NFL eredménykövetés
- 1 aktív topik
Seattle Seahawks - Los Angeles Rams
7
7
02:15, ARENA4
Gyűlölködjünk
37 feliratkozó
több mint 2 éve
húbazz.háááát, ha sürgős elmegyek a megfelelő helyre, ha meg nem, akkor türelemmel kivárom
tudom, rendeljen emagról, akinek két anyja van, de azért van annak valami bája (nem), hogy a két darab óraszerkezet már idestova 46 órája van útban a csomagautomata felé. azóta se kép, se hang, a futárszolgálat (tudom, túlzás annak hívni) ügyfélszolgálata (ez még nagyobb túlzás) meg hát finoman fogalmazva is elérhetetlen.
pedig én csak annyit szeretnék megtudni, hogy mégis miafasz van, mert Kínából konténerrel hamarabb ideér a szerkezet, pedig ezt csak a szomszédból, EU-ból küldik.
ennyi idő alatt gyalog megfordultam volna baszki.
slowmotion
biztos bennem van a hiba és én vagyok a nyuszi, de én nem értem néha az emberek mit össze tudnak nyűgni ilyenkor
BF után+karácsony előtt azért én türelmesebb lennék
több mint 2 éve
YoungZeeZee
9 403
tudom, az ismerosom utazott haza telen, akart venni teli gumit...neztek h mivan.Gibraltáron meg azt se tudják mi az. Ezek teljesen logikus dolgok.mondjuk az sem veletlen, hogy bizonyos orszagokban !kotelezo! a teli gumi: ausztria, szlovenia etc...Foglalkoztam pár évvel ezelőttig.Ha jól emlékszem ezzel foglalkozol, közúti baleset okozása esetén, ha nem az évszaknak megfelelő gumit használod, akkor az súlyosító körülmény?Vizes aszfalton egy átlagos nyári gumi fékútja 60 km/h sebességnél 15-16 méter, a téli gumiké 17-19 méter között mozog. Az az egy-három méter pontosan elég hozzá, hogy elüss egy gyalogost.A téli gumi nyári használatával az alábbi problémák szoktak adódni:Az évi 5-6 ezer km városban sok?
- mint írtátok, megnövekszik a fékút, különösen nyálkás időben, szitáló esőzéskor
- nagyobb sebesség esetében (pl.: autópályán) haladva beszitálhat a gumi a frontkopástól (a kopásállósága hevített aszfalton kb ötvenszer rosszabb, mint a nyárinak),
- elsősorban kanyarokban való lassításokkor hajlamos a téli gumi "öblösödni", amikor a gumifelület belső oldala tágul, és ettől előfordulhat, hogy keresztbe állsz a kocsival.
Szóval nem ajánlom, ha tényleg sokat vezetsz.
Willie Parker
Szerintem nem. És kb. erről indult a disputa.
Amúgy kivancsiságból, mert ezer éve vezetek és még nem tapasztaltam, de mondjuk normális városi aszfalton megyek 50-el nyáron nyárigumival, befékezek, mennyi a fékút? És mennyivel növekszik, ha téligumial történik ugyanez?
Őszentsége Sobri Jóska
Willie Parker
Jughead
Nem hiszem, hogy súlyosító körülményként értékelnék, én legalábbis egyszer sem találkoztam ilyen ítélettel.
Willie Parker
YoungZeeZee
gyeek
de a lenyeg az lett volna, hogy szaros idoben ha tobb ho is van ott, mert nem csak a hegyekben kell teligumi, kotelezove teszik.
pl szloveniaban aki a tengernel lakik /van annak nem kotelezo. legalabbis tavaly nem volt az.
több mint 2 éve
Gibraltáron meg azt se tudják mi az. Ezek teljesen logikus dolgok.mondjuk az sem veletlen, hogy bizonyos orszagokban !kotelezo! a teli gumi: ausztria, szlovenia etc...Foglalkoztam pár évvel ezelőttig.Ha jól emlékszem ezzel foglalkozol, közúti baleset okozása esetén, ha nem az évszaknak megfelelő gumit használod, akkor az súlyosító körülmény?Vizes aszfalton egy átlagos nyári gumi fékútja 60 km/h sebességnél 15-16 méter, a téli gumiké 17-19 méter között mozog. Az az egy-három méter pontosan elég hozzá, hogy elüss egy gyalogost.A téli gumi nyári használatával az alábbi problémák szoktak adódni:Az évi 5-6 ezer km városban sok?
- mint írtátok, megnövekszik a fékút, különösen nyálkás időben, szitáló esőzéskor
- nagyobb sebesség esetében (pl.: autópályán) haladva beszitálhat a gumi a frontkopástól (a kopásállósága hevített aszfalton kb ötvenszer rosszabb, mint a nyárinak),
- elsősorban kanyarokban való lassításokkor hajlamos a téli gumi "öblösödni", amikor a gumifelület belső oldala tágul, és ettől előfordulhat, hogy keresztbe állsz a kocsival.
Szóval nem ajánlom, ha tényleg sokat vezetsz.
