OFF topik
30 feliratkozó
16 órája
adják neki egy kis időt, ezerpárszáz kilométert nem lehet csak úgy ripsz-ropsz megtenni 😮a ho ide sem akar ideerni. alig latok felhot, plusz 23 fok van ...milyen hóban? 😊Majd elakad a hóban 😂warrb!engem inkabb az erdekelne, hogy te ugyan milyen okbol nyomozol ennyire a magyar kormanygepek utan?Értem, köszi, fura volt ☺️Repteres kollégák!Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
warr_b
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.
És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
warr_b
csebi
fuss, jön a fekete autó 😊
NB2
Repülős fórumon dobta be valaki a képet és a kérdést, aztán érdekelt engem is. Az igazából tökmindegy, hogy pont kormánygépek, bármilyen civil géppel is érdekelt volna.
warr_b
itt délvidéken az eső esik 3 órája, hónak nyoma sincs
NB2
csebi
16 órája
a ho ide sem akar ideerni. alig latok felhot, plusz 23 fok van ...milyen hóban? 😊Majd elakad a hóban 😂warrb!engem inkabb az erdekelne, hogy te ugyan milyen okbol nyomozol ennyire a magyar kormanygepek utan?Értem, köszi, fura volt ☺️Repteres kollégák!Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
warr_b
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.
És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
warr_b
csebi
fuss, jön a fekete autó 😊
NB2
Repülős fórumon dobta be valaki a képet és a kérdést, aztán érdekelt engem is. Az igazából tökmindegy, hogy pont kormánygépek, bármilyen civil géppel is érdekelt volna.
warr_b
itt délvidéken az eső esik 3 órája, hónak nyoma sincs
NB2
Mi vagyunk a homok a gépezetben, a bot a küllők között, a tüske a köröm alatt. Mi vagyunk, akikbe beletörik a fog és a bicska, és beleszorul a fejsze is. Mi vagyunk az a Dávid, akit jobb, ha elkerül, a Góliát. A párttal, a néppel egy az utunk, a jelszavunk munka és béke.
16 órája
Fene, lebuktam ☺️ Jöhetnek a kémelhárító elvtársak... Kötél vagy golyó?ja, persze, 'valaki'. fogadjunk egy 'baratodnak' kellett az info 😊Majd elakad a hóban 😂warrb!engem inkabb az erdekelne, hogy te ugyan milyen okbol nyomozol ennyire a magyar kormanygepek utan?Értem, köszi, fura volt ☺️Repteres kollégák!Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
warr_b
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.
És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
warr_b
csebi
fuss, jön a fekete autó 😊
NB2
Repülős fórumon dobta be valaki a képet és a kérdést, aztán érdekelt engem is. Az igazából tökmindegy, hogy pont kormánygépek, bármilyen civil géppel is érdekelt volna.
warr_b
csebi
Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
17 órája
ja, persze, 'valaki'. fogadjunk egy 'baratodnak' kellett az info 😊Majd elakad a hóban 😂warrb!engem inkabb az erdekelne, hogy te ugyan milyen okbol nyomozol ennyire a magyar kormanygepek utan?Értem, köszi, fura volt ☺️Repteres kollégák!Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
warr_b
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.
És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
warr_b
csebi
fuss, jön a fekete autó 😊
NB2
Repülős fórumon dobta be valaki a képet és a kérdést, aztán érdekelt engem is. Az igazából tökmindegy, hogy pont kormánygépek, bármilyen civil géppel is érdekelt volna.
warr_b
Mi vagyunk a homok a gépezetben, a bot a küllők között, a tüske a köröm alatt. Mi vagyunk, akikbe beletörik a fog és a bicska, és beleszorul a fejsze is. Mi vagyunk az a Dávid, akit jobb, ha elkerül, a Góliát. A párttal, a néppel egy az utunk, a jelszavunk munka és béke.
19 órája
milyen hóban? 😊Majd elakad a hóban 😂warrb!engem inkabb az erdekelne, hogy te ugyan milyen okbol nyomozol ennyire a magyar kormanygepek utan?Értem, köszi, fura volt ☺️Repteres kollégák!Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
warr_b
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.
