Washington Commanders

28 feliratkozó

több mint 10 éve
nexion218 3 982 — Washington Gyapotkombájnz fan
Aha hát persze csakis biztos úgy lesz 😀. Ha Kuzi továbbra is jól játszik lehet kezdeni variálni, hogy nagyjából visszerezzétek RGIII árát 😛

www.nfl.com/news/story/0ap3000000400704/article/redskins-believe-rgiii-would-accept-backup-roledande
Asszem így a TNF után nyugodtan mondhatjuk, hogy téma gurult... XD

"I'm gonna fuck you 'till you love me, faggot!" - Mike Tyson
több mint 10 éve
dande2 Philadelphia Eagles Penn State Nittany Lions 41 038 — Így remélem megfelelek nektek.....
Aha hát persze csakis biztos úgy lesz 😀. Ha Kuzi továbbra is jól játszik lehet kezdeni variálni, hogy nagyjából visszerezzétek RGIII árát 😛

https://static.www.nfl.com/image/private/t_editorial_landscape_12_desktop/league/byrp9sb6qdd147nwwbm4
Redskins believe RGIII would accept backup role
Is there a QB controversy brewing in D.C.? If the Redskins do make the change to Kirk Cousins under center, team brass believes RGIII would accept the demotion.
több mint 10 éve
"I was doing what I was taught and that's to go get a block," Baker said. "I did not look to see if it was the quarterback. All I saw was someone going towards the ball and I got my head in front and lowered my shoulder, which is a legal football move, doing what I was taught to do and I get punched in my face on the sideline and next thing you know I'm ejected for a block."

Baker defended his hit on Foles and said he never threw a punch in the ensuing incident.

"The whistle had not been blown," Baker said. "[Foles] was going towards the ball. The ball carrier was taking a right and he could have made the tackle. I did not even really hit him hard. I just happened to hit him on his shoulder and he happened to fall. He's the quarterback and I guess that's why there was an ejection."

Foles appeared shaken up by the hit. But by the time the two teams were ordered to retreat to their own sidelines and officials sorted out the situation, Foles was able to remain in the game.

The Eagles and Redskins scuffled along Washington's sideline following a hard hit on Philadelphia quarterback Nick Foles.
"He got me pretty good. I did not see him," Foles said. "I thought the guy was down so that's why I wasn't looking for anyone. The next thing I know I'm just obliterated."

Peters quickly reacted to the hit on Foles.

"He was cheap shotted. I mean, he cheap shotted him and he's not even trying to make a play," Peters said. "So I just reacted and I shouldn't have did what I did, but I was just trying to protect my quarterback."

"I really wasn't thinking," Peters added. "I saw him hit Nick and I just reacted. ... I wasn't trying to hurt my team. I know I need to be out there, but I'm just glad that we won."

Redskins linebacker Brian Orakpo chalked the incident up to the divisional rivalry.

"Everybody was in the brawl. You don't know what's going on in a situation like that," Orakpo said. "You're just trying to protect your teammates. It's NFC East football; that's how it be sometimes."sapka
Úgy tűnik a liga is egyetért Baker-rel:
"Baker didn't do anything wrong with that hit," NFL's executive vice president of football operations Troy Vincent said. "When you look at the rule, he didn't do anything illegal.

"People can say it's a cheap shot and you can talk about whether it might fall under unsportsmanlike conduct. But when you know the rule and you look at the play, he didn't hit him in the head. He didn't hit him in the neck. We looked at it. I looked at it very closely. He's not going to be fined for that."

több mint 10 éve
"Hall suffered a ruptured Achilles’ tendon in Sunday’s loss to the Eagles, while Ihenacho sustained a broken bone in his foot."

Breeland egész ügyesnek tűnt, de azért főleg Hall Nyomozó elvesztése érzékeny lesz....

több mint 10 éve
Eazzy Philadelphia Eagles 4 629 — No one likes us, cause no one like us
Ezeket nyugodtan áttolhatnád az Eagles topikba is. Túl lett ez a mi részünkről spilázva. Keménykedtek kicsit a srácok, ahogy egy Skins - Eagles meccsen szinte mindig. Mindkét csapat elégedett lehet, hogy bevédték egymást a társak. Egy-két parasztlengő elszállt, jól van ez így.

