OFF topik

30 feliratkozó

16 órája
slowmotion Dallas Cowboys 24 630 — Cowboys fan
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂


warr_b
Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.

És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Értem, köszi, fura volt ☺️
warr_b
engem inkabb az erdekelne, hogy te ugyan milyen okbol nyomozol ennyire a magyar kormanygepek utan?
csebi
warrb!

fuss, jön a fekete autó 😊
NB2
Majd elakad a hóban 😂

Repülős fórumon dobta be valaki a képet és a kérdést, aztán érdekelt engem is. Az igazából tökmindegy, hogy pont kormánygépek, bármilyen civil géppel is érdekelt volna.
warr_b
milyen hóban? 😊
itt délvidéken az eső esik 3 órája, hónak nyoma sincs
NB2
a ho ide sem akar ideerni. alig latok felhot, plusz 23 fok van ...
csebi
adják neki egy kis időt, ezerpárszáz kilométert nem lehet csak úgy ripsz-ropsz megtenni 😮
16 órája
csebi New York Giants Notre Dame Fighting Irish 22 928 — Lucas Scott
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂


warr_b
Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.

És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Értem, köszi, fura volt ☺️
warr_b
engem inkabb az erdekelne, hogy te ugyan milyen okbol nyomozol ennyire a magyar kormanygepek utan?
csebi
warrb!

fuss, jön a fekete autó 😊
NB2
Majd elakad a hóban 😂

Repülős fórumon dobta be valaki a képet és a kérdést, aztán érdekelt engem is. Az igazából tökmindegy, hogy pont kormánygépek, bármilyen civil géppel is érdekelt volna.
warr_b
milyen hóban? 😊
itt délvidéken az eső esik 3 órája, hónak nyoma sincs
NB2
a ho ide sem akar ideerni. alig latok felhot, plusz 23 fok van ...

Mi vagyunk a homok a gépezetben, a bot a küllők között, a tüske a köröm alatt. Mi vagyunk, akikbe beletörik a fog és a bicska, és beleszorul a fejsze is. Mi vagyunk az a Dávid, akit jobb, ha elkerül, a Góliát. A párttal, a néppel egy az utunk, a jelszavunk munka és béke.
16 órája
warr_b Washington Commanders 24 095 — Ő álla halála vérmosta fokán, Diadallal várta be végét.
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂


warr_b
Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.

És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Értem, köszi, fura volt ☺️
warr_b
engem inkabb az erdekelne, hogy te ugyan milyen okbol nyomozol ennyire a magyar kormanygepek utan?
csebi
warrb!

fuss, jön a fekete autó 😊
NB2
Majd elakad a hóban 😂

Repülős fórumon dobta be valaki a képet és a kérdést, aztán érdekelt engem is. Az igazából tökmindegy, hogy pont kormánygépek, bármilyen civil géppel is érdekelt volna.
warr_b
ja, persze, 'valaki'. fogadjunk egy 'baratodnak' kellett az info 😊
csebi
Fene, lebuktam ☺️ Jöhetnek a kémelhárító elvtársak... Kötél vagy golyó?


Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
17 órája
csebi New York Giants Notre Dame Fighting Irish 22 928 — Lucas Scott
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂


warr_b
Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.

És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Értem, köszi, fura volt ☺️
warr_b
engem inkabb az erdekelne, hogy te ugyan milyen okbol nyomozol ennyire a magyar kormanygepek utan?
csebi
warrb!

fuss, jön a fekete autó 😊
NB2
Majd elakad a hóban 😂

Repülős fórumon dobta be valaki a képet és a kérdést, aztán érdekelt engem is. Az igazából tökmindegy, hogy pont kormánygépek, bármilyen civil géppel is érdekelt volna.
warr_b
ja, persze, 'valaki'. fogadjunk egy 'baratodnak' kellett az info 😊

Mi vagyunk a homok a gépezetben, a bot a küllők között, a tüske a köröm alatt. Mi vagyunk, akikbe beletörik a fog és a bicska, és beleszorul a fejsze is. Mi vagyunk az a Dávid, akit jobb, ha elkerül, a Góliát. A párttal, a néppel egy az utunk, a jelszavunk munka és béke.
19 órája
NB2 New England Patriots 24 909 — nabege2@yahoo.com
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂


warr_b
Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.