És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
warr_b
csebi
fuss, jön a fekete autó 😊
NB2
Repülős fórumon dobta be valaki a képet és a kérdést, aztán érdekelt engem is. Az igazából tökmindegy, hogy pont kormánygépek, bármilyen civil géppel is érdekelt volna.
warr_b
itt délvidéken az eső esik 3 órája, hónak nyoma sincs
19 órája
Majd elakad a hóban 😂warrb!engem inkabb az erdekelne, hogy te ugyan milyen okbol nyomozol ennyire a magyar kormanygepek utan?Értem, köszi, fura volt ☺️Repteres kollégák!Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
warr_b
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.
És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
warr_b
csebi
fuss, jön a fekete autó 😊
NB2
Repülős fórumon dobta be valaki a képet és a kérdést, aztán érdekelt engem is. Az igazából tökmindegy, hogy pont kormánygépek, bármilyen civil géppel is érdekelt volna.
Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
20 órája
warrb!engem inkabb az erdekelne, hogy te ugyan milyen okbol nyomozol ennyire a magyar kormanygepek utan?Értem, köszi, fura volt ☺️Repteres kollégák!Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
warr_b
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.
És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
warr_b
csebi
fuss, jön a fekete autó 😊
20 órája
engem inkabb az erdekelne, hogy te ugyan milyen okbol nyomozol ennyire a magyar kormanygepek utan?Értem, köszi, fura volt ☺️Repteres kollégák!Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
warr_b
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.
És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
warr_b
Mi vagyunk a homok a gépezetben, a bot a küllők között, a tüske a köröm alatt. Mi vagyunk, akikbe beletörik a fog és a bicska, és beleszorul a fejsze is. Mi vagyunk az a Dávid, akit jobb, ha elkerül, a Góliát. A párttal, a néppel egy az utunk, a jelszavunk munka és béke.
20 órája
Mikey
18 729
Aha, így már értem. Köszi.Van saját is, az ugye a regisztráció, de szerintem nem arra gondolsz.Én eddig azt hittem hogy minden gépnek saját száma van. De akkor járatszám van itt is lényegében?Az eredeti gép elromlott, nem ment sehova. Egy tartalék vette at a szerepet, és azért kapta az eredeti számát. Ilyen van a menetrend szerinti forgalomban is, sima gépcsere. Azok a radarok amik ezt mutatják csak a közönségnek szólnak. Nem annyira frissek, hogy mindent lekövessenek.Miért adják neki ugyanazt a jelzést?Repteres kollégák!Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
warr_b
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.
És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Mikey
Valójában egy időben csak egy gép használta a callsign-t
Klaci79
Mikey
Egy menetrend szerinti járatnak megvan hogy mondjuk az LH1343 mindig Frankfurt és Budapest között közlekedik. De minden gépnek van egy callsign-ja, amit meg az irányítás használ, ez látható a nyilvanos radarokon is. Pl a LH1343 az mondjuk DLH8KG callsignal repül és azzal jelentkezik be a toronyhoz.
A mi HUAF-jainknál a honvédség gondol egyet és ad egy jaratszamot és egy callsign-t. A kettő majdnem ugyanaz, csak a jaratszam nem lehet 4 betűs, ezért az HUF szokott lenni. A callsign ez a HUAF615, de ezt egy-egy útra adják. Mondjuk elrepül valaki Brüsszelbe, az útvonalon a HUAF601-et használja. Ott már igazából mindegy, hogy cserélnek e gépet, az új gép is az útvonalon ezt fogja használni. Pl a Wizzair London az kb olyan hogy a callsign WZZ8PP(nem ez csak hasamra ütöttem). Ha elromlik a gép és átül az összes utas a másik gépre, akkor is WZZ8PP-vel fog elmenni Londonba, ahogy a jaratszam is marad. Egyébként érdekes módon callsign csak egy időben nem lehet repulesben kettő, járatszám egész nap nem egyezhet.
