PC és Konzol

27 feliratkozó

3 órája
Helmut Zimmer Oregon Ducks 6 903 — secret level
 www.polygon.com/game-awards-2025-reveals-news-winners/

Divinity érdekesen néz ki, a szokásosnál is darkosabb világot "ígér" a Lariantól

Phantom Blade Zero újra életjelet adott

jön a kövi D4 kieg

A street fighterbe jön 50 cent?! hát egyre kevésbé vagyok bizakodó
Dastmalchian se hiszem hogy jó lesz mint Bison
és akkor ott van Eric André aki volt jó bármiben is?
bár legalább Andrew Kojit is behúzták ami bíztatóbb

új Kotor meg "mass effect"

Solasta 2 early access: '26 március 12, a CRPG blokknak (bár egy vélemény az elsőről még érdekelne 😊 )

és persze Free Verso DLC a COE33hoz

Megaman a capcomtól nem igazán érdekel
Negritis, a vajda
Akkor Solasta

Döbbenetes, hogy milyen kicsi elég ahhoz, hogy a fánkreceptből lángos legyen.
A Solasta is D&D RPG generikus rendszert használ akár a Pathfindet, de nem is lehetne távolabb a végeredmény egymástól. Míg a Pathfinderek a szárnyaló kreativitás, a napokon át tartó karakterépítés és utána-olvasás játéka, amely a 1000000 HP sebzésről, a varázstárgy vadászatokról, a kifaszázásról szól, addig a Solasta rendkívül földhözragadt, vagy inkább 2 lábbal áll a földön , alig kell utánaolvasni a dolgoknak, nincsenek nagyon halálos kombók, nagy sebzések. Nem időrabló játék, de nincsenek ilyan igazi megrázó pillanatok, vagy "AHA" élmények sem,

Az ok egyszerű, nincsenek együtt skálaázódó multiklasszok, és a varázstárgyak sem tudnak megbolondítani szabályokat.
Ez nem a törött mechanizmusok játéka, és mint ilyen hiánypótló alkotás. Ja igen nem real time, hanem körökre osztott.

A történetmesélés is sokkal hagyományosabb/természetesebb, és kevésbé drámai keretek közt folyik, mint az utóbbi években megismert játékok esetében. Nem történnek drámai dolgok.
Összességében olyan a Solasta, mintha lenne egy régisulis DM az asztal végén, aki a 3. szinergiát kereső kérdés után annyit mond, hogy "mostmár tényleg hagyjuk abba a hülyeséget". A higgadtság ára, hogy a történetben kb annyi szépség, és izgalom van, mint egy Steelers-Ravens meccsen. Érdekes NPC-ket se itt keress, cserébe viszont a party-tagok jók, és azért mert mind a 4-et Te generálod, és attól függően, hogy milyen jellemvonásokat kapnak, kifejezetten érdekes az interakciójuk. Ez egy nagy plusz pont.

A Történet szerint a high elfek egykor virágzó birodalma elbukott és a "Kataklizma" után kiégett föld a "Badlands" -nahát ez milyen ismerős- maradt utána. Vannak élhető régiók és települések. Az egyik ilyen Caer Cyflen, ahol a régió békéjét őrző "Legacy Council" ülésezik és csinálja a politikát. Természetesen a tanács folyton vitatkozik, mert a különböző frakciók érdekei erősen eltérnek. A problémát az jelenti, hogy a Badlandsen még mindig sok az értékes varázstárgy, relikvia, illetve a renegát elf mágus és nekik van egy furcsa tulajdonságuk, de ezt nem lövöm le. A kataklizma másik mellékhatása, hogy rengeteg a nagyhatalmú élőholt.
Talán a legnagyobb gond mégis, hogy egy nagyon speciális képességgel rendelkező faj előmászott a rejtekéből, és egyre jobban érzékelhető a ténykedése a környéken.
Na itt kéne akkor helyt állni a Tanács megbízásából.

A helyszínek egyben potenciális csataterek is, rengeteg titokkal NPC-vel, kereskedővel titokkal. Nincs sok helyszín, de azok érdekesek- szokásos logika a helyszín régió, rengeteg átjáróval. Talán 6-8 ilyen helyszín van. Vannak kifejezetten jól designolt helyszínek. Tirmarian Ruins, és a Dark Castle kifejezetten jó questlineok. Maga a játék nem hosszú, ne ilyen Deadfire vagy Parthfinder léptékre gondoljunk.


Néhány jótanács:

-Ne gondold túl a csapatot- Paladin-Warcleric-Sorcerer-Warlock ennyi. Ez így kb mindent meg fog oldani.
-Fontos a súlylimit (végre egy értelmes játék).
-Ne bajlódjunk a fosztogatással a scavanger céh ezt megoldja, és utánunk hozza a cuccokat némi jutalékért.
-Amikor megtalálod a Magiszter koronáját, ments.
-Szemét húzása a játéknak, hogy nagyon sok kasztot kiegészítőkben ad oda, így azért már nem annyira jutányos.
-Lost Valley DLC-t csak a Tree" Warlock miatt érdemes megvenni. Ennek van egy nagyon hatékony kombója.
-Palace of Ice igen tisztességes kiegészítő kicsit a Pillars White March hangulatát idézte.
-Legyen olyan képességed (pókmászás, repülés) amivel nehezen elérhető helyeket is el tudsz érni, mert a pályadesign része, hogy ilyenek vannak.

Összességében nem éreztem az újra-játszás lehetőségének csábítását, annak ellenére sem, hogy a játék 70%-át kifejezetten élveztem, elsősorban a jó pályadesign miatt. Az "elmegy"-nél sokkal jobb játék, de nem nekem szól, engem elrontott a Pillars, és a Pathfinder. Én sokkal jobban szeretem a szárnyaló történeteket, és a kemény csatákat, mint a hideg racionalitást. De így is vannak nagy, élvezetes csaták

A mechanizmus: A tier- ha azt nézzük, hogy semmit nem rontottak el - Patikamérlegen kifaszázták.
A történet nekem C tier- a Palace of Ice viszont B tier. A legnagyobb bajom az állandó rohangálás questek közt
Az interface kezelés valahol a B és az A közt Kényelmes a használat, nincseke bosszantó baromságok, minden átlátható.
2 napja
Tarsi San Francisco 49ers 1 635
A Divinity ultra várós, az új Kotorral nagyon erősen kezdtek. A 2 tomb raider játék egész jól visszahozza a régi hangulatot, a Saros hozza a bullet hell érzést rendesen, a Forest 3 is érdekesnek nézett ki. Összességébe egy nagyon erős show volt, elég minimális volt a cringe faktor ami régebben jellemezte. Az E33 kicsit túl nyerte magát, 1-2 kategóriát nem neki adtam volna, de hála az égnek a Hades 2 és a Hollow knight is kapott díjat szóval én elégedett vagyok.
2 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 53 697 — The Mathematician
A game awardsrol en a phantom blade zerot varom nagyon (azt mondjuk mar miota kijottek az elso videok), meg az uj star warst. De en a Jedi-jatekokat is imadom (varom is az utolso reszt nagyon), ugyhogy ezeknek a single player, fenykardozos sw jatekoknak en vagyok a celkozonsege. 😃
Stez
én a Nioh 3ra csorgatom a nyálam jó ideje 😊
még 2 hónap

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
2 napja
Stez SMU Mustangs 46 737 — Whoops, looks like something went wrong.
Clair Obscur tarolt. 🥰💪
Stez
jó volt, de az nem art díjakat nem annak adtam volna
mint RPG pl a KCD2 jobb, de mint overall game is

de itt tényleg zseniális játékokról beszélünk

mondjuk vicces hogy a WuWa meg Genshin ott van a players voice-ban, de egyik se merült fel a community support/best ongoing kategóriában

ahogy az is hogy biztos ami biztos a BF6nak odadobtak egy díjat
Negritis, a vajda
Nem tudom, nem jatszottam a Kingdom come 2-vel. De hogy eddigi eletem soran a Clair Obscur tette ram az egyik legnagyobb hatast a jatekok kozul, az biztos. Ugyhogy barmit kap, en nalam maximalis imadat van es rossz helyre nem megy a dij.