Willie Parker
Szerintem nem. És kb. erről indult a disputa.
Amúgy kivancsiságból, mert ezer éve vezetek és még nem tapasztaltam, de mondjuk normális városi aszfalton megyek 50-el nyáron nyárigumival, befékezek, mennyi a fékút? És mennyivel növekszik, ha téligumial történik ugyanez?
Őszentsége Sobri Jóska
Willie Parker
Jughead
Nem hiszem, hogy súlyosító körülményként értékelnék, én legalábbis egyszer sem találkoztam ilyen ítélettel.
Willie Parker
YoungZeeZee
blikk.hu : Sajnos ki vagy tiltva 9999-12-31 23:59:00-ig, mert •
Káromkodás, csúnya szavak használata, alapvető beszélgetési normák be nem tartása.
"ALL IN" refers to the proximity of Jerry's head to his ass
több mint 2 éve
YoungZeeZee
9 403
mondjuk az sem veletlen, hogy bizonyos orszagokban !kotelezo! a teli gumi: ausztria, szlovenia etc...Foglalkoztam pár évvel ezelőttig.Ha jól emlékszem ezzel foglalkozol, közúti baleset okozása esetén, ha nem az évszaknak megfelelő gumit használod, akkor az súlyosító körülmény?Vizes aszfalton egy átlagos nyári gumi fékútja 60 km/h sebességnél 15-16 méter, a téli gumiké 17-19 méter között mozog. Az az egy-három méter pontosan elég hozzá, hogy elüss egy gyalogost.A téli gumi nyári használatával az alábbi problémák szoktak adódni:Az évi 5-6 ezer km városban sok?
- mint írtátok, megnövekszik a fékút, különösen nyálkás időben, szitáló esőzéskor
- nagyobb sebesség esetében (pl.: autópályán) haladva beszitálhat a gumi a frontkopástól (a kopásállósága hevített aszfalton kb ötvenszer rosszabb, mint a nyárinak),
- elsősorban kanyarokban való lassításokkor hajlamos a téli gumi "öblösödni", amikor a gumifelület belső oldala tágul, és ettől előfordulhat, hogy keresztbe állsz a kocsival.
Szóval nem ajánlom, ha tényleg sokat vezetsz.
Willie Parker
Szerintem nem. És kb. erről indult a disputa.
Amúgy kivancsiságból, mert ezer éve vezetek és még nem tapasztaltam, de mondjuk normális városi aszfalton megyek 50-el nyáron nyárigumival, befékezek, mennyi a fékút? És mennyivel növekszik, ha téligumial történik ugyanez?
Őszentsége Sobri Jóska
Willie Parker
Jughead
Nem hiszem, hogy súlyosító körülményként értékelnék, én legalábbis egyszer sem találkoztam ilyen ítélettel.
Willie Parker
több mint 2 éve
húbazz.tudom, rendeljen emagról, akinek két anyja van, de azért van annak valami bája (nem), hogy a két darab óraszerkezet már idestova 46 órája van útban a csomagautomata felé. azóta se kép, se hang, a futárszolgálat (tudom, túlzás annak hívni) ügyfélszolgálata (ez még nagyobb túlzás) meg hát finoman fogalmazva is elérhetetlen.
pedig én csak annyit szeretnék megtudni, hogy mégis miafasz van, mert Kínából konténerrel hamarabb ideér a szerkezet, pedig ezt csak a szomszédból, EU-ból küldik.
ennyi idő alatt gyalog megfordultam volna baszki.
több mint 2 éve
Foglalkoztam pár évvel ezelőttig.Ha jól emlékszem ezzel foglalkozol, közúti baleset okozása esetén, ha nem az évszaknak megfelelő gumit használod, akkor az súlyosító körülmény?Vizes aszfalton egy átlagos nyári gumi fékútja 60 km/h sebességnél 15-16 méter, a téli gumiké 17-19 méter között mozog. Az az egy-három méter pontosan elég hozzá, hogy elüss egy gyalogost.A téli gumi nyári használatával az alábbi problémák szoktak adódni:Az évi 5-6 ezer km városban sok?
- mint írtátok, megnövekszik a fékút, különösen nyálkás időben, szitáló esőzéskor
- nagyobb sebesség esetében (pl.: autópályán) haladva beszitálhat a gumi a frontkopástól (a kopásállósága hevített aszfalton kb ötvenszer rosszabb, mint a nyárinak),
- elsősorban kanyarokban való lassításokkor hajlamos a téli gumi "öblösödni", amikor a gumifelület belső oldala tágul, és ettől előfordulhat, hogy keresztbe állsz a kocsival.
Szóval nem ajánlom, ha tényleg sokat vezetsz.
Willie Parker
Szerintem nem. És kb. erről indult a disputa.
Amúgy kivancsiságból, mert ezer éve vezetek és még nem tapasztaltam, de mondjuk normális városi aszfalton megyek 50-el nyáron nyárigumival, befékezek, mennyi a fékút? És mennyivel növekszik, ha téligumial történik ugyanez?
