Detroit Lions

35 feliratkozó

több mint 11 éve
Soldados Pittsburgh Steelers Penn State Nittany Lions 12 174 — Defense wins the Championship!
Reiff, Backus, Cherilus és Hilliard mellet nem fogja megélni a végső rostert.Bazzani
Ennek örülök, mert szimpi a Lions, nem kéne, hogy ilyen playák lerontsák az esetleges kiugró csapatteljesítményt.

The best franchise in the National Football League! Six-pack in SIXburgh! Thank you, Chief!
több mint 11 éve
Bazzani Detroit Lions Michigan Wolverines 23 629 — Axel Foley
Reiff, Backus, Cherilus és Hilliard mellet nem fogja megélni a végső rostert.

több mint 11 éve
Soldados Pittsburgh Steelers Penn State Nittany Lions 12 174 — Defense wins the Championship!
Jonathan Scott, akit néhány nappal ezelőtt tettünk ki, hozzátok írt alá. Sok szerencsét vele; imádkozzatok, hogy ne érje meg az 53-as rostert:
 www.steelersdepot.com/2011/09/jonathan-scott-ass-block-animated-gif/vassadi
Ehhez részvétem. Cserének is szar.

The best franchise in the National Football League! Six-pack in SIXburgh! Thank you, Chief!
több mint 11 éve
Höri Indianapolis Colts West Virginia Mountaineers 32 136 — bútor
Jonathan Scott, akit néhány nappal ezelőtt tettünk ki, hozzátok írt alá. Sok szerencsét vele; imádkozzatok, hogy ne érje meg az 53-as rostert:
 www.steelersdepot.com/2011/09/jonathan-scott-ass-block-animated-gif/vassadi
és Culbreath repült helyette, ez a tavalyi class nagyot szól eddig

több mint 11 éve
vassadi Pittsburgh Steelers Alabama Crimson Tide 15 590
 www.steelersdepot.com/2011/09/jonathan-scott-ass-block-animated-gif/
több mint 11 éve
Gyurma Pappa New Orleans Saints Tulane Green Wave 13 647 — Egyéb témák lakó
Mostmár tényleg csinálhatnának valami Schwartzék a sok balhéssal.Bazzani
Továbbra is azt mondom, amit idény közben is mondtam: ez a sok balhé, akárcsak a pályán belüli fegyelmezetlenség (mert nem a dirty playekkel van a gond, szerintem semmivel nem "dirtybb" a Lions, mint bárki), vezetői probléma. Ugyanolyan észlények vannak más csapatoknál is, de ennyi nem fordul elő (derül ki?) máshol ennyi szarság. Kár érte, mert közben ellenpólusnak meg ott van Johnson, meg ez egy képességei, teljesítménye alapján egy szerethető csapat.

több mint 11 éve
Megérdemli az idióta barom.
Remélem soha többet nem kerül NFL csapat közelébe.
Mostmár tényleg csinálhatnának valami Schwartzék a sok balhéssal.

több mint 11 éve
tenorx Pittsburgh Steelers 13 369 — Wrath of Khan
Lions cut CB Aaron Berry this morning.
több mint 11 éve
Törölt felhasználó
és én még azt hittem a filmek túlzóak 😂
de, hogy ne csak offoljunk Reiff végre aláírt 😊
több mint 11 éve
Törölt felhasználó
rákerestem erre a glock 45-ösre, ilyenekre tényleg lehet engedélyt kapni az államokban? :rolleyes: :okristof
ha tudnad mire lehet 😀 gepkarabelyt is tarthatsz otthon, az sem tulzottan extrem pelda.
több mint 11 éve
MacPhisto Detroit Lions Michigan Wolverines 2 764 — Detroit vs. everybody
óriási történet Berry letartóztatása

jjncaa
Idióta állat, tényleg minden héten van valami velünk...

(BTW utálom ezt az új fórumot. Ezért ban jár?)

Only team in NFC not to play in the Super Bowl.
DET UM
több mint 11 éve
Stez SMU Mustangs 43 222 — Whoops, looks like something went wrong.
Simán.

több mint 11 éve
Törölt felhasználó
rákerestem erre a glock 45-ösre, ilyenekre tényleg lehet engedélyt kapni az államokban? :rolleyes: :o
több mint 11 éve
Köszi mindkettőtöknek. Gondolom ezért minimum börtön jár.
Úgyis megsérült volna a második fordulóban kb.
Amúgy ezek tényleg ilyen agyhalott hülyék?

több mint 11 éve
Robilluma Pittsburgh Steelers 2 907 — Whatever it takes
JJ beelőzött, de azért elküldöm.

Egy nagy football fan megy haza a haverokkal, a kocsijuk felé tart, erre vki kitolatva a parkolóhelyéről majdnem elüti őket. Hőbörögnek egy kicsit, de vki lehúzza a hátsó ablakot és egy lézerrel rájuk céloz. Ketten hagyják a fenébe és továbbmennek, de az egyik srác fegyvermániás és azonnal felismeri, h egy Glock 45-öshöz erősített célzókütyü volt az és szalad a sarki zsarukhoz, akik egy sarokra onnan le is kapcsolják a géniuszt. Azt a Berry-t, akit egy hónapja ugyanott kapcsoltak le DUI-val és aki droppolt a Saints elleni PO meccsen.A szurkoló srác élete legijesztőbb pillanata azt a sportot űző játékoshoz kapcsolódik, amit a legjobban szeret. De sebaj, legalább van egy kúl sztorija, elvégre nem sűrűn célozza be az embert egy aktív NFL játékos egy lőfegyverrel 😊.

Amúgy nem kell búsulni, legalább most már mindenki tudja, h miért 3 CB-t húzott a Lions a drafton 😀.

