OFF topik
30 feliratkozó
5 hónapja
Elvileg elektronikus hiba nem tudja lekapcsolni a kapcsolót, kizárólag a pilóták tudják fizikailag.Szóval marad a hibás kapcsoló (de egyszerre romlik el mindkét retesz?) és a szándékos lekapcsolás elmélet.
KYLE LARSON – TWO-TIME NASCAR CUP SERIES CHAMPION
A Liverbird upon my chest
We are men of Shankly's best
A team that plays the Liverpool way
And wins the championship in May
5 hónapja
Nem szeretnem elolvasni, de egyet olvastam en is es javitsatok ki ha nem jo. A motort ( lefullaszto ) gomb be volt kapcsolva amit az egyik pilota a masiktol kerdezte hogy o tette-e es a valasz nem. Gyakorlatilag ez volt az ok es nem tudtak mit csinalni mert nem volt eleg ido hiaba 2kapcsoltak be" a motorokat ujra.
Egy kerdes maradt hogy mi okozta ezt, veletlenul nem lehetett a biztonsagi miatt es egyszerre meg a kettot lehetetlen egy "artatlan" mozdulattal kikapcsolni veletlenul.
1 A mother-board- elektronikus hiba es az kapcsolta le
2 a kapcsolok hibasak es hoztak is egy ilyen hibabejelentest regebbrol
3 direkt valamelyik pilota
A problema hogy nincs meg az osszes beszelgetes a fulkebol ( vagyis nincs feltarva es meg beazonositva sem ki kerdez mit ). Szamomra ez furcsa, ennek gyorsan kellene lenni.
Az elso ketto az komoly gond, de a 2. nincs kifejtve hogy mit takar es az elso az meg egy kerdes inkabb, de sulyos.
5 hónapja
Nem tudom, nagyon fura...Kijött az Air India preliminary report:Ez nagyon fura. Mindkét pilóta ennyire vakon nem lehetett. Egyszerre mindketten le akartak zuhanni, vagy mi!?…
aaib.gov.in/What's%20New%20Assets/Preliminary%20Report%20VT-ANB.pdf
warr_b
szaba

Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
5 hónapja
Hogy lehet átkapcsolni, vagy hogy tud átkapcsolni az a kapcsoló felszállás közben? Persze véletlenül.
KYLE LARSON – TWO-TIME NASCAR CUP SERIES CHAMPION
A Liverbird upon my chest
We are men of Shankly's best
A team that plays the Liverpool way
And wins the championship in May
5 hónapja
Kijött az Air India preliminary report:Ez nagyon fura. Mindkét pilóta ennyire vakon nem lehetett. Egyszerre mindketten le akartak zuhanni, vagy mi!?…
aaib.gov.in/What's%20New%20Assets/Preliminary%20Report%20VT-ANB.pdf
warr_b
5 hónapja
Kijött az Air India preliminary report: aaib.gov.in/What's%20New%20Assets/Preliminary%20Report%20VT-ANB.pdf

Hail to the Redskins! - Ad augusta per angusta
5 hónapja
Számomra az a kérdés hogy van e ennél lejjebb? Eléggé ütötte vágta őket most a sors is, amellett hogy Váradi megbízhatatlan. A gyenge profit nagy részben a közel-keleti buktának tudható be, oda nagyon sokat elszórtak a semmire.Bedobom ide is, hátha itt többen olvassák 😀13 font körül nekem is kezdett tetszeni, ezért elemeztem picit, de még mindig túl sok volt a red flag, szóval nem vettem:
Mit gondoltok a Wizz air részvényekről? Nekem az az érzésem hogy mindenhonnan ütik most őket, de ha megoldódik a hajtómű probléma, és berobban a A321XLR a hosszú távra. 10 GBP per részvény elégé alul van árazva. 5 éves távlatban gondolkodom a TBSZ miatt. Mit gondoltok? Megéri kockáztatni vele?
Nomac
- A hajtómű probléma nincs az első három gond között, csak mindenre azt próbálják ráhúzni
- A közel-keleti terjeszkedés teljesen besült, olcsóbb lenne felszámolni és kivonulni, ehelyett még mindig megy bele a pénz
- Sehol a hosszú távú (usa, kína), olcsó járatok amit pár éve ígérgetnek (mint a tesla az önvezetést, majd jövőre)
- Gyenge a profit marzs
- De jelenleg a legnagyobb probléma a manegment és különösen Váradi. Nincs jobb szó, egyszerűen negyedévről negyedévre - hazudnak. Az elmúlt tizenvalahány negyedévben asszem egyszer vagy kétszer hozták a saját tervezett számaikat, ilyet meg egy tőzsdei cég nem csinál, kivéve ha elbaszottan hülye a management, vagy ha szándékosan rosszul terveznek, hogy ezzel befolyásolják az árfolyamot, de ezt csak 2-3 negyedévig lehet csinálni, utána a piac beárazza, hogy valószínűleg nem fogsz igazat mondani - és jött is leminősítás, 1-2 hete. Mindemellett irreális bónuszokat osztanak, és ez a kettő együtt finoman szólva nem szerencsés.
