NFL Draft 2025
20 feliratkozó
28 napja
Meglepi!Egy 7 éve halott projektet élesztettem újra, eddig 65 ismertető készült el.
A felhasznált források meglehetősen vegyesek: nfl.com, B/R, PFN, egyetemek honlapjai, Wikipedia...
11 napja
Milroe állítólag 4.44-4.45 körül futott, de van olyan csapat aki 4.5-re mérte. A 4.44 elég jó a súlyához mérten, de talán nem annyira jó, mint gondolták (4.38). Tegnap a Steelers egy több órás vacsorát ejtett vele Tomlinostul jelen voltak a fontos személyek.Megeszem a nem létező kalapom ha abból a gyerekből valid NFL kezdő QB lesz.....
Cruyffista
11 napja
Milroe állítólag 4.44-4.45 körül futott, de van olyan csapat aki 4.5-re mérte. A 4.44 elég jó a súlyához mérten, de talán nem annyira jó, mint gondolták (4.38). Tegnap a Steelers egy több órás vacsorát ejtett vele Tomlinostul jelen voltak a fontos személyek.
11 napja
Noha könnyen lehet Ward az 1/1, íme a legutóbbi 10 non-QB 1/1-esEbből 2 db ért 1/1-t, Pace és Garrett.
zacknorb
12 napja
Noha könnyen lehet Ward az 1/1, íme a legutóbbi 10 non-QB 1/1-esPoloska vagyok.
12 napja
Tmac lassan 20 helyes predicted csúszása kapcsán Jeremiah: It’s been 20 years since a WR was picked in the top 15 after running 4.55+. 2005 USC Mike Williams 4.56 then drafted 10th overall by Lions. Mike Evans was the last 4.50+ WR to get picked in the top 15. He ran 4.53 in 2014 & was selected 7th overall.Tet a tegnapi pro dayen 4.55 környékét futott (több csapat más időt mért), de már hetek óta csúszik egyébként is a durva route technikája miatt. Most már jellemzően 22-25. hely közé várják. Amikor először láttam mint blucsipp prospect, nekem is inkább első vége, második eleje beütésem volt vele kapcsolatban. De a plafon elég magasan van, én azért kivinném ha elfogynak a kimagasló védők.
12 napja
Btw lett egy DJ Giddens is (RB).Meg egy Demetrius Knight Jr. (LB)
empty taxi

Madden hates me.
Trust, it f*cking hates me...
12 napja
Btw lett egy DJ Giddens is (RB).

Madden hates me.
12 napja
Mai duó: Darien Porter (CB), Jared Wilson (C).

Madden hates me.
13 napja
So far, there have been no trades involving 1st-round picks in the 2025 NFL Draft. This is the closest to the start of the NFL Draft in which there have been no trades for 1st-round picks since 1993, when five days before that year’s Draft, the Chiefs traded a first-round pick to the 49ers in exchange for QB Joe Montana.
13 napja
keresem de Meg-re mindig a Family Guyt dobja kiMeg Seth McLaughlin (C)Meg Damien Martinez (RB)Mai ismertető: Terrance Ferguson (TE)Meg Miles Frazier (OG)
empty taxi
empty taxi
empty taxi
empty taxi
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
13 napja
Meg Seth McLaughlin (C)Meg Damien Martinez (RB)Mai ismertető: Terrance Ferguson (TE)Meg Miles Frazier (OG)
empty taxi
empty taxi
empty taxi

Madden hates me.
13 napja
Meg Damien Martinez (RB)Mai ismertető: Terrance Ferguson (TE)Meg Miles Frazier (OG)
empty taxi
empty taxi

Madden hates me.
13 napja
Mai ismertető: Terrance Ferguson (TE)Meg Miles Frazier (OG)
empty taxi

Madden hates me.
13 napja
Mai ismertető: Terrance Ferguson (TE)

Madden hates me.
14 napja
Jah meg Tez Johnson (WR)Mai ismertető: Ozzy Trapilo (OT)Jah meg Ty Robinson (DT)
empty taxi
empty taxi
Szerkesztette: empty taxi

Madden hates me.
14 napja
Mai ismertető: Ozzy Trapilo (OT)Jah meg Ty Robinson (DT)
empty taxi

Madden hates me.
14 napja
Mai ismertető: Ozzy Trapilo (OT)

Madden hates me.
15 napja
Én jelenleg azt nem látom magam előtt, hogy valaki elviszi 3. nap előtt.Mai ismertető: Will Howard (QB)Simán látom, hogy egy GM sem reachel érte és szépen elviszik az 5-6. körben ahol az értéke van.
empty taxi
Worst combine performance ever?
— James T. Yoder (@JamesYoder) March 2, 2025
pic.twitter.com/uZTIjklBYs
ZERO_L
Negyedik körben meg már rá tudom mondani, hogy meh, a reach helyett.
Poloska vagyok.
15 napja
Mai ismertető: Will Howard (QB)Simán látom, hogy egy GM sem reachel érte és szépen elviszik az 5-6. körben ahol az értéke van.
empty taxi
Worst combine performance ever?
— James T. Yoder (@JamesYoder) March 2, 2025
pic.twitter.com/uZTIjklBYs

"Rodney, we are not gonna lose this game... You know why? Because we have Tom Brady" Ty Law /February 1, 2004/
15 napja
Mai ismertető: Jalen Royals (WR)

Madden hates me.
16 napja
Mai ismertető: Will Howard (QB)

Madden hates me.
17 napja
Mai ismertető: Dylan Sampson (RB)

Madden hates me.