Mondjuk valamikor a Kingdom come 2-t sen artana megnezni, csak az elsot felbehagytam, annyira lassu volt az egesz, hogy szerintem a sztori harmadanal meguntam es leraktam. A lassusag mostansag nagyon zavar engem jatekoknal.
Stez
rám is hatalmas hatást gyakorolt a játék, ahogy itt áradoztam is róla
viszont az hogy mindent vitt, elég túlzás
ugye a Sandfall már kifelé lóg az indie kategóriából

engem az is zavar hogy egy szó sem esik Tom McKay - Luke Dale duóról, akik brutál melót tettek a játékba, és legalább az egyikük érdemelt volna jelölést (pl Charlie Cox helyett, aki zseniális volt de maga is bevallotta hogy nem sok az ő érdeme belőle), jó helyen van Jennifernél a díj amúgy

mind1, kurvajó játék a COE33, és akinek tetszett ÉS nem rémiszti meg az art style a Metaphor Refantazio esetében, az nézzen rá arra is
Negritis, a vajda
Cox azert kapott jelolest, mert most epp a neve megint fel volt huzva a Daredevil miatt szerintem, es emiatt o volt a legismertebb figura, az elejen emiatt vele azonositottak a jatekot sokan. Igazat adok amugy abban, hogy Cox helyett lehetett volna mas, foleg, hogy | azert Coxnak kb harmad jateknyi munkaja volt, es szerintem az sem volt annyira extra | . En amugy Ben Starrnak adtam volna, Versoval o szvsz extrabb volt. De mindegy, megerdemelte Jennifer. Azt en is hallottam, hogy McKay szinten remek volt, de arrol nem tudok nyilatkozni.

A game awardsrol en a phantom blade zerot varom nagyon (azt mondjuk mar miota kijottek az elso videok), meg az uj star warst. De en a Jedi-jatekokat is imadom (varom is az utolso reszt nagyon), ugyhogy ezeknek a single player, fenykardozos sw jatekoknak en vagyok a celkozonsege. 😃

2 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 53 697 — The Mathematician
 www.polygon.com/game-awards-2025-reveals-news-winners/

Divinity érdekesen néz ki, a szokásosnál is darkosabb világot "ígér" a Lariantól

Phantom Blade Zero újra életjelet adott

jön a kövi D4 kieg

A street fighterbe jön 50 cent?! hát egyre kevésbé vagyok bizakodó
Dastmalchian se hiszem hogy jó lesz mint Bison
és akkor ott van Eric André aki volt jó bármiben is?
bár legalább Andrew Kojit is behúzták ami bíztatóbb

új Kotor meg "mass effect"

Solasta 2 early access: '26 március 12, a CRPG blokknak (bár egy vélemény az elsőről még érdekelne 😊 )

és persze Free Verso DLC a COE33hoz

Megaman a capcomtól nem igazán érdekel

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
2 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 53 697 — The Mathematician
Clair Obscur tarolt. 🥰💪
Stez
jó volt, de az nem art díjakat nem annak adtam volna
mint RPG pl a KCD2 jobb, de mint overall game is

de itt tényleg zseniális játékokról beszélünk

mondjuk vicces hogy a WuWa meg Genshin ott van a players voice-ban, de egyik se merült fel a community support/best ongoing kategóriában

ahogy az is hogy biztos ami biztos a BF6nak odadobtak egy díjat
Negritis, a vajda
Nem tudom, nem jatszottam a Kingdom come 2-vel. De hogy eddigi eletem soran a Clair Obscur tette ram az egyik legnagyobb hatast a jatekok kozul, az biztos. Ugyhogy barmit kap, en nalam maximalis imadat van es rossz helyre nem megy a dij.

Mondjuk valamikor a Kingdom come 2-t sen artana megnezni, csak az elsot felbehagytam, annyira lassu volt az egesz, hogy szerintem a sztori harmadanal meguntam es leraktam. A lassusag mostansag nagyon zavar engem jatekoknal.
Stez
rám is hatalmas hatást gyakorolt a játék, ahogy itt áradoztam is róla
viszont az hogy mindent vitt, elég túlzás
ugye a Sandfall már kifelé lóg az indie kategóriából

engem az is zavar hogy egy szó sem esik Tom McKay - Luke Dale duóról, akik brutál melót tettek a játékba, és legalább az egyikük érdemelt volna jelölést (pl Charlie Cox helyett, aki zseniális volt de maga is bevallotta hogy nem sok az ő érdeme belőle), jó helyen van Jennifernél a díj amúgy

mind1, kurvajó játék a COE33, és akinek tetszett ÉS nem rémiszti meg az art style a Metaphor Refantazio esetében, az nézzen rá arra is

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
2 napja
Stez SMU Mustangs 46 737 — Whoops, looks like something went wrong.
Clair Obscur tarolt. 🥰💪
Stez
jó volt, de az nem art díjakat nem annak adtam volna
mint RPG pl a KCD2 jobb, de mint overall game is

de itt tényleg zseniális játékokról beszélünk

mondjuk vicces hogy a WuWa meg Genshin ott van a players voice-ban, de egyik se merült fel a community support/best ongoing kategóriában

ahogy az is hogy biztos ami biztos a BF6nak odadobtak egy díjat
Negritis, a vajda
Nem tudom, nem jatszottam a Kingdom come 2-vel. De hogy eddigi eletem soran a Clair Obscur tette ram az egyik legnagyobb hatast a jatekok kozul, az biztos. Ugyhogy barmit kap, en nalam maximalis imadat van es rossz helyre nem megy a dij.

Mondjuk valamikor a Kingdom come 2-t sen artana megnezni, csak az elsot felbehagytam, annyira lassu volt az egesz, hogy szerintem a sztori harmadanal meguntam es leraktam. A lassusag mostansag nagyon zavar engem jatekoknal.

2 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 53 697 — The Mathematician
Clair Obscur tarolt. 🥰💪
Stez
jó volt, de az nem art díjakat nem annak adtam volna
mint RPG pl a KCD2 jobb, de mint overall game is

de itt tényleg zseniális játékokról beszélünk

mondjuk vicces hogy a WuWa meg Genshin ott van a players voice-ban, de egyik se merült fel a community support/best ongoing kategóriában

ahogy az is hogy biztos ami biztos a BF6nak odadobtak egy díjat

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
2 napja
Stez SMU Mustangs 46 737 — Whoops, looks like something went wrong.
Clair Obscur tarolt. 🥰💪

3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 53 697 — The Mathematician
CRPG fanoknak.