És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Értem, köszi, fura volt ☺️
warr_b
engem inkabb az erdekelne, hogy te ugyan milyen okbol nyomozol ennyire a magyar kormanygepek utan?
csebi
warrb!

fuss, jön a fekete autó 😊
NB2
Majd elakad a hóban 😂

Repülős fórumon dobta be valaki a képet és a kérdést, aztán érdekelt engem is. Az igazából tökmindegy, hogy pont kormánygépek, bármilyen civil géppel is érdekelt volna.
warr_b
milyen hóban? 😊
itt délvidéken az eső esik 3 órája, hónak nyoma sincs
19 órája
warr_b Washington Commanders 24 095 — Ő álla halála vérmosta fokán, Diadallal várta be végét.
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂


warr_b
Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.

És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Értem, köszi, fura volt ☺️
warr_b
engem inkabb az erdekelne, hogy te ugyan milyen okbol nyomozol ennyire a magyar kormanygepek utan?
csebi
warrb!

fuss, jön a fekete autó 😊
NB2
Majd elakad a hóban 😂

Repülős fórumon dobta be valaki a képet és a kérdést, aztán érdekelt engem is. Az igazából tökmindegy, hogy pont kormánygépek, bármilyen civil géppel is érdekelt volna.


Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
20 órája
NB2 New England Patriots 24 909 — nabege2@yahoo.com
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂


warr_b
Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.

És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Értem, köszi, fura volt ☺️
warr_b
engem inkabb az erdekelne, hogy te ugyan milyen okbol nyomozol ennyire a magyar kormanygepek utan?
csebi
warrb!

fuss, jön a fekete autó 😊
20 órája
csebi New York Giants Notre Dame Fighting Irish 22 928 — Lucas Scott
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂


warr_b
Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.

És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Értem, köszi, fura volt ☺️
warr_b
engem inkabb az erdekelne, hogy te ugyan milyen okbol nyomozol ennyire a magyar kormanygepek utan?

Mi vagyunk a homok a gépezetben, a bot a küllők között, a tüske a köröm alatt. Mi vagyunk, akikbe beletörik a fog és a bicska, és beleszorul a fejsze is. Mi vagyunk az a Dávid, akit jobb, ha elkerül, a Góliát. A párttal, a néppel egy az utunk, a jelszavunk munka és béke.
20 órája
Mikey Cincinnati Bengals 18 729
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂


warr_b
Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.

És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Miért adják neki ugyanazt a jelzést?
Mikey
Az eredeti gép elromlott, nem ment sehova. Egy tartalék vette at a szerepet, és azért kapta az eredeti számát. Ilyen van a menetrend szerinti forgalomban is, sima gépcsere. Azok a radarok amik ezt mutatják csak a közönségnek szólnak. Nem annyira frissek, hogy mindent lekövessenek.
Valójában egy időben csak egy gép használta a callsign-t
Klaci79
Én eddig azt hittem hogy minden gépnek saját száma van. De akkor járatszám van itt is lényegében?
Mikey
Van saját is, az ugye a regisztráció, de szerintem nem arra gondolsz.
Egy menetrend szerinti járatnak megvan hogy mondjuk az LH1343 mindig Frankfurt és Budapest között közlekedik. De minden gépnek van egy callsign-ja, amit meg az irányítás használ, ez látható a nyilvanos radarokon is. Pl a LH1343 az mondjuk DLH8KG callsignal repül és azzal jelentkezik be a toronyhoz.
A mi HUAF-jainknál a honvédség gondol egyet és ad egy jaratszamot és egy callsign-t. A kettő majdnem ugyanaz, csak a jaratszam nem lehet 4 betűs, ezért az HUF szokott lenni. A callsign ez a HUAF615, de ezt egy-egy útra adják. Mondjuk elrepül valaki Brüsszelbe, az útvonalon a HUAF601-et használja. Ott már igazából mindegy, hogy cserélnek e gépet, az új gép is az útvonalon ezt fogja használni. Pl a Wizzair London az kb olyan hogy a callsign WZZ8PP(nem ez csak hasamra ütöttem). Ha elromlik a gép és átül az összes utas a másik gépre, akkor is WZZ8PP-vel fog elmenni Londonba, ahogy a jaratszam is marad. Egyébként érdekes módon callsign csak egy időben nem lehet repulesben kettő, járatszám egész nap nem egyezhet.
Klaci79
Aha, így már értem. Köszi.
20 órája
Klaci79 Pittsburgh Steelers Pittsburgh Panthers 22 220
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂


warr_b
Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.