Szóval én nem nyúltam hozzá, és 5 éves távon se ehhez nyúlnék, mivel a Váradi helye elég biztos 2030-ig. Figyelni kell, aztán ha megindul, megnézni mi a helyzet a föntebbiekkel.
MC12
Lehet bepróbálkozok vele egy kisebb összeggel, a sok red flag ellenére látom benne a potenciált, főleg A321XLR miatt.
Köszi.
5 hónapja
Bedobom ide is, hátha itt többen olvassák 😀kerülném mint a pestist.
Mit gondoltok a Wizz air részvényekről? Nekem az az érzésem hogy mindenhonnan ütik most őket, de ha megoldódik a hajtómű probléma, és berobban a A321XLR a hosszú távra. 10 GBP per részvény elégé alul van árazva. 5 éves távlatban gondolkodom a TBSZ miatt. Mit gondoltok? Megéri kockáztatni vele?
Nomac
buhloone mindstate
5 hónapja
Bedobom ide is, hátha itt többen olvassák 😀13 font körül nekem is kezdett tetszeni, ezért elemeztem picit, de még mindig túl sok volt a red flag, szóval nem vettem:
Mit gondoltok a Wizz air részvényekről? Nekem az az érzésem hogy mindenhonnan ütik most őket, de ha megoldódik a hajtómű probléma, és berobban a A321XLR a hosszú távra. 10 GBP per részvény elégé alul van árazva. 5 éves távlatban gondolkodom a TBSZ miatt. Mit gondoltok? Megéri kockáztatni vele?
Nomac
- A hajtómű probléma nincs az első három gond között, csak mindenre azt próbálják ráhúzni
- A közel-keleti terjeszkedés teljesen besült, olcsóbb lenne felszámolni és kivonulni, ehelyett még mindig megy bele a pénz
- Sehol a hosszú távú (usa, kína), olcsó járatok amit pár éve ígérgetnek (mint a tesla az önvezetést, majd jövőre)
- Gyenge a profit marzs
- De jelenleg a legnagyobb probléma a manegment és különösen Váradi. Nincs jobb szó, egyszerűen negyedévről negyedévre - hazudnak. Az elmúlt tizenvalahány negyedévben asszem egyszer vagy kétszer hozták a saját tervezett számaikat, ilyet meg egy tőzsdei cég nem csinál, kivéve ha elbaszottan hülye a management, vagy ha szándékosan rosszul terveznek, hogy ezzel befolyásolják az árfolyamot, de ezt csak 2-3 negyedévig lehet csinálni, utána a piac beárazza, hogy valószínűleg nem fogsz igazat mondani - és jött is leminősítás, 1-2 hete. Mindemellett irreális bónuszokat osztanak, és ez a kettő együtt finoman szólva nem szerencsés.
Szóval én nem nyúltam hozzá, és 5 éves távon se ehhez nyúlnék, mivel a Váradi helye elég biztos 2030-ig. Figyelni kell, aztán ha megindul, megnézni mi a helyzet a föntebbiekkel.
“A kiábrándult idealistákból lettek a cinikusok”
5 hónapja
azt a sorozatot én is ledaráltam jó pár évenéha amúgy is jó feleleveníteni a dolgokat, rohadt sokat felejt az ember (legalábbis én)
5 hónapja
Még évekkel ezelőtt leszedtem a Magyország története című sorozatot, ami az M1-en ment anno.Természetesen nem néztem végig, de most újra belevágtam.
Mindig is szerettem a történelmet, de nekem rengeteg új infó hangzik el benne.
Ha suliban egy-egy témát ennek segítségével tudtunk volna feldolgozni (pl. középkori Magyarország), az rohadt jó lett volna szerintem.
hu.wikipedia.org/wiki/Magyarorsz%C3%A1g_t%C3%B6rt%C3%A9nete_(telev%C3%ADzi%C3%B3s_sorozat)
5 hónapja
Bedobom ide is, hátha itt többen olvassák 😀5 éves távlatban biztos kriptoba raknám.
Mit gondoltok a Wizz air részvényekről? Nekem az az érzésem hogy mindenhonnan ütik most őket, de ha megoldódik a hajtómű probléma, és berobban a A321XLR a hosszú távra. 10 GBP per részvény elégé alul van árazva. 5 éves távlatban gondolkodom a TBSZ miatt. Mit gondoltok? Megéri kockáztatni vele?
Nomac
5 hónapja
Bedobom ide is, hátha itt többen olvassák 😀 Mit gondoltok a Wizz air részvényekről? Nekem az az érzésem hogy mindenhonnan ütik most őket, de ha megoldódik a hajtómű probléma, és berobban a A321XLR a hosszú távra. 10 GBP per részvény elégé alul van árazva. 5 éves távlatban gondolkodom a TBSZ miatt. Mit gondoltok? Megéri kockáztatni vele?
