Autó- és motorsportok
Draft
2001-2003-2004-2014-2016-2018
Ferkának nem fontos a VB 2. hely??? Miért nem cseréltették meg a helyet LEC és SAI között????Az ég világon semmi jelentősége nincs az egyéni vb 2. helyének.
NB2
Ferkának nem fontos a VB 2. hely??? Miért nem cseréltették meg a helyet LEC és SAI között????Nem
NB2
Mindkét Mercedes pilóta nagyon profin lehozta ezt
NFL : Denver Broncos / NCAA : Oregon Ducks, BYU, Penn State, Iowa / Peyton Manning, Marcus Mariota
Soccer : Arsenal, Levante, Lazio, Millwall, Stuttgart / National Teams : HUN, ESP
NBA : Mavericks [Doncic] / NHL : Ducks, Maple Leafs / MLB : Twins, Astros
F1 : Lewis Hamilton / MotoGP : Marc & Alex Marquez, Pedro Acosta (és igazából mindenki más) / NASCAR : #22 Joey Logano
Cycling : Pogacar, Meintjes, Valter, Quintana, Contador, Cras, Juan Ayuso
Darts : Nathan Aspinall, Chris Dobey, Gerwyn Price, Ricky Evans
UFC : Justin Gaethje, Cody Garbrandt, Nate Diaz, Brandon Moreno
Euroleague : Valencia Basket / Tennis : Federer, Alcaraz
NFL : Denver Broncos / NCAA : Oregon Ducks, BYU, Penn State, Iowa / Peyton Manning, Marcus Mariota
Soccer : Arsenal, Levante, Lazio, Millwall, Stuttgart / National Teams : HUN, ESP
NBA : Mavericks [Doncic] / NHL : Ducks, Maple Leafs / MLB : Twins, Astros
F1 : Lewis Hamilton / MotoGP : Marc & Alex Marquez, Pedro Acosta (és igazából mindenki más) / NASCAR : #22 Joey Logano
Cycling : Pogacar, Meintjes, Valter, Quintana, Contador, Cras, Juan Ayuso
Darts : Nathan Aspinall, Chris Dobey, Gerwyn Price, Ricky Evans
UFC : Justin Gaethje, Cody Garbrandt, Nate Diaz, Brandon Moreno
Euroleague : Valencia Basket / Tennis : Federer, Alcaraz
Egy támadás után meghal a gumi vagy technikai hiba?
Amúgy baromi kíváncsi vagyok, hogy a FedEx kiszállásával meddig marad full time versenyző.A csávó max akkor megy el, ha visszavonul, vagy a 23XI-ezni akar.A JGR gondolt egyet, és Chris Gabehartot előléptette competition directornak, így Hamlin úgy crew chieft kapott, hat év után először. A probléma csak az hogy nem is kérdezték meg róla, nem is szóltak neki, csak a tegnapi csapat meetingen közölték vele mindenki előtt.Remélem azt jelenti, hogy lassan kiteszik a szűrét
Chris Gayle (aki eddig az 54-esnél irányított) lesz az új CC a 11-es autónál, ami önmagában nem lesz rossz, de egy évek óta működő eredményes kapcsolatot miért kellett szétszedni, azt nem tudom. (6 év és 23 győzelem).
Eddig minden szart is megbeszéltek Dennyvel, most meg hogy már egyértelműen ő a no.1 versenyző a csapatnál, ez így minimum érdekes.
Mikey
🤘 gaben 🤘
zacknorb
Szerkesztette: Mikey
Miért? Mert még mindig a legjobb-legkonzisztensebb győzelmi esély a csapatból?A JGR gondolt egyet, és Chris Gabehartot előléptette competition directornak, így Hamlin úgy crew chieft kapott, hat év után először. A probléma csak az hogy nem is kérdezték meg róla, nem is szóltak neki, csak a tegnapi csapat meetingen közölték vele mindenki előtt.Remélem azt jelenti, hogy lassan kiteszik a szűrét
Chris Gayle (aki eddig az 54-esnél irányított) lesz az új CC a 11-es autónál, ami önmagában nem lesz rossz, de egy évek óta működő eredményes kapcsolatot miért kellett szétszedni, azt nem tudom. (6 év és 23 győzelem).
Eddig minden szart is megbeszéltek Dennyvel, most meg hogy már egyértelműen ő a no.1 versenyző a csapatnál, ez így minimum érdekes.