Őszentsége Sobri Jóska
Willie Parker
Jughead
Nem hiszem, hogy súlyosító körülményként értékelnék, én legalábbis egyszer sem találkoztam ilyen ítélettel.
több mint 2 éve
Bár több éves cikk, de ott vannak benne a pontos számok, mérések, összehasonlítások:Vizes aszfalton egy átlagos nyári gumi fékútja 60 km/h sebességnél 15-16 méter, a téli gumiké 17-19 méter között mozog. Az az egy-három méter pontosan elég hozzá, hogy elüss egy gyalogost.A téli gumi nyári használatával az alábbi problémák szoktak adódni:Az évi 5-6 ezer km városban sok?
- mint írtátok, megnövekszik a fékút, különösen nyálkás időben, szitáló esőzéskor
- nagyobb sebesség esetében (pl.: autópályán) haladva beszitálhat a gumi a frontkopástól (a kopásállósága hevített aszfalton kb ötvenszer rosszabb, mint a nyárinak),
- elsősorban kanyarokban való lassításokkor hajlamos a téli gumi "öblösödni", amikor a gumifelület belső oldala tágul, és ettől előfordulhat, hogy keresztbe állsz a kocsival.
Szóval nem ajánlom, ha tényleg sokat vezetsz.
Willie Parker
Szerintem nem. És kb. erről indult a disputa.
Amúgy kivancsiságból, mert ezer éve vezetek és még nem tapasztaltam, de mondjuk normális városi aszfalton megyek 50-el nyáron nyárigumival, befékezek, mennyi a fékút? És mennyivel növekszik, ha téligumial történik ugyanez?
Őszentsége Sobri Jóska
Willie Parker
www.autonavigator.hu/cikkek/hosegben-dupla-fekutat-adhat-egy-hasznalt-teli-gumi-megmertuk/

Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
több mint 2 éve
Ha jól emlékszem ezzel foglalkozol, közúti baleset okozása esetén, ha nem az évszaknak megfelelő gumit használod, akkor az súlyosító körülmény?Vizes aszfalton egy átlagos nyári gumi fékútja 60 km/h sebességnél 15-16 méter, a téli gumiké 17-19 méter között mozog. Az az egy-három méter pontosan elég hozzá, hogy elüss egy gyalogost.A téli gumi nyári használatával az alábbi problémák szoktak adódni:Az évi 5-6 ezer km városban sok?
- mint írtátok, megnövekszik a fékút, különösen nyálkás időben, szitáló esőzéskor
- nagyobb sebesség esetében (pl.: autópályán) haladva beszitálhat a gumi a frontkopástól (a kopásállósága hevített aszfalton kb ötvenszer rosszabb, mint a nyárinak),
- elsősorban kanyarokban való lassításokkor hajlamos a téli gumi "öblösödni", amikor a gumifelület belső oldala tágul, és ettől előfordulhat, hogy keresztbe állsz a kocsival.
Szóval nem ajánlom, ha tényleg sokat vezetsz.
Willie Parker
Szerintem nem. És kb. erről indult a disputa.
Amúgy kivancsiságból, mert ezer éve vezetek és még nem tapasztaltam, de mondjuk normális városi aszfalton megyek 50-el nyáron nyárigumival, befékezek, mennyi a fékút? És mennyivel növekszik, ha téligumial történik ugyanez?
Őszentsége Sobri Jóska
Willie Parker
több mint 2 éve
Az én toyotámnál pl a vezérműláncra 300ezer km-t mondanak normál használat mellett.Milyen szervizek ezek? 😀 Az összes szerelő akit ismerek kivan attól, ha egy kocsira 30 ezret írnak olajcserére. Mindenki azt mondja, hogy 10ezer vagy 1 év. De olyat hírből se hallottam még, hogy egy vezérlés 300 ezer. 😀A szakszervízben azt mondták felesleges cserélgetnem, ez a mostani gumi jó nekem télen-nyáron, 2 éve vettem, most vizsgázott, szerintük kb. 4-5 évente kell cserélni, de majd úgyis mondják a következő vizsgánál ha kell, viszont én kevés kilométert megyek, még a havi 400 km se jön össze, szóval az évi kb max 5000 kilometeremmel nem vagyok mérvadó.Azért az gondolom megvan, hogy a szakszervízre ne feltétlenül halgass, mert pont azt akarják, hogy minnél többet hozd a kocsidat hozzájuk jó pénzért?
Őszentsége Sobri Jóska
Én is mindig hallgatom tőlük, hogy bőven elég 30.000-ként az olajcsere, a vezérlés a vízpumpával a kocsi életére van tervezve simán elmegy 300.000 km-t is, fagyállót sem kell csak 8-10 évente cserélni. Ha ezeket tényleg betartanád, akkor azért esélyes, hogy elég hamar töönkremegy alattad az autó, és jóval nagyobb költségre fog kijönni a szervizeltetés mintha rendszeresen karban lenne tartva minden, és időben ki lenne cserélve az olaj meg a kopó alkatrészek. Na pont ezt nem akarja a szakszervíz.
kapitnono
dugo93
több mint 2 éve
Vizes aszfalton egy átlagos nyári gumi fékútja 60 km/h sebességnél 15-16 méter, a téli gumiké 17-19 méter között mozog. Az az egy-három méter pontosan elég hozzá, hogy elüss egy gyalogost.A téli gumi nyári használatával az alábbi problémák szoktak adódni:Az évi 5-6 ezer km városban sok?