Klaci79
20 órája
Klaci79
22 220
Van saját is, az ugye a regisztráció, de szerintem nem arra gondolsz.Én eddig azt hittem hogy minden gépnek saját száma van. De akkor járatszám van itt is lényegében?Az eredeti gép elromlott, nem ment sehova. Egy tartalék vette at a szerepet, és azért kapta az eredeti számát. Ilyen van a menetrend szerinti forgalomban is, sima gépcsere. Azok a radarok amik ezt mutatják csak a közönségnek szólnak. Nem annyira frissek, hogy mindent lekövessenek.Miért adják neki ugyanazt a jelzést?Repteres kollégák!Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
warr_b
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.
És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Mikey
Valójában egy időben csak egy gép használta a callsign-t
Klaci79
Mikey
Egy menetrend szerinti járatnak megvan hogy mondjuk az LH1343 mindig Frankfurt és Budapest között közlekedik. De minden gépnek van egy callsign-ja, amit meg az irányítás használ, ez látható a nyilvanos radarokon is. Pl a LH1343 az mondjuk DLH8KG callsignal repül és azzal jelentkezik be a toronyhoz.
A mi HUAF-jainknál a honvédség gondol egyet és ad egy jaratszamot és egy callsign-t. A kettő majdnem ugyanaz, csak a jaratszam nem lehet 4 betűs, ezért az HUF szokott lenni. A callsign ez a HUAF615, de ezt egy-egy útra adják. Mondjuk elrepül valaki Brüsszelbe, az útvonalon a HUAF601-et használja. Ott már igazából mindegy, hogy cserélnek e gépet, az új gép is az útvonalon ezt fogja használni. Pl a Wizzair London az kb olyan hogy a callsign WZZ8PP(nem ez csak hasamra ütöttem). Ha elromlik a gép és átül az összes utas a másik gépre, akkor is WZZ8PP-vel fog elmenni Londonba, ahogy a jaratszam is marad. Egyébként érdekes módon callsign csak egy időben nem lehet repulesben kettő, járatszám egész nap nem egyezhet.
20 órája
Mikey
18 729
Én eddig azt hittem hogy minden gépnek saját száma van. De akkor járatszám van itt is lényegében?Az eredeti gép elromlott, nem ment sehova. Egy tartalék vette at a szerepet, és azért kapta az eredeti számát. Ilyen van a menetrend szerinti forgalomban is, sima gépcsere. Azok a radarok amik ezt mutatják csak a közönségnek szólnak. Nem annyira frissek, hogy mindent lekövessenek.Miért adják neki ugyanazt a jelzést?Repteres kollégák!Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
warr_b
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.
És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Mikey
Valójában egy időben csak egy gép használta a callsign-t
Klaci79
21 órája
Klaci79
22 220
Az eredeti gép elromlott, nem ment sehova. Egy tartalék vette at a szerepet, és azért kapta az eredeti számát. Ilyen van a menetrend szerinti forgalomban is, sima gépcsere. Azok a radarok amik ezt mutatják csak a közönségnek szólnak. Nem annyira frissek, hogy mindent lekövessenek.Miért adják neki ugyanazt a jelzést?Repteres kollégák!Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
warr_b
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.
És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Mikey
Valójában egy időben csak egy gép használta a callsign-t
21 órája
Mikey
18 729
Miért adják neki ugyanazt a jelzést?Repteres kollégák!Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
warr_b
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.
És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
1 napja
Klaci79
22 220
Ezen a radaron globe.adsbexchange.com/?icao=48da4c,346605,4ca947,70605b,48044b,484555,440605,477ff5,456051,70605a,477ff4,472fd2,477ff6,505dcd,513027,300840,3c4439,4bb023,4b8583,4bd2b2,0101b4Értem, köszi, fura volt ☺️Repteres kollégák!Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
warr_b
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.
És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
warr_b
lehet látni, hogy a másik éppen Kecsón van...de a pesti azt nem tudom mikorra fogják megcsinálni.
1 napja
Értem, köszi, fura volt ☺️Repteres kollégák!Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
warr_b
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.
És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Klaci79
Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
1 napja
Klaci79
22 220
Repteres kollégák!Ameddig a földön van, addig nem 😊
Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
warr_b
Az alsó vagyis a 606-os, az elromlott. A jel ezen a radaron maradt, de valójában nem látszik azon a radaron, amiről megy az irányítás. Ezután elment az illető a másik HUAF-fal, de az eredeti lezárva ott a betonon, majd javítják.