Mikey
🤘 gaben 🤘
Gasly, Russell fantasztikus munkát végzett.
Leclerc megint a gumira fogja, míg Sainznak rendbe volt minden.
Verstappen sztem már most megnyeri a VB-t, mert a McLaren baromi gyenge volt, vagyis az időmérőn mindenképp.
..és remélem a Ferrai sok-sok pontot fog hozni.
A csávó max akkor megy el, ha visszavonul, vagy a 23XI-ezni akar.A JGR gondolt egyet, és Chris Gabehartot előléptette competition directornak, így Hamlin úgy crew chieft kapott, hat év után először. A probléma csak az hogy nem is kérdezték meg róla, nem is szóltak neki, csak a tegnapi csapat meetingen közölték vele mindenki előtt.Remélem azt jelenti, hogy lassan kiteszik a szűrét
Chris Gayle (aki eddig az 54-esnél irányított) lesz az új CC a 11-es autónál, ami önmagában nem lesz rossz, de egy évek óta működő eredményes kapcsolatot miért kellett szétszedni, azt nem tudom. (6 év és 23 győzelem).
Eddig minden szart is megbeszéltek Dennyvel, most meg hogy már egyértelműen ő a no.1 versenyző a csapatnál, ez így minimum érdekes.
Mikey
🤘 gaben 🤘
A JGR gondolt egyet, és Chris Gabehartot előléptette competition directornak, így Hamlin úgy crew chieft kapott, hat év után először. A probléma csak az hogy nem is kérdezték meg róla, nem is szóltak neki, csak a tegnapi csapat meetingen közölték vele mindenki előtt.Remélem azt jelenti, hogy lassan kiteszik a szűrét
Chris Gayle (aki eddig az 54-esnél irányított) lesz az új CC a 11-es autónál, ami önmagában nem lesz rossz, de egy évek óta működő eredményes kapcsolatot miért kellett szétszedni, azt nem tudom. (6 év és 23 győzelem).
Eddig minden szart is megbeszéltek Dennyvel, most meg hogy már egyértelműen ő a no.1 versenyző a csapatnál, ez így minimum érdekes.
Mikey
" Szeretem a jeget, hagyjál békén. "
Chris Gayle (aki eddig az 54-esnél irányított) lesz az új CC a 11-es autónál, ami önmagában nem lesz rossz, de egy évek óta működő eredményes kapcsolatot miért kellett szétszedni, azt nem tudom. (6 év és 23 győzelem).
Eddig minden szart is megbeszéltek Dennyvel, most meg hogy már egyértelműen ő a no.1 versenyző a csapatnál, ez így minimum érdekes.
Szerkesztette: Mikey
Don't talk the walk, Walk the talk!
Na ez is egy hülye név.
Tudom, de attól még nekem nem kell tetszenek. 😊Azt azért remélem tudod, hogy a road course versenyzés mindig is része volt a NASCAR-nak.Én megkedveltem a NASCAR-t az elmúlt három idényben, idén már szinte mindegyik versenyt láttam, a PO-ban mindet, de úgy vélem, hogy az épített pályák gagyik, unalmasak, nem erről szól a NASCAR.Hát ha már ki van rajzolva egy pálya ív, akkor engem zavar ha rohadtul nem figyelnek oda rá, hanem mehet mindenki ameddig akar. 😀Az S kanyarokban be is van. De amúgy ez miért fáj ennyire?Márcsak a pálya limitet kéne bevezetniNEWS: NASCAR at COTA will have a new look in 2025! The NASCAR Cup and Xfinity Series will race on the 2.3-mile, 20-turn configuration of the road course in March.
zacknorbCOTA course change for NASCAR: Instead of the full course, will cut off the long straightaways and make the turn to the back half right after the esses (the national course, 2.3 miles). Expect Cup race to be about 100 laps; Xfinity TBD. pic.twitter.com/h5GyIlo4rI
— Bob Pockrass (@bobpockrass) November 20, 2024
zacknorb
Heisman nádor
Ha mindenkinek szabad, akkor nem tökmindegy?
shawnka
Én amikor Nascaros játékkal játszottam anno ott bevettük mind a kanyarokat. Esztétikusabb. Közel sem a prioritás Nascar szabályok között, de jó lenne.