- mint írtátok, megnövekszik a fékút, különösen nyálkás időben, szitáló esőzéskor
- nagyobb sebesség esetében (pl.: autópályán) haladva beszitálhat a gumi a frontkopástól (a kopásállósága hevített aszfalton kb ötvenszer rosszabb, mint a nyárinak),
- elsősorban kanyarokban való lassításokkor hajlamos a téli gumi "öblösödni", amikor a gumifelület belső oldala tágul, és ettől előfordulhat, hogy keresztbe állsz a kocsival.
Szóval nem ajánlom, ha tényleg sokat vezetsz.
Willie Parker
Szerintem nem. És kb. erről indult a disputa.
Amúgy kivancsiságból, mert ezer éve vezetek és még nem tapasztaltam, de mondjuk normális városi aszfalton megyek 50-el nyáron nyárigumival, befékezek, mennyi a fékút? És mennyivel növekszik, ha téligumial történik ugyanez?
Őszentsége Sobri Jóska
több mint 2 éve
A téli gumi nyári használatával az alábbi problémák szoktak adódni:Az évi 5-6 ezer km városban sok?
- mint írtátok, megnövekszik a fékút, különösen nyálkás időben, szitáló esőzéskor
- nagyobb sebesség esetében (pl.: autópályán) haladva beszitálhat a gumi a frontkopástól (a kopásállósága hevített aszfalton kb ötvenszer rosszabb, mint a nyárinak),
- elsősorban kanyarokban való lassításokkor hajlamos a téli gumi "öblösödni", amikor a gumifelület belső oldala tágul, és ettől előfordulhat, hogy keresztbe állsz a kocsival.
Szóval nem ajánlom, ha tényleg sokat vezetsz.
Willie Parker
Szerintem nem. És kb. erről indult a disputa.
Amúgy kivancsiságból, mert ezer éve vezetek és még nem tapasztaltam, de mondjuk normális városi aszfalton megyek 50-el nyáron nyárigumival, befékezek, mennyi a fékút? És mennyivel növekszik, ha téligumial történik ugyanez?
több mint 2 éve
A téli gumi nyári használatával az alábbi problémák szoktak adódni:- mint írtátok, megnövekszik a fékút, különösen nyálkás időben, szitáló esőzéskor
- nagyobb sebesség esetében (pl.: autópályán) haladva beszitálhat a gumi a frontkopástól (a kopásállósága hevített aszfalton kb ötvenszer rosszabb, mint a nyárinak),
- elsősorban kanyarokban való lassításokkor hajlamos a téli gumi "öblösödni", amikor a gumifelület belső oldala tágul, és ettől előfordulhat, hogy keresztbe állsz a kocsival.
Szóval nem ajánlom, ha tényleg sokat vezetsz.
több mint 2 éve
Ahogy érzedSzóval, ha sokat mész, cserélj gumit.De nem megyek sokat. 😊
csi77
Baromság.A szakszervízben azt mondták felesleges cserélgetnem, ez a mostani gumi jó nekem télen-nyáron, 2 éve vettem, most vizsgázott, szerintük kb. 4-5 évente kell cserélni, de majd úgyis mondják a következő vizsgánál ha kell, viszont én kevés kilométert megyek, még a havi 400 km se jön össze, szóval az évi kb max 5000 kilometeremmel nem vagyok mérvadó.Azért az gondolom megvan, hogy a szakszervízre ne feltétlenül halgass, mert pont azt akarják, hogy minnél többet hozd a kocsidat hozzájuk jó pénzért?
Őszentsége Sobri Jóska
Én is mindig hallgatom tőlük, hogy bőven elég 30.000-ként az olajcsere, a vezérlés a vízpumpával a kocsi életére van tervezve simán elmegy 300.000 km-t is, fagyállót sem kell csak 8-10 évente cserélni. Ha ezeket tényleg betartanád, akkor azért esélyes, hogy elég hamar töönkremegy alattad az autó, és jóval nagyobb költségre fog kijönni a szervizeltetés mintha rendszeresen karban lenne tartva minden, és időben ki lenne cserélve az olaj meg a kopó alkatrészek. Na pont ezt nem akarja a szakszervíz.
kapitnono
Rendszeresen karban van tartva, '16 óta odahordom, nem ment tönkre az autó, hallgatok rájuk.
Egyrészt mert én nem értek hozzá, másrészt, mert nem is akarok érteni hozzá, harmadrészt mert nem drágább érdemben, mint a random "okosbamegoldjuk" autószerelők, és legfőképp, mert teljesen elégedett vagyok azzal, hogy odahordom.
