fogsz látni, ami szerinted nincs is.

3. Az, hogy valaki a Lőrinc cégein keresztül, az ország felzárkóztatására kapott pénz jelentős részét kilopja a saját családjának, az mitől nemzeti gazdaság? A protekcionizmus sem ördögtől való, ha két, egyforma terméket előállító, vagy egyforma szolgáltatást nyújtó cég közül következetesen a hazait hozod kedvező helyzetbe. De ugye mindannyian tudjuk, hogy a gázszerelő cégeinél egyáltalán nem ez a döntés alapja.

Abban egyetértünk, hogy nincs diktatúra, kizsákmányolás, meg ilyesmi. Hanem teljesen gátlástalan, eddig nem látott méretű közpénzlopás van, ami -szerintem- olyan méreteket öltött, hogy már rövidtávon is káros az ország fejlődésére, káros a jogi, gazdasági környezetre, a versenyképességre. Abban is egyetértünk, hogy a Gyurcsány rendszer gyalázatos volt, én akkor (2006-ban) nem is tudtam elképzelni hogy ez hogy történhetett meg, és nem gondoltam, hogy lehet valaha annál rosszabb. Nyilvánvaló hogy tévedtem, ez a rendszer annak a továbbfejlesztett változata. Ugyanazokra az alapokra épül, csak még cinikusabb, még arrogánsabb, még gátlástalanabb.

Ennek a rendszernek van egy olyan sajátossága, hogy senki sincs biztonságban. Itt simán előfordul , hogy egy érinthetetlen(nek hitt) "üzletemberből" hirtelen oligarcha, kvázi bűnöző lesz. Biztosan volt idő, amikor Simicska is, Kuna is pont azt gondolta, amit most te, hogy lehet próbálkozni, sok sikert! Aztán változtak az idők, méghozzá elég gyorsan.

De mondhatnám a Vorsatz Dianát is, aki sokgyerekes, keresztény, harcore fideszes szavazó volt, aztán egy szép napon arra ébredt hogy rendszerellenség, sorosbérenc, és a munkahelyének el kéne takarodni az országból.

Aki ezek után abban ringatja magát, hogy Simicskát, Kunát, stb... ki lehetett pöckölni a pozíciójából, egzisztenciájából pillanatok alatt, de őt nem lehet...

Maradjunk abban, hogy én mint vidéki kisvállalkozó, tisztában vagyok vele, hogy ha random nagyember bármely pereputtyának az érdekei úgy kívánják, akkor engem és a cégemet pillanatok alatt kicsinál a NER, függetlenül attól hogy én is a nemzet része vagyok, keresztény vagyok, soha nem szavaztam balra, és Soros ösztöndíjam sem volt. 😀
több mint 3 éve
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
10. házassági évforduló.
Jó nő, bírom. 😊
több mint 5 éve
Jan Pittsburgh Steelers 2 289 — Steelers fan
Valószínűleg túl fiatalok vagytok, és ezért nem emlékeztek, de ezen már túl vagyunk.

Volt olyan magyar szövetségi kapitány, aki nem sokkal előtte BEK-et nyert klubedzőként, és egy másik ország válogatottját simán vitte ki a VB-re, majd idejött szöv.kap-nak. Úgy hívják hogy Jenei Imre.
Elég hamar elcuccolt innen, kb 1 évet volt. De akkor szépen elmondta, hogy szerinte mi a probléma. (többek közt azt mondta: szerinte neki szöv.kap-ként nem az a dolga, hogy a válogatott középhátvédet megtanítsa fejelni... 😊 ) Természetesen senkit nem érdekelt a véleménye.

És most, 20 évvel később hol tartunk? Pontosan, tökéletesen ugyanott.