És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Miért adják neki ugyanazt a jelzést?
Mikey
Az eredeti gép elromlott, nem ment sehova. Egy tartalék vette at a szerepet, és azért kapta az eredeti számát. Ilyen van a menetrend szerinti forgalomban is, sima gépcsere. Azok a radarok amik ezt mutatják csak a közönségnek szólnak. Nem annyira frissek, hogy mindent lekövessenek.
Valójában egy időben csak egy gép használta a callsign-t
Klaci79
Én eddig azt hittem hogy minden gépnek saját száma van. De akkor járatszám van itt is lényegében?
Mikey
Van saját is, az ugye a regisztráció, de szerintem nem arra gondolsz.
Egy menetrend szerinti járatnak megvan hogy mondjuk az LH1343 mindig Frankfurt és Budapest között közlekedik. De minden gépnek van egy callsign-ja, amit meg az irányítás használ, ez látható a nyilvanos radarokon is. Pl a LH1343 az mondjuk DLH8KG callsignal repül és azzal jelentkezik be a toronyhoz.
A mi HUAF-jainknál a honvédség gondol egyet és ad egy jaratszamot és egy callsign-t. A kettő majdnem ugyanaz, csak a jaratszam nem lehet 4 betűs, ezért az HUF szokott lenni. A callsign ez a HUAF615, de ezt egy-egy útra adják. Mondjuk elrepül valaki Brüsszelbe, az útvonalon a HUAF601-et használja. Ott már igazából mindegy, hogy cserélnek e gépet, az új gép is az útvonalon ezt fogja használni. Pl a Wizzair London az kb olyan hogy a callsign WZZ8PP(nem ez csak hasamra ütöttem). Ha elromlik a gép és átül az összes utas a másik gépre, akkor is WZZ8PP-vel fog elmenni Londonba, ahogy a jaratszam is marad. Egyébként érdekes módon callsign csak egy időben nem lehet repulesben kettő, járatszám egész nap nem egyezhet.
20 órája
Mikey Cincinnati Bengals 18 729
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂


warr_b
Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.

És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Miért adják neki ugyanazt a jelzést?
Mikey
Az eredeti gép elromlott, nem ment sehova. Egy tartalék vette at a szerepet, és azért kapta az eredeti számát. Ilyen van a menetrend szerinti forgalomban is, sima gépcsere. Azok a radarok amik ezt mutatják csak a közönségnek szólnak. Nem annyira frissek, hogy mindent lekövessenek.
Valójában egy időben csak egy gép használta a callsign-t
Klaci79
Én eddig azt hittem hogy minden gépnek saját száma van. De akkor járatszám van itt is lényegében?
21 órája
Klaci79 Pittsburgh Steelers Pittsburgh Panthers 22 220
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂


warr_b
Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.

És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Miért adják neki ugyanazt a jelzést?
Mikey
Az eredeti gép elromlott, nem ment sehova. Egy tartalék vette at a szerepet, és azért kapta az eredeti számát. Ilyen van a menetrend szerinti forgalomban is, sima gépcsere. Azok a radarok amik ezt mutatják csak a közönségnek szólnak. Nem annyira frissek, hogy mindent lekövessenek.
Valójában egy időben csak egy gép használta a callsign-t
21 órája
Mikey Cincinnati Bengals 18 729
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂


warr_b
Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.

És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Miért adják neki ugyanazt a jelzést?
1 napja
Klaci79 Pittsburgh Steelers Pittsburgh Panthers 22 220
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂


warr_b
Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.

És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Értem, köszi, fura volt ☺️
warr_b
Ezen a radaron  globe.adsbexchange.com/?icao=48da4c,346605,4ca947,70605b,48044b,484555,440605,477ff5,456051,70605a,477ff4,472fd2,477ff6,505dcd,513027,300840,3c4439,4bb023,4b8583,4bd2b2,0101b4
lehet látni, hogy a másik éppen Kecsón van...de a pesti azt nem tudom mikorra fogják megcsinálni.
1 napja
warr_b Washington Commanders 24 095 — Ő álla halála vérmosta fokán, Diadallal várta be végét.
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂


warr_b
Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.

És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Értem, köszi, fura volt ☺️


Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
1 napja
Klaci79 Pittsburgh Steelers Pittsburgh Panthers 22 220
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂


warr_b
Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.