Őszentsége Sobri Jóska

több mint 2 éve
Szakszervíz, hogy nevesítsem is Porsche Pest, meg Schiller szó szerint ezt mondják minden évben.Milyen szervizek ezek? 😀 Az összes szerelő akit ismerek kivan attól, ha egy kocsira 30 ezret írnak olajcserére. Mindenki azt mondja, hogy 10ezer vagy 1 év. De olyat hírből se hallottam még, hogy egy vezérlés 300 ezer. 😀A szakszervízben azt mondták felesleges cserélgetnem, ez a mostani gumi jó nekem télen-nyáron, 2 éve vettem, most vizsgázott, szerintük kb. 4-5 évente kell cserélni, de majd úgyis mondják a következő vizsgánál ha kell, viszont én kevés kilométert megyek, még a havi 400 km se jön össze, szóval az évi kb max 5000 kilometeremmel nem vagyok mérvadó.Azért az gondolom megvan, hogy a szakszervízre ne feltétlenül halgass, mert pont azt akarják, hogy minnél többet hozd a kocsidat hozzájuk jó pénzért?
Őszentsége Sobri Jóska
Én is mindig hallgatom tőlük, hogy bőven elég 30.000-ként az olajcsere, a vezérlés a vízpumpával a kocsi életére van tervezve simán elmegy 300.000 km-t is, fagyállót sem kell csak 8-10 évente cserélni. Ha ezeket tényleg betartanád, akkor azért esélyes, hogy elég hamar töönkremegy alattad az autó, és jóval nagyobb költségre fog kijönni a szervizeltetés mintha rendszeresen karban lenne tartva minden, és időben ki lenne cserélve az olaj meg a kopó alkatrészek. Na pont ezt nem akarja a szakszervíz.
kapitnono
dugo93

több mint 2 éve
Az is a Hankook márkája 😁A hankookra azt mondja boven ok.Ezzel nem tudok vitatkozni, egy átlag felhasználó nem hiszem, hogy észreveszi a különbséget mondjuk egy Laufenn vagy akár egy Continental közöttTudom mindenkinek vam vmi belsos ismerose.A szakszervízben azt mondták felesleges cserélgetnem, ez a mostani gumi jó nekem télen-nyáron, 2 éve vettem, most vizsgázott, szerintük kb. 4-5 évente kell cserélni, de majd úgyis mondják a következő vizsgánál ha kell, viszont én kevés kilométert megyek, még a havi 400 km se jön össze, szóval az évi kb max 5000 kilometeremmel nem vagyok mérvadó.Azért az gondolom megvan, hogy a szakszervízre ne feltétlenül halgass, mert pont azt akarják, hogy minnél többet hozd a kocsidat hozzájuk jó pénzért?
Őszentsége Sobri Jóska
Én is mindig hallgatom tőlük, hogy bőven elég 30.000-ként az olajcsere, a vezérlés a vízpumpával a kocsi életére van tervezve simán elmegy 300.000 km-t is, fagyállót sem kell csak 8-10 évente cserélni. Ha ezeket tényleg betartanád, akkor azért esélyes, hogy elég hamar töönkremegy alattad az autó, és jóval nagyobb költségre fog kijönni a szervizeltetés mintha rendszeresen karban lenne tartva minden, és időben ki lenne cserélve az olaj meg a kopó alkatrészek. Na pont ezt nem akarja a szakszervíz.
kapitnono
A gumiszerelom nemetben profi motorozott.neki elhiszem amit mond....azt is mondta h pl a premium gumik nem ernek annyival tobbet "tudasban" amennyivel tobbe kerulnek.
Es mar egy kozepes teli mezei tudatos sofornek boven eleg.
YoungZeeZee
kapitnono
A laufennt nem ismerem🤣
YoungZeeZee

több mint 2 éve
Milyen szervizek ezek? 😀 Az összes szerelő akit ismerek kivan attól, ha egy kocsira 30 ezret írnak olajcserére. Mindenki azt mondja, hogy 10ezer vagy 1 év. De olyat hírből se hallottam még, hogy egy vezérlés 300 ezer. 😀A szakszervízben azt mondták felesleges cserélgetnem, ez a mostani gumi jó nekem télen-nyáron, 2 éve vettem, most vizsgázott, szerintük kb. 4-5 évente kell cserélni, de majd úgyis mondják a következő vizsgánál ha kell, viszont én kevés kilométert megyek, még a havi 400 km se jön össze, szóval az évi kb max 5000 kilometeremmel nem vagyok mérvadó.Azért az gondolom megvan, hogy a szakszervízre ne feltétlenül halgass, mert pont azt akarják, hogy minnél többet hozd a kocsidat hozzájuk jó pénzért?