És utána visszajött a T1-re...ez az együttállás van megörökítve ezen a képen, de a valóságban sosem volt egyszerre két ilyen gép ma.
Egyébként jól tudod, nem lehet két egyforma callsign.
Szerkesztette: Klaci79
1 napja
Repteres kollégák! Az hogy lehet, hogy két kormánygépnek ugyanaz a jelzése, nem okozhat zavart az irányításnál?
A 604-es az A319, a 606 meg a Falcon-X, aztán mindkettő HUAF615-ként fut 🙂
Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
7 napja
Itt is van az élet:totalcar.hu/magazin/hirek/2024/11/09/gyorshajtas-azonnal-levont-birsag-szazszoros-szoezok/eleve az ilyen m.richárd féle fasszopóknak nemhogy bankkártyája nincs, de a nevükre írva is maximum egy golyóstoll szokott lenni. ez megint Tóth József két gyermekes Lidl árufeltöltőt fogja jobban megszívatni, mert a délutáni műszakból hazafele tartva elbambult és nem vett észre egy tök értelmetlen hatvanas táblát...
Ötletnek nem rossz.
warr_b
peach
m.facebook.com/photo.php?fbid=986100140209667
A baseball 90% fejjáték. A másik fele fizikai. Nincs ez elbaszva, csak másra lesz jó. A legrosszabb, mikor a hülyeség szorgalommal párosul.
8 napja
Valahol skandináviàban a büntetést az autóhoz és a jövedelmi viszonyokhoz mérten sávosan vetik ki, hogy megérezze mindenki.Mer nem értenek hozzá.
ozibozi
A baseball 90% fejjáték. A másik fele fizikai. Nincs ez elbaszva, csak másra lesz jó. A legrosszabb, mikor a hülyeség szorgalommal párosul.
8 napja
totalcar.hu/magazin/hirek/2024/11/09/gyorshajtas-azonnal-levont-birsag-szazszoros-szoezok/eleve az ilyen m.richárd féle fasszopóknak nemhogy bankkártyája nincs, de a nevükre írva is maximum egy golyóstoll szokott lenni. ez megint Tóth József két gyermekes Lidl árufeltöltőt fogja jobban megszívatni, mert a délutáni műszakból hazafele tartva elbambult és nem vett észre egy tök értelmetlen hatvanas táblát...
Ötletnek nem rossz.
warr_b
...nem , nem tündérke. A kívánság az kívánság. Térdelj csak le szépen...
8 napja
ozibozi
17 140
Valahol skandináviàban a büntetést az autóhoz és a jövedelmi viszonyokhoz mérten sávosan vetik ki, hogy megérezze mindenki.
8 napja
Ez az egyszerű embernél mint te meg én, aki nem figyel oda és kicsit elnehezedik a lába így van. De ha megkínoznak se fogom elhinni, hogy a pályán 210-el megelőző luxus BMW/Merci esetében egy pillanatig is gondot jelentene. Max előveszi a telefont és még vissza is ír nekik vezetés közben.Én nem levelet írtam, hanem azonnali üzenetet. Elköveted, rögtön kapod a tájékoztatást hogy fizetni fogsz. Lehiggadsz és onnantól betartod a szabályokat, mert ki tudja mennyi ilyen jöhet még az út során.Az miért nem elég, hogy a gyorshajtásról pár perc alatt kapsz egy üzenetet a telódra, hogy hamarosan megy az ilyen és ilyen összegű csekk. Azt úgyis be kell fizetni...De most nem így van?
bcsarli, Udvari Főkóstoló
Akit megfognak, az kap egy határozatot, aztán be kell fizetnie.
Nekem vagy 20 éve volt gyorshajtásom, rendőr leállított, -akkor még nem volt mindenük bekamerázva-, megoldottuk "helyszíni bírsaggal".
Minden egyéb esetben, -pl. parkolás megállni tilosban- jött a levél, vagy elfogadta az ember és fizetett vagy nem fogadta el, válaszlevelet írt és elfogadták és nem fizetett, vagy nem fogadták el és fizetett.
Nem hiszem, hogy ilyen technikai dolgokon múlna a biztonságosabb közlekedés.
