Autó- és motorsportok
18 feliratkozó
több mint 3 éve
Grosjeanról már van kép szerencsére
NFL : Denver Broncos / NCAA : Oregon Ducks, BYU, Penn State, Iowa / Peyton Manning, Marcus Mariota
Soccer : Arsenal, Levante, Lazio, Millwall, Stuttgart
National Teams : HUN, ESP, Players : Håland, Vardy, Szoboszlai, Bardhi, Kroos, Ramsdale, Saka, Zaccagni
NBA : Mavericks [Doncic] / NHL : Ducks, Maple Leafs / MLB : Twins, Astros
F1 : Lewis Hamilton / MotoGP : Marc & Alex Marquez, Pedro Acosta (és igazából mindenki más) / NASCAR : #22 Joey Logano
Cycling : Pogacar, Meintjes, Valter, Quintana, Contador, Cras, Juan Ayuso
Darts : Nathan Aspinall, Chris Dobey, Gerwyn Price, Ricky Evans
UFC : Justin Gaethje, Cody Garbrandt, Nate Diaz, Brandon Moreno
Euroleague : Valencia Basket / Tennis : Federer, Alcaraz
több mint 3 éve
azta, tűz a forma1-en, remélem mindenki jól van!
több mint 3 éve
csipkelli
3 308
hatalmas ütközés a rajt után, piros zászlóNem mutatják a mentést, nincs ismétlés...
Heisman
több mint 3 éve
hatalmas ütközés a rajt után, piros zászló
NFL : Denver Broncos / NCAA : Oregon Ducks, BYU, Penn State, Iowa / Peyton Manning, Marcus Mariota
Soccer : Arsenal, Levante, Lazio, Millwall, Stuttgart
National Teams : HUN, ESP, Players : Håland, Vardy, Szoboszlai, Bardhi, Kroos, Ramsdale, Saka, Zaccagni
NBA : Mavericks [Doncic] / NHL : Ducks, Maple Leafs / MLB : Twins, Astros
F1 : Lewis Hamilton / MotoGP : Marc & Alex Marquez, Pedro Acosta (és igazából mindenki más) / NASCAR : #22 Joey Logano
Cycling : Pogacar, Meintjes, Valter, Quintana, Contador, Cras, Juan Ayuso
Darts : Nathan Aspinall, Chris Dobey, Gerwyn Price, Ricky Evans
UFC : Justin Gaethje, Cody Garbrandt, Nate Diaz, Brandon Moreno
Euroleague : Valencia Basket / Tennis : Federer, Alcaraz
több mint 3 éve
Mercedes 1-2 meglepetés...jah nem
Draft
2001-2003-2004-2014-2016-2018
több mint 3 éve
Milyen magyarázat van arra, hogy az f2-esek majd 2 hónapig nem versenyeztek és most van év végén 2 verseny?szerintem így van szerződésük a pályákra
NB2
NFL : Denver Broncos / NCAA : Oregon Ducks, BYU, Penn State, Iowa / Peyton Manning, Marcus Mariota
Soccer : Arsenal, Levante, Lazio, Millwall, Stuttgart
National Teams : HUN, ESP, Players : Håland, Vardy, Szoboszlai, Bardhi, Kroos, Ramsdale, Saka, Zaccagni
NBA : Mavericks [Doncic] / NHL : Ducks, Maple Leafs / MLB : Twins, Astros
F1 : Lewis Hamilton / MotoGP : Marc & Alex Marquez, Pedro Acosta (és igazából mindenki más) / NASCAR : #22 Joey Logano
Cycling : Pogacar, Meintjes, Valter, Quintana, Contador, Cras, Juan Ayuso
Darts : Nathan Aspinall, Chris Dobey, Gerwyn Price, Ricky Evans
UFC : Justin Gaethje, Cody Garbrandt, Nate Diaz, Brandon Moreno
Euroleague : Valencia Basket / Tennis : Federer, Alcaraz
több mint 3 éve
Milyen magyarázat van arra, hogy az f2-esek majd 2 hónapig nem versenyeztek és most van év végén 2 verseny?Ez kb annyira logikus, mint hogy a költségcsökkentés jegyében kevesebb versenyhétvége lesz jövőre az f2-eseknek (de legalább 3 futam/hétvége, csak hogy egy jól működő rendszer szétbarmoljanak), de cserébe körbeutaztatják őket a bolygón háromszor. Nesze neked zöld f1 meg költségcsökkentés...