Őszentsége Sobri Jóska
Én is mindig hallgatom tőlük, hogy bőven elég 30.000-ként az olajcsere, a vezérlés a vízpumpával a kocsi életére van tervezve simán elmegy 300.000 km-t is, fagyállót sem kell csak 8-10 évente cserélni. Ha ezeket tényleg betartanád, akkor azért esélyes, hogy elég hamar töönkremegy alattad az autó, és jóval nagyobb költségre fog kijönni a szervizeltetés mintha rendszeresen karban lenne tartva minden, és időben ki lenne cserélve az olaj meg a kopó alkatrészek. Na pont ezt nem akarja a szakszervíz.
kapitnono
több mint 2 éve
Szóval, ha sokat mész, cserélj gumit.De nem megyek sokat. 😊
csi77
Baromság.A szakszervízben azt mondták felesleges cserélgetnem, ez a mostani gumi jó nekem télen-nyáron, 2 éve vettem, most vizsgázott, szerintük kb. 4-5 évente kell cserélni, de majd úgyis mondják a következő vizsgánál ha kell, viszont én kevés kilométert megyek, még a havi 400 km se jön össze, szóval az évi kb max 5000 kilometeremmel nem vagyok mérvadó.Azért az gondolom megvan, hogy a szakszervízre ne feltétlenül halgass, mert pont azt akarják, hogy minnél többet hozd a kocsidat hozzájuk jó pénzért?
Őszentsége Sobri Jóska
Én is mindig hallgatom tőlük, hogy bőven elég 30.000-ként az olajcsere, a vezérlés a vízpumpával a kocsi életére van tervezve simán elmegy 300.000 km-t is, fagyállót sem kell csak 8-10 évente cserélni. Ha ezeket tényleg betartanád, akkor azért esélyes, hogy elég hamar töönkremegy alattad az autó, és jóval nagyobb költségre fog kijönni a szervizeltetés mintha rendszeresen karban lenne tartva minden, és időben ki lenne cserélve az olaj meg a kopó alkatrészek. Na pont ezt nem akarja a szakszervíz.
kapitnono
Rendszeresen karban van tartva, '16 óta odahordom, nem ment tönkre az autó, hallgatok rájuk.
Egyrészt mert én nem értek hozzá, másrészt, mert nem is akarok érteni hozzá, harmadrészt mert nem drágább érdemben, mint a random "okosbamegoldjuk" autószerelők, és legfőképp, mert teljesen elégedett vagyok azzal, hogy odahordom.
több mint 2 éve
YoungZeeZee
9 403
A hankookra azt mondja boven ok.Ezzel nem tudok vitatkozni, egy átlag felhasználó nem hiszem, hogy észreveszi a különbséget mondjuk egy Laufenn vagy akár egy Continental közöttTudom mindenkinek vam vmi belsos ismerose.A szakszervízben azt mondták felesleges cserélgetnem, ez a mostani gumi jó nekem télen-nyáron, 2 éve vettem, most vizsgázott, szerintük kb. 4-5 évente kell cserélni, de majd úgyis mondják a következő vizsgánál ha kell, viszont én kevés kilométert megyek, még a havi 400 km se jön össze, szóval az évi kb max 5000 kilometeremmel nem vagyok mérvadó.Azért az gondolom megvan, hogy a szakszervízre ne feltétlenül halgass, mert pont azt akarják, hogy minnél többet hozd a kocsidat hozzájuk jó pénzért?
Őszentsége Sobri Jóska
Én is mindig hallgatom tőlük, hogy bőven elég 30.000-ként az olajcsere, a vezérlés a vízpumpával a kocsi életére van tervezve simán elmegy 300.000 km-t is, fagyállót sem kell csak 8-10 évente cserélni. Ha ezeket tényleg betartanád, akkor azért esélyes, hogy elég hamar töönkremegy alattad az autó, és jóval nagyobb költségre fog kijönni a szervizeltetés mintha rendszeresen karban lenne tartva minden, és időben ki lenne cserélve az olaj meg a kopó alkatrészek. Na pont ezt nem akarja a szakszervíz.
kapitnono
A gumiszerelom nemetben profi motorozott.neki elhiszem amit mond....azt is mondta h pl a premium gumik nem ernek annyival tobbet "tudasban" amennyivel tobbe kerulnek.
Es mar egy kozepes teli mezei tudatos sofornek boven eleg.
YoungZeeZee
kapitnono
A laufennt nem ismerem🤣
több mint 2 éve
Ezzel nem tudok vitatkozni, egy átlag felhasználó nem hiszem, hogy észreveszi a különbséget mondjuk egy Laufenn vagy akár egy Continental közöttTudom mindenkinek vam vmi belsos ismerose.A szakszervízben azt mondták felesleges cserélgetnem, ez a mostani gumi jó nekem télen-nyáron, 2 éve vettem, most vizsgázott, szerintük kb. 4-5 évente kell cserélni, de majd úgyis mondják a következő vizsgánál ha kell, viszont én kevés kilométert megyek, még a havi 400 km se jön össze, szóval az évi kb max 5000 kilometeremmel nem vagyok mérvadó.Azért az gondolom megvan, hogy a szakszervízre ne feltétlenül halgass, mert pont azt akarják, hogy minnél többet hozd a kocsidat hozzájuk jó pénzért?