Heisman nádor
A NASCAR -legalábbis nekem- az oválokon körözésről szól, az ívválasztásokról, tiszta levegőkről, vonatozásról, benzin-, gumicsere-, sárgazászlóvárós stratégiákról, nem a kanyargásról balra-jobbra. Rengeteg széria használ ilyen épített pályákat, ha ezeken autózást akarnék nézni, akkor találhatnék látványosabbat annál, hogy alapvetően oválra optimalizált stockcarok sutáskodnak, mint valami nagy és lomha monstrumok. Egy moto3 vagy gokartverseny szórakoztatóbb, mint az épített pályák a NASCAR-ban. Szerintem tévút minden, ami nem klasszik ovál, rovál, superspeedway.
Őszentsége Sobri Jóska
És hát nagyon sok jó road course versenyző is van a jelenlegi mezőnyben is.
Mikey
Illetve az ilyen pályák beleillesztve az alapvetően oválok sorozatába nekem testidegenek, de ettől még lehet más, ellenkező vélemény is ugyanilyen valid. Így kicsit olyan, mintha két sorozat lenne egybe szuszakolva, de úgy, hogy a vegső győztes az csak az oválok menője lehet, pl. egy Van Gisbergen behúzhatja akár az összes road courset, a végső 4-be esélye nincs odaérni, nemhogy bajnoknak lenni.
De ez csak egy észrevétel, a lényegi mondanivaló csak annyi, hogy nekem a stockcarokkal az ilyen versenyek böszmék, unalmasak. Akár követik a pályaívet akkurátusan, akár nem.
Azt azért remélem tudod, hogy a road course versenyzés mindig is része volt a NASCAR-nak.Én megkedveltem a NASCAR-t az elmúlt három idényben, idén már szinte mindegyik versenyt láttam, a PO-ban mindet, de úgy vélem, hogy az épített pályák gagyik, unalmasak, nem erről szól a NASCAR.Hát ha már ki van rajzolva egy pálya ív, akkor engem zavar ha rohadtul nem figyelnek oda rá, hanem mehet mindenki ameddig akar. 😀Az S kanyarokban be is van. De amúgy ez miért fáj ennyire?Márcsak a pálya limitet kéne bevezetniNEWS: NASCAR at COTA will have a new look in 2025! The NASCAR Cup and Xfinity Series will race on the 2.3-mile, 20-turn configuration of the road course in March.
zacknorbCOTA course change for NASCAR: Instead of the full course, will cut off the long straightaways and make the turn to the back half right after the esses (the national course, 2.3 miles). Expect Cup race to be about 100 laps; Xfinity TBD. pic.twitter.com/h5GyIlo4rI
— Bob Pockrass (@bobpockrass) November 20, 2024
zacknorb
Heisman nádor
Ha mindenkinek szabad, akkor nem tökmindegy?
shawnka
Én amikor Nascaros játékkal játszottam anno ott bevettük mind a kanyarokat. Esztétikusabb. Közel sem a prioritás Nascar szabályok között, de jó lenne.
Heisman nádor
A NASCAR -legalábbis nekem- az oválokon körözésről szól, az ívválasztásokról, tiszta levegőkről, vonatozásról, benzin-, gumicsere-, sárgazászlóvárós stratégiákról, nem a kanyargásról balra-jobbra. Rengeteg széria használ ilyen épített pályákat, ha ezeken autózást akarnék nézni, akkor találhatnék látványosabbat annál, hogy alapvetően oválra optimalizált stockcarok sutáskodnak, mint valami nagy és lomha monstrumok. Egy moto3 vagy gokartverseny szórakoztatóbb, mint az épített pályák a NASCAR-ban. Szerintem tévút minden, ami nem klasszik ovál, rovál, superspeedway.
Őszentsége Sobri Jóska
És hát nagyon sok jó road course versenyző is van a jelenlegi mezőnyben is.
tudom a Nascar Amerikában van 😊
Én megkedveltem a NASCAR-t az elmúlt három idényben, idén már szinte mindegyik versenyt láttam, a PO-ban mindet, de úgy vélem, hogy az épített pályák gagyik, unalmasak, nem erről szól a NASCAR.Hát ha már ki van rajzolva egy pálya ív, akkor engem zavar ha rohadtul nem figyelnek oda rá, hanem mehet mindenki ameddig akar. 😀Az S kanyarokban be is van. De amúgy ez miért fáj ennyire?Márcsak a pálya limitet kéne bevezetniNEWS: NASCAR at COTA will have a new look in 2025! The NASCAR Cup and Xfinity Series will race on the 2.3-mile, 20-turn configuration of the road course in March.