Kijött a Temple of elemental evil átdolgozott verziója.
Az egyik legalapvetőbb D&D/AD&D Player 1 történet 1979-ből a legendás Gary Gyrax tollából. Azt hiszem végleges formáját 1985-ben nyerte el és lett 4 modulos. Tényleg minden idők egyik leghíresebb modul-sorozata. Az 1. fejezet Hommletben indul, de a játék derekától lényegében egy hatalmas dungeoncrawler.

A játékot 2003-ban adták ki, nagyjából a BG1-2m NWN 1 sikerén felbuzdúlva, de rettenetesen sikerült a kivitelezés. Szinte játszhatatlan borzasztó bugware volt. Közben lett belőle mutatós board is, és át is dolgozták 5-ös verzióra a kalandmodult, és elég jól ment.

Most átdolgozta a Troika a crpgt (nem a kedvenceim mondjuk), állítólag ez most működik. Nem lett se szép, se nagyon más, és azt sem tudom hogy ez most D&D hányas verziója, de nem fagy ki.
Én anno 2004-5 táján végigjátszottam, nekem a sok szívás miatt nem maradt pozitív emlék, de arra emlékszem, hogy voltak jó csavarok benne.

Ha valakit érdekel érdemes kipróbálni 9EUR körül megvehető
Helmut Zimmer
a vampire the masquarade redemptiont ismered?
nekem az volt az első vtm játékom és bár a bloodlines maradandóbb élmény, de az is tetszett
Negritis, a vajda
Bloodlinest ismerem, és szerettem
Helmut Zimmer
 www.gog.com/en/game/vampire_the_masquerade_redemption

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Helmut Zimmer Oregon Ducks 6 903 — secret level
CRPG fanoknak.

Kijött a Temple of elemental evil átdolgozott verziója.
Az egyik legalapvetőbb D&D/AD&D Player 1 történet 1979-ből a legendás Gary Gyrax tollából. Azt hiszem végleges formáját 1985-ben nyerte el és lett 4 modulos. Tényleg minden idők egyik leghíresebb modul-sorozata. Az 1. fejezet Hommletben indul, de a játék derekától lényegében egy hatalmas dungeoncrawler.

A játékot 2003-ban adták ki, nagyjából a BG1-2m NWN 1 sikerén felbuzdúlva, de rettenetesen sikerült a kivitelezés. Szinte játszhatatlan borzasztó bugware volt. Közben lett belőle mutatós board is, és át is dolgozták 5-ös verzióra a kalandmodult, és elég jól ment.

Most átdolgozta a Troika a crpgt (nem a kedvenceim mondjuk), állítólag ez most működik. Nem lett se szép, se nagyon más, és azt sem tudom hogy ez most D&D hányas verziója, de nem fagy ki.
Én anno 2004-5 táján végigjátszottam, nekem a sok szívás miatt nem maradt pozitív emlék, de arra emlékszem, hogy voltak jó csavarok benne.

Ha valakit érdekel érdemes kipróbálni 9EUR körül megvehető
Helmut Zimmer
a vampire the masquarade redemptiont ismered?
nekem az volt az első vtm játékom és bár a bloodlines maradandóbb élmény, de az is tetszett
Negritis, a vajda
Bloodlinest ismerem, és szerettem
3 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 53 697 — The Mathematician
CRPG fanoknak.

Kijött a Temple of elemental evil átdolgozott verziója.
Az egyik legalapvetőbb D&D/AD&D Player 1 történet 1979-ből a legendás Gary Gyrax tollából. Azt hiszem végleges formáját 1985-ben nyerte el és lett 4 modulos. Tényleg minden idők egyik leghíresebb modul-sorozata. Az 1. fejezet Hommletben indul, de a játék derekától lényegében egy hatalmas dungeoncrawler.

A játékot 2003-ban adták ki, nagyjából a BG1-2m NWN 1 sikerén felbuzdúlva, de rettenetesen sikerült a kivitelezés. Szinte játszhatatlan borzasztó bugware volt. Közben lett belőle mutatós board is, és át is dolgozták 5-ös verzióra a kalandmodult, és elég jól ment.

Most átdolgozta a Troika a crpgt (nem a kedvenceim mondjuk), állítólag ez most működik. Nem lett se szép, se nagyon más, és azt sem tudom hogy ez most D&D hányas verziója, de nem fagy ki.
Én anno 2004-5 táján végigjátszottam, nekem a sok szívás miatt nem maradt pozitív emlék, de arra emlékszem, hogy voltak jó csavarok benne.

Ha valakit érdekel érdemes kipróbálni 9EUR körül megvehető
Helmut Zimmer
a vampire the masquarade redemptiont ismered?
nekem az volt az első vtm játékom és bár a bloodlines maradandóbb élmény, de az is tetszett

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
3 napja
Helmut Zimmer Oregon Ducks 6 903 — secret level
CRPG fanoknak.

Kijött a Temple of elemental evil átdolgozott verziója.
Az egyik legalapvetőbb D&D/AD&D Player 1 történet 1979-ből a legendás Gary Gyrax tollából. Azt hiszem végleges formáját 1985-ben nyerte el és lett 4 modulos. Tényleg minden idők egyik leghíresebb modul-sorozata. Az 1. fejezet Hommletben indul, de a játék derekától lényegében egy hatalmas dungeoncrawler.

A játékot 2003-ban adták ki, nagyjából a BG1-2m NWN 1 sikerén felbuzdúlva, de rettenetesen sikerült a kivitelezés. Szinte játszhatatlan borzasztó bugware volt. Közben lett belőle mutatós board is, és át is dolgozták 5-ös verzióra a kalandmodult, és elég jól ment.

Most átdolgozta a Troika a crpgt (nem a kedvenceim mondjuk), állítólag ez most működik. Nem lett se szép, se nagyon más, és azt sem tudom hogy ez most D&D hányas verziója, de nem fagy ki.
Én anno 2004-5 táján végigjátszottam, nekem a sok szívás miatt nem maradt pozitív emlék, de arra emlékszem, hogy voltak jó csavarok benne.

Ha valakit érdekel érdemes kipróbálni 9EUR körül megvehető
4 napja
r.baggio New York Giants Army Black Knights 64 242 — no es importante
Na mondom kipróbálom én is végre a Where winds meetet, erre persze pont kifogtam a 4 órás szerverleállást 😊


---
"Nincs igazság és nincs emberiség. Csak igazságok vannak és emberek." - Szerb Antal
5 napja
Stez SMU Mustangs 46 737 — Whoops, looks like something went wrong.
Hat gyerekek, en elfogytam motivacioval ebben a Where winds meetben. Nekem ez kifulladt. Az, hogy lvl 50 vagy 55 folott (nem emlekszem pontosan) mar minden plusz otos cap emelkedesnel het-kilenc napot kell varni a kovetkezore, mikozben egesz egyszeruen nem jonnek izgalmas es elvezheto offline es online questek meg bossok sem, nincs meg a motivacio, hogy maradjak es nyomjam. Egy millio xp van elraktarozva, ami csak no es no, de kozben meg a kuldetesek magas szazaleka nem kifejezetten izgalmas, sok olyan, ami nem elerheto, mert ugye majd halad a fejlesztesekkel es az ujabb meg ujabb kontentek nyitjak majd meg a folytatast. A bajom az, hogy rengeteg jelenlegi online meg offline kontent kevesbe izgalmas most.