NB2
#DenverBroncos #RealMadrid #GenoaCFC #ColoradoBuffaloes #AirForceFalcons #ColoradoAvalanche #DenverNuggets #BerlinThunder
#DanielRicciardo #RafaelNadal #BradBinder #DT88 #BigBenz #PS2 #ViniJr #DennyHamlin #JesseLove
több mint 3 éve
Milyen magyarázat van arra, hogy az f2-esek majd 2 hónapig nem versenyeztek és most van év végén 2 verseny?
több mint 3 éve
Erről azért Ray Lewis, Richard Sherman, Simeon Rice, Troy Polamalu lehet mást gondolnak. Mindegy, ne vedd föl, poénnak szántam, egy percig se gondoljátok túl, csak meglepett a reggeli üzenet. 😀jó, a másik hsz-edre válaszként odabiggyesztettem, hogy "kevés kivételtől eltekintve", egyrészt mert amíg a keveset nem definiáljuk, addig mindenképpen igaz, másrészt mert pont ebbe belefér Dilfer és Brad Johnson , Lewis kettőnél igazából Boldin volt szerintem a top dog, Polamalu meg meg volt verve egy Burgerrel, aki talán az első döntőt kivéve azért több, mint elfogadható teljesítményeket tett le az asztalra.
A Cap viszont semmit nem old meg szerintem. Mondom úgy hogy 10. éve dolgozom autóipari nagy projekteken.
Csapatoknál csak az alkalmazás fog megjelenni, a gyártónál még csak az alapkutatás sem feltétlenül.
FZoli írta a hogy a F1 a legdrágább, meg a legmagasabb műszaki színvonal illeti. Ez érdekes téma - Összességében így van, de vannak területek, amelyek kivételt képeznek, erős a technológiai transzfer.
Hogy lehet az, hogy egy 870 kilós disznó parasztra veri az F1 autókat nagy múltú versenypályákon. A Porsche 60 éves versenytradícióján túl úgy, hogy amit a VW csoport együttesen betett a hibrid hajtásba, és a villanymotorok vezérlésébe, az kb annyi, mint sok csúcson lévő F1 csapat éves költségvetése együttesen pár évre. Ebből nagyon nagyon sok minden lett, többek közt egy Le Mans legenda a 919is. Annak tényleg olyan hajtáslánca van, hogy az F1 csapatok még mindig nagyon szeretnék a 3 éve nem létező csapat versenymérnökeit valahogy megszerezni.
Ezek a költségek szerintem részben fog csak a versenyistállónál megjelenni. A háttérkutatások egy része még csak nem is az autógyárnál jelenik meg, hanem a beszállítónál, meg az olyan kutatóintézetekben, mint a mienk.
Én szkeptikus vagyok, ezzel lesz gondja a Mercinek, de megoldják.
Mondom szerintem.
Nincs olyan hogy irányító világbajnoki cím. 😀Helmut Zimmer
Helmut Zimmerez kb azzal lenne egyenértékű, hogy ha minden forduló előtt kisorsolnák, hogy melyik irányító melyik csapatot vezeti az adott héten, tehát pl Mahomes egyik héten KC-t, másikon JAX-et, harmadikon NYJ-t vinné. ennek látod valami értelmét? nagye.Ha a hülyeség fájna...Nagyon vicces dolog történt, lehet, hogy elbasztam Nektek. 😊
player.hu/highlife/hamilton-lewis-hamilton-ora-per/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+playerhu+%28Player.hu%29
empty taxi
Engem a Forma 1 már semmilyen szinten nem érdekel, de van egy barátom, akivel még odaát haverkodtunk össze, és hát tűz-közelben dolgozik.
Szóval felhívott a rosszullétem után ez a haverom, hogy jobban vagyok-e, mondtam persze. Valahogy a Forma 1-re keveredett a beszélgetés, és képes voltam megkérdezni, hogy jövőre újra indul-e a bajnokság?!
Az az értetlen nézés.... "hogyhogy" kérdezte a cimborám.
-"hát hogy lesz e jövőre újra verseny?"
-"persze, miért most nem nézed?"
-"miért van még?"
-" Ember persze hogy van, Te hol élsz?"
-" Münchenben."
Itt láttam némi zavart, ezért hozzátettem, "de én sok éve nem követem"
-" Tavaly-előtt még képben voltál."