5 hónapja
YoungZeeZee
9 393
tavaly a szloven kormany belengetett egy 1.45% os adot kb minden olyan ingatlanra amiben nem laknak.tarsadalomi egyeztetes utan elvetettek es inkabb arra koncentralnak h ne uresen alljanak az ingatlanok mert nem merik kiadni oket a jogi hercehurcak miatt.ugye a berlonek tobb joga van neha.
5 hónapja
reggel betettem a politikába:www.reddit.com/r/hungary/comments/1lktger/v%C3%A1ltoztattak_valamit_az_online_el%C3%A9rhet%C5%91_adatokon/
Szerkesztette: NB2
5 hónapja
Ja, Vitézy meg több vonatos csoport is kiírta hogy rengeteg a gáz, de a MÁV hamis adatot közöl, jó volt a tippem.
Poloska vagyok.
5 hónapja
Forgalmista mesélte, hogy a mechanikus biztosítóberendezésben ha eltörik egy nyomórugó (és van benne olyan rendesen) postás gumival helyettesítik. Mert az van, rugó nincs.De ha egy sorompó pl beszarik akkor összeomlik a teljes vonal és becsatok. Ez a nagyobb gond, ez pedig nem emberi hanem /régi/szisztéma probléma.ha lennének még bakterok akkor nem lenne gond 😊
-ezt mondják az ott dolgozók
ozibozi
Negritis, a vajda
Na most ez lenne az a ketyere ami megakadályozza az összeütközéseket, kihívásokat, stb...
"Kegyes Urunk soká éljen,
egészségben, dicsőségben!"
Zászló, zászló, szív.
5 hónapja
De ha egy sorompó pl beszarik akkor összeomlik a teljes vonal és becsatok. Ez a nagyobb gond, ez pedig nem emberi hanem /régi/szisztéma probléma.ha lennének még bakterok akkor nem lenne gond 😊
-ezt mondják az ott dolgozók
ozibozi
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
5 hónapja
Nem, ez a MÁVtól kéri le a vonatok adatait, és azt vizualizálja.Ezt nem látom, olyan pici.
Menetrend szerint már Pécsen kellene legyen, de szemlátomást még messze van tőle és zöld...
dawyd728
Namost elvileg ez nem egy olyan független -vagyis nem állami- honlap, ami az osztrákoktól szedi az infókat, és azt vizualizálja?
Mert -ahogy látom- attól még lehet szar, nem csak az állami tud használhatatlan lenni.
Őszentsége Sobri Jóska
Poloska vagyok.
5 hónapja
De ha egy sorompó pl beszarik akkor összeomlik a teljes vonal és becsatok. Ez a nagyobb gond, ez pedig nem emberi hanem /régi/szisztéma probléma.-ezt mondják az ott dolgozók
5 hónapja
sztem a mávtól kéri le az adatokatEzt nem látom, olyan pici.
Menetrend szerint már Pécsen kellene legyen, de szemlátomást még messze van tőle és zöld...
dawyd728
Namost elvileg ez nem egy olyan független -vagyis nem állami- honlap, ami az osztrákoktól szedi az infókat, és azt vizualizálja?
Mert -ahogy látom- attól még lehet szar, nem csak az állami tud használhatatlan lenni.
Őszentsége Sobri Jóska
pont ezért mondta lúzer jancsi hogy ddos
The Stronger you become, the Weaker you really are.
I wanted Champ to be champ!
5 hónapja
Ezt nem látom, olyan pici.
Menetrend szerint már Pécsen kellene legyen, de szemlátomást még messze van tőle és zöld...
dawyd728
Namost elvileg ez nem egy olyan független -vagyis nem állami- honlap, ami az osztrákoktól szedi az infókat, és azt vizualizálja?
Mert -ahogy látom- attól még lehet szar, nem csak az állami tud használhatatlan lenni.
5 hónapja
Valóban.Ezaz, percenkénti frissítésben egyszer piros valami, egyszer zöld.2 piros, 24 narancsNálam nulla piros.
dawyd728
Őszentsége Sobri Jóska
A mi vidéki vonalunkon pl látom hogy nincs fenn egy vonat, aminek ott kéne lennie, de egyszer kijelezte 35 perc késéssel.
Vagy az oldal szart be, vagy megy a trükközés
zacknorb
Eléggé kaotikus.
5 hónapja
Ezaz, percenkénti frissítésben egyszer piros valami, egyszer zöld.2 piros, 24 narancsNálam nulla piros.
dawyd728
Őszentsége Sobri Jóska
A mi vidéki vonalunkon pl látom hogy nincs fenn egy vonat, aminek ott kéne lennie, de egyszer kijelezte 35 perc késéssel.
Vagy az oldal szart be, vagy megy a trükközés
Poloska vagyok.