Őszentsége Sobri Jóska
Szerintem az azonnali visszajelzés hasznos lenne, megoldani sem lehetetlen, csak úgy kevesebb pénzt lehetne beszedni.
bcsarli, Udvari Főkóstoló
A baseball 90% fejjáték. A másik fele fizikai. Nincs ez elbaszva, csak másra lesz jó. A legrosszabb, mikor a hülyeség szorgalommal párosul.
8 napja
aztán meg azért is megbüntetnek mert vezetés közben mobilozol 😊Én nem levelet írtam, hanem azonnali üzenetet. Elköveted, rögtön kapod a tájékoztatást hogy fizetni fogsz. Lehiggadsz és onnantól betartod a szabályokat, mert ki tudja mennyi ilyen jöhet még az út során.Az miért nem elég, hogy a gyorshajtásról pár perc alatt kapsz egy üzenetet a telódra, hogy hamarosan megy az ilyen és ilyen összegű csekk. Azt úgyis be kell fizetni...De most nem így van?
bcsarli, Udvari Főkóstoló
Akit megfognak, az kap egy határozatot, aztán be kell fizetnie.
Nekem vagy 20 éve volt gyorshajtásom, rendőr leállított, -akkor még nem volt mindenük bekamerázva-, megoldottuk "helyszíni bírsaggal".
Minden egyéb esetben, -pl. parkolás megállni tilosban- jött a levél, vagy elfogadta az ember és fizetett vagy nem fogadta el, válaszlevelet írt és elfogadták és nem fizetett, vagy nem fogadták el és fizetett.
Nem hiszem, hogy ilyen technikai dolgokon múlna a biztonságosabb közlekedés.
Őszentsége Sobri Jóska
Szerintem az azonnali visszajelzés hasznos lenne, megoldani sem lehetetlen, csak úgy kevesebb pénzt lehetne beszedni.
bcsarli, Udvari Főkóstoló
8 napja
Én nem levelet írtam, hanem azonnali üzenetet. Elköveted, rögtön kapod a tájékoztatást hogy fizetni fogsz. Lehiggadsz és onnantól betartod a szabályokat, mert ki tudja mennyi ilyen jöhet még az út során.Az miért nem elég, hogy a gyorshajtásról pár perc alatt kapsz egy üzenetet a telódra, hogy hamarosan megy az ilyen és ilyen összegű csekk. Azt úgyis be kell fizetni...De most nem így van?
bcsarli, Udvari Főkóstoló
Akit megfognak, az kap egy határozatot, aztán be kell fizetnie.
Nekem vagy 20 éve volt gyorshajtásom, rendőr leállított, -akkor még nem volt mindenük bekamerázva-, megoldottuk "helyszíni bírsaggal".
Minden egyéb esetben, -pl. parkolás megállni tilosban- jött a levél, vagy elfogadta az ember és fizetett vagy nem fogadta el, válaszlevelet írt és elfogadták és nem fizetett, vagy nem fogadták el és fizetett.
Nem hiszem, hogy ilyen technikai dolgokon múlna a biztonságosabb közlekedés.
Őszentsége Sobri Jóska
Szerintem az azonnali visszajelzés hasznos lenne, megoldani sem lehetetlen, csak úgy kevesebb pénzt lehetne beszedni.
9 napja
Az miért nem elég, hogy a gyorshajtásról pár perc alatt kapsz egy üzenetet a telódra, hogy hamarosan megy az ilyen és ilyen összegű csekk. Azt úgyis be kell fizetni...De most nem így van?
bcsarli, Udvari Főkóstoló
Akit megfognak, az kap egy határozatot, aztán be kell fizetnie.
Nekem vagy 20 éve volt gyorshajtásom, rendőr leállított, -akkor még nem volt mindenük bekamerázva-, megoldottuk "helyszíni bírsaggal".
Minden egyéb esetben, -pl. parkolás megállni tilosban- jött a levél, vagy elfogadta az ember és fizetett vagy nem fogadta el, válaszlevelet írt és elfogadták és nem fizetett, vagy nem fogadták el és fizetett.
Nem hiszem, hogy ilyen technikai dolgokon múlna a biztonságosabb közlekedés.