zacknorbCOTA course change for NASCAR: Instead of the full course, will cut off the long straightaways and make the turn to the back half right after the esses (the national course, 2.3 miles). Expect Cup race to be about 100 laps; Xfinity TBD. pic.twitter.com/h5GyIlo4rI
— Bob Pockrass (@bobpockrass) November 20, 2024
zacknorb
Heisman nádor
Ha mindenkinek szabad, akkor nem tökmindegy?
shawnka
Én amikor Nascaros játékkal játszottam anno ott bevettük mind a kanyarokat. Esztétikusabb. Közel sem a prioritás Nascar szabályok között, de jó lenne.
Heisman nádor
A NASCAR -legalábbis nekem- az oválokon körözésről szól, az ívválasztásokról, tiszta levegőkről, vonatozásról, benzin-, gumicsere-, sárgazászlóvárós stratégiákról, nem a kanyargásról balra-jobbra. Rengeteg széria használ ilyen épített pályákat, ha ezeken autózást akarnék nézni, akkor találhatnék látványosabbat annál, hogy alapvetően oválra optimalizált stockcarok sutáskodnak, mint valami nagy és lomha monstrumok. Egy moto3 vagy gokartverseny szórakoztatóbb, mint az épített pályák a NASCAR-ban. Szerintem tévút minden, ami nem klasszik ovál, rovál, superspeedway.
Hát ha már ki van rajzolva egy pálya ív, akkor engem zavar ha rohadtul nem figyelnek oda rá, hanem mehet mindenki ameddig akar. 😀Az S kanyarokban be is van. De amúgy ez miért fáj ennyire?Márcsak a pálya limitet kéne bevezetniNEWS: NASCAR at COTA will have a new look in 2025! The NASCAR Cup and Xfinity Series will race on the 2.3-mile, 20-turn configuration of the road course in March.
zacknorbCOTA course change for NASCAR: Instead of the full course, will cut off the long straightaways and make the turn to the back half right after the esses (the national course, 2.3 miles). Expect Cup race to be about 100 laps; Xfinity TBD. pic.twitter.com/h5GyIlo4rI
— Bob Pockrass (@bobpockrass) November 20, 2024
zacknorb
Heisman nádor
Ha mindenkinek szabad, akkor nem tökmindegy?
shawnka
Én amikor Nascaros játékkal játszottam anno ott bevettük mind a kanyarokat. Esztétikusabb. Közel sem a prioritás Nascar szabályok között, de jó lenne.
NFL : Denver Broncos / NCAA : Oregon Ducks, BYU, Penn State, Iowa / Peyton Manning, Marcus Mariota
Soccer : Arsenal, Levante, Lazio, Millwall, Stuttgart / National Teams : HUN, ESP
NBA : Mavericks [Doncic] / NHL : Ducks, Maple Leafs / MLB : Twins, Astros
F1 : Lewis Hamilton / MotoGP : Marc & Alex Marquez, Pedro Acosta (és igazából mindenki más) / NASCAR : #22 Joey Logano
Cycling : Pogacar, Meintjes, Valter, Quintana, Contador, Cras, Juan Ayuso
Darts : Nathan Aspinall, Chris Dobey, Gerwyn Price, Ricky Evans
UFC : Justin Gaethje, Cody Garbrandt, Nate Diaz, Brandon Moreno
Euroleague : Valencia Basket / Tennis : Federer, Alcaraz
Az S kanyarokban be is van. De amúgy ez miért fáj ennyire?Márcsak a pálya limitet kéne bevezetniNEWS: NASCAR at COTA will have a new look in 2025! The NASCAR Cup and Xfinity Series will race on the 2.3-mile, 20-turn configuration of the road course in March.
zacknorbCOTA course change for NASCAR: Instead of the full course, will cut off the long straightaways and make the turn to the back half right after the esses (the national course, 2.3 miles). Expect Cup race to be about 100 laps; Xfinity TBD. pic.twitter.com/h5GyIlo4rI
— Bob Pockrass (@bobpockrass) November 20, 2024
zacknorb
Heisman nádor
Ha mindenkinek szabad, akkor nem tökmindegy?