If you are looking for the identity of the Steelers franchise in 2013, just stop it.
- 2013 Pittsburgh Steelers running game: 86,4 yard/game, 27th in the league (3,5 y/c, 29th).
- 2013, Steelers@Patriots 31-55, 610 total yards by the Patriots. More points and more yards than any team ever had amassed against a Steelers franchise in business now for 81 NFL seasons.
- The Steelers' run defense allowed 115,6 yards per game (4,3 y/c) in 2013.
WAKE UP TOMLIN!
több mint 11 éve
r.baggio New Orleans Saints Tulane Green Wave 60 943 — No es importante

"So this is way off topic but was a crazy experience for me. Im visiting family in PA and was out at the bars in Harrisburg last night. At the end of the night as my buddies and i are walking back to the car we nearly get hit by this guy backing out of a parking spot. Naturally we were yelling to get his attention so we wouldnt get hit. Well next thing we know theyre rolling down the back window, the front passenger points a laser at us and tells us to back away.

The one friend and I just brushed it off and kept walking after the car left only to turn around and see our other friend frantically ru.ning up to a cop. Turns out that laser was attached to a glock 45... my friend being a gun enthusiast was able to describe the weapon exactly and they caught the car just a block away. So after we went and identified the guys from the car and filled out all the police reports the one cop says. Do you guys know who that is? I had no clue... but he says... thats Aaron Berry from the Lions... he dropped the crucial interception in the playoff game against the Saints last year. The bleepin idiot was just arrested less than a month ago for DUI in practically the same spot. All I could do was laugh at this point. The scariest moment in my life thus far came at the hands of a player from the sport Im most passionate about.Go figure.At least I have a cool story now...how many people do you know that had a gun pointed at them by an NFL player."
jjncaa
Fordítsátok már le a lényegét, mert nem mindet értem.Bazzani
Berry-ék autóval voltak, és majdnem elcsaptak a parkolóban egy a saját kocsijuk felé sétáló baráti társaságot. Mikor azok integettek (értsd mutogattak) feléjük, Berry szépen a hátsó ülésre mászott, előkapta lézeres célkövetős fegyverét, és becélozta magának a hőbörgőket. Az egyik srác felismerte, hogy ez nem sima gyerekjáték volt, hanem egy Glock 45-ös...

Ami külön pikantériája az esetnek az az, hogy szinte ugyanott kapták el, ahol egy hónapja ittas vezetés miatt (kedvenc klubjának közelében, szülővárosában)

---
"Nincs igazság és nincs emberiség. Csak igazságok vannak és emberek." - Szerb Antal
több mint 11 éve

"So this is way off topic but was a crazy experience for me. Im visiting family in PA and was out at the bars in Harrisburg last night. At the end of the night as my buddies and i are walking back to the car we nearly get hit by this guy backing out of a parking spot. Naturally we were yelling to get his attention so we wouldnt get hit. Well next thing we know theyre rolling down the back window, the front passenger points a laser at us and tells us to back away.

The one friend and I just brushed it off and kept walking after the car left only to turn around and see our other friend frantically ru.ning up to a cop. Turns out that laser was attached to a glock 45... my friend being a gun enthusiast was able to describe the weapon exactly and they caught the car just a block away. So after we went and identified the guys from the car and filled out all the police reports the one cop says. Do you guys know who that is? I had no clue... but he says... thats Aaron Berry from the Lions... he dropped the crucial interception in the playoff game against the Saints last year. The bleepin idiot was just arrested less than a month ago for DUI in practically the same spot. All I could do was laugh at this point. The scariest moment in my life thus far came at the hands of a player from the sport Im most passionate about.Go figure.At least I have a cool story now...how many people do you know that had a gun pointed at them by an NFL player."
jjncaa
Fordítsátok már le a lényegét, mert nem mindet értem.

több mint 11 éve
Jihhhhááá.
Ennyi hülyét egy rakáson.
Itt van Berry előtt élete lehetősége, erre... nem is értem.

több mint 11 éve
iktriad Jacksonville Jaguars 77 278 — GoT Survivor, GM Game 2018, NBA Fantasy 2020 winner
Lassan a Detroitot fogjuk sitteseknek hívni.
több mint 11 éve
r.baggio New Orleans Saints Tulane Green Wave 60 943 — No es importante

---
"Nincs igazság és nincs emberiség. Csak igazságok vannak és emberek." - Szerb Antal
több mint 11 éve
Ne fessük az ördögöt a falra. 😛

több mint 11 éve
tüsi91 Chicago Bears 11 021
Stafford vagy Megatron lenne balhés inkább 😀.
több mint 11 éve
Wyatt New England Patriots 26 306
Azt hiszem, hogy ennyit arról, hogy Berry nagy szezont fut.
Ismét letartóztatták ugyanis.
Nevetséges, hogy ennyire nem bírnak a seggükön ülni.Stez
Pedig tegnap PFF-n még azt várták, hogy még nagyobb szerepe legyen, hát esze neki se sok 😀

több mint 11 éve
Azt hiszem, hogy ennyit arról, hogy Berry nagy szezont fut.
Ismét letartóztatták ugyanis.
Nevetséges, hogy ennyire nem bírnak a seggükön ülni.

több mint 11 éve
Lions | Riley Reiff may not be signed before camp

The Detroit Lions are working on signing first-round draft choice OT Riley Reiff but there is a chance an agreement may not be reached until after the start of training camp. Reiff and his agent may be waiting for the Minnesota Vikings to sign OT Ryan Kalil before signing with the Lions.

Most akkor kötött rookie szerződések vannak az új CBAban vagy nem?