Ennek a jateknak mostmar valoszinuleg a pvp resze adna a plusz izgalmat, meg az arenazas, de az meg engem kevesbe vonz, igy igazabol most kimaxolom a szintet, megcsinalom a kotelezoket, de peldaul annyira nem elvezem, hogy ezeken kivul is orakat nyuzzam a jatekot.

Szerintem most egy-ket honapot pihentetem, aztan majd mikor 20-30 szintet tudok egyben lepni, akkor folytatom. Mar ha nem az van, hogy a cap limitet onnantol kezdi csak szamolni, ha beleptem a kovetkezo szintre, hanem mondjuk ket honap mulva enged egyben 20-30 szintet lepni, nem csak 5-10-et, aztan meg onnantol pakolna ra megint het-kilenc napot a kovetkezo limitre.
Stez
engem a szintek nem érdekelnek annyira, én a sztorit tolom de ott is nagyrészt a side contentet

az Ugly girl története pl kurva erős sztem, főleg ha összeraksz mindent az elejétől
Negritis, a vajda
A szintet azert tolom csak en is, mert utana tudom fejleszteni a cuccokat, amik meg masteryt adnak, es ugye bizonyos mastery pontok kellenek peldaul a talent pontoknal is a kulonbozo feloldhato bonuszokhoz. Akadnak egy-egy jobb kuldetes, de elegsok a semmilyen, kicsit most eltunt a motivaciom, rengeteget nyuztam es sok kontent eleg egysiku volt.
Stez
melyik mastery pontokra gondolsz? mer a fegyverhez tartozó az alapvetően whatevs nálam
ami érdekesebb azok a talent pontok amik jönnek explorationnel

amúgy nekem is maxon van mindenem folyamatosan, csak én nem görcsölök rá hogy ez mit köt meg
amúgy eleve ez most lv75ig érdekes mert addig tart a szezon, aztán majd ott lesz pöcsölés hónapokon keresztül
Negritis, a vajda
A talent pontok a masodik savban mar mastery pontokhoz lesznek kotve, tudod peldaul boostolni a defense-t, az offense powert, plusz HP-t, ilyesmiket, mindegyiknel van vagy negy-ot szint, amit tudsz fejleszteni ezeknel, de mittomen, az elso szinthez a talent pont mellett kell 11K mastery pont peldaul, a masodikhoz 11.5K mastery pont, ilyesmi. Maga a mastery emiatt erdekes es ajanlott, hogy amint tudod, fejleszd, meg javitsd, upgrade-elj mindent a vilagon, mert az mind-mind ad 3-5-7 masteryt pluszba, amit meg ugye meg kell novelni, hogy magaban a talent savokban tudd fejleszteni a tulajdonasagaid.

5 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 53 697 — The Mathematician
Hat gyerekek, en elfogytam motivacioval ebben a Where winds meetben. Nekem ez kifulladt. Az, hogy lvl 50 vagy 55 folott (nem emlekszem pontosan) mar minden plusz otos cap emelkedesnel het-kilenc napot kell varni a kovetkezore, mikozben egesz egyszeruen nem jonnek izgalmas es elvezheto offline es online questek meg bossok sem, nincs meg a motivacio, hogy maradjak es nyomjam. Egy millio xp van elraktarozva, ami csak no es no, de kozben meg a kuldetesek magas szazaleka nem kifejezetten izgalmas, sok olyan, ami nem elerheto, mert ugye majd halad a fejlesztesekkel es az ujabb meg ujabb kontentek nyitjak majd meg a folytatast. A bajom az, hogy rengeteg jelenlegi online meg offline kontent kevesbe izgalmas most.

Ennek a jateknak mostmar valoszinuleg a pvp resze adna a plusz izgalmat, meg az arenazas, de az meg engem kevesbe vonz, igy igazabol most kimaxolom a szintet, megcsinalom a kotelezoket, de peldaul annyira nem elvezem, hogy ezeken kivul is orakat nyuzzam a jatekot.

Szerintem most egy-ket honapot pihentetem, aztan majd mikor 20-30 szintet tudok egyben lepni, akkor folytatom. Mar ha nem az van, hogy a cap limitet onnantol kezdi csak szamolni, ha beleptem a kovetkezo szintre, hanem mondjuk ket honap mulva enged egyben 20-30 szintet lepni, nem csak 5-10-et, aztan meg onnantol pakolna ra megint het-kilenc napot a kovetkezo limitre.
Stez
engem a szintek nem érdekelnek annyira, én a sztorit tolom de ott is nagyrészt a side contentet

az Ugly girl története pl kurva erős sztem, főleg ha összeraksz mindent az elejétől
Negritis, a vajda
A szintet azert tolom csak en is, mert utana tudom fejleszteni a cuccokat, amik meg masteryt adnak, es ugye bizonyos mastery pontok kellenek peldaul a talent pontoknal is a kulonbozo feloldhato bonuszokhoz. Akadnak egy-egy jobb kuldetes, de elegsok a semmilyen, kicsit most eltunt a motivaciom, rengeteget nyuztam es sok kontent eleg egysiku volt.
Stez
melyik mastery pontokra gondolsz? mer a fegyverhez tartozó az alapvetően whatevs nálam
ami érdekesebb azok a talent pontok amik jönnek explorationnel

amúgy nekem is maxon van mindenem folyamatosan, csak én nem görcsölök rá hogy ez mit köt meg
amúgy eleve ez most lv75ig érdekes mert addig tart a szezon, aztán majd ott lesz pöcsölés hónapokon keresztül

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
5 napja
Stez SMU Mustangs 46 737 — Whoops, looks like something went wrong.
Hat gyerekek, en elfogytam motivacioval ebben a Where winds meetben. Nekem ez kifulladt. Az, hogy lvl 50 vagy 55 folott (nem emlekszem pontosan) mar minden plusz otos cap emelkedesnel het-kilenc napot kell varni a kovetkezore, mikozben egesz egyszeruen nem jonnek izgalmas es elvezheto offline es online questek meg bossok sem, nincs meg a motivacio, hogy maradjak es nyomjam. Egy millio xp van elraktarozva, ami csak no es no, de kozben meg a kuldetesek magas szazaleka nem kifejezetten izgalmas, sok olyan, ami nem elerheto, mert ugye majd halad a fejlesztesekkel es az ujabb meg ujabb kontentek nyitjak majd meg a folytatast. A bajom az, hogy rengeteg jelenlegi online meg offline kontent kevesbe izgalmas most.

Ennek a jateknak mostmar valoszinuleg a pvp resze adna a plusz izgalmat, meg az arenazas, de az meg engem kevesbe vonz, igy igazabol most kimaxolom a szintet, megcsinalom a kotelezoket, de peldaul annyira nem elvezem, hogy ezeken kivul is orakat nyuzzam a jatekot.