-" Jó sorry már tavaly előtt is unalmas volt....és tulajdonképpen Pique-Mansell-Senna csaták vége óta unalmas." Mindig van egy műszakilag domináns autó, és annak az egyik pilótája a világbajnok.
-"Valószínű a Cap"
-"A cap nem old meg semmit, F1 képtelen egy egzakt szabálykönyvet kiadni. Több olyan kutatást ismerek, amely lineáris, és globális kohézió szerint keresi a kiskapukat"
-"Na akkor mi a megoldás szerinted?"
-"Nem nézni ezt a szart... ...várj! Ha végre valaki feloldaná a paradigmát, hogy a versenyző az istállóhoz tartozik, nézném."
-"Tessék?
-"Legyen 4 versenyautó típus, meg kell határozni mennyire kell eltérniük ... mondjuk 6 autóval -6 mérnöki csapattal, legyen 24 pilóta, és erősorrend szerint versenyenként fordított erősorrendben kéne húzniuk autót, és csapatot."
-"Whaaat?!"
- "Ok, minden típussal legalább x alkalommal kell menni, és egyikkel sem lehet több, mint z alkalommal, az első versenyen a világbajnok választ utoljára.... Az 1. verseny után az első -pontegyenlőségnél ki kell találni a metódust.
Na és ekkor biztosan nézném a bajnokságot." Figyelj mit csinálsz?
-"Felírom, mert ennél nagyobb marhaságot nem hallottam még!"
....
reggel kaptam egy üzit... "minimum. és maximum hány alkalommal kéne /lehetne szerinted ugyanazzal a típussal indulni?"
😀 😀 😀
Helmut Zimmer
a cap már jobb közelítés, meg a NASCAR-szintű technikai szabályozás, ilyenek.
slowmotion
de az autósportok szerintem sem a tipikusan egyéni versenyek, legalábbis csak annyira egyéniek, amennyire a csapatkereteken belül lehetséges.
több mint 3 éve
Erről azért Ray Lewis, Richard Sherman, Simeon Rice, Troy Polamalu lehet mást gondolnak. Mindegy, ne vedd föl, poénnak szántam, egy percig se gondoljátok túl, csak meglepett a reggeli üzenet. 😀A Cap viszont semmit nem old meg szerintem. Mondom úgy hogy 10. éve dolgozom autóipari nagy projekteken.
Csapatoknál csak az alkalmazás fog megjelenni, a gyártónál még csak az alapkutatás sem feltétlenül.
FZoli írta a hogy a F1 a legdrágább, meg a legmagasabb műszaki színvonal illeti. Ez érdekes téma - Összességében így van, de vannak területek, amelyek kivételt képeznek, erős a technológiai transzfer.
Hogy lehet az, hogy egy 870 kilós disznó parasztra veri az F1 autókat nagy múltú versenypályákon. A Porsche 60 éves versenytradícióján túl úgy, hogy amit a VW csoport együttesen betett a hibrid hajtásba, és a villanymotorok vezérlésébe, az kb annyi, mint sok csúcson lévő F1 csapat éves költségvetése együttesen pár évre. Ebből nagyon nagyon sok minden lett, többek közt egy Le Mans legenda a 919is. Annak tényleg olyan hajtáslánca van, hogy az F1 csapatok még mindig nagyon szeretnék a 3 éve nem létező csapat versenymérnökeit valahogy megszerezni.
Ezek a költségek szerintem részben fog csak a versenyistállónál megjelenni. A háttérkutatások egy része még csak nem is az autógyárnál jelenik meg, hanem a beszállítónál, meg az olyan kutatóintézetekben, mint a mienk.
Én szkeptikus vagyok, ezzel lesz gondja a Mercinek, de megoldják.
Mondom szerintem.
Nincs olyan hogy irányító világbajnoki cím. 😀
Helmut Zimmerez kb azzal lenne egyenértékű, hogy ha minden forduló előtt kisorsolnák, hogy melyik irányító melyik csapatot vezeti az adott héten, tehát pl Mahomes egyik héten KC-t, másikon JAX-et, harmadikon NYJ-t vinné. ennek látod valami értelmét? nagye.Ha a hülyeség fájna...Nagyon vicces dolog történt, lehet, hogy elbasztam Nektek. 😊
player.hu/highlife/hamilton-lewis-hamilton-ora-per/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+playerhu+%28Player.hu%29
empty taxi
Engem a Forma 1 már semmilyen szinten nem érdekel, de van egy barátom, akivel még odaát haverkodtunk össze, és hát tűz-közelben dolgozik.