Őszentsége Sobri Jóska
Én is mindig hallgatom tőlük, hogy bőven elég 30.000-ként az olajcsere, a vezérlés a vízpumpával a kocsi életére van tervezve simán elmegy 300.000 km-t is, fagyállót sem kell csak 8-10 évente cserélni. Ha ezeket tényleg betartanád, akkor azért esélyes, hogy elég hamar töönkremegy alattad az autó, és jóval nagyobb költségre fog kijönni a szervizeltetés mintha rendszeresen karban lenne tartva minden, és időben ki lenne cserélve az olaj meg a kopó alkatrészek. Na pont ezt nem akarja a szakszervíz.
kapitnono
A gumiszerelom nemetben profi motorozott.neki elhiszem amit mond....azt is mondta h pl a premium gumik nem ernek annyival tobbet "tudasban" amennyivel tobbe kerulnek.
Es mar egy kozepes teli mezei tudatos sofornek boven eleg.
YoungZeeZee

több mint 2 éve
Jah, a 30ezres olajcsereperiódus az teljesen nonszensz.A szakszervízben azt mondták felesleges cserélgetnem, ez a mostani gumi jó nekem télen-nyáron, 2 éve vettem, most vizsgázott, szerintük kb. 4-5 évente kell cserélni, de majd úgyis mondják a következő vizsgánál ha kell, viszont én kevés kilométert megyek, még a havi 400 km se jön össze, szóval az évi kb max 5000 kilometeremmel nem vagyok mérvadó.Azért az gondolom megvan, hogy a szakszervízre ne feltétlenül halgass, mert pont azt akarják, hogy minnél többet hozd a kocsidat hozzájuk jó pénzért?
Őszentsége Sobri Jóska
Én is mindig hallgatom tőlük, hogy bőven elég 30.000-ként az olajcsere, a vezérlés a vízpumpával a kocsi életére van tervezve simán elmegy 300.000 km-t is, fagyállót sem kell csak 8-10 évente cserélni. Ha ezeket tényleg betartanád, akkor azért esélyes, hogy elég hamar töönkremegy alattad az autó, és jóval nagyobb költségre fog kijönni a szervizeltetés mintha rendszeresen karban lenne tartva minden, és időben ki lenne cserélve az olaj meg a kopó alkatrészek. Na pont ezt nem akarja a szakszervíz.
kapitnono
Én szigorúan 10ezrente cserélem, pedig 8-9 havonta összejön és a fasznak se hiányzik állandóan olajat meg szűrőt veszegetni... De hát na, ha majomra telik, akkor legyen banánra is.

Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
több mint 2 éve
YoungZeeZee
9 403
Tudom mindenkinek vam vmi belsos ismerose.A szakszervízben azt mondták felesleges cserélgetnem, ez a mostani gumi jó nekem télen-nyáron, 2 éve vettem, most vizsgázott, szerintük kb. 4-5 évente kell cserélni, de majd úgyis mondják a következő vizsgánál ha kell, viszont én kevés kilométert megyek, még a havi 400 km se jön össze, szóval az évi kb max 5000 kilometeremmel nem vagyok mérvadó.Azért az gondolom megvan, hogy a szakszervízre ne feltétlenül halgass, mert pont azt akarják, hogy minnél többet hozd a kocsidat hozzájuk jó pénzért?
Őszentsége Sobri Jóska
Én is mindig hallgatom tőlük, hogy bőven elég 30.000-ként az olajcsere, a vezérlés a vízpumpával a kocsi életére van tervezve simán elmegy 300.000 km-t is, fagyállót sem kell csak 8-10 évente cserélni. Ha ezeket tényleg betartanád, akkor azért esélyes, hogy elég hamar töönkremegy alattad az autó, és jóval nagyobb költségre fog kijönni a szervizeltetés mintha rendszeresen karban lenne tartva minden, és időben ki lenne cserélve az olaj meg a kopó alkatrészek. Na pont ezt nem akarja a szakszervíz.
kapitnono
A gumiszerelom nemetben profi motorozott.neki elhiszem amit mond....azt is mondta h pl a premium gumik nem ernek annyival tobbet "tudasban" amennyivel tobbe kerulnek.
Es mar egy kozepes teli mezei tudatos sofornek boven eleg.
több mint 2 éve
A szakszervízben azt mondták felesleges cserélgetnem, ez a mostani gumi jó nekem télen-nyáron, 2 éve vettem, most vizsgázott, szerintük kb. 4-5 évente kell cserélni, de majd úgyis mondják a következő vizsgánál ha kell, viszont én kevés kilométert megyek, még a havi 400 km se jön össze, szóval az évi kb max 5000 kilometeremmel nem vagyok mérvadó.Azért az gondolom megvan, hogy a szakszervízre ne feltétlenül halgass, mert pont azt akarják, hogy minnél többet hozd a kocsidat hozzájuk jó pénzért?