Szerintem most egy-ket honapot pihentetem, aztan majd mikor 20-30 szintet tudok egyben lepni, akkor folytatom. Mar ha nem az van, hogy a cap limitet onnantol kezdi csak szamolni, ha beleptem a kovetkezo szintre, hanem mondjuk ket honap mulva enged egyben 20-30 szintet lepni, nem csak 5-10-et, aztan meg onnantol pakolna ra megint het-kilenc napot a kovetkezo limitre.
Stez
engem a szintek nem érdekelnek annyira, én a sztorit tolom de ott is nagyrészt a side contentet

az Ugly girl története pl kurva erős sztem, főleg ha összeraksz mindent az elejétől
Negritis, a vajda
A szintet azert tolom csak en is, mert utana tudom fejleszteni a cuccokat, amik meg masteryt adnak, es ugye bizonyos mastery pontok kellenek peldaul a talent pontoknal is a kulonbozo feloldhato bonuszokhoz. Akadnak egy-egy jobb kuldetes, de elegsok a semmilyen, kicsit most eltunt a motivaciom, rengeteget nyuztam es sok kontent eleg egysiku volt.

5 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 53 697 — The Mathematician
Hat gyerekek, en elfogytam motivacioval ebben a Where winds meetben. Nekem ez kifulladt. Az, hogy lvl 50 vagy 55 folott (nem emlekszem pontosan) mar minden plusz otos cap emelkedesnel het-kilenc napot kell varni a kovetkezore, mikozben egesz egyszeruen nem jonnek izgalmas es elvezheto offline es online questek meg bossok sem, nincs meg a motivacio, hogy maradjak es nyomjam. Egy millio xp van elraktarozva, ami csak no es no, de kozben meg a kuldetesek magas szazaleka nem kifejezetten izgalmas, sok olyan, ami nem elerheto, mert ugye majd halad a fejlesztesekkel es az ujabb meg ujabb kontentek nyitjak majd meg a folytatast. A bajom az, hogy rengeteg jelenlegi online meg offline kontent kevesbe izgalmas most.

Ennek a jateknak mostmar valoszinuleg a pvp resze adna a plusz izgalmat, meg az arenazas, de az meg engem kevesbe vonz, igy igazabol most kimaxolom a szintet, megcsinalom a kotelezoket, de peldaul annyira nem elvezem, hogy ezeken kivul is orakat nyuzzam a jatekot.

Szerintem most egy-ket honapot pihentetem, aztan majd mikor 20-30 szintet tudok egyben lepni, akkor folytatom. Mar ha nem az van, hogy a cap limitet onnantol kezdi csak szamolni, ha beleptem a kovetkezo szintre, hanem mondjuk ket honap mulva enged egyben 20-30 szintet lepni, nem csak 5-10-et, aztan meg onnantol pakolna ra megint het-kilenc napot a kovetkezo limitre.
Stez
engem a szintek nem érdekelnek annyira, én a sztorit tolom de ott is nagyrészt a side contentet

az Ugly girl története pl kurva erős sztem, főleg ha összeraksz mindent az elejétől

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
5 napja
Stez SMU Mustangs 46 737 — Whoops, looks like something went wrong.
Hat gyerekek, en elfogytam motivacioval ebben a Where winds meetben. Nekem ez kifulladt. Az, hogy lvl 50 vagy 55 folott (nem emlekszem pontosan) mar minden plusz otos cap emelkedesnel het-kilenc napot kell varni a kovetkezore, mikozben egesz egyszeruen nem jonnek izgalmas es elvezheto offline es online questek meg bossok sem, nincs meg a motivacio, hogy maradjak es nyomjam. Egy millio xp van elraktarozva, ami csak no es no, de kozben meg a kuldetesek magas szazaleka nem kifejezetten izgalmas, sok olyan, ami nem elerheto, mert ugye majd halad a fejlesztesekkel es az ujabb meg ujabb kontentek nyitjak majd meg a folytatast. A bajom az, hogy rengeteg jelenlegi online meg offline kontent kevesbe izgalmas most.

Ennek a jateknak mostmar valoszinuleg a pvp resze adna a plusz izgalmat, meg az arenazas, de az meg engem kevesbe vonz, igy igazabol most kimaxolom a szintet, megcsinalom a kotelezoket, de peldaul annyira nem elvezem, hogy ezeken kivul is orakat nyuzzam a jatekot.

Szerintem most egy-ket honapot pihentetem, aztan majd mikor 20-30 szintet tudok egyben lepni, akkor folytatom. Mar ha nem az van, hogy a cap limitet onnantol kezdi csak szamolni, ha beleptem a kovetkezo szintre, hanem mondjuk ket honap mulva enged egyben 20-30 szintet lepni, nem csak 5-10-et, aztan meg onnantol pakolna ra megint het-kilenc napot a kovetkezo limitre.

6 napja
Negritis, a vajda Denver Broncos 53 697 — The Mathematician
tényleg, ha már
Solasta? elvileg jön majd a 2 is valamikor

The Stronger you become, the Weaker you really are.

I wanted Champ to be champ!
6 napja
Helmut Zimmer Oregon Ducks 6 903 — secret level
Pathfinder - Kingmaker

Egy újabb owlcat játék ráadásul az első Pathfinder próbálkozása a stúdiónak.
A Pathfindder játákrendszere egy D&D 3 (open game licenszelt) hot rodded tehát nem generikus verziója. D&D játékosoknak ismerős lesz sok minden, a képességek, bizonyos kasztok, és a varázslatok is.
A nagy különbség ott kezdődik, hogy itt nem csak egy olyan varázslatot tudsz fenttartani, amihez koncentrálni kell. Igen a Pathbinder is a Buffok és Debuffok játéka.

Azért vicces a Pathfinder Hot Rodded szabályrendszere, mert a D&D 5E verzióra visszavett kasztokak (ha jól tudom) Ilyen a Magus, és a Kineticist, és biztos van még, csak nem merültem el az 5E-ben.

Tehát vannak a Pathfinderben érdekes kasztok, ilyen pl. a fent említett kettő, de az Alchemist is nagyon nagyon szórakoztató, és érdekes kombó az Inquisitor, és a Slayer. Ezek az alapkasztok. Az alapkasztokon belül is vannak variációk, és vannak az úgynevezett "prestige kasztok", amelyeket csak valamilyen feltételrendszer teljesülését követően lehet felvenni.

A Pathfinder rendszere nem az a játék, hogy jó akkor indítok egy mágust, vagy harcost, vagy lovagot. Ez így nem fogja kiadni, vagy egyszerűen érezni fogod, hogy ebben több lehetne.

A Pathfinder karaktergenerálás egy precíz tervezési munka-Mutatom: jó akkor indulok Sorcereként 3 szint, akkor két szint Rogue Thug megvan a frightening és a backstab, addig feltolom az arcanát 5-re akkor egy kis Dragon Discilple 4 szint, megkapom a páncél és az erőbonuszokat….

Elvileg minden kaszt elvihető 20. szintig, ahol kap valami őrületes bónuszt, de az a helyzet, hogy a kasztok 80 %-a inkább ötvöző kaszt. Tulajdonképpen a Magus az egyetlen, amit érdemes 20 szintig végigvinni és nem ötvözgetni, minden máson segít egy kis boogie, Magus úgy baszó ahogy van.
A karaktertervezést úgy tudod megoldani, hogy rohadt sok tutorial videót nézel, vagy olvasol, ha nem ismered a Pathfinder logikáját. Viszont élvezetes, és a Pathfinderben nagyon működik, mert komoly szinergia van a kasztok közt.