Szóval felhívott a rosszullétem után ez a haverom, hogy jobban vagyok-e, mondtam persze. Valahogy a Forma 1-re keveredett a beszélgetés, és képes voltam megkérdezni, hogy jövőre újra indul-e a bajnokság?!
Az az értetlen nézés.... "hogyhogy" kérdezte a cimborám.
-"hát hogy lesz e jövőre újra verseny?"
-"persze, miért most nem nézed?"
-"miért van még?"
-" Ember persze hogy van, Te hol élsz?"
-" Münchenben."
Itt láttam némi zavart, ezért hozzátettem, "de én sok éve nem követem"
-" Tavaly-előtt még képben voltál."
-" Jó sorry már tavaly előtt is unalmas volt....és tulajdonképpen Pique-Mansell-Senna csaták vége óta unalmas." Mindig van egy műszakilag domináns autó, és annak az egyik pilótája a világbajnok.
-"Valószínű a Cap"
-"A cap nem old meg semmit, F1 képtelen egy egzakt szabálykönyvet kiadni. Több olyan kutatást ismerek, amely lineáris, és globális kohézió szerint keresi a kiskapukat"
-"Na akkor mi a megoldás szerinted?"
-"Nem nézni ezt a szart... ...várj! Ha végre valaki feloldaná a paradigmát, hogy a versenyző az istállóhoz tartozik, nézném."
-"Tessék?
-"Legyen 4 versenyautó típus, meg kell határozni mennyire kell eltérniük ... mondjuk 6 autóval -6 mérnöki csapattal, legyen 24 pilóta, és erősorrend szerint versenyenként fordított erősorrendben kéne húzniuk autót, és csapatot."
-"Whaaat?!"
- "Ok, minden típussal legalább x alkalommal kell menni, és egyikkel sem lehet több, mint z alkalommal, az első versenyen a világbajnok választ utoljára.... Az 1. verseny után az első -pontegyenlőségnél ki kell találni a metódust.
Na és ekkor biztosan nézném a bajnokságot." Figyelj mit csinálsz?
-"Felírom, mert ennél nagyobb marhaságot nem hallottam még!"
....
reggel kaptam egy üzit... "minimum. és maximum hány alkalommal kéne /lehetne szerinted ugyanazzal a típussal indulni?"
😀 😀 😀
Helmut Zimmer
a cap már jobb közelítés, meg a NASCAR-szintű technikai szabályozás, ilyenek.
slowmotion
több mint 3 éve
valóban nincs, de azért kevés kivételtől eltekintve az irányító az, akire azt mondják, elvezette a csapatot a SB-győzelemig, és nem a nose tackle.mint ahogy a versenyzők sem maguknak építik a gépsárkányt, hanem van mögöttük egy istálló, ők csak meglovagolják a gépet. na jó, NHRA-ban talán, de az más kategória.
Nincs olyan hogy irányító világbajnoki cím. 😀
Helmut Zimmerez kb azzal lenne egyenértékű, hogy ha minden forduló előtt kisorsolnák, hogy melyik irányító melyik csapatot vezeti az adott héten, tehát pl Mahomes egyik héten KC-t, másikon JAX-et, harmadikon NYJ-t vinné. ennek látod valami értelmét? nagye.Ha a hülyeség fájna...Nagyon vicces dolog történt, lehet, hogy elbasztam Nektek. 😊
player.hu/highlife/hamilton-lewis-hamilton-ora-per/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+playerhu+%28Player.hu%29
empty taxi
Engem a Forma 1 már semmilyen szinten nem érdekel, de van egy barátom, akivel még odaát haverkodtunk össze, és hát tűz-közelben dolgozik.
Szóval felhívott a rosszullétem után ez a haverom, hogy jobban vagyok-e, mondtam persze. Valahogy a Forma 1-re keveredett a beszélgetés, és képes voltam megkérdezni, hogy jövőre újra indul-e a bajnokság?!
Az az értetlen nézés.... "hogyhogy" kérdezte a cimborám.
-"hát hogy lesz e jövőre újra verseny?"
-"persze, miért most nem nézed?"
-"miért van még?"
-" Ember persze hogy van, Te hol élsz?"