És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.

Szerkesztette: Klaci79
1 napja
warr_b Washington Commanders 24 095 — Ő álla halála vérmosta fokán, Diadallal várta be végét.
Repteres kollégák!

Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂



Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
7 napja
Matthew99 New Orleans Saints 9 642 — Invisible man
 totalcar.hu/magazin/hirek/2024/11/09/gyorshajtas-azonnal-levont-birsag-szazszoros-szoezok/

Ötletnek nem rossz.
warr_b
eleve az ilyen m.richárd féle fasszopóknak nemhogy bankkártyája nincs, de a nevükre írva is maximum egy golyóstoll szokott lenni. ez megint Tóth József két gyermekes Lidl árufeltöltőt fogja jobban megszívatni, mert a délutáni műszakból hazafele tartva elbambult és nem vett észre egy tök értelmetlen hatvanas táblát...
peach
Itt is van az élet:
 m.facebook.com/photo.php?fbid=986100140209667


A baseball 90% fejjáték. A másik fele fizikai. Nincs ez elbaszva, csak másra lesz jó. A legrosszabb, mikor a hülyeség szorgalommal párosul.
8 napja
Matthew99 New Orleans Saints 9 642 — Invisible man
Valahol skandináviàban a büntetést az autóhoz és a jövedelmi viszonyokhoz mérten sávosan vetik ki, hogy megérezze mindenki.
ozibozi
Mer nem értenek hozzá.


A baseball 90% fejjáték. A másik fele fizikai. Nincs ez elbaszva, csak másra lesz jó. A legrosszabb, mikor a hülyeség szorgalommal párosul.
8 napja
peach Atlanta Falcons 14 853 — a new hope (again)
 totalcar.hu/magazin/hirek/2024/11/09/gyorshajtas-azonnal-levont-birsag-szazszoros-szoezok/

Ötletnek nem rossz.
warr_b
eleve az ilyen m.richárd féle fasszopóknak nemhogy bankkártyája nincs, de a nevükre írva is maximum egy golyóstoll szokott lenni. ez megint Tóth József két gyermekes Lidl árufeltöltőt fogja jobban megszívatni, mert a délutáni műszakból hazafele tartva elbambult és nem vett észre egy tök értelmetlen hatvanas táblát...



...nem , nem tündérke. A kívánság az kívánság. Térdelj csak le szépen...
8 napja
ozibozi New York Giants 17 140
Valahol skandináviàban a büntetést az autóhoz és a jövedelmi viszonyokhoz mérten sávosan vetik ki, hogy megérezze mindenki.
8 napja
Matthew99 New Orleans Saints 9 642 — Invisible man
Az miért nem elég, hogy a gyorshajtásról pár perc alatt kapsz egy üzenetet a telódra, hogy hamarosan megy az ilyen és ilyen összegű csekk. Azt úgyis be kell fizetni...
bcsarli, Udvari Főkóstoló
De most nem így van?
Akit megfognak, az kap egy határozatot, aztán be kell fizetnie.
Nekem vagy 20 éve volt gyorshajtásom, rendőr leállított, -akkor még nem volt mindenük bekamerázva-, megoldottuk "helyszíni bírsaggal".
Minden egyéb esetben, -pl. parkolás megállni tilosban- jött a levél, vagy elfogadta az ember és fizetett vagy nem fogadta el, válaszlevelet írt és elfogadták és nem fizetett, vagy nem fogadták el és fizetett.
Nem hiszem, hogy ilyen technikai dolgokon múlna a biztonságosabb közlekedés.
Őszentsége Sobri Jóska
Én nem levelet írtam, hanem azonnali üzenetet. Elköveted, rögtön kapod a tájékoztatást hogy fizetni fogsz. Lehiggadsz és onnantól betartod a szabályokat, mert ki tudja mennyi ilyen jöhet még az út során.
Szerintem az azonnali visszajelzés hasznos lenne, megoldani sem lehetetlen, csak úgy kevesebb pénzt lehetne beszedni.
bcsarli, Udvari Főkóstoló
Ez az egyszerű embernél mint te meg én, aki nem figyel oda és kicsit elnehezedik a lába így van. De ha megkínoznak se fogom elhinni, hogy a pályán 210-el megelőző luxus BMW/Merci esetében egy pillanatig is gondot jelentene. Max előveszi a telefont és még vissza is ír nekik vezetés közben.