De ha csak játszani akarsz, akkor sincs baj válaszd a Magust esetleg a Swordsaintet, Alchemistet, Sorcerert, ha haladó vagy Kineticistet vidd végig, és jól fogsz szórakozni. Elvileg standalone kaszt tud lenni az Inquisitor és a Slayer, de azok annyira nem viccesek- szerintem.

Az alchemistet emelném ki mint külön rendkívül szórakoztató kasztot, ami amúgy remek ötvöző anyag is. Bombákkal, és „mutagénekkel” dolgozik, brutál frankensttein karakter, a Vivisectionist alkaszt, még sneak attackkal is dolgozik. Sokak kedvence a Vivisectionist szörnyember mr Hyde.

A Kineticist is speciális karakter, amely elemeknek és erőknek parancsol. Combo támadásai brutálisak (pl. magma, ami lángoló kőzet jelen esetben). Az egyik legnehezebb kaszt, mert mindent meg kell tanulni. De a Pathfinderben ez az a karakter, ami letakarítja a csatatereket.

De bármiből nagyon durvát lehet építeni, ha van koncepciód a csapatra, illetve arra, hogy hogyan nyered meg a meccseket. Ez nem olyan mint a Rogue trader, itt egy mindent vivő kombó nem elég. Ha kellenek tippek induláshoz, tudok adni, de neoseekernek is jók a buildjei.

A lényeg, hogy kell is gépészkedned a karaktereken, mert a társak elég vegyes képet mutatnak, és okosan kell őket építeni. Ez alól szinte csak a történet során hozzánk csatlakozó rabszolga Regongar lesz a kivétel, aki Magus (Eldritch Scion) tehát ahogy van rendben van. A társakról később.

Ami a történetet illeti- Ez a Pathfinder egyik legelső úgynevezett „nagy” kalandmodulja”. Nagyon ősi D&D modul hangulata van. Legalább akkora összetartozó modul mint az Against the Giants volt. Az eredeti Kingmaker 1. kiadás 5 modul, ami később 6-ra bővült, a Crpg 6 modul (fejezet) és a DLC-k.

Viszonylag jópofa koncepció. Végy egy tündérmesét tedd tele betegesen romlott karakterekkel, állítsd a közepébe a létező legbetegebb porondmestert és megvagy.

Történetünk Senkiföldjén (Stolen Lands) játszódik és számos szálon fut, melyek közt van két kiemelkedő. Az egyik Stolen Lands uralkodójának a felemelkedéstörténete a másik a Varnhold tábornokának dicső menetelése (ez a DLC).

Maga a Stolen lands egy rendkívül hányatott sorsú föld, amelyet szinte már alig laknak, mert bárki bármit próbálna egyenesbe tenni egy ponton elbukik, és szétesik minden, kezdődik újra. A terület a folyómenti királyságok, és Bevoy közti ütközőzóna. Nyers gonosz hely ez, ahol suttognak a fák, verséget hoz a szél, nem evilági mágikus lények űznek gonosz tréfát a helyiekkel és mindig történik valami baljós dolog, ami miatt a megmarad bátrak is elmenekülnek. Egymást váltják a banditavezérek, akik beveszik magukat egy erődített tanyára és onnan járnak fosztogatni, sarcolni.

A kiindulás Owlcat szokás szerint tutoriallal egybekötött prológus. A történet szerint Brevoy eléggé megunta a Stolen lands rendezetlen helyzetét, és ezért a restovi (nagy kereskedőváros a határon) „swordlord” (a góré) egy kis versenyt ír ki. Az a kalandozó, aki elhozza a Stolen lands lakóit jelenleg sarcoló banditavezés fejét, az Brevoy szövetségi támogatásával nemesi rangot kap, és a területet irányíthatja.
Itt azonban tudni kell, hogy nem csak Restov akarja a területet magának, de ezt majd megtudod.

A prológus során a kalandozók készülnek, hogy beszéljenek a Swordlorddal, amikor gyilkosok lepik el a swordlord kastélyát és mészárlásba kezdenek. Megismerjük Linzit a kis bárdot, aki tulajdonképpen narrálja az eseményeket, és nagyon cuki szerethető figura. Velünk lesz Tartuccio, akinek mindig van egy-két gonosz trükk a tarsolyában, és mindig kavarja. Szembejön Amiri a barbár, aki nagyon okos, de Amiri háttértörténete nem rossz.
Megismerjük az ikreket akiknek nagyon kemény a háttértörténete, és találkozunk Argenta nővérrel, bocsánat Valerievel, aki annyira szép volt és annyira versengtek érte a férfiak, hogy inkább bilifrizurát vágatott, szétgyúrta magát, lovag lett, és egy ajtónyi pajzzsal közlekedik. Na szegény tényleg annyira buta, hogy elmondhatatlan, és borzasztó a történetszála. Egy ponton lesz egy párviadal, amit egy az egyben kell megvívni. És ha nem jól építettük Valeriet, akkor nem tudjuk teljesíteni. És Valeriet nem könnyű jól építeni. Találkozunk Jaethallal az inkvizítorral, akinek szintén remek a történetszála, és Harrimmal Gorum papjával akiuncsi, de legalább pöcs.

Szóval miután elhárítottuk a támadást. Tartucccio bevádol bennünket és két részre szakítja a csapatot. Az egyik csapatban Tartuccio, Harrim és Jaethal (és talán Kanerah az egyik iker) indulnak, a másikban Linzi, Amiri, és Valerie és Te kedves kalandozó. Világválogatott!
Az 1. fejezet során a banditaföldeket kell megtisztítani, a rabolóvezért legyűrni, lehetőleg a konkurens csoport előtt.
Ha ez megtörtént bárói rangot kapunk közösen Maegar Varnnal az új szomszéddal, akivel köthetünk erős szövetséget is akár. A játék mechanizmusához hozzátartozik, hogy egyre újabb és újabb területeket tudunk és kell is meghódítani, itt településeket létrehozni, városokat építeni, és a birodalmat managelni. Ebben a játékban nem az van, mint a Rogue Traderben, hogy rohangálsz küldetések közt. Itt politizálni kell, méghozzá sokat. Ülsz a tróntermedben, kinevezel embereket vezetői, majd miniszteri pozíciókba. Jönnek folyton a küldöttségek, szövetségesek, fenyegetőzések, ajánlatok, nemesek gondolataikkal, és te döntesz. Ráadásul vannak feladatok és megoldandó problémák, amire embereket kell delegálnod, akik valamilyen eséllyel megoldják adott idő alatt. Ezzel pedig megy az idő. Ha nem sikerült megoldani, akkor előbb utóbb nagyobb probléma lesz. Nem mindenki szereti ezt a részt de érdekes.

Ahogy egyre újabb területeket érsz el, vagy oldasz meg questeket egyre inkább az az érzésed, hogy ezen a földön csak az a normális, amit te azzá tettél, de mintha folyamatos lenne a káosz terjedése, és egy ponton rájössz, hogy ez a föld tele van átjáróval az elsődleges elemi világ és az első teremtett az úgynevezett First world, vagy ősvilág közt. Innen pedig mindenféle mágikus lények szökdösnek át. Másrészt rájössz, hogy a szomszédaid nem szeretnek és nem örülnek Neked.