-" Münchenben."
Itt láttam némi zavart, ezért hozzátettem, "de én sok éve nem követem"
-" Tavaly-előtt még képben voltál."
-" Jó sorry már tavaly előtt is unalmas volt....és tulajdonképpen Pique-Mansell-Senna csaták vége óta unalmas." Mindig van egy műszakilag domináns autó, és annak az egyik pilótája a világbajnok.
-"Valószínű a Cap"
-"A cap nem old meg semmit, F1 képtelen egy egzakt szabálykönyvet kiadni. Több olyan kutatást ismerek, amely lineáris, és globális kohézió szerint keresi a kiskapukat"
-"Na akkor mi a megoldás szerinted?"
-"Nem nézni ezt a szart... ...várj! Ha végre valaki feloldaná a paradigmát, hogy a versenyző az istállóhoz tartozik, nézném."
-"Tessék?
-"Legyen 4 versenyautó típus, meg kell határozni mennyire kell eltérniük ... mondjuk 6 autóval -6 mérnöki csapattal, legyen 24 pilóta, és erősorrend szerint versenyenként fordított erősorrendben kéne húzniuk autót, és csapatot."
-"Whaaat?!"
- "Ok, minden típussal legalább x alkalommal kell menni, és egyikkel sem lehet több, mint z alkalommal, az első versenyen a világbajnok választ utoljára.... Az 1. verseny után az első -pontegyenlőségnél ki kell találni a metódust.
Na és ekkor biztosan nézném a bajnokságot." Figyelj mit csinálsz?
-"Felírom, mert ennél nagyobb marhaságot nem hallottam még!"
....
reggel kaptam egy üzit... "minimum. és maximum hány alkalommal kéne /lehetne szerinted ugyanazzal a típussal indulni?"
😀 😀 😀
Helmut Zimmer
a cap már jobb közelítés, meg a NASCAR-szintű technikai szabályozás, ilyenek.
slowmotion
több mint 3 éve
Nincs olyan hogy irányító világbajnoki cím. 😀ez kb azzal lenne egyenértékű, hogy ha minden forduló előtt kisorsolnák, hogy melyik irányító melyik csapatot vezeti az adott héten, tehát pl Mahomes egyik héten KC-t, másikon JAX-et, harmadikon NYJ-t vinné. ennek látod valami értelmét? nagye.Ha a hülyeség fájna...Nagyon vicces dolog történt, lehet, hogy elbasztam Nektek. 😊
player.hu/highlife/hamilton-lewis-hamilton-ora-per/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+playerhu+%28Player.hu%29
empty taxi
Engem a Forma 1 már semmilyen szinten nem érdekel, de van egy barátom, akivel még odaát haverkodtunk össze, és hát tűz-közelben dolgozik.
Szóval felhívott a rosszullétem után ez a haverom, hogy jobban vagyok-e, mondtam persze. Valahogy a Forma 1-re keveredett a beszélgetés, és képes voltam megkérdezni, hogy jövőre újra indul-e a bajnokság?!
Az az értetlen nézés.... "hogyhogy" kérdezte a cimborám.
-"hát hogy lesz e jövőre újra verseny?"
-"persze, miért most nem nézed?"
-"miért van még?"
-" Ember persze hogy van, Te hol élsz?"
-" Münchenben."
Itt láttam némi zavart, ezért hozzátettem, "de én sok éve nem követem"
-" Tavaly-előtt még képben voltál."
-" Jó sorry már tavaly előtt is unalmas volt....és tulajdonképpen Pique-Mansell-Senna csaták vége óta unalmas." Mindig van egy műszakilag domináns autó, és annak az egyik pilótája a világbajnok.
-"Valószínű a Cap"
-"A cap nem old meg semmit, F1 képtelen egy egzakt szabálykönyvet kiadni. Több olyan kutatást ismerek, amely lineáris, és globális kohézió szerint keresi a kiskapukat"
-"Na akkor mi a megoldás szerinted?"
-"Nem nézni ezt a szart... ...várj! Ha végre valaki feloldaná a paradigmát, hogy a versenyző az istállóhoz tartozik, nézném."
-"Tessék?
-"Legyen 4 versenyautó típus, meg kell határozni mennyire kell eltérniük ... mondjuk 6 autóval -6 mérnöki csapattal, legyen 24 pilóta, és erősorrend szerint versenyenként fordított erősorrendben kéne húzniuk autót, és csapatot."