Don't talk the walk, Walk the talk!
több mint 10 éve
sapka Washington Commanders 6 607 — sapka
"I was doing what I was taught and that's to go get a block," Baker said. "I did not look to see if it was the quarterback. All I saw was someone going towards the ball and I got my head in front and lowered my shoulder, which is a legal football move, doing what I was taught to do and I get punched in my face on the sideline and next thing you know I'm ejected for a block."

Baker defended his hit on Foles and said he never threw a punch in the ensuing incident.

"The whistle had not been blown," Baker said. "[Foles] was going towards the ball. The ball carrier was taking a right and he could have made the tackle. I did not even really hit him hard. I just happened to hit him on his shoulder and he happened to fall. He's the quarterback and I guess that's why there was an ejection."

Foles appeared shaken up by the hit. But by the time the two teams were ordered to retreat to their own sidelines and officials sorted out the situation, Foles was able to remain in the game.

The Eagles and Redskins scuffled along Washington's sideline following a hard hit on Philadelphia quarterback Nick Foles.
"He got me pretty good. I did not see him," Foles said. "I thought the guy was down so that's why I wasn't looking for anyone. The next thing I know I'm just obliterated."

Peters quickly reacted to the hit on Foles.

"He was cheap shotted. I mean, he cheap shotted him and he's not even trying to make a play," Peters said. "So I just reacted and I shouldn't have did what I did, but I was just trying to protect my quarterback."

"I really wasn't thinking," Peters added. "I saw him hit Nick and I just reacted. ... I wasn't trying to hurt my team. I know I need to be out there, but I'm just glad that we won."

Redskins linebacker Brian Orakpo chalked the incident up to the divisional rivalry.

"Everybody was in the brawl. You don't know what's going on in a situation like that," Orakpo said. "You're just trying to protect your teammates. It's NFC East football; that's how it be sometimes."

Attribution No Derivatives (CC-BY-ND-3.0) Nevezd meg!-Ne változtasd!
több mint 10 éve
Greengo Philadelphia Eagles Alabama Crimson Tide 8 669 — Eagles fan
Nagyon kemény ütközet volt ahogy az várható is volt...szokás szerint túlpörögték a játékosok.Ez most elég csúnyára sikeredett......

E-A-G-L-E-S EAGLES !
több mint 10 éve
dande2 Philadelphia Eagles Penn State Nittany Lions 41 038 — Így remélem megfelelek nektek.....
Gratulálok srácok nagy meccs volt, ahogy tartottam tőle Cousins-l mi meg ti jól jártok. Nagyon jó védelmetek van ami a run-D-t illeti, nem sok csapat fogja ezt megtenni ellenünk a pass D-n még kicsit javítani kell 😛 sok sikert még találkozunk 😀!
több mint 10 éve
szoros meccsen nem fér bele, hogy a spec team enged egy TD-t, és a kicker 32-ről hibázik...

Cousins kicsit elszúrta az utolsó két driveot, nem volt most elég clutch, de a WR-k sem adtak neki sokat helyet, és Morris sem tudott futni
szóval az esély megvolt nyerni
mert megcsinálta a magának!!!!!, de most nem tudott nyerni 😕,
remélem tanul belőle, és összeszedi magát

ez a Houston meccs most mégjobban dühít

több mint 10 éve
🤘 gaben 🤘 Chicago Bears Texas Longhorns 8 102 — Deion Sanders for president!
NFL Network - péntek.
 www.nfl.com/videos/a-football-life/0ap3000000397253/Sean-Taylor-A-Football-Life-trailer

" Szeretem a jeget, hagyjál békén. "
több mint 10 éve
Bébé Philadelphia Eagles 6 502 — rabszolga
Hova lett apeszos srácok? Eldobta a tollait és elment tehenésznek? 😀steroid stewie
Itt van. 😛