Aztán egy ponton Maegar Varn teljes csapata felszívódik és elkezdődik egy brutálisan gonosz mese -dungeon a dungeonban. Messze a crpg történelem egyik legjobb modulja olyasmi, mint a Pillarsban a Master bellow, csak szerintem izgalmasabb. Csak ezért már megéri.

Nagyon jó társak csapódnak hozzád. Octavia és Regongar a két rabszolga, akiket miután kiszabadítasz a „tulajdonosuk” kegyetlen hajtóvadászatot indít- jó történetszál nehéz döntésekkel. Két mocskos erős karakter.

A First world megértésében sokat segít Jubilost és az ő küldetései. Jubilost egy tudós, és úgy nagyon pozitív, hogy nem igazán jó fej, cserébe igaza van szinte mindig és nagyon nagy figura.

Ekundayo és a farkasa lesznek a ranged DPS-ek. Ekundayo története beleillik a klasszikus RPG sablonba, nem is érzem olyan jónak, de ettől ők még egy remek társak. A ranger társa (állat) önállóan fejleszthető, ha jól építed szinte külön csapattagnak számít.

Jaethal története a legkegyetlenebb. Jaethal ugyan tünde és inkvizítor, de kifejezetten nem a legkellemesebb istenségé, és mondjuk úgy Jaethal áldozata nem evilági volt a hatalmáért, és szépségéért. Jaethal fut a múltja elől, és fut a létezéséért. Hátborzongató ő ahogy van.

Nok-Nok a fantasy történet legviccesebb chaotic evil karaktere. Azt mondanám, hogy ő gyagyás tódi de Nok-Nok igazából egy felkészült gyilkos, akinek nincsenek kérdései. Igazi virtigli melee DPS glass cannon, akit lehet újjá kell éleszteni, de kibelezi az ellenfelét. Nagyon vicces a storyline, nagyon fárasztó Monty Pythonba illő beszélgetésekkel.

Az ikrek története szó szerint pokoli, hiszen Thiefling kinetistekről beszélünk, akik esküt tettek, és nem biztos hogy a megfelelő úrnak. Sokáig azt hiszed, hogy itt egy lény van csak skizofrén, de valójában a helyzet komplikáltabb.

A másik történetszálon Maegar Varn Tábornoka a főhős, aki együtt kalandozik Maegar Varnnal, aki egy jó melee DPS, és Jubilost megfelelőjével Cephal Lorentus főkamarással, aki varázsló.

A DLC nagyon jó és Cephal kiemelkedő karakter, vele később találkozunk a fő történetben. A „Tábornok” történetszála fantasztikus, és egyben a játék legnagyobb kihagyott ziccere, hogy habár a Tábornok története vissza csordogál a fő történetszálba, nem viheted őt magaddal companionként. Viszont hasznos tárgyakat ad a fő történetszálhoz.

Fontos, amit még tudnod kell!
Azt meg kell szokni, hogy van lejárati ideje a feladatoknak, tehát a time management fontos.
A játék tele van quest a questben elemmel és lore-al. Minden modul (fejezet) lassan indul, vagy dühítően, de egy őrült nagy és nehéz dungeon a vége.
A játék nem könnyű, főleg az elején- tehát ments sokat. A managementet figyelmesen csináld, mert be lehet szopni, ez nem olyan mint a Rogue Trader projekt management.
Skillmonkey!!!! Rengeteg skillchecket fogsz dobni, főleg az 4-5 fejezetben. A Pitaxi fogadás pl. csak úgy oldható meg, ha egy halom nehéz checket megdobsz.
Olvass utána a fegyvereknek és a tárgyaknak, mert vannak felháborítóan jók.
Érteni kell, hogy melyik fegyver mivel skálázódik, mi pl a Finesse wield és mi nem.
A 2. DLC a Beneath the Stolen lands hülyeség ne vedd meg!!!
Aki megpróbál meszopatni azt egy ponton kivétel nélkül kicsinálhatod! MIDENKIT!

Thiefling Spitespawn - Enchanter klassz priceless! Insaniaty a leggyilkosabb varázslatok egyike, ha kellően meg van boostolva - és vannak ehhez tárgyak, képességek akkor tulajdonképpen végecsapó.
Qulipoth (Motherless Thiefling) Vivisectionist überagresszív
Érdemes használni a Nexus -modolásait, mert nagyon drága a karakter újra generálása (de legalább lehet).
Nagyon sok lesz a méreg támadás!!!

+1!!! a Játék fontos designeleme, hogy az antagonisták jelentős része nem gonosz, hanem Chaotic Neutral, aki csak szopatni szeretne, vagy haszonelvű, vagy gyökér tehát a Paladin nem lesz igazán jól használható kaszt minden szituációban.
+2!!! A lápban a banya nem rossz arc, ne köss bele, ha nem kell. Jó kereskedő

Jó szórakozást!
9 napja
Helmut Zimmer Oregon Ducks 6 903 — secret level
Na akkor Rogue Trader hosszan.
...
Helmut Zimmer
azon agyaltam, és sorry hogy nem válaszolok hosszabban 😕, nem lehet hogy annyira jól ismered a lore-t, hogy előzetesen elvárásokat támaszottál a Rouge Trader felé?
pl. egy Pathfindernek vagy egy Divinitynek és egy Pillar of Eternitynek nincs ennyire jól megirt világa, és könnyebb élvezni az ismeretlent; na persze ez nem mentség mert téged is, és mindenkit is ki kellene szolgálnia egy játéknak...

számomra -aki nem ismerte túl behatóan a 40k-t korábban- nagyon sokat adott a világ/effekt/sztori és ezért is könnyebben elnézek pár gagyiságot... pl. a semmitmondó semmire jó token ütközetek; de pl.egy boss is lehet unalmas 2 körös valami !viszont! ha nem sikerül két kör alatt lezárni akkor szinte biztosan mehet a restart 😊 vagy a túl egyszerű szintlépéseket, amik unalmassá teszik a játékot...

Nekem Argenta a kedvencem, annyira buta szegény 😊, várom hogy felvilágosul-e; tényleg töretlenül várom, épp utsó fejezetnél járok 😊.

++a játék folyamatosan fejlődik, szóval most elég más mint 1-2 éve; lehet érdemes ránézni megint
+++ahogy olvastalak rájöttem hogy sosenem próbáltam a Pathfindert, szóval felirtam wishlistre! Köszi 😊
sapka
Szívesen, nagyon jó szórakozást kívánok hozzá.

Igen egyébként azt is kihagytam, hogy szinte folyton szintet kell lépni. És itt sem jók a leírások. Én nagyon vártam a játékot, megvan a 2009-es tabletop. És az a helyzet, hogy nehezen tudtam leplezni csalódottságom. Owlcat azért jó brigád. A jó hír pedig az, hogy jön a Dark Heresy és az sokkal jobb játék lesz.

Szerintem az, hogy olvastam jónéhány könyvet az nem overpower. Én Pathfinderben vagyok overpower😊
Amit leírtam a Ministorum-Inkvizíció- Adeptus Mechanicus ellentétről, versengésről az nem nagy magic.
De most tényleg Hieronymus Doloroso a drusian nem egy potens, hanem egy ostoba pap és kereskedő, nincs súlya. Opticon 22 ugyancsak kereskedő, és súlytalan figura. Csak ismételni tudom azt, hogy tévedés annak a feltételezése, hogy az inkvizíció ennyire erős ebben a szektorban. Számos olyan Mechanicus Archmagos van a szektorban, aki azonnal bassza nyakon az inkvizíciót, ha átlépi a határt.