-"Whaaat?!"
- "Ok, minden típussal legalább x alkalommal kell menni, és egyikkel sem lehet több, mint z alkalommal, az első versenyen a világbajnok választ utoljára.... Az 1. verseny után az első -pontegyenlőségnél ki kell találni a metódust.
Na és ekkor biztosan nézném a bajnokságot." Figyelj mit csinálsz?
-"Felírom, mert ennél nagyobb marhaságot nem hallottam még!"
....
reggel kaptam egy üzit... "minimum. és maximum hány alkalommal kéne /lehetne szerinted ugyanazzal a típussal indulni?"
😀 😀 😀
Helmut Zimmer
a cap már jobb közelítés, meg a NASCAR-szintű technikai szabályozás, ilyenek.
slowmotion
több mint 3 éve
ez kb azzal lenne egyenértékű, hogy ha minden forduló előtt kisorsolnák, hogy melyik irányító melyik csapatot vezeti az adott héten, tehát pl Mahomes egyik héten KC-t, másikon JAX-et, harmadikon NYJ-t vinné. ennek látod valami értelmét? nagye.Ha a hülyeség fájna...Nagyon vicces dolog történt, lehet, hogy elbasztam Nektek. 😊
player.hu/highlife/hamilton-lewis-hamilton-ora-per/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+playerhu+%28Player.hu%29
empty taxi
Engem a Forma 1 már semmilyen szinten nem érdekel, de van egy barátom, akivel még odaát haverkodtunk össze, és hát tűz-közelben dolgozik.
Szóval felhívott a rosszullétem után ez a haverom, hogy jobban vagyok-e, mondtam persze. Valahogy a Forma 1-re keveredett a beszélgetés, és képes voltam megkérdezni, hogy jövőre újra indul-e a bajnokság?!
Az az értetlen nézés.... "hogyhogy" kérdezte a cimborám.
-"hát hogy lesz e jövőre újra verseny?"
-"persze, miért most nem nézed?"
-"miért van még?"
-" Ember persze hogy van, Te hol élsz?"
-" Münchenben."
Itt láttam némi zavart, ezért hozzátettem, "de én sok éve nem követem"
-" Tavaly-előtt még képben voltál."
-" Jó sorry már tavaly előtt is unalmas volt....és tulajdonképpen Pique-Mansell-Senna csaták vége óta unalmas." Mindig van egy műszakilag domináns autó, és annak az egyik pilótája a világbajnok.
-"Valószínű a Cap"
-"A cap nem old meg semmit, F1 képtelen egy egzakt szabálykönyvet kiadni. Több olyan kutatást ismerek, amely lineáris, és globális kohézió szerint keresi a kiskapukat"
-"Na akkor mi a megoldás szerinted?"
-"Nem nézni ezt a szart... ...várj! Ha végre valaki feloldaná a paradigmát, hogy a versenyző az istállóhoz tartozik, nézném."
-"Tessék?
-"Legyen 4 versenyautó típus, meg kell határozni mennyire kell eltérniük ... mondjuk 6 autóval -6 mérnöki csapattal, legyen 24 pilóta, és erősorrend szerint versenyenként fordított erősorrendben kéne húzniuk autót, és csapatot."
-"Whaaat?!"
- "Ok, minden típussal legalább x alkalommal kell menni, és egyikkel sem lehet több, mint z alkalommal, az első versenyen a világbajnok választ utoljára.... Az 1. verseny után az első -pontegyenlőségnél ki kell találni a metódust.
Na és ekkor biztosan nézném a bajnokságot." Figyelj mit csinálsz?
-"Felírom, mert ennél nagyobb marhaságot nem hallottam még!"
....
reggel kaptam egy üzit... "minimum. és maximum hány alkalommal kéne /lehetne szerinted ugyanazzal a típussal indulni?"
😀 😀 😀
Helmut Zimmer
a cap már jobb közelítés, meg a NASCAR-szintű technikai szabályozás, ilyenek.
több mint 3 éve
Szerintem az F1 nem egyéni sport, amit te írtál az meg arrafelé viszi az egészet.Ha a hülyeség fájna...Nagyon vicces dolog történt, lehet, hogy elbasztam Nektek. 😊
player.hu/highlife/hamilton-lewis-hamilton-ora-per/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+playerhu+%28Player.hu%29
empty taxi
Engem a Forma 1 már semmilyen szinten nem érdekel, de van egy barátom, akivel még odaát haverkodtunk össze, és hát tűz-közelben dolgozik.