Ellenséges vonalak mögött - Redskins
 philly.blog.hu/2014/09/20/ellenseges_vonalak_mogott_redskins_532#more6714493
több mint 10 éve
Halfkey Green Bay Packers 32
Az a baj hogy Griffin-t még nehezebb lenne padoztatni...egonj
Jogos, azért mondtam hogy HA Cousins továbbra is így teljesít 😊
több mint 10 éve
Hova lett apeszos srácok? Eldobta a tollait és elment tehenésznek? 😀steroid stewie
Sztem megint vmi némasági fogadalom lesz a háttérben, amit csak jó csapatteljesítmény old fel. Legalábbis reméljük, hogy ettől komolyabb ok nincs.nexion218
úgy tudom hamarosan visszatér

több mint 10 éve
Sztem megint vmi némasági fogadalom lesz a háttérben, amit csak jó csapatteljesítmény old fel. Legalábbis reméljük, hogy ettől komolyabb ok nincs.

több mint 10 éve
egonj Washington Commanders 149
Azért nehéz lesz Cousins padoztatni ha összehoz még egy-két ilyen meccset. Jax mondjuk partner volt a jó bemutatkozáshoz.Halfkey

Az a baj hogy Griffin-t még nehezebb lenne padoztatni...

HTTR
több mint 10 éve
steroid stewie Washington Commanders 268
Hova lett apeszos srácok? Eldobta a tollait és elment tehenésznek? 😀
több mint 10 éve
Halfkey Green Bay Packers 32
Azért nehéz lesz Cousins padoztatni ha összehoz még egy-két ilyen meccset. Jax mondjuk partner volt a jó bemutatkozáshoz.
több mint 10 éve
peach Atlanta Falcons 14 656 — a new hope (again)
Ha van kedvetek velünk együtt nézni a meccset, szívesen látunk titeket is!  www.facebook.com/events/291414361043889/Shawn84
nehogy elmenjek srácok!sapka
ez így elsőre elég érdekesen hangzik 😀😀

...nem , nem tündérke. A kívánság az kívánság. Térdelj csak le szépen...
több mint 10 éve
Ha van kedvetek velünk együtt nézni a meccset, szívesen látunk titeket is!  www.facebook.com/events/291414361043889/Shawn84
nehogy elmenjek srácok!

több mint 10 éve
Shawn84 Philadelphia Eagles North Carolina Tar Heels 8 524
Ha van kedvetek velünk együtt nézni a meccset, szívesen látunk titeket is!  www.facebook.com/events/291414361043889/
több mint 10 éve
egonj Washington Commanders 149
Redskins waived S Bacarri Rambo.
😀
két TD-t szoptunk róla..., itt a hálasapka

Hát ez nagy csalódás.. Egy éve(legyen inkább 13 hónapja) nagyon bíztam benne..

HTTR
több mint 10 éve
D11 Tampa Bay Buccaneers Miami Hurricanes 1 347 — Kalóz Kapitány
ilyet hoord:  www.trbimg.com/img-5415dca7/turbine/bal-rgiii-cant-catch-a-break-as-ankle-injury-t-001/580/580x385

ilyesmit kéne:  thomaskarcag.hu/shop/kepek/nagy_kepek/nevjegyek/354516-707.jpg

vagy ilyet :  napielet.hu/upload/Image/vilagreklam/2008/080807cipo.jpg
több mint 10 éve
Na most nem tennèn le a nagyesküt, hogy nem Poz csapta oda a bokàjàt.
Èn a halàlról írtam, majha aktuàlis lesz berakom.sutianap
😀 Bazdmeg 😀
több mint 10 éve
sutianap Pittsburgh Steelers Pittsburgh Panthers 13 288 — capitaine du château de Vienne 1487
Na most nem tennèm le a nagyesküt, hogy nem Poz csapta oda a bokàjàt.

De lehet, hogy eccerűen nem bírja az NFL-t, túlterheltèk a szervezetét ès ennyi, gidalàb nem bírja.

A cikk arról szól hogy preventíve, hogy lehetne elkerülni a tèrdsèrülèseket, nem èn írtam, de èrdekes. Èn a halàlról írtam, majha aktuàlis lesz berakom.

Aki nem hiszi, annak utánajárnak
több mint 10 éve
Én azt látom hogy mozgásirányba kap egy lökést amikor bal boka még a levegőben, de közvetlen a földetérés előtt és emiatt fordul alá. Amúgy a képen mikor viszik le és integet az első amit kiszúrtam hogy nem túl előnyös a stoplisa amit visel. Valami ritkább nyújtott formájú stoplikkal operáló cipő szerencsésebb lenne. Nem emiatt a bokasérülés miatt hanem a térde miatt.