Szerintem, azért ha magadba nézel Te is Tudod, hogy a 2. fejezet lezárása egy rossz vicc. Ilyen nincs.. Masszív spoiler | és az a szomorú hogy nem engedi a játék hogy ott kidobjam az irodámból a drága főinkvitítort a haverjaival együtt. Mindegy, mert Heinrixet igy is otthagytam a Drukhariknak, főinkvizítor úr sorsa pedig.... hozzáteszem az én karakterem dogmatikus és gonosz. |

Pillars világa főleg most a félreértett Avoweddel nagyon kinyírt. Eora nagyon jól meg van írva. - szerintem
9 napja
Lúdas Solymi New England Patriots 8 866
Na akkor Rogue Trader hosszan.
...
Helmut Zimmer
azon agyaltam, és sorry hogy nem válaszolok hosszabban 😕, nem lehet hogy annyira jól ismered a lore-t, hogy előzetesen elvárásokat támaszottál a Rouge Trader felé?
pl. egy Pathfindernek vagy egy Divinitynek és egy Pillar of Eternitynek nincs ennyire jól megirt világa, és könnyebb élvezni az ismeretlent; na persze ez nem mentség mert téged is, és mindenkit is ki kellene szolgálnia egy játéknak...

számomra -aki nem ismerte túl behatóan a 40k-t korábban- nagyon sokat adott a világ/effekt/sztori és ezért is könnyebben elnézek pár gagyiságot... pl. a semmitmondó semmire jó token ütközetek; de pl.egy boss is lehet unalmas 2 körös valami !viszont! ha nem sikerül két kör alatt lezárni akkor szinte biztosan mehet a restart 😊 vagy a túl egyszerű szintlépéseket, amik unalmassá teszik a játékot...

Nekem Argenta a kedvencem, annyira buta szegény 😊, várom hogy felvilágosul-e; tényleg töretlenül várom, épp utsó fejezetnél járok 😊.

++a játék folyamatosan fejlődik, szóval most elég más mint 1-2 éve; lehet érdemes ránézni megint
+++ahogy olvastalak rájöttem hogy sosenem próbáltam a Pathfindert, szóval felirtam wishlistre! Köszi 😊
sapka
Erre válaszolok én is, mert Helmutnak is akartam.
Egyik része szerintem az, hogy ő a természetéből adódóan mélyrehatóan ismeri, megismeri a rendszereket és összefüggéseket, így könnyebben megtalálja bennük a hibát.
A lore-ral kapcsolatban meg lehet igaza, hiszen ha az Owlcat az előző két játékban csak kalandmodulokat implementált, akkor egy saját fejlesztésű játék, saját történettel megtámogatva könnyen elbukhat, lásd pl. Game of Thrones utolsó 2 évada.

Illetve ha egy 40K-s RPG-t akarsz letenni az asztalra, akkor ott jó, ha a minőség is magas, hisz a rajongóbázis nagy része eléggé ismeri azt.
Persze ha nagyobb tömeg berántása volt a cél, akkor ez lehet egy jó kezdet, de az, hogy folyamatosan patchelgetni kell, hogy meglegyen az egyensúly, az nem veszi ki jól magát.

Viszont arra is kíváncsi lennék, hogy mit szól Helmut a legutóbbi nagyobb patchhez:
 store.steampowered.com/news/app/2186680/view/576022713144969256

És a következő tervezett játékhoz:
 store.steampowered.com/app/3710600/Warhammer_40000_Dark_Heresy/

Amennyi rpg most talonban van nálam, szerintem a RT csak 1-1,5 év múlva kerül terítékre, de ha olyan 30 EUR környékre beesik a Season Pass 1-2-vel együtt, akkor beruházok rá.
9 napja
sapka Washington Commanders 6 652 — sapka
Na akkor Rogue Trader hosszan.
...
Helmut Zimmer
azon agyaltam, és sorry hogy nem válaszolok hosszabban 😕, nem lehet hogy annyira jól ismered a lore-t, hogy előzetesen elvárásokat támaszottál a Rouge Trader felé?
pl. egy Pathfindernek vagy egy Divinitynek és egy Pillar of Eternitynek nincs ennyire jól megirt világa, és könnyebb élvezni az ismeretlent; na persze ez nem mentség mert téged is, és mindenkit is ki kellene szolgálnia egy játéknak...

számomra -aki nem ismerte túl behatóan a 40k-t korábban- nagyon sokat adott a világ/effekt/sztori és ezért is könnyebben elnézek pár gagyiságot... pl. a semmitmondó semmire jó token ütközetek; de pl.egy boss is lehet unalmas 2 körös valami !viszont! ha nem sikerül két kör alatt lezárni akkor szinte biztosan mehet a restart 😊 vagy a túl egyszerű szintlépéseket, amik unalmassá teszik a játékot...

Nekem Argenta a kedvencem, annyira buta szegény 😊, várom hogy felvilágosul-e; tényleg töretlenül várom, épp utsó fejezetnél járok 😊.

++a játék folyamatosan fejlődik, szóval most elég más mint 1-2 éve; lehet érdemes ránézni megint
+++ahogy olvastalak rájöttem hogy sosenem próbáltam a Pathfindert, szóval felirtam wishlistre! Köszi 😊

Attribution No Derivatives (CC-BY-ND-3.0) Nevezd meg!-Ne változtasd!
11 napja
Helmut Zimmer Oregon Ducks 6 903 — secret level
Na akkor Rogue Trader hosszan.

Ennél csak jobb Owlcat játék van. Ne pazarold erre a pénzed, vedd inkább a Pathfindert. A világ leggonoszabb mókamestere, és a pokol legjobb anyukája téged vár.
Helmut Zimmer
Fene, pedig vártam nagyon.
Mindegy, megvárom míg kiadják a Season Pass 2-t, meg hátha patchelgetik és aztán megveszem leárazva, aztán kitolom egyszer, már csak a hangulat miatt is.
Lúdas Solymi
Nem kell leírni, csak szerintem menj rá a Kingmakerre előbb, utána úgyis nekiugrasz a WotR-nek, ami a világ legjobb RPG-je, ás addigra ezt is leárazzák. Figyi a Kingmaker rideg, hideg könyörtelen, gonosz mese. Kifejezetten a nehéz döntések meséje.
A Righteous egy horror-eposz, amelyen minden potméter 11-en van. Ha démoni mítikus utat választasz akkor az egyik legnehezebb szerepjáték, mert a társaifd furcsán néznek, ha angyalit, akkor amerikai akciófilm, ha inkább lich-é válsz (igen van ilyen), akkor borzalmas mély sötétség köszönt rád, és ha Trickster mítikus vonalat választasz, akkor a mélyen nyomasztó embertelen mese hirtelen morbid groteszké változik amelyen lehet röhögni.

Azért Kingmaker-> Righteous a sorrend, mert a Righteous a mítikus vonalakkal kúrva bonyolult. Érdemes az alapokat a Kingmakerben mekérteni, az sem könnyű.