Szóval felhívott a rosszullétem után ez a haverom, hogy jobban vagyok-e, mondtam persze. Valahogy a Forma 1-re keveredett a beszélgetés, és képes voltam megkérdezni, hogy jövőre újra indul-e a bajnokság?!
Az az értetlen nézés.... "hogyhogy" kérdezte a cimborám.
-"hát hogy lesz e jövőre újra verseny?"
-"persze, miért most nem nézed?"
-"miért van még?"
-" Ember persze hogy van, Te hol élsz?"
-" Münchenben."
Itt láttam némi zavart, ezért hozzátettem, "de én sok éve nem követem"
-" Tavaly-előtt még képben voltál."
-" Jó sorry már tavaly előtt is unalmas volt....és tulajdonképpen Pique-Mansell-Senna csaták vége óta unalmas." Mindig van egy műszakilag domináns autó, és annak az egyik pilótája a világbajnok.
-"Valószínű a Cap"
-"A cap nem old meg semmit, F1 képtelen egy egzakt szabálykönyvet kiadni. Több olyan kutatást ismerek, amely lineáris, és globális kohézió szerint keresi a kiskapukat"
-"Na akkor mi a megoldás szerinted?"
-"Nem nézni ezt a szart... ...várj! Ha végre valaki feloldaná a paradigmát, hogy a versenyző az istállóhoz tartozik, nézném."
-"Tessék?
-"Legyen 4 versenyautó típus, meg kell határozni mennyire kell eltérniük ... mondjuk 6 autóval -6 mérnöki csapattal, legyen 24 pilóta, és erősorrend szerint versenyenként fordított erősorrendben kéne húzniuk autót, és csapatot."
-"Whaaat?!"
- "Ok, minden típussal legalább x alkalommal kell menni, és egyikkel sem lehet több, mint z alkalommal, az első versenyen a világbajnok választ utoljára.... Az 1. verseny után az első -pontegyenlőségnél ki kell találni a metódust.
Na és ekkor biztosan nézném a bajnokságot." Figyelj mit csinálsz?
-"Felírom, mert ennél nagyobb marhaságot nem hallottam még!"
....
reggel kaptam egy üzit... "minimum. és maximum hány alkalommal kéne /lehetne szerinted ugyanazzal a típussal indulni?"
😀 😀 😀
Helmut Zimmer
Itt mindig is az autógyártók pénzégető erőfitogtatása és technikai kísérletezgetése volt a lényeg. Ez a sorozat azért más, mert ez messze a legdrágább és legmagasabb technikai színvonalú bajnokság.
Persze a sok értelmetlen szabállyal és korlátozással szépen leölték a versenyt magát, de nem kellene ezt a sorozatot valami gokart szintre juttatni csak azért, hogy Indicar szintű előzés cunami legyen.
több mint 3 éve
Ha a hülyeség fájna...Nagyon vicces dolog történt, lehet, hogy elbasztam Nektek. 😊
player.hu/highlife/hamilton-lewis-hamilton-ora-per/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+playerhu+%28Player.hu%29
empty taxi
Engem a Forma 1 már semmilyen szinten nem érdekel, de van egy barátom, akivel még odaát haverkodtunk össze, és hát tűz-közelben dolgozik.
Szóval felhívott a rosszullétem után ez a haverom, hogy jobban vagyok-e, mondtam persze. Valahogy a Forma 1-re keveredett a beszélgetés, és képes voltam megkérdezni, hogy jövőre újra indul-e a bajnokság?!
Az az értetlen nézés.... "hogyhogy" kérdezte a cimborám.
-"hát hogy lesz e jövőre újra verseny?"
-"persze, miért most nem nézed?"
-"miért van még?"
-" Ember persze hogy van, Te hol élsz?"
-" Münchenben."
Itt láttam némi zavart, ezért hozzátettem, "de én sok éve nem követem"
-" Tavaly-előtt még képben voltál."
-" Jó sorry már tavaly előtt is unalmas volt....és tulajdonképpen Pique-Mansell-Senna csaták vége óta unalmas." Mindig van egy műszakilag domináns autó, és annak az egyik pilótája a világbajnok.