A baseball 90% fejjáték. A másik fele fizikai. Nincs ez elbaszva, csak másra lesz jó. A legrosszabb, mikor a hülyeség szorgalommal párosul.
8 napja
NB2 New England Patriots 24 909 — nabege2@yahoo.com
Az miért nem elég, hogy a gyorshajtásról pár perc alatt kapsz egy üzenetet a telódra, hogy hamarosan megy az ilyen és ilyen összegű csekk. Azt úgyis be kell fizetni...
bcsarli, Udvari Főkóstoló
De most nem így van?
Akit megfognak, az kap egy határozatot, aztán be kell fizetnie.
Nekem vagy 20 éve volt gyorshajtásom, rendőr leállított, -akkor még nem volt mindenük bekamerázva-, megoldottuk "helyszíni bírsaggal".
Minden egyéb esetben, -pl. parkolás megállni tilosban- jött a levél, vagy elfogadta az ember és fizetett vagy nem fogadta el, válaszlevelet írt és elfogadták és nem fizetett, vagy nem fogadták el és fizetett.
Nem hiszem, hogy ilyen technikai dolgokon múlna a biztonságosabb közlekedés.
Őszentsége Sobri Jóska
Én nem levelet írtam, hanem azonnali üzenetet. Elköveted, rögtön kapod a tájékoztatást hogy fizetni fogsz. Lehiggadsz és onnantól betartod a szabályokat, mert ki tudja mennyi ilyen jöhet még az út során.
Szerintem az azonnali visszajelzés hasznos lenne, megoldani sem lehetetlen, csak úgy kevesebb pénzt lehetne beszedni.
bcsarli, Udvari Főkóstoló
aztán meg azért is megbüntetnek mert vezetés közben mobilozol 😊
8 napja
bcsarli, Udvari Főkóstoló Pittsburgh Steelers 8 638 — A Heinz Field-en soha sem járt, hozzá nem értő lelkes amatőr
Az miért nem elég, hogy a gyorshajtásról pár perc alatt kapsz egy üzenetet a telódra, hogy hamarosan megy az ilyen és ilyen összegű csekk. Azt úgyis be kell fizetni...
bcsarli, Udvari Főkóstoló
De most nem így van?
Akit megfognak, az kap egy határozatot, aztán be kell fizetnie.
Nekem vagy 20 éve volt gyorshajtásom, rendőr leállított, -akkor még nem volt mindenük bekamerázva-, megoldottuk "helyszíni bírsaggal".
Minden egyéb esetben, -pl. parkolás megállni tilosban- jött a levél, vagy elfogadta az ember és fizetett vagy nem fogadta el, válaszlevelet írt és elfogadták és nem fizetett, vagy nem fogadták el és fizetett.
Nem hiszem, hogy ilyen technikai dolgokon múlna a biztonságosabb közlekedés.
Őszentsége Sobri Jóska
Én nem levelet írtam, hanem azonnali üzenetet. Elköveted, rögtön kapod a tájékoztatást hogy fizetni fogsz. Lehiggadsz és onnantól betartod a szabályokat, mert ki tudja mennyi ilyen jöhet még az út során.
Szerintem az azonnali visszajelzés hasznos lenne, megoldani sem lehetetlen, csak úgy kevesebb pénzt lehetne beszedni.

9 napja
Őszentsége Sobri Jóska Jacksonville Jaguars 32 412 — #NoStress
Az miért nem elég, hogy a gyorshajtásról pár perc alatt kapsz egy üzenetet a telódra, hogy hamarosan megy az ilyen és ilyen összegű csekk. Azt úgyis be kell fizetni...
bcsarli, Udvari Főkóstoló
De most nem így van?
Akit megfognak, az kap egy határozatot, aztán be kell fizetnie.
Nekem vagy 20 éve volt gyorshajtásom, rendőr leállított, -akkor még nem volt mindenük bekamerázva-, megoldottuk "helyszíni bírsaggal".
Minden egyéb esetben, -pl. parkolás megállni tilosban- jött a levél, vagy elfogadta az ember és fizetett vagy nem fogadta el, válaszlevelet írt és elfogadták és nem fizetett, vagy nem fogadták el és fizetett.
Nem hiszem, hogy ilyen technikai dolgokon múlna a biztonságosabb közlekedés.