Őszentsége Sobri Jóska
Én is mindig hallgatom tőlük, hogy bőven elég 30.000-ként az olajcsere, a vezérlés a vízpumpával a kocsi életére van tervezve simán elmegy 300.000 km-t is, fagyállót sem kell csak 8-10 évente cserélni. Ha ezeket tényleg betartanád, akkor azért esélyes, hogy elég hamar töönkremegy alattad az autó, és jóval nagyobb költségre fog kijönni a szervizeltetés mintha rendszeresen karban lenne tartva minden, és időben ki lenne cserélve az olaj meg a kopó alkatrészek. Na pont ezt nem akarja a szakszervíz.

több mint 2 éve
YoungZeeZee
9 403
Nem csak arrol van szo...bakker ha 5cmmel hamarabb tudsz megallni mar lehet nincs halal.a teli gumi veszhelyzetben a legszuksegesebb.Ez a téli-nyái gumicsere az egyik legnagyobb faszság amit egy átlagautós cselekedhet.Na bazz. Szegény balfaszok a F1-ben meg 20 körönként cserélnek (ott még hó sincs), pedig elég lenne egy jót használni. Kár, hogy tégrd még nem kérdeztek meg erről...😀
Persze évente százezres nagyságrendű kilométernél lehet, hogy kijön valami matek, hogy megéri, de egy átlagautós az évi párezrével-tízezrével mégis mennyit spórol, hogy leveteti a "téli gumit", a gumit, ami jó télen, nyáron, csak nyáron feleslegesnek mondják, mert ezer kilométerenként mondjuk 5 literrel többet fogyaszt miatta az autó? Évi tíz-húszezret? Van erre valami egzakt számítás?
Nekem sokat fogyaszt az autóm, már egy ideje csak téli gumit használok, nem vezetek sokat, de nem érzem úgy, hogy többet költenék benzinre, mint amikor még cserélgettem én is.
És lehet így egy évvel korábban kell az egészet lecserélni, mintha két szett lenne, de egy év múlva akkor mindkettőt le kellene, átlag kilométernél nem a kopás az igazi gond, hanem az anyagfáradás, szóval ezen se múlik.
40-50 éve nem volt ez a gumicsere mizéria, normális, télen is használható abroncsok voltak, az autóipar zseniális húzása, hogy kitalálta a "nyári gumi" fogalmát, kb. akkora ötlet, mint a palackozott "ásvanyvíz" többszázszoros áron.
Őszentsége Sobri Jóska
Komolyra véve, tapasztalataim szerint, a téli gumi, tavasszal, ha később cseréltem le, mint kellett volna, a már melegedő aszfalton esőben jobban csúszik, mint a nyári. Szóval, ha sokat mész, cserél gumit.
csi77
Evi 32 ezer siman megeri.nalam kb 16 a csere. Az emberek sokkal tobb penzt basznak el havonta lenyegtelen dolgokra.a
Amugy a 4 evszakos jo lehet egy pontig...de pl olyan cipo sincs ami nyaron es telen is ugyanolyan jo.
több mint 2 éve
Ez a téli-nyái gumicsere az egyik legnagyobb faszság amit egy átlagautós cselekedhet.Na bazz. Szegény balfaszok a F1-ben meg 20 körönként cserélnek (ott még hó sincs), pedig elég lenne egy jót használni. Kár, hogy téged még nem kérdeztek meg erről...😀
Persze évente százezres nagyságrendű kilométernél lehet, hogy kijön valami matek, hogy megéri, de egy átlagautós az évi párezrével-tízezrével mégis mennyit spórol, hogy leveteti a "téli gumit", a gumit, ami jó télen, nyáron, csak nyáron feleslegesnek mondják, mert ezer kilométerenként mondjuk 5 literrel többet fogyaszt miatta az autó? Évi tíz-húszezret? Van erre valami egzakt számítás?
Nekem sokat fogyaszt az autóm, már egy ideje csak téli gumit használok, nem vezetek sokat, de nem érzem úgy, hogy többet költenék benzinre, mint amikor még cserélgettem én is.
És lehet így egy évvel korábban kell az egészet lecserélni, mintha két szett lenne, de egy év múlva akkor mindkettőt le kellene, átlag kilométernél nem a kopás az igazi gond, hanem az anyagfáradás, szóval ezen se múlik.
40-50 éve nem volt ez a gumicsere mizéria, normális, télen is használható abroncsok voltak, az autóipar zseniális húzása, hogy kitalálta a "nyári gumi" fogalmát, kb. akkora ötlet, mint a palackozott "ásvanyvíz" többszázszoros áron.
Őszentsége Sobri Jóska
Komolyra véve, tapasztalataim szerint, a téli gumi, tavasszal, ha később cseréltem le, mint kellett volna, a már melegedő aszfalton,esőben jobban csúszik, mint a nyári. Szóval, ha sokat mész, cserélj gumit.
Szerkesztette: csi77
Hajrá Bad Bones!
A lányos apukáknak a legjobb!!
http://orig08.deviantart.net/fa61/f/2015/248/f/d/matt_forte_by_anyegin-d98fqaw.png