-"Valószínű a Cap"
-"A cap nem old meg semmit, F1 képtelen egy egzakt szabálykönyvet kiadni. Több olyan kutatást ismerek, amely lineáris, és globális kohézió szerint keresi a kiskapukat"
-"Na akkor mi a megoldás szerinted?"
-"Nem nézni ezt a szart... ...várj! Ha végre valaki feloldaná a paradigmát, hogy a versenyző az istállóhoz tartozik, nézném."
-"Tessék?
-"Legyen 4 versenyautó típus, meg kell határozni mennyire kell eltérniük ... mondjuk 6 autóval -6 mérnöki csapattal, legyen 24 pilóta, és erősorrend szerint versenyenként fordított erősorrendben kéne húzniuk autót, és csapatot."
-"Whaaat?!"
- "Ok, minden típussal legalább x alkalommal kell menni, és egyikkel sem lehet több, mint z alkalommal, az első versenyen a világbajnok választ utoljára.... Az 1. verseny után az első -pontegyenlőségnél ki kell találni a metódust.
Na és ekkor biztosan nézném a bajnokságot." Figyelj mit csinálsz?
-"Felírom, mert ennél nagyobb marhaságot nem hallottam még!"
....
reggel kaptam egy üzit... "minimum. és maximum hány alkalommal kéne /lehetne szerinted ugyanazzal a típussal indulni?"
😀 😀 😀
több mint 3 éve
VanillaSky
1 502
Ha a hülyeség fájna...Ezt inkább a jogi képviselőinek vetném fel vagy nekik is, hogy nem volt bennük annyi, hogy a szikra kipattanásakor szóljanak valamit ennek az idiótának.
player.hu/highlife/hamilton-lewis-hamilton-ora-per/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+playerhu+%28Player.hu%29
empty taxi
"Száz ismétlés, heti három éjszaka, négy éven keresztül gondolta Bernard Marx, a hipnopédiaspecialista. Hatvankétezer-négyszáz ismétlés, és az állítás igazsággá válik. Idióták!"
több mint 3 éve
Ha a hülyeség fájna...player.hu/highlife/hamilton-lewis-hamilton-ora-per/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+playerhu+%28Player.hu%29
Madden hates me.
Trust, it f*cking hates me...
több mint 3 éve
Én még szezon közben se, Jorge Martinnak ált a szezon, csak közbeszólt a koronaArenas, Bastianini, Mir.Bastianinit mondjuk nagyon nem gondoltam volna a szezon előtt.
A jövő.
Coolearie
Cowboykarcsi90
NFL : Denver Broncos / NCAA : Oregon Ducks, BYU, Penn State, Iowa / Peyton Manning, Marcus Mariota
Soccer : Arsenal, Levante, Lazio, Millwall, Stuttgart
National Teams : HUN, ESP, Players : Håland, Vardy, Szoboszlai, Bardhi, Kroos, Ramsdale, Saka, Zaccagni
NBA : Mavericks [Doncic] / NHL : Ducks, Maple Leafs / MLB : Twins, Astros
F1 : Lewis Hamilton / MotoGP : Marc & Alex Marquez, Pedro Acosta (és igazából mindenki más) / NASCAR : #22 Joey Logano
Cycling : Pogacar, Meintjes, Valter, Quintana, Contador, Cras, Juan Ayuso
Darts : Nathan Aspinall, Chris Dobey, Gerwyn Price, Ricky Evans
UFC : Justin Gaethje, Cody Garbrandt, Nate Diaz, Brandon Moreno
Euroleague : Valencia Basket / Tennis : Federer, Alcaraz
több mint 3 éve
Nem hiszem el hogy Miller megint Oliveira mögött második, pont mint ausztriában 😂👍🏼 Nem baj, azért nagyon patent volt ahogy kijátszotta Frankyt az utolsó körben 🙂Fűh... hát micsoda év volt ez?!
The ring dang doo, now what is that?
Its soft and round like a pussy cat!
Got a hole in the middle, and it's split in two
and that's what you call the ring dang doo!
több mint 3 éve
Arenas, Bastianini, Mir.Bastianinit mondjuk nagyon nem gondoltam volna a szezon előtt.
A jövő.
Coolearie
The ring dang doo, now what is that?
Its soft and round like a pussy cat!
Got a hole in the middle, and it's split in two
and that's what you call the ring dang doo!
több mint 3 éve
Mi verseny volt ez! Arenas majdnem elszúrta.