Chicago Bears - Green Bay Packers

több mint 8 éve
Tactful Cactus Green Bay Packers 12 672
amúgy király a meccs

P-A-N-I-C
LaFleurt a kávé!
több mint 8 éve
hpeter93 Chicago Bears 2 402 — C&C Cutler and Chicago fan, Hala Madrid!
egyszer elcsúsznak, már köpköd. 10szer megmentették a seggét, bazmeg.
füligjimmy
Goldman!
deyell
Iknább Lang volt

több mint 8 éve
deyell Las Vegas Raiders 10 558
füligjimmy
Goldman!

choose life
több mint 8 éve
Delete Chicago Bears 1 573 — :^)
Mindig ezek a lyukak bazdki. Rosszabbak vagyunk néha mint egy használt k*rva

több mint 8 éve
füligjimmy Chicago Bears 6 970 — I used to be with it, but they changed what it was.

I used to be with it, but then they changed what *it* was. Now what I'm with isn't *it*, and what's *it* seems weird and scary to me. It will happen to you.

- Abe Simpson
több mint 8 éve
hpeter93 Chicago Bears 2 402 — C&C Cutler and Chicago fan, Hala Madrid!
Harmadszor szopjuk be, hogy középre kifut

több mint 8 éve
Gergőbácsi Green Bay Packers 8 691 — Packers Suicide Squad
okos

I have been wounded but not yet slain. I shall lie here and bleed a while. Then I shall rise and fight again. The title of champion may from time to time fall to others more than ourselves, but the heart, the spirit, and the soul of champions remain in Green Bay.
több mint 8 éve
Toto21 Chicago Bears 5 291
McManis mia francért nem ment Cobb-al?!?!? Tudom valszeg CB Blitz volt a hívás, de ez most fájt!
több mint 8 éve
basszus, így a D ki lesz fingatva
Gergőbácsi
melyik?
Old
a miénk

I have been wounded but not yet slain. I shall lie here and bleed a while. Then I shall rise and fight again. The title of champion may from time to time fall to others more than ourselves, but the heart, the spirit, and the soul of champions remain in Green Bay.
több mint 8 éve
gamerkr Green Bay Packers 10 248 — The sharif don't like it - welcome to the casbah club
na végre hazaértünk, GoPackGo!!!!

több mint 8 éve
Kampman Green Bay Packers Wisconsin Badgers 25 484
Utoljára ennyi flag egy 2010-es MNF-en volt. Az volt az egyetlen alkalom, mikor Cutler legyőzte Áront.
több mint 8 éve
Gergőbácsi
melyik?

P-A-N-I-C
LaFleurt a kávé!
több mint 8 éve

több mint 8 éve
ennyi zászló lovagi tornán sincs

P-A-N-I-C
LaFleurt a kávé!
több mint 8 éve
red5 New England Patriots 521
Jelenleg jobban egyben van a GB

őlég vót
több mint 8 éve
ez a Monty jó lehet a visszahordásoknál, még ha ez nem is jött be

több mint 8 éve
tüsi91 Chicago Bears 11 021
Asszondja Aikmen, hogy alul dobta Fortet. Szerintem bele esett volna a kezébe. Az ilyen bravúrok nélkül nem tudunk meccset nyerni. Mert a különbség zanzásítva annyi, hogy ott megcsinálják, itt nem.
több mint 8 éve
Capers parókát hord?
füligjimmy
már elég régen gyanakodnak rá
3rd down stat nem hízelgő számunkra

több mint 8 éve
Capers parókát hord?
füligjimmy
Dick Lebeau hajából készült

P-A-N-I-C
LaFleurt a kávé!
több mint 8 éve
füligjimmy Chicago Bears 6 970 — I used to be with it, but they changed what it was.
Capers parókát hord?

I used to be with it, but then they changed what *it* was. Now what I'm with isn't *it*, and what's *it* seems weird and scary to me. It will happen to you.

- Abe Simpson
több mint 8 éve
Toto21 Chicago Bears 5 291
Forte már 100 futott yard fölött, ezt se gondoltam volna 20/128 a pontos mutató! Ez elég pozitív csalódás
több mint 8 éve
zsoltee Green Bay Packers 1 373
Dat D#!!!!444négy

Individual commitment to a group effort – that is what makes a team work, a company work, a society work, a civilization work. - Vince Lombardi
több mint 8 éve
red5 New England Patriots 521
szép

őlég vót
több mint 8 éve
Na, ezt elvették. És most mi van?!

- Abe Simpson
több mint 8 éve
De rühellem, hogy ARod mindenkiből sztár-t csinál, még a 30+-ból is, kb én is beállhatnék és elkapnám amit dob...
Toto21
Feltételezhetjük, hogy alanyi jogon is jó játékosok.

- Abe Simpson